Efmorfidis ook twee keer. Ben toch wel benieuwd naar hemquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft maar scoren die Zimling.
Volgend jaar Hoedt.quote:
Als Feyenoord zo speelt als tegen PSV dan zie ik niet in hoe Ajax, dat veel verder terugvalt als het door de ondergrens barst, daar iets tegenin brengt.quote:
Want jij gaat even vertellen de uitslag komend weekend al te weten? Dit hele forum hangt bijna aan elkaar dankzij woorden zoals als als als en dan ga jij dat proberen aan te vallen!quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 04:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Want jij gaat even vertellen de uitslag komend weekend al te weten? Dit hele forum hangt bijna aan elkaar dankzij woorden zoals als als als en dan ga jij dat proberen aan te vallen!
Ja laten we vooral de scheidsrechter de schuld geven van die wanprestatiesquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:46 schreef S15 het volgende:
Laatste tien duels gefloten door Nijhuis maar één keer gewonnen
Waar doe ik dat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja laten we vooral de scheidsrechter de schuld geven van die wanprestaties
Is het trouwens 11 tegen 11 en spelen we met een ronde bal?quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft de mogelijkheid om te winnen maar ze kunnen ook zomaar verliezen. Een gelijkspel hoort ook zeker tot de mogelijkheden.
Als Ajax voorkomt en ze dit vasthouden zie ik ze zeker winnen.
Voor meer open deuren intrappen mag je altijd GGMM DM'en
Volgens mij spelen we zelfs op een groene grasmat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is het trouwens 11 tegen 11 en spelen we met een ronde bal?
niet in de arena dus?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij spelen we zelfs op een groene grasmat.
Dankzij Riedewald in extremis nog, want anders waren het er 0 geweestquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:46 schreef S15 het volgende:
Laatste tien duels gefloten door Nijhuis maar één keer gewonnen
Haha klopt jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dankzij Riedewald in extremis nog, want anders waren het er 0 geweest
ja fantastischquote:
Ik kijk nu al uit naar de posts van Inso in dit topic dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja fantastisch
wel zin in legia trouwens dat zal wel over twee ontmoetingen 0-7 voor legia worden denk ik
wel jammer dat 1 wedstrijd zonder publiek isquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de posts van Inso in dit topic dan.
hou gewoon je bekquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de posts van Inso in dit topic dan.
Dat is sowieso vreselijk. Dan kan het ook nooit een leuke wedstrijd worden in mijn ogen, al wordt het 5-5. In zo'n leeg kil stadion is echt vreselijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel jammer dat 1 wedstrijd zonder publiek is
wel een voordeel voor ajaxquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is sowieso vreselijk. Dan kan het ook nooit een leuke wedstrijd worden in mijn ogen, al wordt het 5-5. In zo'n leeg kil stadion is echt vreselijk
Denk het nog niet eens.quote:
totale anarchiequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef Morendo het volgende:
Het schijnt dat al achtduizend Feyenoorders kaartjes hebben voor zondag. Als dat maar goed gaat.
Dat is echt aids als je er maar eentje kan kopen op je CCquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef Karina het volgende:
Ik wilde kaartjes kopen maar kon er maar 1 krijgen op mijn CC. Ik ga natuurlijk niet in mijn uppie, plus vond het toch wel een beetje duur
Ja vond ik dus ook. Mijn maatje moet ook maar een CC aanvragen want het komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt aids als je er maar eentje kan kopen op je CC
Och jee net als de vorige keer, nou dat wordt uitkijken jongensquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:55 schreef Morendo het volgende:
Het schijnt dat al achtduizend Feyenoorders kaartjes hebben voor zondag. Als dat maar goed gaat.
Sowieso wel handiger ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vond ik dus ook. Mijn maatje moet ook maar een CC aanvragen want het komt wel vaker voor.
Oh dat is niet zo handig kun je net zo goed alleen gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel handiger ja.
Al heb ik dan wel eens gehad dat we ver van elkaar verwijderd zatenZat je alsnog tussen allemaal vreemden
Ja zie je elkaar pas weer in de rust en na afloopquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo handig kun je net zo goed alleen gaan.
Ik heb nog wel een CC code liggen hier die ik niet gebruikquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef Karina het volgende:
Ik wilde kaartjes kopen maar kon er maar 1 krijgen op mijn CC. Ik ga natuurlijk niet in mijn uppie, plus vond het toch wel een beetje duur
Lief aangebodenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een CC code liggen hier die ik niet gebruik
En even vragen of mensen konden schuiven was je te autistisch voor?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel handiger ja.
Al heb ik dan wel eens gehad dat we ver van elkaar verwijderd zatenZat je alsnog tussen allemaal vreemden
Ja dat vroegen we natuurlijk wel, maar die mensen hadden seizoenkaart en wilden bij vrienden zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En even vragen of mensen konden schuiven was je te autistisch voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |