SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2015 18:55:14 ]
Ik vind 'm wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt komend seizoen de bal waar mee gespeeld gaat worden.
Dit boeit echt niemand.
Ik zie weinig bijzondersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand.
Van de Looi is een lul-post #9127quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het anti-voetbal van Van de Looi vandaag stand houdt.
Coaches die met 2 controleurs tegen Dordt spelen, nemen we bij voorbaat niet serieus.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel mooi zijn als Groningen zou stunten enzo.
FC Groningen verdient niet zo'n trainer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Van de Looi is een lul-post #9127
Klopt, maar de kans dat dat gebeurt is best wel klein.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel mooi zijn als Groningen zou stunten enzo.
Balbezit en controle is alles, de nul is heilig, etc etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het anti-voetbal van Van de Looi vandaag stand houdt.
Coaches die met 2 controleurs tegen Dordt spelen, nemen we bij voorbaat niet serieus.
Ik heb er de hele week over gebedenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar de kans dat dat gebeurt is best wel klein.
Dan gebeurt het vastquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er de hele week over gebid
gebidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er de hele week over gebid
Ninja editquote:
Derbystar ballen altijd genot.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand.
Reinold Wiedemeijerquote:
Altijd als ik hem zijn warming-up zie doen heb ik moeite mijn lach in te houdenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reinold Wiedemeijer
Die marcheert als een maarschalk over het veld. In de sprint houdt niemand hem bij.
Dit is niks dan waarheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd als ik hem zijn warming-up zie doen heb ik moeite mijn lach in te houden
PSV - Ajax 4-0quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke wedstrijd was dat ook alweer dat een scheidsrechter een verdediger voorbij sprint / inhaalt?![]()
Volgens mij was dat bij Ajax
Vast niet, NEC is eigenlijk gewoon te goed voor de JL.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
Ben benieuwd of Eindhoven gaat stunten.
Volgens hafcfan stonden ze op instorten en zou Roda met speels gemak de eerste plek pakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast niet, NEC is eigenlijk gewoon te goed voor de JL.
Dat gevoel heb ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens hafcfan stonden ze op instorten en zou Roda met speels gemak de eerste plek pakken.
Erwin.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik niet eigenlijk.
Maar wie ben ik
Voor vanavond ben ik het hiermee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veltman speelt niet. Pech gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:25 schreef remlof het volgende:
Als Vitesse het kan moet Grunn het ook kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |