Dit maar een dokter beoordeeld het beter dan alle users van Fok bij elkaarquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:52 schreef Elvi het volgende:
Hoeft niet, kan ook een ontstoken melkkliertje zijn
Ze krijgt denk ik eerst een mammografie (borstenscan). Als ze daar iets op zien dan waarschijnlijk een punctie om vast te stellen of het goed- of kwaadaardig is. En vanaf daar weet ik het niet? Ik denk op kweek zetten en/of de tumor weghalen.
Ik en een vriendin hebben ook scans gehad. En een oud-klasgenoot zelfs een punctie. Maar bij geen van ons is wat gevonden. Ik weet niet hoe representatief het isMaar dat ze is doorverwezen is alleen maar goed. Een huisarts heeft geen xray-ogen dus ze zullen toch moeten kijken wat het is.
Dankje! Daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:52 schreef Elvi het volgende:
Hoeft niet, kan ook een ontstoken melkkliertje zijn
Ze krijgt denk ik eerst een mammografie (borstenscan). Als ze daar iets op zien dan waarschijnlijk een punctie om vast te stellen of het goed- of kwaadaardig is. En vanaf daar weet ik het niet? Ik denk op kweek zetten en/of de tumor weghalen.
Ik en een vriendin hebben ook scans gehad. En een oud-klasgenoot zelfs een punctie. Maar bij geen van ons is wat gevonden. Ik weet niet hoe representatief het isMaar dat ze is doorverwezen is alleen maar goed. Een huisarts heeft geen xray-ogen dus ze zullen toch moeten kijken wat het is.
Ik probeer m gewoon gerust te stellenquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dit maar een dokter beoordeeld het beter dan alle users van Fok bij elkaar
snapte op niet helemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik probeer m gewoon gerust te stellenHet hoeft niet meteen kanker te zijn, er zijn nog zoveel andere opties. Daarom is ze ook doorverwezen, want een arts kan niet alleen door te voelen zien wat het nou is.
Mijn moeder was wel die 'ene', maar ook dat is uiteindelijk goedgekomen omdat ze er zelf snel bij was. Zou me nog niet al te veel zorgen maken!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dankje! Daar heb ik wat aan.Ik ben zo bang dat zij dan 'die ene' is.
Dankje, ik weet nu dat er ook nog andere mogelijkheden zijn! En ja zal ik doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:48 schreef c-u-t-e het volgende:
Even een kijkje vanuit het mammapoli topic.
Ik heb ook een knobbel gehad, mijn oma ook en mijn moeder ook.
Ik was nog erg jong, dus erg onwaarschijnlijk dat het iets was maar kan je wel geruststellen dat het bij ons alledrie niks ergs was.
Zoals al verteld zal er een mammografie gemaakt worden (ik had alleen echo's).
Als er iets gezien word volgt dus een echo en eventueel punctie.
Daaruit kunnen ze zien of het goed of kwaad is. Ik kreeg de uitslag na een week.
Het kan vanalles zijnEen abces. Je hebt ook een aandoening waarbij knobbels in de borsten gevormd worden die vaak ook pijn doen. Edit: Mastopathie Geen idee of dat bij je moeder het geval is??
Bij mij was het een goedaardig gezwel die is verwijdert.
Maak je dus vooral niet direct zorgen, al snap ik wel dat je dat wel doet!![]()
Succes en hou je ons op de hoogte?
Mooi man! Kan me goed voorstellen dat je je er druk om hebt gemaakt, is behoorlijk kut als je moeder kanker blijkt te hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |