Wat een gekkies daar.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha al die kinderen dood huhuh feyenoord lalala whehehe
Ik ben niet eens verbaasd, volgens mij denken alle Feyenoorders op dat niveau.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha al die kinderen dood huhuh feyenoord lalala whehehe
Niet geheel onterecht overigens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij niet dat figuur dat mij er van beschuldigde om constant in clubtopics te trollen?
Ook altijd leuk zijn die beelden als de spelersbus van Ajax bij de kuip aankomt.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens verbaasd, volgens mij denken alle Feyenoorders op dat niveau.
Als dat idee al in je opkomt ben je al een zieke geestquote:Op zondag 18 januari 2015 12:54 schreef Brammess het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-in-klassieker.html
Die reacties
Je mist het punt. Geeft niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht overigens.
Nee hoor. Ik bevestig alleen de stelling.quote:
Ja. Dat Ajax niet heel goed voetbalt en als ze dit doortrekken dat ze dan nog wel punten gaan laten liggen. Hij corrigeerde Hansie Hansie een aantal keer. En gaf aan Vejnovic aan dat hij best geïnteresseerd was in hem, maar dat jeugd voorrang heeft. Geweldige kerel vind ik. Wordt tijd dat hij naar Eindhoven heen komt.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij de Tafel van Kees?
De hoeveelheid taalfouten alleen al doet pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:54 schreef Brammess het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-in-klassieker.html
Die reacties
quote:
Ik zou het verrassend vinden als Vejinovic gehaald word, omdat we op de VM positie nu best al wat spelers hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Dat Ajax niet heel goed voetbalt en als ze dit doortrekken dat ze dan nog wel punten gaan laten liggen. Hij corrigeerde Hansie Hansie een aantal keer. En gaf aan Vejnovic aan dat hij best geïnteresseerd was in hem, maar dat jeugd voorrang heeft. Geweldige kerel vind ik. Wordt tijd dat hij naar Eindhoven heen komt.
Dat dat wel nog steeds een optie is en dat hij op heel korte termijn niets meer verwacht.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het verrassend vinden als Vejinovic gehaald word, omdat we op de VM positie nu best al wat spelers hebben.
Niks over Sinkgraven?
Okéquote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat dat wel nog steeds een optie is en dat hij op heel korte termijn niets meer verwacht.
Niet echt. Dat spelers als Sinkgraven en Vejinovic wel interessant blijven maar het altijd een afweging blijft om zulke spelers aan te trekken om geen eigen jeugd in de weg te zitten aangezien je dan een jaar of 4 aan de aangekochte spelers blijft vastzitten.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij de Tafel van Kees?
Wat verstond hij precies onder een leuke club?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet echt. Dat spelers als Sinkgraven en Vejinovic wel interessant blijven maar het altijd een afweging blijft om zulke spelers aan te trekken om geen eigen jeugd in de weg te zitten aangezien je dan een jaar of 4 aan de aangekochte spelers blijft vastzitten.
En dat ie bij een bod van een leuke club (als zijn vrouw het eens is) vertrokken is, niet tussentijds.
Niet duidelijk. Maar heb het gevoel dat ie ook clubs als Spurs wel ziet zitten (buiten de topclubs).quote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat verstond hij precies onder een leuke club?
Barcaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat verstond hij precies onder een leuke club?
Volgens mij wil hij graag naar Engeland.quote:
Laat ik het zo zeggen als Barcelona komt deelt hij het mee aan zijn vrouw, komt er wat anders gaat hij wel met haar in overlegquote:
Wat hebben wij daar mee te maken? Laat ze daar lekkerquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Planga het volgende:
Twente zingt al het stof even uit de Kuip.
Het legioen.........
Frank vond eerst nog dat hij bij Barcelona niet genoeg uitdaging zag.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen als Barcelona komt deelt hij het mee aan zijn vrouw, komt er wat anders gaat hij wel met haar in overleg
Van mij mag hij nog wel een seizoen blijven, een paar zelfs zolang hij zelf die drive nog heeft.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank vond eerst nog dat hij bij Barcelona niet genoeg uitdaging zag.
Van mij ook hoor, want ik zie niet zo snel een goede opvolger voor hem.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog wel een seizoen blijven, een paar zelfs zolang hij zelf die drive nog heeft.
Ik ook helaas niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, want ik zie niet zo snel een goede opvolger voor hem.
Zal wel Jonk of Stam worden, maar dat blijft een gok.quote:
Het zal Jaap Stam wel wordenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel Jonk of Stam worden, maar dat blijft een gok.
En in het geval van Jonk als hoofdtrainer moet je ook weer een nieuwe hoofd jeugdopleidingen vinden
Daar heb ik niet echt veel vertrouwen is. Is een verdediger dus zullen we wel weer heel gecontroleerd spelen.quote:
Dat geldt voor De Boer ook en het blijkt ook noodzakelijk om van een gecontroleerd systeem uit te gaanquote:Op zondag 18 januari 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt veel vertrouwen is. Is een verdediger dus zullen we wel weer heel gecontroleerd spelen.
Daarbij altijd afwachten of het weer lukt met iemand zonder ervaring.
Ik zie liever wat avontuurlijker en aanvallender voetbalquote:Op zondag 18 januari 2015 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geldt voor De Boer ook en het blijkt ook noodzakelijk om van een gecontroleerd systeem uit te gaan
Helemaal mee eens maar daar heb je ook spelers voor nodig met een hoger niveau dan wat er nu rond looptquote:Op zondag 18 januari 2015 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever wat avontuurlijker en aanvallender voetbal
Er zijn echt wel al wat spelers bij Ajax die dat zouden kunnen hoor (Andersen, Serero, El Ghazi, Kishna, Klaassen) je moet alleen de mindere eruit selecteren en telkens blijven doorselecterenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar daar heb je ook spelers voor nodig met een hoger niveau dan wat er nu rond loopt
Van al die spelers die je noemt is er maar 1 die het dan ook bijna wekelijks laat zien en dat is Klaassen, die is toch vrij constant, Serero is dan ook wel aardig maar vraag me bij hem dan weer af of hij het gewenste niveau heeft, bij die anderen is het nog veel te wisselvallig.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn echt wel al wat spelers bij Ajax die dat zouden kunnen hoor (Andersen, Serero, El Ghazi, Kishna, Klaassen) je moet alleen de mindere eruit selecteren en telkens blijven doorselecteren
Andersen zit pas in zijn eerste basisseizoen, die komt er wel met wat meer ervaring. Hij laat soms echt geniale dingen zien boh, alleen soms wat teveel balverlies nog. Maakt niet uit.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van al die spelers die je noemt is er maar 1 die het dan ook bijna wekelijks laat zien en dat is Klaassen, die is toch vrij constant, Serero is dan ook wel aardig maar vraag me bij hem dan weer af of hij het gewenste niveau heeft, bij die anderen is het nog veel te wisselvallig.
Serero vind ik altijd wel één van de beteren, maar of hij het niveau heeft dat je moet nastreven betwijfel ik ook een beetje. Vind hem als verdedigende middenvelder wel steeds sterker worden, maar ja zijn fysiek zit hem soms wel in de weg natuurlijk. Toch is het apart dat je Klaassen en Serero hebt die vrij constant zijn + Andersen waar je elke wedstrijd weer blij van wordt, en toch wil het meestal totaal niet lopenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van al die spelers die je noemt is er maar 1 die het dan ook bijna wekelijks laat zien en dat is Klaassen, die is toch vrij constant, Serero is dan ook wel aardig maar vraag me bij hem dan weer af of hij het gewenste niveau heeft, bij die anderen is het nog veel te wisselvallig.
Heeft ook met inzet te maken. Ze geven nooit alles. Altijd op safe spelen en verdedigend ook niet voor elke bal gaan alsof je leven ervan af hangtquote:Op zondag 18 januari 2015 18:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Serero vind ik altijd wel één van de beteren, maar of hij het niveau heeft dat je moet nastreven betwijfel ik ook een beetje. Vind hem als verdedigende middenvelder wel steeds sterker worden, maar ja zijn fysiek zit hem soms wel in de weg natuurlijk. Toch is het apart dat je Klaassen en Serero hebt die vrij constant zijn + Andersen waar je elke wedstrijd weer blij van wordt, en toch wil het meestal totaal niet lopen
Natuurlijk hebben ze wel talent maar ze halen op hun slechte dagen nog een te laag niveauquote:Op zondag 18 januari 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen zit pas in zijn eerste basisseizoen, die komt er wel met wat meer ervaring. Hij laat soms echt geniale dingen zien boh, alleen soms wat teveel balverlies nog. Maakt niet uit.
En dit geldt ook voor Kishna en El Ghazi.
Boilesen is er volgende week bij, Fischer moet eerst ritme opdoen bij jong Ajax.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Fischer en Boilessen ? Dacht dat ze Feyenoord gingen halen maar heb er verder niets meer over gehoord / gelezen.
Pantelic kon iedere gek als een wereldspeler laten functionerenquote:Op zondag 18 januari 2015 21:42 schreef Gruisman het volgende:
De Jong op het middenveld heb ik nooit echt geweldig gevonden, hij kwam het beste tot zijn recht toen hij achter Pantelic![]()
![]()
speelde als een soort valse spits.
Ajax speelde toen nog met de punt naar voren. Omdat de Jong steeds over Pantelic heen ging was het zo succesvol. En Pantelic was natuurlijk ook een enorme baas.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:42 schreef Gruisman het volgende:
De Jong op het middenveld heb ik nooit echt geweldig gevonden, hij kwam het beste tot zijn recht toen hij achter Pantelic![]()
![]()
speelde als een soort valse spits.
Pep.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt veel vertrouwen is. Is een verdediger dus zullen we wel weer heel gecontroleerd spelen.
Daarbij altijd afwachten of het weer lukt met iemand zonder ervaring.
Dat zou me toch wel verbazenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pep.
De nieuwe trainer wordt trouwens Fredje Grim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |