Syntixquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch het grootste verdedigende talent van de wereld?![]()
Hij heeft nog steeds nachtmerries, omdat hij Traoré elke keer over het hoofd zagquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch het grootste verdedigende talent van de wereld?![]()
Ik vind het ook zielig voor Diederik Boer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds nachtmerries, omdat hij Traoré elke keer over het hoofd zag
Die arme man mocht een keer meedoen en wordt compleet genaaid door zijn defensie die niet eens een bal konden afpakkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig voor Diederik Boer.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor vanavond ben ik het hiermee eens.
Een keeper met 9 vingers. Dat kan bij Zwolle nog wel...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig voor Diederik Boer.
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Een keeper met 9 vingers. Dat kan bij Zwolle nog wel...
Raar dat Ajax geen goede reservekeeper heeft.
Wie a zegt..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat ik die ban voorkomen en hier geen antwoord op geven.
Willie weet niet wat het wil.quote:De Belgische club SV Zulte Waregem heeft het contract van middenvelder Willie Overtoom ontbonden. Dat meldde de speler vrijdag zelf via zijn Twitter-account.
We gaan Ajax - Groningen kijken, niet Pokémonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bereid je maar voor
Hier zijn we weer hoor
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
We gaan Ajax - Groningen kijken, niet Pokémon
Pokemon > Ajax - Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
We gaan Ajax - Groningen kijken, niet Pokémon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |