Hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:36 schreef nipeng het volgende:
Het hoeft helemaal niet raar te voelen. Goed nieuws _Joy_
Top! Dat is mooi nieuws.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:54 schreef _Joy_ het volgende:
Na het slechte nieuws voelt het raar om blij te zijn maar ik kom het hier toch melden;
Ik kom net van controle bij het Erasmus MC en de waarde van mijn schildkliercellen is onmeetbaar.
Dat wil zeggen dat ik 'officieel' geen kanker meer heb!! Het beste nieuws dat we konden krijgen![]()
(Uiteraard garantie tot de deur, over een half jaar de reguliere controle over 2 jaar weer de onderzoeken maar voor nu ben ik officieel kankervrij - na 4 jaar!)
Ik heb wel echt getwijfeld voor ik het postte hoor, met alles wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:36 schreef nipeng het volgende:
Het hoeft helemaal niet raar te voelen. Goed nieuws _Joy_
Naar omstandigheden redelijk. Het helpt mij om te weten dat Mthld rust heeft gevonden.quote:
Oh ja, nu je het zegt ik ook!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Top! Dat is mooi nieuws.
Btw, ik schrik een beetje dat Fratz al bijna twee jaar overleden is
Als er iemand is die met de mammapoli te maken heeft gekregen ben jij het anders wel. Voel je vrij om te posten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:02 schreef nipeng het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk. Het helpt mij om te weten dat Mthld rust heeft gevonden.
Affijn dit topic is niet voor mij.
Je mag hier altijd posten hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:02 schreef nipeng het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk. Het helpt mij om te weten dat Mthld rust heeft gevonden.
Affijn dit topic is niet voor mij.
Hoe oud is je moeder?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:48 schreef sonnyspek het volgende:
LIF / Test voor borstkanker
Ik had dit topic helema niet gezien. Hebben jullie misschien antwoord op mijn prangende vragen?
De chemo was altijd op dinsdag en dan keek mijn vrouw altijd naar 'Genante lijven'. Dus zaten we laatst een keer op een dinsdag tijdens zorgverlof en stond de tv daar toevallig op en dan denk je ineens 'ohja, normaal zaten we nu altijd in het ziekenhuis op dinsdag'.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef Rottdog het volgende:
Stomste is JK dat je er ook echt aan gast wennen, je leeft van afspraak naar afspraak en dan niets. Heb daar enorm aan moeten wennen.
Mijn oma mocht 24/7 bellen. Als de assistentes naar huis zijn dan nemen de verpleegkundigen en artsen die dan dienst hebben het over. Ook ivm de zware kuur mag mijn oma altijd bellen. Dat is haar wel tientallen keren verteld, maar ho maar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:27 schreef JK het volgende:
Volgens mij zou een steek wel kunnen, maar heel simpel:
Bij vragen BELLEN met die oncologische afdeling / mammapoli.
Maar dat zijn oude mensen... die durven misschien niet eens te bellen voor zoiets.Druk haar echt op het hart dat ze moet bellen als ze een vraag heeft, ook al zou het een domme vraag zijn (domme vragen bestaan geloof ik niet). Let wel op dat die afdelingen vaak na 17-18u gesloten zijn.
Jij mag ook bellen. Bel morgen gewoon het ziekenhuis en stel de vraag. Wij kunnen wel wat roepen, maar in het ziekenhuis moeten ze het echt weten.
Dat laatste is welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 04:44 schreef Mula het volgende:
Ik zou morgen zeker weten even het ziekenhuis bellen cute. Grote kans dat ze niet langs hoeft te komen, maar ik zou het wel in haar dossier hebben willen staan. Is ze overdag in de buurt van het ziekenhuis en zou ze daar in geval van nood zelf kunnen komen? Zo nee, dan zou ik ook haar huisarts van deze klachten op de hoogte stellen. De huisarts is waarschijnlijk laagdrempeliger dan een ambulance bellen als jullie niet snel genoeg kunnen komen en het gaat niet goed met haar.
Hier gaat het wel. Ik slaap hele dagen. Ongelofelijk intens moe.Mijn maag is echt stukken verbeterd sinds ik chemo heb gehad.
Ze wou niet dat ik belde, omdat ze er geen last meer van heeft gehad. En als het nog een keer zou gebeuren zou ze beloven te bellen. Dussss.. dat moet dan maarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 04:44 schreef Mula het volgende:
Ik zou morgen zeker weten even het ziekenhuis bellen cute. Grote kans dat ze niet langs hoeft te komen, maar ik zou het wel in haar dossier hebben willen staan. Is ze overdag in de buurt van het ziekenhuis en zou ze daar in geval van nood zelf kunnen komen? Zo nee, dan zou ik ook haar huisarts van deze klachten op de hoogte stellen. De huisarts is waarschijnlijk laagdrempeliger dan een ambulance bellen als jullie niet snel genoeg kunnen komen en het gaat niet goed met haar.
Hier gaat het wel. Ik slaap hele dagen. Ongelofelijk intens moe.Mijn maag is echt stukken verbeterd sinds ik chemo heb gehad.
Ik heb ervaring met Zoladex injecties, alleen niet voor kanker,, maar voor endometriose. Ik weet niet of ik je kan helpen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:50 schreef JK het volgende:
Oude mensen zijn eigenwijs. Maar ze zien doktoren ook als halfgoden.
In het gesprek met de oncoloog mag ze wel even aangeven dat ze pijnsteken heeft gehad. Ik neem aan dat er iemand van de familie mee gaat naar het ziekenhuis met de gesprekken en de chemo's?
Weet je trouwens welke chemo's ze krijgt?
Verder stalken we nu de klinisch geneticus (nou ja, het secretariaat daar) voor CHEK2, want die heeft het denk ik te druk met werk om überhaupt wat te laten horen sinds het verzoek begin dit jaar.
Mocht dat positief zijn, dan heb je weer keuzes te maken die er nu niet zijn. Ik hoop op een negatieve uitkomst.
Bestralingen komen er aan, ik mag hopen dat het met gladheid de komende maand gaat meevallen.
Zijn er hier dames die ervaring hebben met zoladex-injecties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |