Als je het over de begintijd hebt, ja. Tegenwoordig is Pokémon shit.quote:
Eerste 2 seizoenen ja . Daarna werd het te kinderlijk en te voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het over de begintijd hebt, ja
Garygodquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen ja . Daarna werd het te kinderlijk en te voorspelbaar
Mensen die de oude Pokémon nog hebben meegemaakt zouden nu geen Pokémon meer moeten kijken en mensen die dat niet hebben meegemaakt zijn zo jong dat het niet uitmaakt welke Pokémon je ze voorschotelt. Dit is echt een non-issue.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het over de begintijd hebt, ja. Tegenwoordig is Pokémon shit.
10 jaar zijn en een auto vol chicks hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al eruit liggen in de 2de ronde van de Pokemon Liek
Mwah, dat was het altijd al. Pokemon was een groot plotloos geheel, waarbij elke aflevering was:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen ja . Daarna werd het te kinderlijk en te voorspelbaar
Gary z'n haremquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
10 jaar zijn en een auto vol chicks hebben
Onterechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
10 jaar zijn en een auto vol chicks hebben
Ash die weleens een pokemongevecht verliest .quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat was het altijd al. Pokemon was een groot plotloos geheel, waarbij elke aflevering was:
- Ash + z'n posse ontmoeten een persoon
- Persoon heeft probleem met pokemon x, Ash en posse verhelpen probleem
- Team Rocket komt trollen
- Team Rocket wordt uiteindelijk verslagen
- Ash en z'n posse reizen verder
Enkele afleveringen uitgezonderd, die vond ik als kind dus al het leukst
Ik hoop dat hij met dubbele cijfers verliestquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het debuut van Pastoor bij Sparta vanavond.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met dubbele cijfers verliest
Marquet doet mee bij jong PSV. In Engeland zijn ze lovend over hem, je hoort overal super Marquet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het debuut van Pastoor bij Sparta vanavond.
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Sinkgraven en Uth onzeker voor Utrecht v Heerenveen.
Roda wilde ook eerst Marquet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Marquet doet mee bij jong PSV. In Engeland zijn ze lovend over hem, je hoort overal super Marquet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |