quote:
Mag ik weer ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:39 schreef Cat22 het volgende:
Waarom spam je het topic dan zo snel vol?
midden in de nachtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat alleen lukken, als er bijna niemand hier is. Of iedereen bewust even niet reageert. Dan gaat 200 posts in 1 topic wel lukken
En dat is het probleemquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat alleen lukken, als er bijna niemand hier is. Of iedereen bewust even niet reageert. Dan gaat 200 posts in 1 topic wel lukken
En dan een note voor spammenquote:
quote:
iddquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:56 schreef Bos81 het volgende:
Dit is wel even genoeg onzingespam van mijn kant..![]()
Alsof die daarop gaan letten. Zolang niemand er last van heeft maakt dat weinig uit voor een keertje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:55 schreef Bos81 het volgende:
En ik denk ook niet dat de modjes en admins het op prijs stellen als er 1 topic voor 2/3 door een en dezelfde user wordt volgespamd..
Hoeft niet hoorquote:
Ik heb er anders een note aan over gehoudenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof die daarop gaan letten. Zolang niemand er last van heeft maakt dat weinig uit voor een keertje.
Ik moest gisteren nog aan jou denken, Ik zag op een brief de naam Bestebeurtje staan..quote:
Kutmodsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb er anders een note aan over gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die krijg je zo gauw. Ik heb er ook al twee, schijnt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb er anders een note aan over gehouden
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
KutmodsVerzuurde ex-modsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Notes zijn niet altijd negatief. Ik heb volgens mij een note waarin staat dat ik modrechten kreeg en een positieve van een -toen- collega. Omdat het kon. /braafjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die krijg je zo gauw. Ik heb er ook al twee, schijnt.
* Buurpoes maakt wegwerpgebaar.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verzuurde ex-mods![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cat is ex-mod??
Professioneel gifmenger.
Ik had mot met een mod. Dus ik denk dat de mijne negatief zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Notes zijn niet altijd negatief. Ik heb volgens mij een note waarin staat dat ik modrechten kreeg en een positieve van een -toen- collega. Omdat het kon. /braafje
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verzuurde ex-mods![]()
![]()
![]()
that's meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
iddquote:
quote:
Wat heb jij ook alweer gemod?quote:
Kaarsjes hierquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik stuur net buurkitten naar de lichtknopjes...
Ik ben inmiddels al weer 8 jaar mod af. Eerst WK06 en toen even op Voetbal..quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Flora & Fauna... zijn eigen bomen in het gareel gehouden dus.
Faalspammertquote:
[..]
Alsof er nog niet hard genoeg gespamd is vanmiddag.
Ja hallo, terwijl ik hard aan het werk was, hadden jullie allemaal niks te doen en alle tijd om te spammenquote:
Ah ja, foebla.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al weer 8 jaar mod af. Eerst WK06 en toen even op Voetbal..
Wat zijn de voordelen van mod zijn, behalve notes uitdelen en gezeur in TRs aanhoren?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al weer 8 jaar mod af. Eerst WK06 en toen even op Voetbal..
ik schijn per ongeluk een klant 7500 mails te sturenquote:
FOK! seksfeestjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van mod zijn, behalve notes uitdelen en gezeur in TRs aanhoren?
Een mailbom sturen terwijl je jezelf Charlie noemt... dat kan echt niet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik schijn per ongeluk een klant 7500 mails te sturen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik schijn per ongeluk een klant 7500 mails te sturen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
KutmodsVerzuurde excrew-alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Muckenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van mod zijn, behalve notes uitdelen en gezeur in TRs aanhoren?
neuh..... Ik gooide een werkmailbox op autoreply. Klant mailt met een no reply. Mijn no reply stuurt hem terug: doei. Zijn No Reply de mijne weer enzovoorts.quote:
Geen interesse.quote:
klopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zijn er dan zeker alleen voor de sportcrew?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen interesse.
ik dacht dat je bij gf altijd welkom was, mits je betaalt?
Mijn autoreply stuurt steevast maar 1 mail naar elk adres.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuh..... Ik gooide een werkmailbox op autoreply. Klant mailt met een no reply. Mijn no reply stuurt hem terug: doei. Zijn No Reply de mijne weer enzovoorts.
door slotjes heen posten. Muck deed dat steeds.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat?
Ik voel me nu echt een newbie...
Mucken is KSC-taal voor het doorposten in een topic nadat deze al vol is gepost. Muck stond daar bekend om. Modjes kunnen namelijk wel posten na post 300/301quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat?
ik ben rebels.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn autoreply stuurt steevast maar 1 mail naar elk adres.
Zoiets schijnt jaren geleden ook eens bij ons op kantoor gebeurd te zijn... directeur liet mail automatisch doorsturen naar secretaresse... die was op vakantie en had automatisch antwoord op haar mail staan... dus mailtje van baas werd doorgestuurd naar secretaresse, die stuurde vakantiemail naar mailbox van baas en die stuurde dat bericht weer door naar de secretaresse, met een nieuwe vakantiemail terug en dat dan 20.000 keer, waarna een systeembeheerder een dag nodig had om de server weer werkbaar te krijgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuh..... Ik gooide een werkmailbox op autoreply. Klant mailt met een no reply. Mijn no reply stuurt hem terug: doei. Zijn No Reply de mijne weer enzovoorts.
Ohja, dat heb ik cobra4 ook zien doen. En toen ik er wat van zei (ik zie post 302!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
door slotjes heen posten. Muck deed dat steeds.
KSC-woordenboekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets schijnt jaren geleden ook eens bij ons op kantoor gebeurd te zijn... directeur liet mail automatisch doorsturen naar secretaresse... die was op vakantie en had automatisch antwoord op haar mail staan... dus mailtje van baas werd doorgestuurd naar secretaresse, die stuurde vakantiemail naar mailbox van baas en die stuurde dat bericht weer door naar de secretaresse, met een nieuwe vakantiemail terug en dat dan 20.000 keer, waarna een systeembeheerder een dag nodig had om de server weer werkbaar te krijgen.
kut slangquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik cobra4 ook zien doen. En toen ik er wat van zei (ik zie post 302!), ging hij doodleuk verder: 303
304
Etc.
ik maak geen fouten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een vinkje te weinig gezet, jonguh!
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets schijnt jaren geleden ook eens bij ons op kantoor gebeurd te zijn... directeur liet mail automatisch doorsturen naar secretaresse... die was op vakantie en had automatisch antwoord op haar mail staan... dus mailtje van baas werd doorgestuurd naar secretaresse, die stuurde vakantiemail naar mailbox van baas en die stuurde dat bericht weer door naar de secretaresse, met een nieuwe vakantiemail terug en dat dan 20.000 keer, waarna een systeembeheerder een dag nodig had om de server weer werkbaar te krijgen.
Edits teruglezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ohja....OP's die weg waren terugzetten.quote:
Speesjaal voor jou nog een keertjequote:
wat, is de OP weer aangepast?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohja....OP's die weg waren terugzetten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een mailbom sturen terwijl je jezelf Charlie noemt... dat kan echt niet hoor![]()
.
Niet zo over C4 hequote:
Verwijderde posts en verwijderde tpoics lezen is tofferquote:
*aait over bolquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speesjaal voor jou nog een keertje
[ afbeelding ]
Opschepperquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Verwijderde posts en verwijderde tpoics lezen is toffer.
Je bent zelf een relquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:23 schreef Toekito het volgende:
even boodschappen doen. Tot over 2 topics en 1 rel.
[..]
Flora & Fauna... zijn eigen bomen in het gareel gehouden dus.
En dan onze posts gedeeltelijk leeghalenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Toek is weg dus kunnen we mooi over dat rotjoch gaan roddelen
Dat moet dan ook in de kwoots gebeurenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan onze posts gedeeltelijk leeghalen
Charlie est rellen?quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet dan ook in de kwoots gebeuren
ja gezelligquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Toek is weg dus kunnen we mooi over die geweldenaar gaan roddelen
De nieuwe is weg netals Toek, dus vandaarquote:
Nee, komende week niet. Ik heb wel vanaf 2 februari 2 weken vrijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:38 schreef Miniem het volgende:
Iemand toevallig komende week vrij?
Of iig een dag doordeweeks?
Nee, ik ben vanaf begin dit jaar teruggegaan naar drie werkdagen bij baas1. Daarom werk ik volgende week vijf dagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:38 schreef Miniem het volgende:
Iemand toevallig komende week vrij?
Of iig een dag doordeweeks?
Ik ben dan ook niet netjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:38 schreef Bos81 het volgende:
Cat het is niet netjes van je, om mijn post in je quote te wijzigen. Ik heb er netjes geweldenaar staan en dan maak jij er rotjoch van..
![]()
![]()
![]()
Mopjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Garpje. UIteraard had ik er zelf eerst rotjoch neergezet..![]()
![]()
Jij hebt mijn karma overgenomenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:48 schreef Koen66 het volgende:
![]()
![]()
47 min vertraging tussen ALmere en Zoetermeer
Jaarlijks?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Komende vrijdag alweer de jaarlijkse MRI-scan.![]()
![]()
Voorheen was deze altijd in Maart. Blijkbaar was er ergens een gaatje vrij gekomen...
eens per 12 maanden bedoeltie denk ik.quote:
Ja. Ik moet/mag ieder jaar onder de scan om mijn hersens en wervelkolom te controleren. Dit vanwege de aandoening die ik heb en de risico op tumoren die dit met zich meebrengt. Hersentumoren komen weliswaar niet vaak voor bij deze aandoening, maar aangezien mijn moeder deze aandoening ook had en is overleden aan een hersentumor nemen ze bij mij geen risico.quote:
He, bah, dat zijn echt geen zaken waar je extra kans op wil maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet/mag ieder jaar onder de scan om mijn hersens en wervelkolom te controleren. Dit vanwege de aandoening die ik heb en de risico op tumoren die dit met zich meebrengt. Hersentumoren komen weliswaar niet vaak voor bij deze aandoening, maar aangezien mijn moeder deze aandoening ook had en is overleden aan een hersentumor nemen ze bij mij geen risico.
Goed dat ze je extra in de gaten houden dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet/mag ieder jaar onder de scan om mijn hersens en wervelkolom te controleren. Dit vanwege de aandoening die ik heb en de risico op tumoren die dit met zich meebrengt. Hersentumoren komen weliswaar niet vaak voor bij deze aandoening, maar aangezien mijn moeder deze aandoening ook had en is overleden aan een hersentumor nemen ze bij mij geen risico.
En hersenenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Bij Masterchef zijn ze niertjes aan het klaarmaken
Mijn boeien de niertjes nu meerquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik half iets van gelezen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed dat ze je extra in de gaten houden dan.
Ja, maar goed ik heb dus wel het geluk dat ik ieder jaar onder de scan mag. Dus maakt dit de kans dat ze er vroeg bij zijn wel groter..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
He, bah, dat zijn echt geen zaken waar je extra kans op wil maken.
Zo das stoer!quote:Op maandag 12 januari 2015 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik met een onbekende, een van mijn nieren, mijn ziekenhuis![]()
Woensdag spoedconsult bij de chirurg en nefroloog voor de definitieve goedkeuring.
Zo, dat is inderdaad verrassendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
VerrassendLIF / Donatie bij leven #2 Goedgekeurd en wachten op de operatie.
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Jij haalt je quotes trouwens van lang geleden![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Fles amarula leeg![]()
Een jaar over gedaan, gelukkig hebben we nog pina colada en stroopwafellikeur.
Zelfgekocht bij de Lidl. Of Aldi. Dat ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]stroopwafellikeur! Zelfgemaakt of zelfgekocht?
op wie heb je geschoten?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het kruit is vanmiddag verschoten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg onverwacht bezoek van de enige die ik zonder blikken of blozen in een onopgeruimd huis binnen laat
is het zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hoe gaat het met je beestje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het kruit is vanmiddag verschoten denk ik
Mijn huis of het hare?quote:
of beide ?quote:
leeft nog steeds, ongelooflijk..quote:
misschien had ie een griepiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leeft nog steeds, ongelooflijk..
Lijkt zelfs beter te gaan, hij eet en drinkt ook weer
Nog wel een beetje stil
Dat klinkt toch wel weer een beetje positief hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog wel een beetje stil
Ouwe taaiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog wel een beetje stil
Ook al slachtoffer van het golfje? Beterschapquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:17 schreef roos85 het volgende:
Al op bed, net ibuprofen en melatonine ingenomen. Morgen weer aan de arbeid. Hopelijk wat fitter dan ik me nu voel.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:17 schreef roos85 het volgende:
Al op bed, net ibuprofen en melatonine ingenomen. Morgen weer aan de arbeid. Hopelijk wat fitter dan ik me nu voel.
Eend met rode kool.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:06 schreef crv het volgende:
Weer terug van weggeweest
eerst even ergens gegeten (eend met rode kool) daarna naar de meubelboulevard daar was een "vip" avond voor klanten en 6 nieuwe stoelen voor de eettafel gekocht
soooooo lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eend met rode kool.![]()
Dat eet ik eigenlijk alleen in Tsjechie.Al veel te lang geleden.
quote:
sonde, waar ging het fout?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Behalve die keer dat ik het zelf maakte. 1 hap en toen de hele eend in de vuilnisbak.
allemaal lijkt me stug, zitten aantal non-stappers tussenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Of ze zijn allemaal aan het stappen
Die zitten samen in de kroeg danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal lijkt me stug, zitten aantal non-stappers tussen
heb ik een meet over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zitten samen in de kroeg dan
Ik ken hetquote:
what happened?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ken het
Al waren de afgelopen weken echt een hel voor me. Ik weet weer hoezeer ik er in mn eentje voorsta.
Net naar plaatselijk cabaret, morgen naar rowwen hezequote:
leukquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Net naar plaatselijk cabaret, morgen naar rowwen heze
er is altijd een eerste keerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
Mn eerste echtelijke fight is aan t plaatsvinden via de app... Waarom is hij zo verdomde lief en bekt hij niet gewoon tegen me.. ik weet dat ik een bitch ben soms en als hij zo lief terug doet word k alleen maar kwader terwijl hij me niks misdaan heeft ofzo..![]()
klopt.. maar ik vreet mezelf op van keaadheid en t enige wat hij zegt is. Komt goed schatje. . Doe maar rustig lieverd... ik ga je opzoeken in dromenland lieverd...quote:
maar is er een echte reden waarom je zo boos bent?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klopt.. maar ik vreet mezelf op van keaadheid en t enige wat hij zegt is. Komt goed schatje. . Doe maar rustig lieverd... ik ga je opzoeken in dromenland lieverd...![]()
![]()
![]()
bah. Get some balls dude.
hormonen / stemmingswisselingen.. das alles en hij krijgt het over zich heen omdat hij mij vertelde dat hij het ergens niet mee eens was.. waar hij overigens groot gelijk in had..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar is er een echte reden waarom je zo boos bent?
weet hij die 1e reden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hormonen / stemmingswisselingen.. das alles en hij krijgt het over zich heen omdat hij mij vertelde dat hij het ergens niet mee eens was.. waar hij overigens groot gelijk in had..
ja daarop reageert hij met komt wel goed schatje blablabla..quote:
da;s wel logischquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik wil gewoon dat hij ballen toont en terug bekt dat hij kwaad op mij behoort te zijn en niet andersom
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 16-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 93 crv
02 69 EenBeetjeVanAlles
03 68 gianni61
04 59 Cat22
05 46 Koen66
06 42 goldfinger1963
07 41 Bos81
08 39 Buurpoes
09 37 Toekito
10 27 marcb1974
10 27 wel.o.k
12 25 MPG
13 21 tailfox
14 15 Muck
15 12 DaMart
16 04 roos85
17 03 Nikkie_86
17 03 littledrummergirl
19 02 kwiwi
20 01 badschaap
20 01 indaha
20 01 Miniem
klik hier voor meer stats
best lastig lezen na 5 flessen wijnquote:
Ik wil wel even een waslijn op mijn balkon maken, Mag ie wel even op uithangen. (ik woon 12 hoogquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:46 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
Wil iemand buurkitten even een dag of 5653366 in huis nemen?
Goed plan!!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil wel even een waslijn op mijn balkon maken, Mag ie wel even op uithangen. (ik woon 12 hoog![]()
)
samequote:
Maximaal 8 weken, en mijn kittens moeten veel meer haar én een moeder bij zich hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:46 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
kom maar op!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:46 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
Als jij je nog hetzelfde voelt als vannacht zou ik geen kitten bij je laten logerenquote:
Ik wil welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:46 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg onverwacht bezoek van de enige die ik zonder blikken of blozen in een onopgeruimd huis binnen laat
Dat kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was niet bij jou vandaag
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
jij wilt niet weten wat kittens met mij doen... ik hou van ze.. ga zo ook naar mn vriendin die kids halen me wel uit mn slechte humquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij je nog hetzelfde voelt als vannacht zou ik geen kitten bij je laten logeren
Innie!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:31 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik wil welmaar mag geen kittens meer in huis nemen van mijn man
[..]
Dat kan nietik was niet bij jou vandaag
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij je nog hetzelfde voelt als vannacht zou ik geen kitten bij je laten logeren
Takke en MPG en N. en haar vriend wilden ook wel. Effe wachten tot Takke in the mood is?quote:
Ja zekerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke en MPG en N. en haar vriend wilden ook wel. Effe wachten tot Takke in the mood is?
behalve zuurkoolquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zekerwat in het vat zit verzuurt niet toch
beerquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:11 schreef Toekito het volgende:
vriendin doet haar theezakje in mijn volle koffiemok....verder is ze wel lief.
smaakt best wel dark roast van DE met kers blabla vleugje.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
smaakt best wel dark roast van DE met kers blabla vleugje.
Groot gelijk, slechter kan koffie toch niet worden, hooguit beterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:11 schreef Toekito het volgende:
vriendin doet haar theezakje in mijn volle koffiemok....verder is ze wel lief.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke en MPG en N. en haar vriend wilden ook wel. Effe wachten tot Takke in the mood is?
quote:
had het zo op. Nu gewone gekregen....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groot gelijk, slechter kan koffie toch niet worden, hooguit beter.
Veel succes met je kop thoffie.
In je volgende kop koffiequote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
had het zo op. Nu gewone gekregen....
sushi? waar?
quote:
Waarschijnlijk ergens tussen Weird en Remunjquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens tussen Weird en Remunj
Dat is wel een beetje uit de buurt voor mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens tussen Weird en Remunj
* Bos81 ruimt waslijn weer opquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje uit de buurt voor mij.
Buurkitten is trouwens bijgedraaid. Hij mag blijven.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was ook blij verrast. Temeer we zometeen naar een restaurant moeten voor langdurig diner met familie.quote:
Vier.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:38 schreef Bos81 het volgende:
Hoe oud is je kind eigenlijk ook al weer. Buurpoes??![]()
dan heb je mazzelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was ook blij verrast. Temeer we zometeen naar een restaurant moeten voor langdurig diner met familie.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan ben je te laatquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef Buurpoes het volgende:
Het begint om vijf uur, is dik n uur rijden en we zijn nog thuis...
ik zou der gelijk aan beginnenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, taart voor morgen staat in de koelkast.
Ja, morgen word ik oudquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou der gelijk aan beginnen![]()
wat is er morgen? Jarig ?
gas intrappen dusquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef Buurpoes het volgende:
Het begint om vijf uur, is dik n uur rijden en we zijn nog thuis...
ik vond kwarktaart vroeger altijd zoooooo lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, morgen word ik oud.
Maar het is een kwarktaart, dus ik ben er al aan begonnen toen ik de beslagkom uitlikte.
Heb wel foto's gemaakt van het creatieproces. Ik heb me voorgenomen om dit jaar minimaal 1 keer per week een blog te plaatsen, dus dit leek me wel een leuk onderwerp voor deze week![]()
.
Makkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef Koen66 het volgende:
Deze TT was er al om vragen dat dit een traag topic zou worden
moet je weer zelf kokenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen steengrillennet klaar met bowlen
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik vond kwarktaart vroeger altijd zoooooo lekker, maar mag het niet meer -> Lactose
Appeltaartquote:
Gaat op zich wel hoor. Deeg is ff wat werk maar dan is die zo klaarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is me te veel werk om te maken.
Ga je voor mij een croquembouche maken dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is me te veel werk om te maken.
Dat zal dan wel een zware kip zijn geweest, als je het met zijn tweetjes in de oven hebt gegooid??quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef crv het volgende:
Wij hebben net een kip in de oven gegooid [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een zware kip zijn geweest, als je het met zijn tweetjes in de oven hebt gegooid??
Dat klinkt als een leuk Scrabblewoord, maar het betekent vast ook nog ietsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je voor mij een croquembouche maken dan?
En appels schillen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:49 schreef crv het volgende:
[..]
Gaat op zich wel hoor. Deeg is ff wat werk maar dan is die zo klaar
Het is een soort taart. Zoiets:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk Scrabblewoord, maar het betekent vast ook nog iets.
Gewoon roomsoezen stapelen zo te zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een soort taart. Zoiets:
[ afbeelding ]
Die stapel wel even snel zelf maken he. En de rest erbij ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon roomsoezen stapelen zo te zien.
Amateursquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die stapel wel even snel zelf maken he. En de rest erbij ook.
Ze vonden het in Masterchef nogal moeilijk
Ja, dat waren inderdaad amateursquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Amateurs.
Die soesjes liggen in dozen van 36 stuks in het vriesvak van de supermarkt. Even slim stapelen zodat het gebalanceerd ligt en klaar.
Hey, het gaat om de presentatie hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat waren inderdaad amateurs
En dan over je nek gaan omdat die soesjes niet lekker zijn?
Bij een taart? Uh nee, daar is de smaak ook heel belangrijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, het gaat om de presentatie he.
Moet je het goede merk soesjes kopenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een taart? Uh nee, daar is de smaak ook heel belangrijk.
Gaat je vast niet lukken in het vriesvak van de supermarktquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je het goede merk soesjes kopen.
personeel zoekenquote:
We waren te vroeg.quote:
Dat kan ze toch ook leren nadat ze je vriendin is geworden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het in de vacature voor vriendin zetten: moet appeltaarten kunnen bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |