abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148808766
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik ken ook gewoon atheïsten die niets van homo's moeten weten.
Geloven die ook dat het abnormaal is en op welke grond dan?
Even uit interesse.

Ik kan me trouwens zo snel geen stuk in de geschiedenis van vervolging (waar ik het over had) herinneren waarbij dat uit de hoek van atheisten kwam. Maar als je het kan vinden, zie ik het graag, dan stel ik het even bij.
Kan trouwens bij voorbaat al, lees maar "vaak" ipv "alltijd" :)

Kijk, dat sommigen er vies van zijn is wat anders.
pi_148808871
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:04 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Geloven die ook dat het abnormaal is en op welke grond dan?
Even uit interesse.

Kijk, dat sommigen er vies van zijn is wat anders.
Ze moeten homo's gewoon niet en willen er niets mee te maken hebben.

En een paar jaar geleden werden er nog wel eens klappen uitgedeeld op plekken hier in de buurt waar homo's elkaar ontmoetten. Had nou niet het idee dat dat gristelijke knokploegen waren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148809092
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze moeten homo's gewoon niet en willen er niets mee te maken hebben.

En een paar jaar geleden werden er nog wel eens klappen uitgedeeld op plekken hier in de buurt waar homo's elkaar ontmoetten. Had nou niet het idee dat dat gristelijke knokploegen waren.
Dat is toch wat anders dan verkondigen dat ze niet normaal zijn.

Ik heb eerder het idee dat ze dan iets hebben tegen naar hun idee "vies gedoe"?
Dat ze niet geconfronteerd willen worden met dergelijke dingen?
Zouden ze lesbiënnes ook in elkaar slaan, trouwens? Ik heb altijd het idee dat mannen vooral haat dragen naar homomannen.
pi_148814668
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat er een verkeerde aanpak van homosexuelen is gevolgd.
Overal promoten dat het normaal is, natuurlijk en al die ongein. En dan blijkt het dat het volk die flauwekul niet slikt en zich tegen ze keren.
Een seksuele geaardheid valt niet te promoten.
pi_148814739
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wel. Homoseksualiteit is een keuze, net als huidskleur, je familie en de grootte van je pik.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148816481
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hij claimde dan ook vooral dat het normaal zijn werd gepromoot.

Alleen maakt hij kennelijk de denkfout dat hij er vanuit gaat dat homoseksualiteit niet normaal zou zijn...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148819645
Dat staat ook zo leuk op je cv hè?

2015-2019: hommolschool

:')

Geen werkgever gaat je dan toch aannemen? Sowieso kiest de werkgever voor een leuke dame. Als die er niet is kiest hij een man die in het team past en over capaciteiten bezit voor de functie.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_148827754
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 01:06 schreef NiceHat het volgende:

[..]

Nee maar homo's staan toch bekend om hun ongeremde seksualiteit?
Nee.
pi_148925798
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij claimde dan ook vooral dat het normaal zijn werd gepromoot.

Alleen maakt hij kennelijk de denkfout dat hij er vanuit gaat dat homoseksualiteit niet normaal zou zijn...
Is ook niet normaal. Normaal is 100 miljoen jaar evolutie.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_148934529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Samuray13 het volgende:

Het begrip "normaal" gaat je wat boven de pet zie ik.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148935765
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Als homoseksualiteit en trangenders niet normaal waren naar jouw standaard, zouden die via de evolutie wel geëlimineerd zijn geweest, denk je ook niet?

Ze hebben altijd bestaan, en zullen blijven bestaan, ondanks het feit dat ze zich niet voorplanten.

Daar helpt ook doen alsof het niet bestaat en uitmoorden niet tegen. Er worden gewoon nieuwe geboren...Gewoon uit naar jouw standaard normale hetero stellen.

Het komt trouwens ook gewoon voor in het dierenrijk, dus wat wil je eigenlijk als voorbeeld nemen?
Je eigen afkeer of de afkeer die er volgens je cultuur en geloof zijn ingestampt is geen norm.
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:22:34 #62
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_148936032
Moet je eens een school opzetten voor uitsluitend heteroseksuelen en homo's, transgenders etc weigeren.. Denk dat de wereld te klein zou zijn, discriminerend dit dat alles :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:28:34 #63
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_148936135
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Moet je eens een school opzetten voor uitsluitend heteroseksuelen en homo's, transgenders etc weigeren.. Denk dat de wereld te klein zou zijn, discriminerend dit dat alles :')
Ten eerste wordt hier niks geweigerd en ten tweede kun je een minderheid niet zomaar inwisselen voor een meerderheid en dan verwachten dat mensen ze hetzelfde behandelen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_148936224
quote:
Als hetero's het leven zuur gemaakt werd dan zou dat gewoon mogen :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:57:09 #65
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_148936775
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 01:30 schreef richolio het volgende:
Dus ze streven naar gelijkheid maar zonderen zich wel dus zelf af. :') What da fuk mate.
En dit soort opmerkingen staan juist haaks tegenover de reden, vooral als men gewoonweg niet goed leest of verdiept in oorzaak en gevolg. De school wordt opgezet ten gevolge van de situatie dat er blijkbaar nog steeds een hoop mensen zijn die homoseksualiteit aangrijpen om een ander te veroordelen. Jij ziet die school als een reden om te veroordelen dat ze anders zijn of zich per se als anders willen zien, terwijl de school er is OMDAT anderen homoseksuelen als anders behandelen en afzonderen... nuanceverschil wat helaas leidt tot onbegrip en intolerantie...
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:58:37 #66
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_148936827
quote:
deze school is dus juist opgericht omdat homoseksuelen als anders worden gezien en behandeld, niet omdat ze anders willen zijn. Lekker in je eigen straatje draaien staat je goed, hoef je niet na te denken over wat er mis zou kunnen zijn met de oorsprong van je mening en of deze uberhaupt klopt...
put
your
clothes
on!
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:51:59 #67
358523 IkStampOpTacos
pi_148938286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

deze school is dus juist opgericht omdat homoseksuelen als anders worden gezien en behandeld, niet omdat ze anders willen zijn. Lekker in je eigen straatje draaien staat je goed, hoef je niet na te denken over wat er mis zou kunnen zijn met de oorsprong van je mening en of deze uberhaupt klopt...
Nee het is gewoon weer het zoveelste voorbeeld van hypocrisie voor wat betreft discriminatie. Als je wat zegt over minderheden is de wereld te klein, maar de grote bub discrimineren, wat in de regel heteroseksuele blanken zijn, is altijd prima. Positieve discriminatie enz enz.
-
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:52:38 #68
358523 IkStampOpTacos
pi_148938302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ten eerste wordt hier niks geweigerd en ten tweede kun je een minderheid niet zomaar inwisselen voor een meerderheid en dan verwachten dat mensen ze hetzelfde behandelen.
Waarom niet? Iedereen is gelijk toch? Maar schijnbaar mogen minderheden wel discrimineren, zij zijn anders of zo.
-
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:03:40 #69
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_148938639
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 01:14 schreef mig72 het volgende:
Zolang ze maar de rest niet lastig vallen zie ik er geen probleem in.
Ik denk dat je eerder bang zou moeten zijn voor het omgekeerde; dat 'de rest' hen lastig zal gaan vallen.

Op de een of andere manier zijn sommige heteroseksuelen zo onzeker over zichzelf dat homoseksualiteit nog steeds onvoorstelbaar en onacceptabel is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_148938655
Het gaat om een school voor leerlingen die anders niet eens de kans krijgen om hun studie af te maken omdat ze gebukt gaan onder geweld en pesterij, en begeleid gaan worden op een manier dat ze sterker in hun schoenen gaan staan en om kunnen gaan met dat soort dingen, plus kans maken op de arbeidsmarkt.

Dat doen ze ook voor langzaamlerende mensen of gehandicapten. Als er gewoon wat extra steun nodig is voor een groep, is het normaal om die te bieden.

Dit kan ook wel binnen de normale scholen, maar het is ontzettend moeilijk om aan jezelf te werken terwijl je dagelijks aan de ander kant totaal wordt afgebroken. Vorderingen gaan gewoon sneller als je een tijdje gedeeltelijk uit die vijandige omgeving kunt blijven...

Ik zie gewoon niet waarom er over (positieve) discriminatie gesproken zou worden.

Is een sportvereniging ook discriminatie omdat harken daar niet op gaan?

Je gaat op een school die je aantrekt. En voor een aantal mensen zal een LGBT school het aantrekkelijkst zijn in wat aangeboden wordt aan scholen. Daar mogen ook gewoon heteros op, dus er is geen uitsluiting.

[ Bericht 13% gewijzigd door Alentejana op 22-01-2015 12:10:20 ]
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:19:37 #71
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_148940968
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom niet? Iedereen is gelijk toch? Maar schijnbaar mogen minderheden wel discrimineren, zij zijn anders of zo.
Er wordt helemaal niet gediscrimineerd... hetero's zijn ook welkom op de school. Ze moeten alleen wel homotolerant zijn. Dat iets gericht is op een bepaalde groep, wil niet zeggen dat alle andere groepen per definitie niet welkom zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:27:21 #72
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_148941208
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wordt vast één grote circlejerk bukkake daar in de wc's :') gloryhole in elke deur
Focking onbenul :{
Dit: R&P / Hoe erg vinden jullie homosexualiteit? is hoe een gemiddelde homopuber zich ermee bezighoud...onzekerheid, angst en verwarring...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_148941328
quote:
18s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Focking onbenul :{
Dit: R&P / Hoe erg vinden jullie homosexualiteit? is hoe een gemiddelde homopuber zich ermee bezighoud...onzekerheid, angst en verwarring...
Liep ook maar een beetje te ouwehoeren. Ik weet het wel hoor, heb genoeg homo's in m'n vriendenkring en familie.
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:33:37 #74
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_148941403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Liep ook maar een beetje te ouwehoeren.
Hou dat dan ff voor [ONZ] of [KLB], dat grappige getroll in [NWS] begint steeds irritanter te worden...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:15:03 #75
358523 IkStampOpTacos
pi_148946971
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Liep ook maar een beetje te ouwehoeren. Ik weet het wel hoor, heb genoeg homo's in m'n vriendenkring en familie.
Waaronder jijzelf. _O- _O- :D :D *O* *O* ^O^ ^O^
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')