Wat een gekkies daar.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha al die kinderen dood huhuh feyenoord lalala whehehe
Ik ben niet eens verbaasd, volgens mij denken alle Feyenoorders op dat niveau.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha al die kinderen dood huhuh feyenoord lalala whehehe
Niet geheel onterecht overigens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij niet dat figuur dat mij er van beschuldigde om constant in clubtopics te trollen?
Ook altijd leuk zijn die beelden als de spelersbus van Ajax bij de kuip aankomt.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens verbaasd, volgens mij denken alle Feyenoorders op dat niveau.
Als dat idee al in je opkomt ben je al een zieke geestquote:Op zondag 18 januari 2015 12:54 schreef Brammess het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-in-klassieker.html
Die reacties
Je mist het punt. Geeft niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht overigens.
Nee hoor. Ik bevestig alleen de stelling.quote:
Ja. Dat Ajax niet heel goed voetbalt en als ze dit doortrekken dat ze dan nog wel punten gaan laten liggen. Hij corrigeerde Hansie Hansie een aantal keer. En gaf aan Vejnovic aan dat hij best geïnteresseerd was in hem, maar dat jeugd voorrang heeft. Geweldige kerel vind ik. Wordt tijd dat hij naar Eindhoven heen komt.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij de Tafel van Kees?
De hoeveelheid taalfouten alleen al doet pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:54 schreef Brammess het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-in-klassieker.html
Die reacties
quote:
Ik zou het verrassend vinden als Vejinovic gehaald word, omdat we op de VM positie nu best al wat spelers hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Dat Ajax niet heel goed voetbalt en als ze dit doortrekken dat ze dan nog wel punten gaan laten liggen. Hij corrigeerde Hansie Hansie een aantal keer. En gaf aan Vejnovic aan dat hij best geïnteresseerd was in hem, maar dat jeugd voorrang heeft. Geweldige kerel vind ik. Wordt tijd dat hij naar Eindhoven heen komt.
Dat dat wel nog steeds een optie is en dat hij op heel korte termijn niets meer verwacht.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het verrassend vinden als Vejinovic gehaald word, omdat we op de VM positie nu best al wat spelers hebben.
Niks over Sinkgraven?
Okéquote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat dat wel nog steeds een optie is en dat hij op heel korte termijn niets meer verwacht.
Niet echt. Dat spelers als Sinkgraven en Vejinovic wel interessant blijven maar het altijd een afweging blijft om zulke spelers aan te trekken om geen eigen jeugd in de weg te zitten aangezien je dan een jaar of 4 aan de aangekochte spelers blijft vastzitten.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij de Tafel van Kees?
Wat verstond hij precies onder een leuke club?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet echt. Dat spelers als Sinkgraven en Vejinovic wel interessant blijven maar het altijd een afweging blijft om zulke spelers aan te trekken om geen eigen jeugd in de weg te zitten aangezien je dan een jaar of 4 aan de aangekochte spelers blijft vastzitten.
En dat ie bij een bod van een leuke club (als zijn vrouw het eens is) vertrokken is, niet tussentijds.
Niet duidelijk. Maar heb het gevoel dat ie ook clubs als Spurs wel ziet zitten (buiten de topclubs).quote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat verstond hij precies onder een leuke club?
Barcaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat verstond hij precies onder een leuke club?
Volgens mij wil hij graag naar Engeland.quote:
Laat ik het zo zeggen als Barcelona komt deelt hij het mee aan zijn vrouw, komt er wat anders gaat hij wel met haar in overlegquote:
Wat hebben wij daar mee te maken? Laat ze daar lekkerquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Planga het volgende:
Twente zingt al het stof even uit de Kuip.
Het legioen.........
Frank vond eerst nog dat hij bij Barcelona niet genoeg uitdaging zag.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen als Barcelona komt deelt hij het mee aan zijn vrouw, komt er wat anders gaat hij wel met haar in overleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |