quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je stuurt toch niet voor niets dickpics?
Ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet dat er een nuance zit tussen hebben en 'hebben' denk ik.
"nog". ik lees potentie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja![]()
1 Meet en leuk contact. Meer is het in principe nog niet
Ja maar dat maakt de vrouwtjes nat weet jequote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef rival het volgende:
[..]
En ik wil kiten leren, niet hosselen
Weet ik, maar je snapt wel wat ik bedoel te zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik lees
Succes!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, maar je snapt wel wat ik bedoel te zeggen.
En nu op naar het stadion. Die club van perro verslaan.
Geen onbelangrijk verschil die nuancequote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet dat er een nuance zit tussen hebben en 'hebben' denk ik.
Die hoeven niet mee het water in/op hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de vrouwtjes nat weet je
succes daarmee kerel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Succes! Schreeuw je club naar de overwinning!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Meneer is een paar maanden seksloos.quote:
Daar is Fax toch voorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef perro. het volgende:
[..]
je mond staat open. en als je honger hebt moet je wat eten. een banaan of zo.
mag geen banaanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef perro. het volgende:
[..]
je mond staat open. en als je honger hebt moet je wat eten. een banaan of zo.
Ja echt he? Mannenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meneer is een paar maanden seksloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |