Dat we stoppen met het beledigen van mohammedquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:19 schreef Geralt het volgende:
Wat willen die moslimextremisten eigenlijk precies bereiken met het plegen van aanslagen in heel Europa?
Ookquote:Dat "we" weggaan in het midden oosten? Beetje angst zaaien?
Ja want Allah zegt datquote:Of denken "ze" werkelijk dat ze met dat handjevol extremisten in staat zijn om heel Europa te onderwerpen aan de sharia?
Dat weet ik nog net niet zo. Volgens mij is dat wishfull denken van jou. Westerse bevolking krimpt en moslim bevolking groeit gestaag met 6 of meer kinderen per gezin.quote:Ik bedoel dat kan niet uit natuurlijk. Daarvoor zijn ze met veel en veel en veel te weinig. Zelf al zou ELKE moslim in heel Europa meedoen, dan nog is het een verloren strijd lijkt me, simpelweg gezien het feit dat er vele malen meer niet moslims in Europa wonen.
dat doen ze ook, wat ze eigenlijk willen is niet acceptabel voor ons.quote:Ergo: als ze nou eens gewoon vertellen wat ze nou eigenlijk precies willen. Dan kunnen we kijken of we daar aan tegemoet kunnen komen. Bijvoorbeeld dus compleet weg uit het midden oosten. Nou dan kunnen ze daarna ook stoppen met die flauwekul hier allemaal.
Op dit vlak spreekt hij wel de waarheid.quote:
De manier waarop vind ik bij hem altijd zo melodramatisch. Hij is geëmigreerd toch? Vanwaar dan nog die zieke focus op Nederland.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Op dit vlak spreekt hij wel de waarheid.
Dat gebeurt juist vaker nu.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat we stoppen met het beledigen van mohammed
Zou niet eens zo'n slecht idee zijn.quote:Ook
Die hardnekkige fabel is al een tijdje terug onderuit gehaald.quote:Dat weet ik nog net niet zo. Volgens mij is dat wishfull denken van jou. Westerse bevolking krimpt en moslim bevolking groeit gestaag met 6 of meer kinderen per gezin.
Ja? Hoeveel vrijheid heb jij al in moeten leveren? Ik hoor hetzelfde gekrijs na elke aanslag, en nog steeds kan ik doen en laten wat ik altijd gedaan heb.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:01 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Wellicht, het punt dat hij wil maken is zeer valide.
Het gaat om de weg die we inslaan en het potentieel voor ernstig misbruik van die systemen en infrastructuur. Er is weinig reden om aan te nemen dat we gevrijwaard zijn van de mogelijkheid dat verkeerde mensen aan die knoppen komen en de enigen die blijk geven van kennisname van dit reële risico zijn mensen die momenteel vrij ver van het centrum van de macht staan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel vrijheid heb jij al in moeten leveren? Ik hoor hetzelfde gekrijs na elke aanslag, en nog steeds kan ik doen en laten wat ik altijd gedaan heb.
Dat soort bitchende dramaqueens zijn net zo irritant als de mensen die roepen om militairen op elke straathoek.
"iiiiiiiiiiiiiii de overheid is de vijand "quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:12 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Het gaat om de weg die we inslaan en het potentieel voor ernstig misbruik van die systemen en infrastructuur. Er is weinig reden om aan te nemen dat we gevrijwaard zijn van de mogelijkheid dat verkeerde mensen aan die knoppen komen en de enigen die blijk geven van kennisname van dit reële risico zijn mensen die momenteel vrij ver van het centrum van de macht staan.
Daarnaast zijn de gegevens die worden verwerkt uitzonderlijk geduldig en kan wat vandaag betamelijk is je in de toekomst in problemen brengen.
Dit alles nog los van het feit dat de gecreëerde papieren cq digitale werkelijkheid star zal blijken, zoniet leidend over de praktische realiteit. De database zal wel gelijk hebben.
Irritant zijn mensen die bovenstaande feitelijkheden niet willen onderkennen en zich niet bewust zijn van het hellende vlak waar de rechtsstaat zich al jaren op bevindt.
In ieder geval wel een bitch die je met een gezonde dosis achterdocht moet blijven bekijken en sporadisch een tik moet uitdelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiiiiii de overheid is de vijand
Het staat je vrij een schreeuwlelijk te zijn zonder argumenten. Maar besef je wel dat jij de nar bent dan. Niet ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiiiiii de overheid is de vijand
Ja, zat ik eigenlijk ook een beetje te denken. Hoewel ik van mening ben dat er best wel wat mag gebeuren om de feitelijke aanslagen te voorkomen is het uiteindelijk zo dat dit soort losers een miniscuul groepje betreft. Als ze geen wapens hebben is iedereen al aan het gapen voor ze hun mond open trekken en als ze wel een wapen hebben belanden ze in een anoniem graf omdat hun familie ze niet eens meer wil begraven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 04:28 schreef El_Matador het volgende:
0,0000181 % van de bevolking van Frankrijk, België en Nederland is getroffen door terroristische aanslagen.
Wees allemaal bang. Heel bang. En geef je vrijheden, je rechten, je privacy en je gevoel voor verhoudingen vooral heel snel uit handen.
[ afbeelding ]
Ik zie het vooralsnog als een oudere mevrouw waar ik alleen af en toe bij hoef te kijken of ze zichzelf niet heeft ondergezeken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
In ieder geval wel een bitch die je met een gezonde dosis achterdocht moet blijven bekijken en sporadisch een tik moet uitdelen.
Jij hebt ook nul argumenten. Wat jij doet is aannames maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:14 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Het staat je vrij een schreeuwlelijk te zijn zonder argumenten. Maar besef je wel dat jij de nar bent dan. Niet ik.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:11 schreef SuperFood het volgende:
als ze zo goed weten dat we er 20 hebben schiet die mensen dan preventief dood. klaar.
Dan is dan vrij naïef als het verleden al heeft bewezen dat ze ontrouw en vals kan zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zie het vooralsnog als een oudere mevrouw waar ik alleen af en toe bij hoef te kijken of ze zichzelf niet heeft ondergezeken.
Ik geef argumenten in mn post en kan bij al die argumenten ook voorbeelden geven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij hebt ook nul argumenten. Wat jij doet is aannames maken.
een cel zal gemiddeld genomen uit meer dan 1 persoon bestaan lijkt me.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:20 schreef Beathoven het volgende:
Tussen de 120 en 180 terroristen die zich over 4 landen bezig houden dat is dus tussen de 30 en 40 terroristen per land +/-
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:26 schreef SuperFood het volgende:
[..]
een cel zal gemiddeld genomen uit meer dan 1 persoon bestaan lijkt me.
Daar mag jij wel celletjes van maken..quote:In totaal gaat het om tussen de 120 en 180 terroristen, aldus de bron.
Als die Alaaf zo almachtig is, waarom heeft hij dan een stel idioten nodig om voor hem het werk te doen? Pleur gewoon een stuk ruimtepuin op een stad die je niet aanstaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat we stoppen met het beledigen van mohammed
[..]
Ook
[..]
Ja want Allah zegt dat
[..]
Dat weet ik nog net niet zo. Volgens mij is dat wishfull denken van jou. Westerse bevolking krimpt en moslim bevolking groeit gestaag met 6 of meer kinderen per gezin.
[..]
dat doen ze ook, wat ze eigenlijk willen is niet acceptabel voor ons.
Dat roept men al tien jaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat hadden wij ons zonder de Telegraaf toch ook wel kunnen bedenken? Gezien de ontwikkelingen van de laatste tijd zou het echt een wonder zijn als Nederland niet wordt geconfronteerd met een aanslag in de komende jaren. Of dat nou aankomende zondag is of pas in 2016..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |