SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2015 18:55:14 ]
Ik vind 'm wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt komend seizoen de bal waar mee gespeeld gaat worden.
Dit boeit echt niemand.
Ik zie weinig bijzondersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand.
Van de Looi is een lul-post #9127quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het anti-voetbal van Van de Looi vandaag stand houdt.
Coaches die met 2 controleurs tegen Dordt spelen, nemen we bij voorbaat niet serieus.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel mooi zijn als Groningen zou stunten enzo.
FC Groningen verdient niet zo'n trainer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Van de Looi is een lul-post #9127
Klopt, maar de kans dat dat gebeurt is best wel klein.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel mooi zijn als Groningen zou stunten enzo.
Balbezit en controle is alles, de nul is heilig, etc etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het anti-voetbal van Van de Looi vandaag stand houdt.
Coaches die met 2 controleurs tegen Dordt spelen, nemen we bij voorbaat niet serieus.
Ik heb er de hele week over gebedenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar de kans dat dat gebeurt is best wel klein.
Dan gebeurt het vastquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er de hele week over gebid
gebidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er de hele week over gebid
Ninja editquote:
Derbystar ballen altijd genot.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand.
Reinold Wiedemeijerquote:
Altijd als ik hem zijn warming-up zie doen heb ik moeite mijn lach in te houdenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reinold Wiedemeijer
Die marcheert als een maarschalk over het veld. In de sprint houdt niemand hem bij.
Dit is niks dan waarheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd als ik hem zijn warming-up zie doen heb ik moeite mijn lach in te houden
PSV - Ajax 4-0quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke wedstrijd was dat ook alweer dat een scheidsrechter een verdediger voorbij sprint / inhaalt?![]()
Volgens mij was dat bij Ajax
Vast niet, NEC is eigenlijk gewoon te goed voor de JL.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
Ben benieuwd of Eindhoven gaat stunten.
Volgens hafcfan stonden ze op instorten en zou Roda met speels gemak de eerste plek pakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast niet, NEC is eigenlijk gewoon te goed voor de JL.
Dat gevoel heb ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens hafcfan stonden ze op instorten en zou Roda met speels gemak de eerste plek pakken.
Erwin.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik niet eigenlijk.
Maar wie ben ik
Voor vanavond ben ik het hiermee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veltman speelt niet. Pech gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:25 schreef remlof het volgende:
Als Vitesse het kan moet Grunn het ook kunnen.
Syntixquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch het grootste verdedigende talent van de wereld?![]()
Hij heeft nog steeds nachtmerries, omdat hij Traoré elke keer over het hoofd zagquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch het grootste verdedigende talent van de wereld?![]()
Ik vind het ook zielig voor Diederik Boer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds nachtmerries, omdat hij Traoré elke keer over het hoofd zag
Die arme man mocht een keer meedoen en wordt compleet genaaid door zijn defensie die niet eens een bal konden afpakkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig voor Diederik Boer.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor vanavond ben ik het hiermee eens.
Een keeper met 9 vingers. Dat kan bij Zwolle nog wel...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig voor Diederik Boer.
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Een keeper met 9 vingers. Dat kan bij Zwolle nog wel...
Raar dat Ajax geen goede reservekeeper heeft.
Wie a zegt..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat ik die ban voorkomen en hier geen antwoord op geven.
Willie weet niet wat het wil.quote:De Belgische club SV Zulte Waregem heeft het contract van middenvelder Willie Overtoom ontbonden. Dat meldde de speler vrijdag zelf via zijn Twitter-account.
We gaan Ajax - Groningen kijken, niet Pokémonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bereid je maar voor
Hier zijn we weer hoor
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
We gaan Ajax - Groningen kijken, niet Pokémon
Pokemon > Ajax - Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
We gaan Ajax - Groningen kijken, niet Pokémon
Eerste 2 seizoenen ja . Daarna werd het te kinderlijk en te voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het over de begintijd hebt, ja
Garygodquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen ja . Daarna werd het te kinderlijk en te voorspelbaar
Mensen die de oude Pokémon nog hebben meegemaakt zouden nu geen Pokémon meer moeten kijken en mensen die dat niet hebben meegemaakt zijn zo jong dat het niet uitmaakt welke Pokémon je ze voorschotelt. Dit is echt een non-issue.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het over de begintijd hebt, ja. Tegenwoordig is Pokémon shit.
10 jaar zijn en een auto vol chicks hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al eruit liggen in de 2de ronde van de Pokemon Liek
Mwah, dat was het altijd al. Pokemon was een groot plotloos geheel, waarbij elke aflevering was:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen ja . Daarna werd het te kinderlijk en te voorspelbaar
Gary z'n haremquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
10 jaar zijn en een auto vol chicks hebben
Onterechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
10 jaar zijn en een auto vol chicks hebben
Ash die weleens een pokemongevecht verliest .quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat was het altijd al. Pokemon was een groot plotloos geheel, waarbij elke aflevering was:
- Ash + z'n posse ontmoeten een persoon
- Persoon heeft probleem met pokemon x, Ash en posse verhelpen probleem
- Team Rocket komt trollen
- Team Rocket wordt uiteindelijk verslagen
- Ash en z'n posse reizen verder
Enkele afleveringen uitgezonderd, die vond ik als kind dus al het leukst
Ik hoop dat hij met dubbele cijfers verliestquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het debuut van Pastoor bij Sparta vanavond.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met dubbele cijfers verliest
Marquet doet mee bij jong PSV. In Engeland zijn ze lovend over hem, je hoort overal super Marquet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het debuut van Pastoor bij Sparta vanavond.
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Sinkgraven en Uth onzeker voor Utrecht v Heerenveen.
Roda wilde ook eerst Marquet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Marquet doet mee bij jong PSV. In Engeland zijn ze lovend over hem, je hoort overal super Marquet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Downwards het volgende:
Vak 410 ook weer helemaal in haar element.
[ afbeelding ]
Zijn achterlijke houding voor de camera, zijn domme teksten, zijn smerige gedrag, zijn kuthoofd en zijn NEK verledenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had ik er nog afgeleid. Maar waarom?
Wie is Buzz?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou buzz het wel goed vinden als we hier aan slowchat doen?
Wat betekent de K in deze?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn achterlijke houding voor de camera, zijn domme teksten, zijn smerige gedrag, zijn kuthoofd en zijn NEK verleden
Heeft Pastoor ook niet bij Vitesse op het middenveld gespeeld?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn achterlijke houding voor de camera, zijn domme teksten, zijn smerige gedrag, zijn kuthoofd en zijn NEK verleden
Wat buzz vindt, van wat dan ook, doet totaal niet ter zake.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou buzz het wel goed vinden als we hier aan slowchat doen?
Nee lolquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heeft Pastoor ook niet bij Vitesse op het middenveld gespeeld?
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
een vent geobsedeerd met Mathieu.
Ah, dan loopt mn stream echt tig minuten achter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze hebben drie minuten op jou gewacht.
Koffie drinken op vrijdagavondquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb inmiddels koffie tot mijn beschikking.
Dat wisten we van te voren met zo een verdedigingquote:
Het is vrijdag, er mag een scheutje wodka in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb inmiddels koffie tot mijn beschikking.
Stijn mag nog niet drinkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is vrijdag, er mag een scheutje wodka in.
Zet het naast elke andere verdediging en er zijn weinig betere.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wisten we van te voren met zo een verdediging
Jij ook al?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker de wedstrijd kijken met Portugees commentaar
de gehaktballen uit de rivier doet het primaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Doet die bekernederlaag tegen GAE 11' nog pijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die gaat scoren tegen zijn club
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
Pastoor zijn eerste goal tegen in dienst van Sparta. Toch vier minuten droog gehouden.
Nou nou niet zo woest.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de eerste ontsnapping, dom varken.
Bij de afwezigheid van GGMM.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
Pastoor zijn eerste goal tegen in dienst van Sparta. Toch vier minuten droog gehouden.
PSV en Feyenoord hebben een betere verdedigingquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet het naast elke andere verdediging en er zijn weinig betere.
Sky Sports 5quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Als een verdediging met Jeffrey Bruna beter is... tsja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord hebben een betere verdediging
Jangeslacht liep vast, dus dan maar overschakelen. Die stream loopt altijd vast.quote:
Zelfs Bruma is beter dan van der Hoornquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een verdediging met Jeffrey Bruna beter is... tsja.
Feyenoord ben ik met je eens. PSV niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord hebben een betere verdediging
Ze blijven daar ook maar mongolen aanstellen. Maaskant zal zijn opvolger wel worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
Moet het de concurrentie niet te makkelijk maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:07 schreef Kopsterk het volgende:
Snap niet waarom El Ghazi niet elke wedstrijd in de basis staat.
Dat vragen sommige Ajax-spelers zich nu ook afquote:
Vind het soms wel handig om wakker te blijven tijdens een Eredivisie-duel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Godsamme, die woosh-geluiden als er een statistiekje in beeld verschijnt
Subwoofer doet het erg goed in elk geval.
Ze spelen beter dan Ajaxquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen speelt hoe verrassend weer geen uitnodigend voetbal.
Pas op voor er mensen gaan zeuren dat ze vanavond om twaalf uur nog de anderhalve minuut lange samenvatting willen kijken zonder spoilers.quote:
Die is zelfs niet goed genoeg voor de A1.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Fout Hiljemark naar het schijnt.
Groter talent dan Eriksen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is zelfs niet goed genoeg voor de A1.
Hij baant zich er maar een mooi pad door.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Padt maakt een beter seizoen door dan ik had verwacht.
Vaker doen danquote:
Ja echt, ik dacht ook al dat men een grapje maakte.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:16 schreef DeJori het volgende:
Godverdomme die stream van fox loopt achter.
Kishnagodquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Schreeuwen dat het 1-0 is zonder naam aan te geven
zet maar weer uit danquote:
Hier ben ik.quote:
IK WAS DE EERSTE DIE HET VOOR KISHNA OP NAM! Nu komt iedereen weer slijmen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Nu gaat Kishna de rest van de wedstrijd over het veld sjokken als een vedette.
Toevalquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
IK WAS DE EERSTE DIE HET VOOR KISHNA OP NAM! Nu komt iedereen weer slijmen natuurlijk
Die sleep was wel mooiquote:
Moet lukken, Groningen is alleen moeilijk te verslaan als ze tegen PSV spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor rust afmaken voordat Urwin een nieuwe antitactiek heeft.
Zeker, maar na eerste actie had hij met links binnen kunnen schieten. Maar wou nog een keer kappenquote:
Ja, vandaar dat Groningen van Ajax won.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet lukken, Groningen is alleen moeilijk te verslaan als ze tegen PSV spelen.
Ik heb op Hateboer na geen een Groninger gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Rusnak nog niet gezien deze wedstrijd.
Dirtyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen speelt vooral met zichzelf.
Ze trekken zich terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen speelt vooral met zichzelf.
Daar wordt niemand blij vanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat vond jij van de nieuwe reclame waar o.a. Memphis fox promoot?
Spoilerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat Groningen van Ajax won.
Vind het jammer, maar kan prima leven met verliezen van een beter spelende ploeg.quote:
[b][/i]quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vind het jammer, maar kan prima leven met verliezen van een beter spelende ploeg.
En het echte FC Groningen gevoel "Ik hoop dat ze de 2e helft beter spelen" denken na een dik kwartier.
Spelen enorm direct voetbal. Weinig hoge lange ballen waardoor Ajax het enorm makkelijk krijgt om de bal te onderscheppen.quote:
Van mij mag hij weg.quote:
Ze zouden 3 punten moeten aftrekken voor spelbederf.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen enorm direct voetbal. Weinig hoge lange ballen waardoor Ajax het enorm makkelijk krijgt om de bal te onderscheppen.
Geweldige analyse zeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen enorm direct voetbal. Weinig hoge lange ballen waardoor Ajax het enorm makkelijk krijgt om de bal te onderscheppen.
Met Mike achterin hebben ze toch geen kans met lange ballenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben al de rekening gekregen aan de Krommedijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zouden 3 punten moeten aftrekken voor spelbederf.
Ha, ik was snel genoegquote:
Stinhotwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 20:22:53Jong PSV begint belabberd: 1-0 achter. Jesse Bertrams stopt een penalty na balverlies Hiljemark en houdt ploeg in de race. reageer retweet
hee tom jij ook weerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een tactiek van Groningen![]()
De bal blind naar voren trappen en dan maar hopen dat ie bij Antonia komt
Mijn ballen zijn weer naar boven geschoten door Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al 2 enorme zaadlozingen gekregen door Andersen.
Maar Antonia kan helemaal niet voetballen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een tactiek van Groningen![]()
De bal blind naar voren trappen en dan maar hopen dat ie bij Antonia komt
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Stinhotwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 20:22:53Jong PSV begint belabberd: 1-0 achter. Jesse Bertrams stopt een penalty na balverlies Hiljemark en houdt ploeg in de race. reageer retweet
Daaromquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Antonia kan helemaal niet voetballen.
fixedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn weer naar boven geschoten door FC Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |