Ontken jij nou daadwerkelijk dat ze onschuldige mensen doodmaken? Of het nou burgers zijn of onschuldige blanken? Trol of niet een zieke geest heb je sowieso.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan mag je mij met hun materiaal aantonen dat zij burger slachttoffers maken, want dat heb ik tot nu toe niet gezien
Die mannen waren Syrische piloten die niet met bloemetjes rondstrooidenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[..]
Nee, de koran is reuze vriendelijk naar andersdenkenden!
Ben jij een betaalde troll ofzo?
Ja en als Amerika en co stopt met alle groepen (koerden, soennitische stammen etc.) aldaar te bewapenen (of op andere manieren te steunen) dan zal de vrede daar weer terugkeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heel Syrie, Irak en Koerdistan ligt in puin zowat.
Massamoorden, massaverkrachtingen, ellende, verscheuring, het ergste wat je kan voorstellen, oorlog, hell.
Dat de VS daar OOK een rol in spelen, pleit die gezellige knuffelplofmoslims daar vrij??
Net als deze hulpverlener: http://www.dagelijksestan(...)britse-hulpverlener/quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die mannen waren Syrische piloten die niet met bloemetjes rondstrooiden
Zodra je kritische vragen gaat stellen komt de ware haatbaard naar boven inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:55 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gematigde moslims bestaan niet doh.
Hopeloze zaak. Een zieke immorele geest die zelfs Allah (als uitzondering bid ik tot hem) niet meer kan redden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:20 schreef girlygirl8 het volgende:
Dat de VS daar OOK een rol in spelen, pleit die gezellige knuffelplofmoslims daar vrij??
Ja
Als je je verstand gebruikt had je je nooit ingelaten met een religie die volop haat predikt, overal ter wereld dood en verderf zaait, vrouwen onderdrukking op nummer 1 zet , ongelovigen als afval ziet en waar de profeet een kinderneukende warlord is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Allah vraagt van mij om mijn verstand te gebruiken: 49.6 ''O you who have believed, if there comes to you a disobedient one with information, investigate, lest you harm a people out of ignorance and become, over what you have done, regretful.''
Leer eens iets over oorzaak en gevolg. Moeilijk te begrijpen voor je misschien maar er zijn mensen in de wereld die zich druk maken om massaslachtingen in het midden oosten en de agressors daar willen uitschakelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die mannen waren Syrische piloten die niet met bloemetjes rondstrooiden
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja en als Amerika en co stopt met alle groepen (koerden, soennitische stammen etc.) aldaar te bewapenen (of op andere manieren te steunen) dan zal de vrede daar weer terugkeren.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
http://indiatoday.intoday(...)l-iraq/1/404112.html
O wacht, het moet van hunzelf zijn. Zie dan de ontvoerde journalisten die ze glimlachend de kop af snijden.
Dit is veelzeggendquote:He joined the Bangladeshi workers and narrated them his ordeal. He lived with them pretending to be a Muslim. He offered daily namaz to deceive the ISIS militants.
Read more at: http://indiatoday.intoday(...)l-iraq/1/404112.html
Op het andere voorbeeld ga je niet in. Veelzeggendquote:
Niet waar:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan mag je mij met hun materiaal aantonen dat zij burger slachttoffers maken, want dat heb ik tot nu toe niet gezien
Maar goed hier heb je er nog wat:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:48 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ze pleegde overspel (ik ken dat filmpje).
De Islamitische wetgeving is daar duidelijk over. Een man die overspel pleegt, krijgt ook de doodstraf in een land waar de Islamitische wetgeving toegepast wordt.
quote:Alan Henning (15 August 1967 – c. 3 October 2014) was a British taxicab driver-turned-volunteer humanitarian aid worker.[1][2] He was the fourth Western hostage killed by Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) whose killing was publicised in a beheading video.
Henning was captured during ISIL's occupation of the Syrian city of Al-Dana in December 2013. He was there helping provide humanitarian relief.[3] The British Foreign Office withheld news of Henning's capture while it attempted to negotiate his release.
Henning was driving an ambulance for Rochdale Aid 4 Syria, which raised money on behalf of Al-Fatiha Global, a British-based organisation which provides humanitarian aid to those caught up in warzones. Al-Fatiha Global is a registered charity which was under investigation by the Charity Commission after one of its workers was photographed with his arms around two hooded fighters carrying machine guns. Al-Fatiha Global said that worker had been dismissed. There is no suggestion that Henning knew about this controversy. Local colleagues warned Henning not to cross the border into Syria, but he said he wanted to make sure the supplies were delivered safely.[4][5][6]
Henning was shown at the end of David Cawthorne Haines's execution video, released on 13 September 2014, and referred to by "Jihadi John" of the ISIL cell known as The Beatles as the next victim. A video of Henning's beheading was released on 3 October 2014.[1][7] After his execution, British Prime Minister David Cameron ordered MI5, MI6, and GCHQ to track and kill or capture Jihadi John.[8][9][10]
Dat is mogelijk dat ze dat doen, mijn punt is dat ik tot nu toe daarvoor geen hard bewijs heb gezien. Er wordt veel gezegd maar het blijft bij woorden. In die gebieden is er oorlog en dan vallen er logischerwijs doden aan beide kanten. Niet enkel aan 1 zijde. Belangrijkste is dat men van onschuldigen afblijft.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Ontken jij nou daadwerkelijk dat ze onschuldige mensen doodmaken? Of het nou burgers zijn of onschuldige blanken? Trol of niet een zieke geest heb je sowieso.![]()
![]()
Is geloof niet per definitie irrationeel?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk dat ze dat doen, mijn punt is dat ik tot nu toe daarvoor geen hard bewijs heb gezien. Er wordt veel gezegd maar het blijft bij woorden. In die gebieden is er oorlog en dan vallen er logischerwijs doden aan beide kanten. Niet enkel aan 1 zijde. Belangrijkste is dat men van onschuldigen afblijft.
Iemand steeds voor troll uitmaken of zieke geest i.p.v. met een inhoudelijke weerwoord te komen, getuigd niet van een rationeel stabiel denkend mens.
Je hebt pagina's vol inhoudelijke posts: links, video's, foto's. Je wil het niet weten, je draait je hoofd de andere kant op. Wir haben es nicht gewußt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef girlygirl8 het volgende:
Iemand steeds voor troll uitmaken of zieke geest i.p.v. met een inhoudelijke weerwoord te komen, getuigd niet van een rationeel stabiel denkend mens.
nee het biedt genoeg praktische voordelen. denk er eens over na.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is geloof niet per definitie irrationeel?
Nogmaals, dat zegt niks. IS beweerd dat de Yezidi's zelf naar die bergen kwamen om met hun te strijden. De berichtgeving rondom de yezidi's is zovaak veranderd dat dit gewoon ongeloofwaardig voor mij is geworden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net als deze hulpverlener: http://www.dagelijksestan(...)britse-hulpverlener/
Of alle jezidi's die dood zijn gemaakt.
O nee, dat is terecht_!
Nee, dat is rechtvaardigheid. Waarom zouden moslims EN evenveel belasting betalen EN in dienstplicht gaan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan is het goed dat die smerige ongelovige beesten extra belasting betalen
nee het is ongelijkheid op basis van geloof. stel he in nederland is nog dienstplicht. en moslims krijgen hier vrijstelling van (want.. nou ja je begrijpt het welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, dat is rechtvaardigheid. Waarom zouden moslims EN evenveel belasting betalen EN in dienstplicht gaan?
Ow en begin niet over ras. Want blanken tref je zowel in Amerika als bij IS (menig westerse bekeerling strijdt voor IS).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:15 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Ontken jij nou daadwerkelijk dat ze onschuldige mensen doodmaken? Of het nou burgers zijn of onschuldige blanken? Trol of niet een zieke geest heb je sowieso.![]()
![]()
Ok, een beetje hard. Maar ok, TS wil niet luisteren, dan moet het maar zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zodat wij moslims die vanuit een gewelddadig haatboek "zelfstandig nadenken" een lesje beschaving kunnen geven, bedoel je?
Was dat niet exact dezelfde gedachtegang van de terroristen die wat cartoontekenaars neerrmaaiden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:59 schreef LouisLitt het volgende:
Maar ok, TS wil niet luisteren, dan moet het maar zo.![]()
Gelieve mijn posts niet te wijzigen. Bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hopeloze zaak. Een zieke immorele geest die zelfs Allah (als uitzondering bid ik tot hem) niet meer kan redden.
Ik herhaal je eigen woorden, meiske.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Gelieve mijn posts niet te wijzigen. Bij voorbaat dank.
Geen idee, ik kende ze nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dat niet exact dezelfde gedachtegang van de terroristen die wat cartoontekenaars neerrmaaiden?
Je hebt het alleen op internet gezet (wat cheap is), maar de gedachtengang zal wel ongeveer op hetzelfde niveau zitten. Wees er maar blij meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |