SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt zelfs mij herkend toen ik je niet herkendequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken Critic, fortytwo, kees, marcod, gripper, kaasplank, patroon, oksel, tommeke, DDX, dop, ivo, cap_fap, bizkit, muzas persoonlijk als in, ik heb ze in het echt gezien. Ik vergeet vast iemand alvast sorry
Marco nog het meest van allemaal.![]()
Geen idee hoe je conditie is tov dat groepje maar je kan beter niet als laatste fietsen in de rij als je de minste conditie hebt. Veel plezier iig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht sowieso wel een beetje (zo niet helemaal) achteraan te rijden, maar dat zijn handige tips waar ik zo niet 1-2-3 aan had gedacht. Gewoon ff iets naar achter roepen als je wel ff gaat staan? Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik eventjes op de pedalen ga staan om van houding te wisselen.
Enneh, het is een duurtraining van zo`n 75km, dus er zal weinig echt gesprint worden o.id.
[..]
Mag hopen dat je bult bier heb gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:51 schreef kanovinnie het volgende:
Het meeste spierpijn ooit (kreeg een bankschroef met 2 armen niet loskrijgen en een klasgenoot met letterlijk 2 vingers) was na een training van 2 uur waarin we trefbal en paaltjesvoetbal speelde.
Trefbal: af? 10 keer opdrukken. Paal om? 25 keer team af? 50 keer
Paaltjesvoetbal: plavond, paaltje en de 3 bonuspalen allemaal 10 keer drukken.
Tsja, dan schiet je tegen het plavond en dan heeft iedereen het er voor over om 30 keer op te drukken want jij moet er dan 50
Jas aantrekken was ook bijzonder kut die dat erna.
In mijn geval is een Specialized goedkoper dan elke Chinarelloquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:47 schreef Oksel het volgende:
Zwarte fietsen met accenten kunnen mooi zijn. Matzwarte fietsen zonder enige andere kleur zijn beetje saai, en vind ik zonde van geld als je die van duur merk koopt. Maarja. Ach.
Heb er best zin in maar ik moet nog werken (boekhouding) en mijn fiets afmaken. Ik heb een onwijze zooi in papakaas' klusschuurtje achtergelaten en hij komt terug van een korte vakantie in de sneeuw.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:10 schreef Gripper het volgende:
Echt stom dat je morgen niet meegaat kaas. Kom op kom op kom op nou!! Half 9 bij de carpool in Barendrecht
goed, voor sommigen is dit commentaar een aanbeveling voor de velofolliesquote:je suis allé à Courtrai dans l'espoir d'avoir des renseignements sur les GPS Garmin et les sacoches Topeak ou Vaude.
Hélas rien ou presque! par contre escalade de prix pour les vélos...+ 10 000¤!!!!!!
Je bedoelt geen duurrit in de zin van te hoog tempo? Dat geldt voor iedereen, duurritten in een groep is 95% van de keren net een koersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:28 schreef Levitas het volgende:
Nou, dat ging ff anders dan verwacht..
In principe was het prima om met die groep te rijden, ondanks dat het voor mij geen duur rit is.
Wel een valpartij na nog geen 10km door gladheid, gingen met 2'en tegelijk onderuit in een bocht, zonder al te hoge snelheid tho. Paar krasjes op de schifter en achter derailleur. Waar ik me iets meer zorgen om maak is dat 'ie helemaal krom/ naar binnen staat. Zometeen met afspoelen/ poetsen ff de daadwerkelijke schade vaststellen.
Daarnaast ook nog eens 3(!!keer lek gereden. Natuurlijk 2 keer de velg/ buitenband gecheckt (2e keer zelfs een andere renner ook ff), maar niks kunnen ontdekken. Ook dat ga ik dalijk maar eens goed inspecteren.
Derde keer lek was vlakbij het eindpunt, dus maar gezegd dat de groep door mocht en ik heb me op laten pikken.
Yep, HR lag al hoog toen ik van huis vertrok (130 net voordat ik op de fiets staptequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je bedoelt geen duurrit in de zin van te hoog tempo? Dat geldt voor iedereen, duurritten in een groep is 95% van de keren net een koers
Focus je begin niet zo blind op die HR, als je niet om de dag fietst boeit het niet veel op dat soort ritten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep, HR lag al hoog toen ik van huis vertrok (130 net voordat ik op de fiets stapte) , maar tijdens het rijden in een groep zeker rond 160. Denk dat als ik dat een paar keer doe ik op korte termijn al richting 140 zit.
Derailleur zit flink naar binnen, maar lijkt zelf nog recht te zijn. Ik vermoed dat het de "ophanging" van de derailleur is. Wilde vandaag sowieso een setje nieuwe pedalen + schoenen halen, maar ik neem dan maar de fiets mee om er naar te laten kijken. Eraan sleutelen doe ik vanavond zelf wel
Die ophanging noem je een achterpat en is makkelijk te vervangen hoor! Dat is ook het idee van zo'n achterpat. Als het een vast gedeelte van je frame was kon je je frame wegmikken of er een fixie van makenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep, HR lag al hoog toen ik van huis vertrok (130 net voordat ik op de fiets stapte) , maar tijdens het rijden in een groep zeker rond 160. Denk dat als ik dat een paar keer doe ik op korte termijn al richting 140 zit.
Derailleur zit flink naar binnen, maar lijkt zelf nog recht te zijn. Ik vermoed dat het de "ophanging" van de derailleur is. Wilde vandaag sowieso een setje nieuwe pedalen + schoenen halen, maar ik neem dan maar de fiets mee om er naar te laten kijken. Eraan sleutelen doe ik vanavond zelf wel
Dat werd me inderdaad al verteld tijdens de rit ja. Dalijk ff langs om te kijken of hij zo`n goede maat heeft. En of ik misschien schade over het hoofd ziequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:18 schreef Tommeke het volgende:
Die ophanging noem je een achterpat en is makkelijk te vervangen hoor! Dat is ook het idee van zo'n achterpat. Als het een vast gedeelte van je frame was kon je je frame wegmikken of er een fixie van maken
Yep... Was wel ff schrikken en schelden toen ik daar met een 2 weken oude fiets op de grond lagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:14 schreef Patroon het volgende:
Jij had die nieuwe Canyon? Balen man. Was glad vanochtend. Wij waren met ong 25 man. Eigenlijk te groot om relaxed te rijden. Gelukkig geen lek of lekke banden.
Nou is dat net iets overdreven, maar meestal wel wat te intensief idd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je bedoelt geen duurrit in de zin van te hoog tempo? Dat geldt voor iedereen, duurritten in een groep is 95% van de keren net een koers
Meestal wel is toch 95%quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou is dat net iets overdreven, maar meestal wel wat te intensief idd.
Vandaag was ik lekker aan het trappen, toen ik werd ingehaald door een groep van De Volharding. Daar maar achteraan hangen dan. Ze gingen alleen de Amerongseberg overAuw. Naja, ik hing er nog min of meer aan en over de Lekdijk richting Wijk bij Duurstede gooiden ze het niet eens op de kant, dus ik kon nog steeds volgen zonder al te diep moeten gaan.
Na Wijk ging het tempo wel omhoog en lag ik er vlot af. Nog een paar km achter de auto gehangen tot dat wat te veel werd en daarna mezelf terug naar huis geharkt. Het goede nieuws: het was de elite en ik was zowel op de Amerongseberg als op de dijk niet de eerste die er af lag,
is volgens mij maar net wat voor soort groepje je treft.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is eigenlijk de etiquette als je aanhaakt bij groep? Meedraaien of juist niet? Vragen of je aan mag haken en/of voorstellen?
Merk zelf dat er wel verschillend op wordt gereageerd. Soms draai je als vanzelf mee maar ook wel dat ze je er niet tussen laten, harder gaan rijden of zelfs wel eens het niet echt vriendelijke verzoek of je wilt oprottten.
Dat is juist wel leuk omdat ik bij de meeste groepjes niet 1e ben die eraf gaatquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:47 schreef Levitas het volgende:
Het lijkt mij verstandig om gewoon als je aansluit ff netjes te melden en voor te stellen. Kijken hoe daarop gereageerd wordt. Dan kun je altijd nog voorstellen om mee te draaien.
Lijkt me dat alleen aanklampen niet echt gewaardeerd wordt in ieder geval, dan gaan ze idd harder rijden om je eraf te rijden :p
dat is het moment om de kop te pakken en er een schepje bovenop te doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:47 schreef Levitas het volgende:
Lijkt me dat alleen aanklampen niet echt gewaardeerd wordt in ieder geval, dan gaan ze idd harder rijden om je eraf te rijden :p
alle shimano 9 speed met zelfde steek is uitwisselbaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:48 schreef Spykerracing90 het volgende:
Technisch vraagje. Jullie kunnen me vast helpen...
Oud fietsje, heb ik nu uit elkaar gehaald, krijgt nieuwe lak. Ketting/bladen/cassette zijn slecht, zit te denken om na dit seizoen wellicht een nieuwe 105 upgrade te doen. Is nu Ultegra 6503. Hele upgrade is voor nu een beetje kostbaar.
Kan ik een HG50/HG70 9sp cassette en ketting monteren zonder dat dit problemen gaat opleveren? Ben ook op zoek geweest naar nieuwe kettingbladen, midden- en buitenblad. Is nu 52-42-30, 30 nog goed, 42 leverbaar via Rose, 52 heb ik nog niet (leverbaar) gevonden. Kan ik evt. een andere serie van Shimano gebruiken, met zelfde BCD/steek (130/76)? Of tips waar ik wel een 52T kan krijgen natuurlijkVoorlopig willen alleen de bladbouten nog niet los, dus dat wordt een uitdaging
Ok, dank. Had eerst een originele Ultegra 6500 42T en een Tiagra 4503 50T bij elkaar gezocht, maar dan is het misschien fijner schakelen met een 105 5603 50&39? Maakt dan ook weer een combi zoals Shimano die zelf heeft geleverd, 50/39/30. Nu het probleem van de bladbouten tackelenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef dop het volgende:
[..]
alle shimano 9 speed met zelfde steek is uitwisselbaar.
goedkopere varianten slijten alleen sneller
voorbladen kun je trouwens ook gewoon 10 speed variant monteren
Picsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:35 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn CX is op de voorderriekabel af. Ik miste nog zo'n geleidewieltje boven het bracket omdat de derriekabels over de bovenbuis lopen. Die moest ik dus nog ff einde dag halen bij de FM.
Hij is wel mooi geworden.
Komen nog.quote:
Geen schijven dus? Ga je er niet mee koerieren?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Komen nog.
Remmen heb ik wel even mee lopen pielen met monteren maar volgens mij zitten ze nu prima en ze remmen ook goed. Ik had zwarte besteld maar die bleken niet meer leverbaar van Campy. Nu zitten er zivleren op.
100 PSI. Maar dat maakt geen zak uit als je over ijs kristalletjes rijdt denk ik.. Het was een bochtje in de schaduw en dus glinsterde het niet, daar letten we de vorige bochten wel op en ging prima. Gewoon dikke vette pech.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef kaasplankje het volgende:
Balen dat je gevallen bent met die nieuwe fiets levitas. Hoeveel druk had je in de banden?
Haha ja zoiets had ik ook een keer. Was op Mallorca aan het fietsen en ging die dag een lange rit van 150km doen. Op gegeven moment werd ik ingehaald door een man of 4-6 en ze zagen er aardig goed uit, zelfde tenue en fietsen. Denk dat het elite renners ofzo waren. Dus ik aanhaken en ze reden bergop aardig stevig door. Volgens mij vonden ze het ook niks dat ik in hun wiel zat, want ze keken een paar keer achterom en niet groeten enzo. Tempo ging steeds hoger, maar kon goed volgen (was geen D1 meerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is juist wel leuk omdat ik bij de meeste groepjes niet 1e ben die eraf gaat
Dat zeker ja! Had m`n zonnebril mee kunnen nemen vandaag :pquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:06 schreef quinoahipster het volgende:
Wel lekker weer
Alleen in het begin iets koude handen, verder geen moment koud gehad
Sidi te breed?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:56 schreef Levitas het volgende:
(Sidi en Shimano waren iets te breed voor m`n voet)
http://www.ritzelrechner.dequote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef Spykerracing90 het volgende:
[..]
Ok, dank. Had eerst een originele Ultegra 6500 42T en een Tiagra 4503 50T bij elkaar gezocht, maar dan is het misschien fijner schakelen met een 105 5603 50&39? Maakt dan ook weer een combi zoals Shimano die zelf heeft geleverd, 50/39/30. Nu het probleem van de bladbouten tackelen
Sidi Level was 't.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:18 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Sidi te breed?
Had je Mega's?
Ik vind mijn Sidi's (Ergo 2 en Eagle 5 Pro) nou niet echt breed, sowieso smaller dan Shimano.
Onderschatting afstraffenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ja zoiets had ik ook een keer. Was op Mallorca aan het fietsen en ging die dag een lange rit van 150km doen. Op gegeven moment werd ik ingehaald door een man of 4-6 en ze zagen er aardig goed uit, zelfde tenue en fietsen. Denk dat het elite renners ofzo waren. Dus ik aanhaken en ze reden bergop aardig stevig door. Volgens mij vonden ze het ook niks dat ik in hun wiel zat, want ze keken een paar keer achterom en niet groeten enzo. Tempo ging steeds hoger, maar kon goed volgen (was geen D1 meer). Vlak na de top reden ze vollebak door en vroeg ik 'nonchalant' of ze ook op hun maat moesten wachten, haha toen pas zagen ze dat er iemand af lag. Ik heb ze bedankt en ben mooi doorgereden
Was deze klim: https://app.strava.com/segments/3311546?filter=overall&gender=M
Bladboutjes worden soms vastgezet met locktite. Voorzichtig warm maken met een verfbrander of fohn. Jou boutjes zullen wel imbus zijn, maar er zijn ook boutjes die torx gebruiken en dat lijkt best veel op imbus. En die haal je als je niet goed oplet makkelijk door elkaar. (zelf ook gehad)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:48 schreef Spykerracing90 het volgende:
Technisch vraagje. Jullie kunnen me vast helpen...
Oud fietsje, heb ik nu uit elkaar gehaald, krijgt nieuwe lak. Ketting/bladen/cassette zijn slecht, zit te denken om na dit seizoen wellicht een nieuwe 105 upgrade te doen. Is nu Ultegra 6503. Hele upgrade is voor nu een beetje kostbaar.
Kan ik een HG50/HG70 9sp cassette en ketting monteren zonder dat dit problemen gaat opleveren? Ben ook op zoek geweest naar nieuwe kettingbladen, midden- en buitenblad. Is nu 52-42-30, 30 nog goed, 42 leverbaar via Rose, 52 heb ik nog niet (leverbaar) gevonden. Kan ik evt. een andere serie van Shimano gebruiken, met zelfde BCD/steek (130/76)? Of tips waar ik wel een 52T kan krijgen natuurlijkVoorlopig willen alleen de bladbouten nog niet los, dus dat wordt een uitdaging
Zou eerst met wd40 proberen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:27 schreef faston het volgende:
[..]
Bladboutjes worden soms vastgezet met locktite. Voorzichtig warm maken met een verfbrander of fohn. Jou boutjes zullen wel imbus zijn, maar er zijn ook boutjes die torx gebruiken en dat lijkt best veel op imbus. En die haal je als je niet goed oplet makkelijk door elkaar. (zelf ook gehad)
Geen schijven. Past niet op het frame he?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen schijven dus? Ga je er niet mee koerieren?
Yes, heb net wat wd40 gehaald, ga ik straks proberen. En 't is zijn gewoon inbusjes, toen waren de technieken nog niet zo gevorderdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou eerst met wd40 proberen.
op passen met die verfbrander, kettingbladen zijn van alu, en verliezen hardheid als ze te warm wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:27 schreef faston het volgende:
[..]
Bladboutjes worden soms vastgezet met locktite. Voorzichtig warm maken met een verfbrander of fohn. Jou boutjes zullen wel imbus zijn, maar er zijn ook boutjes die torx gebruiken en dat lijkt best veel op imbus. En die haal je als je niet goed oplet makkelijk door elkaar. (zelf ook gehad)
Dacht dat jij ooit zei dat cantilevers niet geschikt waren voor in de stad maar was vast iemand anders danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen schijven. Past niet op het frame he?
Enne jahoor, dat ding remt als een tiet. Best zat die cantilevers.
Ook die kan je vastzetten met locktitequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:33 schreef Spykerracing90 het volgende:
[..]
Yes, heb net wat wd40 gehaald, ga ik straks proberen. En 't is zijn gewoon inbusjes, toen waren de technieken nog niet zo gevorderd
Dat was Jan, of iemand anders.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dacht dat jij ooit zei dat cantilevers niet geschikt waren voor in de stad maar was vast iemand anders dan
Ben benieuwd
Ja, beide plaatjes van fietsen! Heel mooi! Ik vind dat korte rode lijntje op het zadel ook heel tof matchen met de zadelpen. Klein detail, maar erg leuk!quote:
Ja die stickers komen er niet geweldig op uit had ze eiks beter kunnen laten spuiten maar ach. vind het ook wel best zo het wordt toch een ragbakkie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef muzas het volgende:
Die stickers op die crosser zijn dan weer een beetje jammer imo, ookal snap ik dat ze er op zitten.
Maar zeker knappe fietsen! Die gios kan dat nieuwe campacrankstel goed hebben.
Goed idee. mss binnenkort als er een mooi sneeuwpak ligt. Dat zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef Tommeke het volgende:
Zullen we es een CX meet houden in het midden v/h land? Patroon mag wel op de roze Empella van m'n vriendin!
Nee das -17 graden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:32 schreef Patroon het volgende:
Wat is er met die stuurpen gebeurd? Afgebroken?
Ja das vet mooi werk, crossen in de sneeuw!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee. mss binnenkort als er een mooi sneeuwpak ligt. Dat zou leuk zijn.
Ik zit trouwens niet diep op de Gios hoor. Vrij comfi.
Ja idd. Ben 181 met lange benen. De Gios is al een kort gebouwde 58 en ik heb er nu een 100mm -17 pen op en een compacte bocht, al is die 3T ergosum niet zo compact als bijv. een Ritchey stuurbocht. Beetje ertussen in.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja das vet mooi werk, crossen in de sneeuw!
Haha, daar twijfel ik niet aan. Ook lange armen en benen?
Ja, ik heb hetzelfde. Mijn collega's zeiden over m'n nieuwe fiets dat 'm te klein was. Tot ik er een rondje op ging fietsen. 56,5 cm bovenbuis met 11cm pen. Ik had eerst een -17 graden, nu een -6 en een spacertje eronder. Iets minder drop is toch wel fijnerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja idd. Ben 181 met lange benen. De Gios is al een kort gebouwde 58 en ik heb er nu een 100mm -17 pen op en een compacte bocht, al is die 3T ergosum niet zo compact als bijv. een Ritchey stuurbocht. Beetje ertussen in.
Ik vond die stuurbocht die nu op de CX zat te diep en ook ietsie te ver. Merkte dat ik liefst met mijn handen paar cm achter de hoods zat ipv er op.
Hoe hoog is jouw balhoofdsbuis dan Tommek? Die op de Gios is 18cm en die is ook ong. 56.5 lang. Denk dat wij bijna dezelfde maat hebben, al rijd jij een kleiner kader.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde. Mijn collega's zeiden over m'n nieuwe fiets dat 'm te klein was. Tot ik er een rondje op ging fietsen. 56,5 cm bovenbuis met 11cm pen. Ik had eerst een -12 graden, nu een -6 en een spacertje eronder. Iets minder drop is toch wel fijner
17 cm. Heb er een 2 cm conus en 0,5 cm spacertje op. Maar het kader is idd vrij klein, slooping.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe hoog is jouw balhoofd dan Tommek? Die op de Gios is 18cm en die is ook ong. 56.5 lang. Denk dat wij bijna dezelfde maat hebben, al rijd jij een kleiner kader.
Ja daar zit m dan het verschil denk. Ik heb een lage headset en 0.5cm spacer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
17 cm. Heb er een 2 cm conus en 0,5 cm spacertje op. Maar het kader is idd vrij klein, slooping.
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja daar zit m dan het verschil denk. Ik heb een lage headset en 0.5cm spacer.
Ik heb een pen met 25mm setback maar het zadel wel iets voorop op de pen gemonteerd. Dus niet heel ver achter de bracket.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd
Ik fietste trouwens gister op de fiets van een vriend van me en merkte op dat ik 'm zadel relatief ver achter m'n bracket heb. Hoe heb jij dat eigenlijk? Ik heb het idee dat je achter je bracket wat stabieler door bochten gaat. En dat ik m'n krachten nog steeds goed kwijt kan. Als ik hard ga kruip ik altijd wel wat naar voren op m'n zadel trouwens.
Ik heb dezelfde pen als jij en het zadel ook vrij ver naar voren. Misschien zit die jongen wel erg naar vorenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb een pen met 25mm setback maar het zadel wel iets voorop op de pen gemonteerd. Dus niet heel ver achter de bracket.
Haha ik denk dat we zo fiets kunnen ruilen qua geo dan. Ik zit 79cm hoog van hart trapas tot top zadel. En jij?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde pen als jij en het zadel ook vrij ver naar voren. Misschien zit die jongen wel erg naar voren
Wat zijn we het gruwelijk eens zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |