abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148769981

Ik lees steeds meer en meer van zo'n reacties en het doet mij denken: Is dit het begin van de uitroeiing van moslims in het Westen? Of moet ik mij nergens zorgen om maken als moslim?
pi_148770018
Hamsteren, je kelder in en alles op slot doen. Licht uit en vooral je internet uitzetten, ip-adres enzulks.
pi_148770035
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:44 schreef HulkHeld het volgende:
Hamsteren, je kelder in en alles op slot doen. Licht uit en vooral je internet uitzetten, ip-adres enzulks.
Vooral dit. Ik begin een beetje moe te worden van TS en haar moslim-topics.
pi_148770063
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:46 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je wordt niet graag uitgedaagd in je kijk op de wereld?
pi_148770092
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik lees steeds meer en meer van zo'n reacties en het doet mij denken: Is dit het begin van de uitroeiing van moslims in het Westen? Of moet ik mij nergens zorgen om maken als moslim?
Neuh, de kans dat je wat overkomt door een auto ongeluk is vele malen groter dan dat je iets overkomt door deze internethelden/zolderkamerautisten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_148770110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:51 schreef Montagui het volgende:

[..]

Neuh, de kans dat je wat overkomt door een auto ongeluk is vele malen groter dan dat je iets overkomt door deze internethelden/zolderkamerautisten.
Is dat een doodsbedreiging? ;(
pi_148770132
quote:
[ afbeelding ]

Sowieso als jij je niet opstelt als radicaal heb je weinig te vrezen. Gelukkig slachten wij niet iedereen af die iets anders denkt.

Maat het is wel zo dat het gedrag van jouw medemoslims afstraalt op jou.

Metname als je jezelf profileert als moslim en niet in eerste plaats als Nederlander. Dan hoor je al snel bij 'wij' en niet 'zij'.

Maar de vrouw in burka, daar kunnen we ons inderdaad niet mee identificeren.
Whatever...
pi_148770134
Er zijn genoeg katholieken die niets meer met de kerk te maken willen hebben omdat er vele kinderen door priesters zijn misbruikt.

Zijn er ook moslims die niets meer met hun geloof te maken willen hebben omdat er aangezet wordt tot geweld?

Ik zou persoonlijk niet bij dit soort groepjes willen horen, dan wordt je er ook niet over aangesproken en heb je niets te vrezen.
pi_148770141
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:46 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ts gaat het gesprek aan. Wees blij.
Whatever...
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:00:51 #10
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_148770190
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Sowieso als jij je niet opstelt als radicaal heb je weinig te vrezen. Gelukkig slachten wij niet iedereen af die iets anders denkt.

Maat het is wel zo dat het gedrag van jouw medemoslims afstraalt op jou.

Metname als je jezelf profileert als moslim en niet in eerste plaats als Nederlander.
Sinds ik in België woon, voel ik mij meer Nederlands. Ik waardeer Nederland nu meer dan ooit in deze politiestaat waar ome agent mij belt en vraagt hoe vaak ik langs mijn ouders op bezoek kom en mijn was doe :') (I'm not kidding)

Maar op de 1ste plaats ben ik een moslim. Je kunt van mij niet verwachten dat ik mijn geloof op de 2de plaats zet, terwijl het voor mij van enorme waarde is. Die vrijheid heb je als mens bij je geboorte. Dat je zelf bepaald waar je in gelooft.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:05:36 #11
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_148770242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:00 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Maar op de 1ste plaats ben ik een moslim. Je kunt van mij niet verwachten dat ik mijn geloof op de 2de plaats zet, terwijl het voor mij van enorme waarde is. Die vrijheid heb je als mens bij je geboorte. Dat je zelf bepaald waar je in gelooft.
:')
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:06:06 #12
412436 girlygirl8
pi_148770246
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:55 schreef Mr.Ping het volgende:
Er zijn genoeg katholieken die niets meer met de kerk te maken willen hebben omdat er vele kinderen door priesters zijn misbruikt.

Zijn er ook moslims die niets meer met hun geloof te maken willen hebben omdat er aangezet wordt tot geweld?

Ik zou persoonlijk niet bij dit soort groepjes willen horen, dan wordt je er ook niet over aangesproken en heb je niets te vrezen.
Islam en Christendom zijn op dat vlak heel verschillend. Een moslim is bij zijn geloof niet afhankelijk van zijn medemoslim (of diens daden). Daarin heeft Islam een veel sterkere fundament.
pi_148770260
quote:

[..]

Sinds ik in België woon, voel ik mij meer Nederlands. Ik waardeer Nederland nu meer dan ooit in deze politiestaat waar ome agent mij belt en vraagt hoe vaak ik langs mijn ouders op bezoek kom en mijn was doe :') (I'm not kidding)

Ik begrijp je zorgen wel. Maar het is nu eenmaal zo dat er heel veel mis is met een grote groep islamieten.

Dat straalt op jou af, alhoewel vrijwel iedereen jou gewoon normaal zal behandelen als je gewoon doet.
Whatever...
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:10:03 #14
412436 girlygirl8
pi_148770296
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik begrijp je zorgen wel. Maar het is nu eenmaal zo dat er heel veel mis is met een grote groep islamieten.

Dat straalt op jou af, alhoewel vrijwel iedereen jou gewoon normaal zal behandelen als je gewoon doet.
Wat bedoel je met ''dat straalt op jou af''?
pi_148770322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:10 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met ''dat straalt op jou af''?
De manier waarop mensen naar mensen van die bevolkingsgroep opkijken. Lijkt mij niet heel moeilijk dat te begrijpen toch?
pi_148770340
quote:
Ik waardeer Nederland nu meer dan ooit in deze politiestaat waar ome agent mij belt en vraagt hoe vaak ik langs mijn ouders op bezoek kom en mijn was doe :') (I'm not kidding)
Vertel daar eens meer over :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148770349
quote:
Die vrijheid heb je als mens bij je geboorte. Dat je zelf bepaald waar je in gelooft.
Dat is juist geen vrijheid als je vanaf je geboorte geïndoctrineerd wordt door je omgeving om maar iets te gaan geloven. Het zou juist de ultieme vrijheid zijn als je na een uitgebreide scholing over alle en geen geloven je op je 18e een bewuste keuze zou maken.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:13:59 #18
412436 girlygirl8
pi_148770358
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:12 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

De manier waarop mensen naar mensen van die bevolkingsgroep opkijken. Lijkt mij niet heel moeilijk dat te begrijpen toch?
Het kwam op mij over alsof ik mij daar schuldig voor zou moeten voelen. Daarom wilde ik een uitleg van hem hebben...
pi_148770386
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is juist geen vrijheid als je vanaf je geboorte geïndoctrineerd wordt door je omgeving om maar iets te gaan geloven. Het zou juist de ultieme vrijheid zijn als je na een uitgebreide scholing over alle en geen geloven je op je 18e een bewuste keuze zou maken.
Dat heb ik gelukkig gedaan, katholiek opgevoed maar geloof nergens in. Die mensen die je proberen te overtuigen van het feit dat die vent het beste met je voor heeft. Geloof dat meer dan 75% van alle oorlogen religie de oorzaak is, nou chapeau. Eerst zien, dan geloven.
pi_148770410
quote:
[ afbeelding ]

Of moet ik mij nergens zorgen om maken als moslim?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:17:29 #21
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_148770412
Youtube comments zitten vol met dit soort trollreacties, al jarenlang. Niets nieuws dus.
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_148770444
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Het kwam op mij over alsof ik mij daar schuldig voor zou moeten voelen. Daarom wilde ik een uitleg van hem hebben...
Je moet je niet schuldig voelen, maar als je bij de groep moslims wil horen moet je het niet gek vinden dat je er op aangesproken wordt.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:20:31 #23
412436 girlygirl8
pi_148770469
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef I-care het volgende:

[..]

Vertel daar eens meer over :P
Er was gedoe toen ik mij wilde inschrijven bij de gemeentehuis (blijkbaar kun je je in België enkel op een adres inschrijven als je over een minimum inkomen beschikt; die ik als studente niet heb)
Uiteindelijk heb ik mij toch niet kunnen inschrijven op dit adres

Maar lange tijd hierna (echt weken) kreeg ik een telefoontje van mijn moeder, ze vroeg mij hoe het zat met mijn inschrijving, terwijl ik haar dit uitlegde nam de agent (die op dat moment bij mijn ouders zat) het gesprek over en vroeg mij hoe vaak ik thuis kwam :') daarop antwoordde ik ''verschillend'', hij direct, bijna haastig erna ''hoevaak dan?'' ''1x per maand? 2x? '' etc. Vervolgens vroeg hij mij hoe vaak ik de was doe :') Anyhow was de raarste gesprek die ik misschien ooit in mijn leven gehad heb
pi_148770514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:20 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Er was gedoe toen ik mij wilde inschrijven bij de gemeentehuis (blijkbaar kun je je in België enkel op een adres inschrijven als je over een minimum inkomen beschikt; die ik als studente niet heb)

Maar lange tijd hierna (echt weken) kreeg ik een telefoontje van mijn moeder, ze vroeg mij hoe het zat met mijn inschrijving, terwijl ik haar dit uitlegde nam de agent (die op dat moment bij mijn ouders zat) het gesprek over en vroeg mij hoe vaak ik thuis kwam :') daarop antwoordde ik ''verschillend'', hij direct, bijna haastig erna ''hoevaak dan?'' ''1x per maand? 2x? '' etc. Vervolgens vroeg hij mij hoe vaak ik de was doe :') Anyhow was de raarste gesprek die ik misschien ooit in mijn leven gehad heb
Wen er maar aan
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:24:12 #25
412436 girlygirl8
pi_148770525
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Iedereen maakt die beslissing voor zichzelf tijdens de adolescentie
Niet iedereen komt er voor uit (want we zitten nu eenmaal vast aan wat sociaal acceptabel is), maar die beslissing maakt iedereen voor zich. Don't worry
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:24:23 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_148770528
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:53 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ja
pi_148770575
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:49 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Je wordt niet graag uitgedaagd in je kijk op de wereld?
Jullie zijn wel 'n beetje speciaal, maar jammer genoeg niet in de positieve zin dan.Kan her helaas weinig anders van maken :dontknnow: En het begint allemaal 'n beetje :O te worden ook trouwens.

Ik zou hier door kunnen gaan over dit alles, maar soms kan je inderdaad beter maar je mening voor je houding, je hoeft niet alles er maar uit te floepen, al maken jullie het ons toch lastig :?

Leef en laten leven, beetje zelfspot, wat is daar nou zo moeilijk aan?! Kijk daar ga ik weer....moet ermee stoppen van mezelf. Jij zal heus wel 'n lieve meid zijn begrijp me niet verkeerd, alleen moet je niet zo vreemd opkijken dat mensen het gewoon beu raken, al dit domme gezeik. oorlog en verderf etc...en jij bent dan trots om moslim te zijn? want immers hanteren jullie allebei hetzelfde haat/sprookboekje. Waarom leef je niet gewoon zoals je wilt leven, maar zonder dat boek....want jullie hebben zeker goede eigenschappen (ruggegraat). Maar op andere forums die ik bezoek, doodnormale forums die niets maar dan ook niets met dit alles van doen hebben, zit me daar toch 'n retard tussen, laat ik het maar niet quoten = vechten tegen de bierkaai ;( Die andere dutsjes die die hetgeen posten in je screenshot, ach die sporen ook niet...maar maar....heh moeilijk allemaal.

M'n excuses als ik op iemands tenen trap, dat is in deze tijd ook nogal snel.

Nu ben weg uit deze topics, pfffffff :N

oh en uiteraard >> 8} 8} 8} 8} <O) 8} 8} 8} 8}

:W
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:27:33 #28
412436 girlygirl8
pi_148770588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:19 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Je moet je niet schuldig voelen, maar als je bij de groep moslims wil horen moet je het niet gek vinden dat je er op aangesproken wordt.
Ow ik voel mij daar zeker niet schuldig over hoor. Ik wilde daar gewoon uitleg over hebben.

Gek zal ik het niet vinden, maar ik heb wel medelijden met mensen die moslims gaan lastig vallen met wat ze op het nieuws zagen en verwachten dat die moslim ook meteen afstand neemt van die aanslagen. :')
pi_148770595
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:06 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Een moslim is bij zijn geloof niet afhankelijk van zijn medemoslim (of diens daden).
Jaaaaa joh, moet je eens zien wat er gebeurt bij een opstootje, dan komt ahmed met zijn hele familie tot aan zijn achter-achter-achter-achter nichtje
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:31:56 #30
412436 girlygirl8
pi_148770635
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:23 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Wen er maar aan
Nee
pi_148770645
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:27 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ow ik voel mij daar zeker niet schuldig over hoor. Ik wilde daar gewoon uitleg over hebben.

Gek zal ik het niet vinden, maar ik heb wel medelijden met mensen die moslims gaan lastig vallen met wat ze op het nieuws zagen en verwachten dat die moslim ook meteen afstand neemt van die aanslagen. :')
Je moet zelf afstand nemen van het geweld wat is aangedaan uit de naam van jouw profeet. Ik neem aan dat je het niet goed vond wat ze hebben gedaan?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:34:25 #32
412436 girlygirl8
pi_148770669
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:24 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja
Printscreen
pi_148770696
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:32 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Je moet zelf afstand nemen van het geweld wat is aangedaan uit de naam van jouw profeet. Ik neem aan dat je het niet goed vond wat ze hebben gedaan?
Ze heeft het zelf nog niet door, maar stiekem is ze al aan het veranderen in een haatbaard. (Of haatsnor voor de vrouwen... ) :+
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:40:27 #34
412436 girlygirl8
pi_148770753
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:32 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ik ga je vraag niet beantwoorden (ook al zou dat de makkelijke weg zijn).
Mijn punt is: val moslims gewoon niet lastig met wat je in het nieuws ziet. Ik val westerlingen ook niet lastig met wat hun regeringen de moslims in Irak, Afghanistan, Yemen etc. hebben aangedaan.
pi_148770768
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:40 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Mijn punt is: val moslims gewoon niet lastig met wat je in het nieuws ziet. Ik val westerlingen ook niet lastig met wat hun regeringen de moslims in Irak, Afghanistan, Yemen etc. hebben aangedaan.
Val ons dan ook niet lastig met je gezeur :')
pi_148770787
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:53 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Neuh, gewoon statistiek.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:46:59 #37
412436 girlygirl8
pi_148770848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:41 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Val ons dan ook niet lastig met je gezeur :')
Ik reageer gewoon op dingen, zoals jij nu bv doet

Waarom zou ik dat niet mogen?
pi_148770859
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:24 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Iedereen maakt die beslissing voor zichzelf tijdens de adolescentie
Niet iedereen komt er voor uit (want we zitten nu eenmaal vast aan wat sociaal acceptabel is), maar die beslissing maakt iedereen voor zich. Don't worry
Tuurlijk maak je die beslissing, maar hoe objectief is je beslissing als je vanaf je geboorte geïndoctrineerd wordt dat er eigenlijk maar 1 juiste keuze is. :)
pi_148770931
Laat je huid verbleken zoals Michael Jackson deed.
Ура для россии
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:57:46 #40
412436 girlygirl8
pi_148770979
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tuurlijk maak je die beslissing, maar hoe objectief is je beslissing als je vanaf je geboorte geïndoctrineerd wordt dat er eigenlijk maar 1 juiste keuze is. :)
Als je in een geïsoleerde omgeving leeft waar je dus enkel in aanraking komt met jouw eigen cultuur/geloof/ongeloof whatever dan kan je vrij onmogelijk objectief zijn in je beslissing ja

Daar heb ik als moslim opgegroeid in het Westen weinig last van (in tegenstelling tot menig fokker aka pvv'er)
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:58:52 #41
412436 girlygirl8
pi_148770994
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:53 schreef Woestijnvos het volgende:
Laat je huid verbleken zoals Michael Jackson deed.
fuck you
pi_148771053
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:20 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Vreemd gesprek ja..

Wilde ze weten of je daar woonachtig was ofzo..
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148771069
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:57 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Als je in een geïsoleerde omgeving leeft waar je dus enkel in aanraking komt met jouw eigen cultuur/geloof/ongeloof whatever dan kan je vrij onmogelijk objectief zijn in je beslissing ja

Daar heb ik als moslim opgegroeid in het Westen weinig last van (in tegenstelling tot menig fokker aka pvv'er)
Moslims horen niet in het westen thuis, een tekening kunnen ze al niet aan. :')
pi_148771111
quote:

[..]

Tuurlijk groei je wel op in een semi geïsoleerde omgeving dat je naar buiten mag wil niet zeggen dat je door elk geloof evenveel geïndoctrineerd bent en dus een objectieve keuze in je geloof kan maken. Geloven bestaan dankzij de aanwas van onderaf. Doordat in nl veel gelovigen niet meer naar de kerk gaan met hun kroost is er een ontkerkelijking aan de gang.
pi_148771125
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:06 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Islam en Christendom zijn op dat vlak heel verschillend. Een moslim is bij zijn geloof niet afhankelijk van zijn medemoslim (of diens daden). Daarin heeft Islam een veel sterkere fundament.
Ik vind het alleen eng dat een bepaalde groep (die nog aanzienlijk groot is) het geloof zo serieus en letterlijk neemt, zich laat leiden door een geschreven boek door een aantal kerels 2000 jaar geleden met achterhaalde kennis.
pi_148771156
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik vind het alleen eng dat een bepaalde groep (die nog aanzienlijk groot is) het geloof zo serieus en letterlijk neemt, zich laat leiden door een geschreven boek door een aantal kerels 2000 jaar geleden met achterhaalde kennis.
De moslims moeten de Koran met een korreltje zou nemen, haal er de goede dingen uit en laat de rest voor wat het is.
pi_148771200
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:58 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

fuck you
Neuken?
Ура для россии
pi_148771406
Mensen met de dood bedreigen :')
Er aanstoot aan nemen :')
U MAD?
pi_148771616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:58 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

fuck you
Dat is haram
pi_148771831
Mensen die het hardste roepen wat er moet gebeuren, die staan echt niet vooraan als er echt iets gebeurt. maar zitten veilig ergens in een keldertje te wachten tot het veilig is en dan kijken ze een keer boven de grond.

Ik zie die blaters echt niet met een vuurwapen in de hand aan de frontlinie staan als de hel echt losbarst. En je hebt er ook niets aan.
🐱
pi_148771879
De Islam is een religie van vrede. Toch heeft een groot deel van de hedendaagse terreur/ellende de Islam als grondslag. Geen wonder dat het moslims vaak wordt aangerekend; ze gebruiken/interpreteren hun eigen religie op een verkeerde manier! Niet allemaal natuurlijk, maar voor het negatieve is nou eenmaal meer aandacht voor het positieve. Is niet veel anders dan bij de joden die land inpikken en een heel volk onderdrukken omdat ze daar volgens het 'grote boek' recht op hebben. Doen ze ook lang niet allemaal aan mee, maar is wel het eerste wat we zien.

Neem dan de Soennieten en de Sjiieten. Allebei moslims. Hoelang heeft de een al ruzie met de andere groep, 15 eeuwen??! :') En als je dan hoort wat de oorspronkelijke reden is _O- _O- _O- wat een lachtertje. Snij maar weer gauw een paar hoofden af omdat je het zogenaamd niet eens bent met één beslissing van tig jaar terug. Geen wonder dat er de spot mee gedreven wordt in het westen.
Het gaat natuurlijk ook allang niet meer over mohammed en zijn kornuiten, tis gewoon een excuus om de haat lekker door te zetten.

Religies zijn een oud idee, een idee wat niet langer thuishoort in de westerse wereld. Daarom willen we ervanaf. Religies zijn vele, vele jaren de hoofdoorzaak van onderdrukking, oorlog, misbruik en andere ellende geweest, puur omdat mensen niet weten hoe ze het moeten gebruiken. Kijk maar naar de middeleeuwen. De basis is goed, maar het werkt voor geen meter. Vooral doordat de kleine groep die er verkeerd mee omgaat, dit per se wil reflecteren op de groep die er wel goed mee omgaat, of die er simpelweg niets mee te maken wil hebben. 'Doe wat wij zeggen, alleen dan ben je veilig'.
pi_148772235
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:08 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

De moslims moeten de Koran met een korreltje zou nemen, haal er de goede dingen uit en laat de rest voor wat het is.
Hou je alleen de kaft over

Je eigen volk en andere volken vermoorden alleen maar omdat ze er een andere mening op na houden is toch gewoon triest?Kinderen omturnen tot gewetenloze soldaten. Onschuldige mensen ontvoeren alleen maar omdat ze blank zijn, vervolgens onthoofden en op video zetten. Dat zie ik andere volken niet doen hoor? Ja er wordt al eeuwenlang gemoord door zwarten, witten, gelen en groenen, maar geen volk is zo sneu als deze haatmoslims.

[ Bericht 27% gewijzigd door LouisLitt op 17-01-2015 12:21:10 ]
pi_148772740
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ts gaat het gesprek aan. Wees blij.
TS denkt ook dat IS een stel lieverdjes zijn.
pi_148773099
quote:
[ afbeelding ]

nee je hoeft je geen zorgen te maken, extremisten roepen ditzelfde namelijk over westerlingen
pi_148773639
Nooit meer buiten komen, TS. Stel je voor dat deze mensen inderdaad de straat op gaan (!!)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148773666
quote:
[ afbeelding ]

pics? misschien mag je wel bij mij in de kast komen schuilen :9
pi_148773815
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:17 schreef SuperFood het volgende:

[..]

pics? misschien mag je wel bij mij in de kast komen schuilen :9
heb je geen achterhuis, dan hebben we over 100 jaar het beroemde boek het dagboek van girlygirl8.
pi_148773866
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

heb je geen achterhuis, dan hebben we over 100 jaar het beroemde boek het dagboek van girlygirl8.
"In de kast" klinkt toch ook niet verkeerd
pi_148775086
quote:
[ afbeelding ]

Hoeveel moslims zijn er om hun geloofsovertuiging vermoord in Europa dit jaar? En hoeveel joden? :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:40 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat je je meer betrokken voelt bij die mensen ver weg dan bij je westerse buren zegt eigenlijk al genoeg. :s) :W

quote:

[..]

Wat een vieze xenofobe, racistische, islamofobe pvv'ers zijn het hier toch ook allemaal hè?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En voor je erover begint dat het hierboven soldaten van assad betreft en dus te rechtvaardigen zou zijn, een fijne sfeerimpressie van de afgelopen gay pride IS:

Dat het maar eens een keer afgelopen mag zijn met dat misplaatste gejank van TS. :r :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 18-01-2015 12:32:18 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_148776334
Denken dat de Islam waarlijk van God zelf komt. :') Hoe achterlijk moet je zijn om dat overduidelijk menselijke, barbaarse karakter van de verzen die erin staan aan God toe te schrijven. Lekkere God hebben we dan.
pi_148776337
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Jij hoeft je nergens schuldig over te voelen als je dat niet bent. Jij hoeft je ook niet te verontschuldigen voor andere moslims. Echter is het wel zo dat als je een burka zou dragen dat ik je eerder zou indelen bij de club extremisten, hoe aardig je misschien ook bent. En als ik mijn kop zou kaalscheren, legerboots ging dragen en wat andere kenmerken, dat je mij snel zou zien als neonazi.

De islam heeft een imagoprobleem, dat is te danken aan allerlei gedrag dat religieus wordt geïnspireerd. Dat begint bij het niet opzwemles mogen bij jonge meisjes, tot het doodschieten van een cartoonist of dragen van burka (en je daarmee effectief volledig buiten onze wereld stellen).

Jouw geloof is het jouwe. En datvanandrren ook. Echter religie (en bijbehorende gebruiken en gedrag) keur ik grotendeels af. Niet de feestjes (prima, lekker vasten en suikerfeest) maar wel verminking (besnijden) uithuwelijken (meer cultureel maargoed) en het invoeren vansharia achtig gedachtengoed.

Dat betekent dat ik tegen een hoofddoekje kan zijn (religir) terwijl ik jouw geloof (het idee dat Mohammed de echte profeet is en de koran het bijbehorend heilige boek) prima respecteer.
Whatever...
pi_148776520
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:35 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

TS denkt ook dat IS een stel lieverdjes zijn.
Dat heb ik haar nergens zien zeggen.
Whatever...
pi_148776607
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Jij hoeft je nergens schuldig over te voelen als je dat niet bent. Jij hoeft je ook niet te verontschuldigen voor andere moslims. Echter is het wel zo dat als je een burka zou dragen dat ik je eerder zou indelen bij de club extremisten, hoe aardig je misschien ook bent. En als ik mijn kop zou kaalscheren, legerboots ging dragen en wat andere kenmerken, dat je mij snel zou zien als neonazi.

De islam heeft een imagoprobleem, dat is te danken aan allerlei gedrag dat religieus wordt geïnspireerd. Dat begint bij het niet opzwemles mogen bij jonge meisjes, tot het doodschieten van een cartoonist of dragen van burka (en je daarmee effectief volledig buiten onze wereld stellen).

Jouw geloof is het jouwe. En datvanandrren ook. Echter religie (en bijbehorende gebruiken en gedrag) keur ik grotendeels af. Niet de feestjes (prima, lekker vasten en suikerfeest) maar wel verminking (besnijden) uithuwelijken (meer cultureel maargoed) en het invoeren vansharia achtig gedachtengoed.

Dat betekent dat ik tegen een hoofddoekje kan zijn (religir) terwijl ik jouw geloof (het idee dat Mohammed de echte profeet is en de koran het bijbehorend heilige boek) prima respecteer.
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat heb ik haar nergens zien zeggen.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik heb een paar vragen over IS omdat ik hun nog niet helemaal heb kunnen doorgronden. Ook sta ik sceptisch tegenover de berichtgeving en populaire standpunt rondom heel deze thema. Graag wil ik jullie visie hierop. Doe dit rationeel aub.

De vragen
1. a. Waarom mag IS geen geweld gebruiken om haar doelen te bereiken, terwijl westerse troepen dit wel mogen?
b. Jouw mening: Vind je dit rechtvaardig? Leg uit waarom.

2. a. Waarom is het afhakken van iemands hoofd tijdens oorlog een misdaad, maar het droppen van bommen niet?

3. a. Waarom mag je geen oorlog voeren in naam van God, maar wel in naam van grondstof winning?

4. a. Waarom worden de strijders van IS niet erkend als zijnde soldaten, terwijl soldaten die namens een westerse land strijden deze erkenning wel krijgen?

5. a. Is er nog sprake van juiste journalistiek als IS elke keer een terreurorganisatie wordt genoemd in de media? b. Is dat niet subjectief? c. En is dit geen propaganda? Leg uit waarom.

6. a. Is tot nu toe de achtergrondverhaal van de gegijzelden (op wat grond zij gegijzeld worden) gepubliceerd in de (westerse) media? Of is dit tot nu toe buiten beschouwing gelaten? b. Zo ja, leg uit wat dit is.

7. a. Waarom is het rekruteren van soldaten voor IS verboden, maar mogen westerse landen dit wel doen? Waarom is het een ronselen en het andere niet?

8. Jouw mening/standpunt: Als jihadisten geen hoofden zouden afhakken, maar ipv enkel geavanceerde wapens zouden gebruiken, zou je dan begrip hebben voor hun doel? Leg uit waarom.

Graag persoonlijke aanvallen bij je houden. Bij voorbaat dank.

P.s. aan mods: als dit de verkeerde rubriek is, verplaats het maar naar de juiste. Dankje.
GC / Vragen die ik heb mbt IS (De Islamitische Staat)
GC / Vragen die ik heb mbt IS (De Islamitische Staat) (deel2)
Je suis Charlie Sheen
pi_148776624
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoeveel moslims zijn er om hun geloofsovertuiging vermoord in Europa dit jaar? En hoeveel joden? :')

[..]

Dat je je meer betrokken voelt bij die mensen ver weg dan bij je westerse buren zegt eigenlijk al genoeg. :s) :W

[..]

Wat een vieze xenofobe, racistische, islamofobe pvv'ers zijn het hier toch ook allemaal hè?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En voor je erover begint dat het hierboven soldaten van assad betreft en dus te rechtvaardigen zou zijn, een fijne sfeerimpressie van de afgelopen gay pride IS:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat het maar eens een keer afgelopen mag zijn met dat misplaatste gejank van TS. :r :N
'Ja, maar dat zijn geen moslims.' Tering ;{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148776685
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

[..]

SPOILER
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:r :r :r :r :r :r :r
pi_148776751
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:44 schreef HulkHeld het volgende:
Zou zo iemand als vogeltjesdans ook moeten doen. ^O^ ...oh en Ouder1 moet gewoon aan 't werk, dan wordt FOK! weer leuk. :)
Hallon!
pi_148777201
Overigens de reactie van TS op deze video:

quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 04:00 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik heb de bloederige stukken niet helemaal gekeken. Vond dat te gruwelijk. Maar wat mij opviel was het volgende:

- Schieten op vijandige soldaten
- Schreeuwen/soort van huilen wanneer Assad's raketten afgeschoten werden op woningen en een groot scala aan dode burgers achterlieten
- Het snijden van hoofden van nog meer soldaten

Ik zag niks van de verwijten die in dit topic werden gedaan?
En nog wat pareltjes:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 03:16 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik heb het over het feit dat ik IS het voordeel van de twijfel geef en niet geloof dat zij onschuldigen vermoorden. Dit is zelfs binnen de moslimgemeenschap geen populaire standpunt.

De waarheid kan voor mij nooit pijnlijk zijn. Als de waarheid is dat IS bloeddorstige monsters zijn dan zou dat voor mij juist beter uitkomen, want aangevallen worden omdat je anders denkt/afwijkend is geen pretje. Daarom ben ik zeker bereid om van standpunt te veranderen, maar dan wil ik wel waterdicht bewijs hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 03:37 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met schuldig aan homoseksualiteit/homofiele? Iemand die dat is maar daar niks mee doet? Of iemand die betrapt wordt op seks met hetzelfde geslacht in een land waar de wet naar Islamitische standaarden is? Want dit is nochal een verschil.

Naar mijn beleving verdienen homo's die daarop betrapt worden dat niet. Maar in een land waar de Islamitische wet geldt, krijgt iemand die door 4 getuigen betrapt op homoseks, de doodstraf.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 03:39 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Heb je hier aantoonbaar bewijs voor? Dat IS mensen puur om hun niet moslim zijn vermoorden en niet omdat ze IS met geweld bestrijden.

Als IS niet-moslims vermoord puur om hun niet-moslim zijn, dan zal ik daar nooit achterstaan. Dus hou dat beschuldigende vingertje maar voor je.
|:(

quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Vind ook daar plaats hè? Kan de video waarin een vader door IS-strijders in de gelegenheid wordt gesteld de eerste steen naar z'n eigen dochter te gooien wel even voor je opzoeken? Geloof dat ze seks buiten het huwelijk had gehad. Ze smeekte haar vader nog om vergiffenis maarja, Allah hè?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:48 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ze pleegde overspel (ik ken dat filmpje).

De Islamitische wetgeving is daar duidelijk over. Een man die overspel pleegt, krijgt ook de doodstraf in een land waar de Islamitische wetgeving toegepast wordt.
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:49 schreef NotYou het volgende:

[..]

En dat vind jij goed/rechtvaardig?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:53 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Als burgers op de hoogte worden gebracht van de toepassing van deze wet, ja.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:52 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

En nog iets. Voor seks buiten het huwelijk, krijg je volgens de sharia niet de dood doodstraf. Je krijgt 100 zweepslagen.
Je suis Charlie Sheen
pi_148778398
Ik hoop dat de AIVD hier meeleest.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:50:54 #69
412436 girlygirl8
pi_148778493
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:02 schreef I-care het volgende:

[..]

Vreemd gesprek ja..

Wilde ze weten of je daar woonachtig was ofzo..
Ik denk het
Wel rare manier om dat te doen
  zaterdag 17 januari 2015 @ 16:53:02 #70
412436 girlygirl8
pi_148778559
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tuurlijk groei je wel op in een semi geïsoleerde omgeving dat je naar buiten mag wil niet zeggen dat je door elk geloof evenveel geïndoctrineerd bent en dus een objectieve keuze in je geloof kan maken. Geloven bestaan dankzij de aanwas van onderaf. Doordat in nl veel gelovigen niet meer naar de kerk gaan met hun kroost is er een ontkerkelijking aan de gang.
Dat geldt voor het christendom ja
Islam is aan het groeien
pi_148778575
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:52 schreef NotYou het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

[..]

En nog wat pareltjes:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Straks krijg je commentaar dat de postgeschiedenis van users niet relevant is :')
pi_148778606
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat geldt voor het christendom ja
Islam is aan het groeien
Het groeit als een kwaadaardige tumor!
pi_148779195
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:52 schreef NotYou het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

[..]

En nog wat pareltjes:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Holy shit.

"Ik geef IS het voordeel van de twijfel"

Ja, IS is wel een organisatie die je het voordeel van de twijfel geeft. Hun daden hebben daar toch zeker toe bijgedragen. Een betrouwbare, vredige, goed moslimse organisatie van strijders, haatbaarden en koppensnellers hooggeleide bijzonder goed in de koran ("doodt de ongelovigen waar gij hen ook vindt") ingelezen vrome vriendelijke moslims.

Van het padje af is nog zwak uitgedrukt. Dit is een aantal kamelenmarkten te ver....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 17 januari 2015 @ 17:14:57 #74
412436 girlygirl8
pi_148779197
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 15:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik vind het misplaatst om een vrouw die burqa draagt te vergelijken met een neonazi. Vrouwen die dat doen, doen dat omdat hun geloof in God sterk is en ze willen hun volledige uiterlijk voor God opgeven. Wat is daar mis mee?

Er zijn veel denktanks die zich bezig houden met campagnes voeren tegen de Islam. Daar ligt het probleem.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 17:16:38 #75
412436 girlygirl8
pi_148779251
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Straks krijg je commentaar dat de postgeschiedenis van users niet relevant is :')
Dat is ook relevant in sommige gevallen (in mijn geval bv). Daar schaam ik mij ook niet voor. ;)
pi_148779516
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:14 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik vind het misplaatst om een vrouw die burqa draagt te vergelijken met een neonazi. Vrouwen die dat doen, doen dat omdat hun geloof in God sterk is en ze willen hun volledige uiterlijk voor God opgeven. Wat is daar mis mee?

Er zijn veel denktanks die zich bezig houden met campagnes voeren tegen de Islam. Daar ligt het probleem.
Wellicht zou de vergelijking met een 'reguliere' nazi, zo één uit de jaren dertig van de vorige eeuw, treffender zijn:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Third_Wave

quote:
The Third Wave was a social experiment to demonstrate that even democratic societies are not immune to the appeal of fascism.[1][2] It was undertaken by history teacher Ron Jones with sophomore high school students attending his "Contemporary World" history class[1] as part of a study of Nazi Germany.[3]
quote:
The experiment took place at Cubberley High School in Palo Alto, California, during the first week of April 1967.[1] Jones, finding himself unable to explain to his students how the German population could have claimed ignorance of the extermination of the Jewish people, decided to demonstrate it to them instead.[3] Jones started a movement called "The Third Wave" and told his students that the movement aimed to eliminate democracy.[1] The idea that democracy emphasizes individuality was considered as a drawback of democracy, and Jones emphasized this main point of the movement in its motto: "Strength through discipline, strength through community, strength through action, strength through pride."[1]

The experiment was not well documented at the time. Of contemporary sources, the experiment is only mentioned in the Cubberley High School student newspaper, The Cubberley Catamount. It is only briefly mentioned in two issues,[4][5] and one more issue of the paper has a longer article about this experiment at its conclusion.[1] Jones himself wrote a detailed account of the experiment some nine years afterwards[3] and more articles about the experiment followed, including some interviews with Jones and the original students.[2]
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 17 januari 2015 @ 17:30:12 #77
412436 girlygirl8
pi_148779643
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Holy shit.

"Ik geef IS het voordeel van de twijfel"

Ja, IS is wel een organisatie die je het voordeel van de twijfel geeft. Hun daden hebben daar toch zeker toe bijgedragen. Een betrouwbare, vredige, goed moslimse organisatie van strijders, haatbaarden en koppensnellers hooggeleide bijzonder goed in de koran ("doodt de ongelovigen waar gij hen ook vindt") ingelezen vrome vriendelijke moslims.

Van het padje af is nog zwak uitgedrukt. Dit is een aantal kamelenmarkten te ver....
Veel van wat er over IS beweerd wordt blijft bij woorden. Als de berichtgeving van IS niet geboycot/gecensureerd zou worden dan kon ik nog een oordeel over hun vellen. Nu kan ik dat niet en moet ik het doen met wat de westerse media beweerd (het Westen dat graag olie en andere grondstoffen wil stelen van die gebieden, een hele betrouwbare bron inderdaad ;( ).
pi_148779910
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Veel van wat er over IS beweerd wordt blijft bij woorden. Als de berichtgeving van IS niet geboycot/gecensureerd zou worden dan kon ik nog een oordeel over hun vellen. Nu kan ik dat niet en moet ik het doen met wat de westerse media beweerd (het Westen dat graag olie en andere grondstoffen wil stelen van die gebieden, een hele betrouwbare bron inderdaad ;( ).
Nee, zoals je al eerder gezegd is:

quote:
5s.gif Op donderdag 25 december 2014 03:01 schreef NotYou het volgende:

[..]

Heb je de door hun eigen persbureau uitgegeven videos gezien?
Westerse overheden laten deze zo snel mogelijk offline halen, westerse media tonen de meest expliciete beelden bewust niet.

:') :W
Je suis Charlie Sheen
pi_148779940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Je hebt geen toegang tot Al Jazeera, RussiaToday, INTERNET??

Kom op zeg. Alsof ik de Westerse media op hun woord geloof. _O- _O- _O-

Slecht excuus voor de ziekste ideeen die ik in tijden op FOK! las. NotYou had gelijk. Perverse islam hang je aan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148780042
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Slecht excuus voor de ziekste ideeen die ik in tijden op FOK! las. NotYou had gelijk. Perverse islam hang je aan.
Sommige mensen houden zich bewust van de domme zodat ze hun fouten niet onder ogen hoeven te zien. Dan zijn ze zich niet bewust van hun zieke gedachtegoed.
pi_148780123
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Sommige mensen houden zich bewust van de domme zodat ze hun fouten niet onder ogen hoeven te zien. Dan zijn ze zich niet bewust van hun zieke gedachtegoed.
Meestal zie je dat bij Nederlandse autochtone antitheisten en MSMbelievers, maar in dit geval betreft het een kansenparel.

zaterdag 17 januari 2015 @ 17:48:14 #82
412436 girlygirl8
pi_148780201
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee, zoals je al eerder gezegd is:

[..]

Westerse overheden laten deze zo snel mogelijk offline halen, westerse media tonen de meest expliciete beelden bewust niet.

:') :W
Daarin zijn ze selectief.

Verder bij de getoonde beelden zie ik niks wat de VS al niet gedaan heeft (VS daarboven nog oorlogsmisdaden). VS zou trouwens ook beelden moeten tonen van de door hun gedane schade door drones (incl. burgerslachtoffers).
pi_148780224
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:48 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Verder bij de getoonde beelden zie ik niks wat de VS al niet gedaan heeft (VS daarboven nog oorlogsmisdaden). VS zou trouwens ook beelden moeten tonen van de door hun gedane schade door drones (incl. burgerslachtoffers).
VS laten kinderen hoofden van ongelovige honden afsnijden _O_
VS gooien homo's van balkon _O_
VS laten andersgelovigen extra belasting betalen _O_
pi_148780283
quote:

[..]

Two wrongs make one right. :')

Staat dat ook in die "vredelievende" Koran, naast de verzen over mij, dat ik lager dan een varken, een aap, in feite een Untermensch ben??

zaterdag 17 januari 2015 @ 17:52:00 #85
412436 girlygirl8
pi_148780295
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ook die media is gekleurd

Dit heeft niks te maken met wat voor Islam ik zou aanhangen. Zelfs niet-moslims die verder denken dan hun neus lang hebben door dat er veel leugens/propaganda verspreidt wordt:
Als het 1 is wat ik nooit zal doen, dan is de mainstream media volgen op haar woord. Daar kan niemand wat aan veranderen. Ik denk voor mezelf. Wen er maar aan.
pi_148780317
quote:

[..]

Dat is jullie probleem. Alleen maar wijzen naar anderen. Jaaaa, maar hun doen het ook!! ;( ;( ;(

:r :r :r
pi_148780352
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:52 schreef girlygirl8 het volgende:

Als het 1 is wat ik nooit zal doen, dan is de mainstream media volgen op haar woord. Daar kan niemand wat aan veranderen. Ik denk voor mezelf. Wen er maar aan.
Ja, alsof ik dat wel doe. Vraag eens rond hier, hoe dik ik knuffel met de MSM.... _O-

Dat is dus GEEN EXCUUS.

En je denkt per se niet voor jezelf. Je bent godverdomme moslima; Allah leidt jou.

pi_148780362
Ik dacht dat TS een gematigde moslima was, maar het valt helaas weer tegen. -O-
pi_148780424
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik dacht dat TS een gematigde moslima was, maar het valt helaas weer tegen. -O-
gematigde moslims bestaan niet doh.
pi_148780492
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:52 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ook die media is gekleurd

Dit heeft niks te maken met wat voor Islam ik zou aanhangen. Zelfs niet-moslims die verder denken dan hun neus lang hebben door dat er veel leugens/propaganda verspreidt wordt:
Hallo, IS heeft zelf meerdere publicatiekanalen. 8)7 |:( Ben je ook al meermaals op gewezen. -O-
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:06:02 #91
412436 girlygirl8
pi_148780748
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

VS laten kinderen hoofden van ongelovige honden afsnijden _O_
VS gooien homo's van balkon _O_
VS laten andersgelovigen extra belasting betalen _O_
VS gooien willekeurig bommen op steden. Het kan VS niks schelen dat er burgerslachtoffers vallen. De schandalen van amerikaanse leger zijn volgens mij iedereen wel bekend: schieten op kinderen voor de fun, na het neerknallen van vijandige troepen op de lijken gaan pissen, vrouwen verkrachten (zelfs hun eigen vrouwelijke soldaten!) and so on.

Wat betreft jizya.. In de Islamitische wetgeving krijgen niet-moslims (volwassenen) vrijstelling van de dienstplicht. Daar waar moslims wel een dienstplicht hebben.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:08:57 #92
412436 girlygirl8
pi_148780867
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Two wrongs make one right. :')

Staat dat ook in die "vredelievende" Koran, naast de verzen over mij, dat ik lager dan een varken, een aap, in feite een Untermensch ben??
Nergens heb ik gezegd dat IS wrong doet. Daarvoor heb ik gewoonweg geen bewijs gezien.

Nee dat staat niet over jou in de koran :')
pi_148780872
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef girlygirl8 het volgende:
Wat betreft jizya.. In de Islamitische wetgeving krijgen niet-moslims (volwassenen) vrijstelling van de dienstplicht. Daar waar moslims wel een dienstplicht hebben.
Dan is het goed dat die smerige ongelovige beesten extra belasting betalen :)
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:10:58 #94
412436 girlygirl8
pi_148780942
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, alsof ik dat wel doe. Vraag eens rond hier, hoe dik ik knuffel met de MSM.... _O-

Dat is dus GEEN EXCUUS.

En je denkt per se niet voor jezelf. Je bent godverdomme moslima; Allah leidt jou.
Allah vraagt van mij om mijn verstand te gebruiken: 49.6 ''O you who have believed, if there comes to you a disobedient one with information, investigate, lest you harm a people out of ignorance and become, over what you have done, regretful.''
pi_148780978
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef girlygirl8 het volgende:
Nergens heb ik gezegd dat IS wrong doet. Daarvoor heb ik gewoonweg geen bewijs gezien.
Wat?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:12:17 #96
412436 girlygirl8
pi_148780997
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hallo, IS heeft zelf meerdere publicatiekanalen. 8)7 |:( Ben je ook al meermaals op gewezen. -O-
Dan mag je mij met hun materiaal aantonen dat zij burger slachttoffers maken, want dat heb ik tot nu toe niet gezien
pi_148781015
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:08 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nergens heb ik gezegd dat IS wrong doet.

Daarvoor heb ik gewoonweg geen bewijs gezien.

|:( |:( |:( |:(

quote:
Nee dat staat niet over jou in de koran :')
Nee, de koran is reuze vriendelijk naar andersdenkenden! _O-

Ben jij een betaalde troll ofzo? :D

pi_148781050
:')
pi_148781060
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dan mag je mij met hun materiaal aantonen dat zij burger slachttoffers maken, want dat heb ik tot nu toe niet gezien
Heel Syrie, Irak en Koerdistan ligt in puin zowat.

Massamoorden, massaverkrachtingen, ellende, verscheuring, het ergste wat je kan voorstellen, oorlog, hell.

Dat de VS daar OOK een rol in spelen, pleit die gezellige knuffelplofmoslims daar vrij??

pi_148781065
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

http://indiatoday.intoday(...)l-iraq/1/404112.html

O wacht, het moet van hunzelf zijn. Zie dan de ontvoerde journalisten die ze glimlachend de kop af snijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')