Lager dan wat je tot nu toe hebt laten zien binnen dit topic kan inderdaad niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ga me niet nog meer verlagen tot calimero psv gedrag blegh
quote:● Ook voor Vitesse leverde het duel een primeur op. De Arnhemmers leden tegen de koploper hun eerste thuisnederlaag in dit seizoen. Tot aan de ontmoeting van zaterdag had Vitesse drie keer gewonnen en zes keer gelijkgespeeld in de Gelredome. FC Groningen en PSV zijn nu nog de enige twee clubs die deze jaargang nog ongeslagen zijn voor eigen publiek.
Ik zei het al, 6 punten tegen Vitesse en geen doelpunt tegen is gewoon erg knap. Ja het was billenknijpen, maar je pakt 2 keer de winst, en dat doen weinig ploegen tegen Vitesse dit seizoen.quote:
Ik las dat het alweer bijna een jaar geleden was dat het de laatste keer was dat we de 0 hebben weten te houden in een uitwedstrijdquote:Op zondag 18 januari 2015 14:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zei het al, 6 punten tegen Vitesse en geen doelpunt tegen is gewoon erg knap. Ja het was billenknijpen, maar je pakt 2 keer de winst, en dat doen weinig ploegen tegen Vitesse dit seizoen.
quote:Excelsior houdt serieus rekening met een vertrek van Gino Coutinho. De doelman is bij PSV in beeld om de nieuwe derde keeper te worden, aangezien Nigel Bertrams ernstig geblesseerd is, en de belangstelling van de Eindhovenaren blijkt serieus te zijn. Marinus Dijkhuizen, coach van Excelsior, bevestigde voor de camera van FOX Sports dat PSV zich inmiddels heeft gemeld. De koploper van de Eredivisie wil snel zaken doen. "PSV heeft zich concreet gemeld bij ons", zei Dijkhuizen. "Helaas, want ik zit er niet op te wachten, dat zeg ik eerlijk. Het is mijn eerste keeper, onze positie is bekend. We moeten tegen degradatie vechten en dan wil je niet je eerste keeper kwijtraken. We gaan zien hoe het gaat lopen. We willen niet dat hij weggaat."
Goed nieuws. Dan kunnen we de rest van het seizoen ook wel gewoon op papier afdoenquote:
toch wel een opmerkelijke stap, van eerste keeper naar derde..... Al zal het financieel gezien wel aantrekkelijker zijn.quote:
Ik durf pas weer te dromen van een kampioenschap bij 10+ punten voorsprong op Ajax. Hoewel de meeste wedstrijden soms te gelukkig gewonnen worden, komt er bij deze speelstijl natuurlijk een moment waarop het een aantal weken niet lukt.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:10 schreef Doublepain het volgende:
Lekkerrr hooor..
Heb er steeds meer vertrouwen in.
Waarom zou je als eerste keeper van Excelsior voor een rol als derde keeper bij PSV gaan? Ik begrijp dat echt niet...... Hij is kansloos voor de plek van eerste keeper en met Pasveer hebben we een goede back-up op de bank. Lijkt me toch dat je altijd het hoogste ambieert. Of elke week in de Eredivisie ballen, of elke maandag wat bij jong-PSV zolang als het duurt. Qua salaris zal hij er een beetje op vooruit gaan, maar dat is korte termijn visie.quote:
Wat een idioten die stewards. Of het nou PSV, Ajax of Feyenoord supporters zijn, dit soort onnodig geweld moeten ze straffen. Stewards zijn er om de orde te bewaken, niet om hun probleem thuis af te reageren op willekeurige mensen. Wat een lafaards.quote:
Ik zie geen MEquote:Op maandag 19 januari 2015 11:47 schreef Caland het volgende:
Krijg je al tikken van wat beveiligertjes met gedragsproblemen word je ook nog eens door je medesupporters uitgescholden
Met Excelsior is de kans natuurlijk groot dat hij komend seizoen of het jaar erop ook weer in de Eerste divisie speelt. En qua salaris kan het snel twee keer zoveel zijn hoor. Excelsior is echt schrapen om geld bij elkaar te krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je als eerste keeper van Excelsior voor een rol als derde keeper bij PSV gaan? Ik begrijp dat echt niet...... Hij is kansloos voor de plek van eerste keeper en met Pasveer hebben we een goede back-up op de bank. Lijkt me toch dat je altijd het hoogste ambieert. Of elke week in de Eredivisie ballen, of elke maandag wat bij jong-PSV zolang als het duurt. Qua salaris zal hij er een beetje op vooruit gaan, maar dat is korte termijn visie.
Hij heeft toch z'n wietplantages?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met Excelsior is de kans natuurlijk groot dat hij komend seizoen of het jaar erop ook weer in de Eerste divisie speelt. En qua salaris kan het snel twee keer zoveel zijn hoor. Excelsior is echt schrapen om geld bij elkaar te krijgen.
Ik ben allang blij dat er geen schoen in beeld is gekomen. Dan valt dat uitschelden nog wel meequote:Op maandag 19 januari 2015 11:47 schreef Caland het volgende:
Krijg je al tikken van wat beveiligertjes met gedragsproblemen word je ook nog eens door je medesupporters uitgescholden
Psvers zijn niet zo snugger hé.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:47 schreef Caland het volgende:
Bedankt.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt altijd kwaliteitsposts hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |