Stiekem herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het niet echt hoeft ben ik te laks om te gaan, tot niemands verbazing
Jij bofkont :$
Het is gewoon dat ik er mee weg kom om nergens heen te gaan, dat is niet bevorderlijk voor de disciplinequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stiekem herkenbaar.Orde en Veiligheid was zo slecht qua niveau.
te vaak tijdens lessen films gekeken of Hitman gedaan
Jezelf belonen door wel te gaan? Minimaal 3 keer in de week en dan mag je roken? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon dat ik er mee weg kom om nergens heen te gaan, dat is niet bevorderlijk voor de discipline
Nooit jezelf belonen met ongezonde shit. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jezelf belonen door wel te gaan? Minimaal 3 keer in de week en dan mag je roken? :$
Ik heb op het moment alleen maar op dinsdagochtenden en donderdagmiddagen schoolquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jezelf belonen door wel te gaan? Minimaal 3 keer in de week en dan mag je roken? :$
Maar ongezonde dingen zijn zo fijnnnnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit jezelf belonen met ongezonde shit. :$
Gaan gaan gaan! Do eeeetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb op het moment alleen maar op dinsdagochtenden en donderdagmiddagen school
Nice!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen als je oogdruppels hebt, niet als je me aan het huilen gaat maken
Dan is het toch geen beloning meer?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit jezelf belonen met ongezonde shit. :$
Je kan jezelf ook belonen met een kledingstuk of nieuwe schoenen of zo.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben gisteren nog geweest, proud of myself
Ok...ok...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook belonen met een kledingstuk of nieuwe schoenen of zo.
Geld uitgeven is ook ongezondquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook belonen met een kledingstuk of nieuwe schoenen of zo.
Nee hoor. Is goed voor de economie.quote:
Daarom morgen sushiquote:
quote:
Dat lijkt me heel vies. En ik hou van knoflook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een chocolade taartje met een bolletje knoflook roomijs.
sushi is gezond kalequote:
Schaam me nergens voor :$quote:
En niet lekker helaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |