abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148781095
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dan mag je mij met hun materiaal aantonen dat zij burger slachttoffers maken, want dat heb ik tot nu toe niet gezien
Ontken jij nou daadwerkelijk dat ze onschuldige mensen doodmaken? Of het nou burgers zijn of onschuldige blanken? Trol of niet een zieke geest heb je sowieso. :r :r :r
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:17:04 #102
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_148781131
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

|:( |:( |:( |:(

[..]

Nee, de koran is reuze vriendelijk naar andersdenkenden! _O-

Ben jij een betaalde troll ofzo? :D
Die mannen waren Syrische piloten die niet met bloemetjes rondstrooiden
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:20:03 #103
412436 girlygirl8
pi_148781225
quote:
8s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heel Syrie, Irak en Koerdistan ligt in puin zowat.

Massamoorden, massaverkrachtingen, ellende, verscheuring, het ergste wat je kan voorstellen, oorlog, hell.

Dat de VS daar OOK een rol in spelen, pleit die gezellige knuffelplofmoslims daar vrij??
Ja en als Amerika en co stopt met alle groepen (koerden, soennitische stammen etc.) aldaar te bewapenen (of op andere manieren te steunen) dan zal de vrede daar weer terugkeren.
pi_148781282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Net als deze hulpverlener: http://www.dagelijksestan(...)britse-hulpverlener/
Of alle jezidi's die dood zijn gemaakt.

O nee, dat is terecht :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:21:36 #105
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_148781300
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:55 schreef SuperFood het volgende:

[..]

gematigde moslims bestaan niet doh.
Zodra je kritische vragen gaat stellen komt de ware haatbaard naar boven inderdaad.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_148781400
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:20 schreef girlygirl8 het volgende:
Dat de VS daar OOK een rol in spelen, pleit die gezellige knuffelplofmoslims daar vrij??
Ja
Hopeloze zaak. Een zieke immorele geest die zelfs Allah (als uitzondering bid ik tot hem) niet meer kan redden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:27:21 #107
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_148781523
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Allah vraagt van mij om mijn verstand te gebruiken: 49.6 ''O you who have believed, if there comes to you a disobedient one with information, investigate, lest you harm a people out of ignorance and become, over what you have done, regretful.''
Als je je verstand gebruikt had je je nooit ingelaten met een religie die volop haat predikt, overal ter wereld dood en verderf zaait, vrouwen onderdrukking op nummer 1 zet , ongelovigen als afval ziet en waar de profeet een kinderneukende warlord is.

Hoe kom je er in godsnaam op om zo' n geloof te omarmen |:( echt. Sowieso is het geen geloof, het is gewoon een politiek instrument.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Leer eens iets over oorzaak en gevolg. Moeilijk te begrijpen voor je misschien maar er zijn mensen in de wereld die zich druk maken om massaslachtingen in het midden oosten en de agressors daar willen uitschakelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:20 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ja en als Amerika en co stopt met alle groepen (koerden, soennitische stammen etc.) aldaar te bewapenen (of op andere manieren te steunen) dan zal de vrede daar weer terugkeren.
:') _O-
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:28:09 #108
412436 girlygirl8
pi_148781548
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

http://indiatoday.intoday(...)l-iraq/1/404112.html

O wacht, het moet van hunzelf zijn. Zie dan de ontvoerde journalisten die ze glimlachend de kop af snijden.
quote:
He joined the Bangladeshi workers and narrated them his ordeal. He lived with them pretending to be a Muslim. He offered daily namaz to deceive the ISIS militants.

Read more at: http://indiatoday.intoday(...)l-iraq/1/404112.html
Dit is veelzeggend :')
pi_148781562
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:28 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

[..]

Dit is veelzeggend :')
Op het andere voorbeeld ga je niet in. Veelzeggend ;)

En ja, in de geschiedenis zijn wel meer mensen zo gevlucht. Doen alsof je achterlijk bent en dan wegglippen als het kan. Held.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148781752
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dan mag je mij met hun materiaal aantonen dat zij burger slachttoffers maken, want dat heb ik tot nu toe niet gezien
Niet waar:

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:48 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ze pleegde overspel (ik ken dat filmpje).

De Islamitische wetgeving is daar duidelijk over. Een man die overspel pleegt, krijgt ook de doodstraf in een land waar de Islamitische wetgeving toegepast wordt.
Maar goed hier heb je er nog wat:

En deze ben je blijkbaar alweer vergeten:

http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Henning

quote:
Alan Henning (15 August 1967 – c. 3 October 2014) was a British taxicab driver-turned-volunteer humanitarian aid worker.[1][2] He was the fourth Western hostage killed by Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) whose killing was publicised in a beheading video.

Henning was captured during ISIL's occupation of the Syrian city of Al-Dana in December 2013. He was there helping provide humanitarian relief.[3] The British Foreign Office withheld news of Henning's capture while it attempted to negotiate his release.

Henning was driving an ambulance for Rochdale Aid 4 Syria, which raised money on behalf of Al-Fatiha Global, a British-based organisation which provides humanitarian aid to those caught up in warzones. Al-Fatiha Global is a registered charity which was under investigation by the Charity Commission after one of its workers was photographed with his arms around two hooded fighters carrying machine guns. Al-Fatiha Global said that worker had been dismissed. There is no suggestion that Henning knew about this controversy. Local colleagues warned Henning not to cross the border into Syria, but he said he wanted to make sure the supplies were delivered safely.[4][5][6]

Henning was shown at the end of David Cawthorne Haines's execution video, released on 13 September 2014, and referred to by "Jihadi John" of the ISIL cell known as The Beatles as the next victim. A video of Henning's beheading was released on 3 October 2014.[1][7] After his execution, British Prime Minister David Cameron ordered MI5, MI6, and GCHQ to track and kill or capture Jihadi John.[8][9][10]

Was geen homo en pleegde evenmin overspel.. :')
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:34:24 #111
412436 girlygirl8
pi_148781814
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Ontken jij nou daadwerkelijk dat ze onschuldige mensen doodmaken? Of het nou burgers zijn of onschuldige blanken? Trol of niet een zieke geest heb je sowieso. :r :r :r
Dat is mogelijk dat ze dat doen, mijn punt is dat ik tot nu toe daarvoor geen hard bewijs heb gezien. Er wordt veel gezegd maar het blijft bij woorden. In die gebieden is er oorlog en dan vallen er logischerwijs doden aan beide kanten. Niet enkel aan 1 zijde. Belangrijkste is dat men van onschuldigen afblijft.

Iemand steeds voor troll uitmaken of zieke geest i.p.v. met een inhoudelijke weerwoord te komen, getuigd niet van een rationeel stabiel denkend mens.
pi_148781871
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat is mogelijk dat ze dat doen, mijn punt is dat ik tot nu toe daarvoor geen hard bewijs heb gezien. Er wordt veel gezegd maar het blijft bij woorden. In die gebieden is er oorlog en dan vallen er logischerwijs doden aan beide kanten. Niet enkel aan 1 zijde. Belangrijkste is dat men van onschuldigen afblijft.

Iemand steeds voor troll uitmaken of zieke geest i.p.v. met een inhoudelijke weerwoord te komen, getuigd niet van een rationeel stabiel denkend mens.
Is geloof niet per definitie irrationeel? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148781893
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef girlygirl8 het volgende:
Je hebt pagina's vol inhoudelijke posts: links, video's, foto's. Je wil het niet weten, je draait je hoofd de andere kant op. Wir haben es nicht gewußt.
pi_148782042
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Is geloof niet per definitie irrationeel? :')
nee het biedt genoeg praktische voordelen. denk er eens over na.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:43:23 #115
412436 girlygirl8
pi_148782168
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Net als deze hulpverlener: http://www.dagelijksestan(...)britse-hulpverlener/
Of alle jezidi's die dood zijn gemaakt.

O nee, dat is terecht :')_!
Nogmaals, dat zegt niks. IS beweerd dat de Yezidi's zelf naar die bergen kwamen om met hun te strijden. De berichtgeving rondom de yezidi's is zovaak veranderd dat dit gewoon ongeloofwaardig voor mij is geworden.

Die koerden idem. Met hun gedans en gezang terwijl ze het dodenaantal van IS strijders bijhouden. :') Vind het triest hoe men slachtoffer maakt van al die stammen/volkeren, terwijl ze gewoon gewapende strijd voeren en zelfs het Westen vragen om meer wapens. Als ze vervolgens overwonnen worden gaan ze huilen dat er een genocide gaande is op hun volk (waar ik nogmaals nog geen bewijs voor heb gezien).
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:55:27 #116
412436 girlygirl8
pi_148782592
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan is het goed dat die smerige ongelovige beesten extra belasting betalen :)
Nee, dat is rechtvaardigheid. Waarom zouden moslims EN evenveel belasting betalen EN in dienstplicht gaan?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:56:30 #117
412436 girlygirl8
pi_148782624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:13 schreef jamesdeen het volgende:
:')
Ben ik in gevaar (dat vraag ik je als insider)? :N
pi_148782647
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:55 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nee, dat is rechtvaardigheid. Waarom zouden moslims EN evenveel belasting betalen EN in dienstplicht gaan?
nee het is ongelijkheid op basis van geloof. stel he in nederland is nog dienstplicht. en moslims krijgen hier vrijstelling van (want.. nou ja je begrijpt het wel :P). maar om dat te compenseren betalen ze meer belasting. niet echt fraai toch.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:59:05 #119
412436 girlygirl8
pi_148782723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Ow en begin niet over ras. Want blanken tref je zowel in Amerika als bij IS (menig westerse bekeerling strijdt voor IS).
Oorlog in Irak/Syrië is een battle of minds. Daar staat ras los van.
pi_148782728
quote:
8s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zodat wij moslims die vanuit een gewelddadig haatboek "zelfstandig nadenken" een lesje beschaving kunnen geven, bedoel je?

_O-
Ok, een beetje hard. Maar ok, TS wil niet luisteren, dan moet het maar zo. :') :P
pi_148782766
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:59 schreef LouisLitt het volgende:
Maar ok, TS wil niet luisteren, dan moet het maar zo. :') :P
Was dat niet exact dezelfde gedachtegang van de terroristen die wat cartoontekenaars neerrmaaiden?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 17 januari 2015 @ 19:01:23 #122
412436 girlygirl8
pi_148782811
quote:
8s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hopeloze zaak. Een zieke immorele geest die zelfs Allah (als uitzondering bid ik tot hem) niet meer kan redden.
Gelieve mijn posts niet te wijzigen. Bij voorbaat dank.
pi_148782843
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Gelieve mijn posts niet te wijzigen. Bij voorbaat dank.
Ik herhaal je eigen woorden, meiske.

Ga nu maar weer fijn de IS verdedigen. :*

pi_148782848
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was dat niet exact dezelfde gedachtegang van de terroristen die wat cartoontekenaars neerrmaaiden?
Geen idee, ik kende ze niet
pi_148782930
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Geen idee, ik kende ze niet
Je hebt het alleen op internet gezet (wat cheap is), maar de gedachtengang zal wel ongeveer op hetzelfde niveau zitten. Wees er maar blij mee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')