Je liep anders behoorlijk zelf te janken in het Ajax topic, maakt verder niet uit want dat doet iedereen wel eens. Dat je af en toe prachtige doelpunten maakt betekent niet gelijk dat het spel om aan te zien is.quote:Op zondag 18 januari 2015 09:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een jankerd ben je ook he, je doet je naam eer aan. Zo ongeveer de meeste doelpunten gescoord en de minste tegen. Zat wedstrijden gehad waarin we prachtige goals maken en de uitslag ook 3-0 of meer is. Dat je dan je hele mening gaat basseren op 1 wedstrijd (uit bij Vitesse, die graag de bal willen hebben om er vervolgens niks mee te doen) is wel heel sneu. We weten allemaal nog hoe het jouw clubje verging tegen Vitesse, nota bene in eigen huis.
Narsingh zou zijn handtas eens in de kleedkamer moeten laten. Gewoon erg matig.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:03 schreef Buitendam het volgende:
Depay---de Jong---Narsingh is je sterkste voorhoede. Vertrouwen geven en die jongens lekker laten staan. Narsingh heeft niet voor niets zo veel assists, dit jaar en met de Jong voor de goal levert dat alleen maar goals op.
Hij heeft een schitterende voorzet en de snelheid. Als hij nou ook nog eens inzicht had speelde hij niet bij PSV, dus nu is het een hoop flipperkastwerk waarbij hij op goeie dagen die bal lekker voorslingerd. Ik zou 'm gewoon laten staan.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Narsingh zou zijn handtas eens in de kleedkamer moeten laten. Gewoon erg matig.
Hij is gewoon veel te wild. Geen rust in zijn flikker. Daarnaast lijkt hij schrik te hebben voor de bal. Dat is niet zo een goede eigenschap.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft een schitterende voorzet en de snelheid. Als hij nou ook nog eens inzicht had speelde hij niet bij PSV, dus nu is het een hoop flipperkastwerk waarbij hij op goeie dagen die bal lekker voorslingerd. Ik zou 'm gewoon laten staan.
En beter is er simpelweg niet in de selectie. Maar heel veel beter dan dit gaat hij ook niet worden.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft een schitterende voorzet en de snelheid. Als hij nou ook nog eens inzicht had speelde hij niet bij PSV, dus nu is het een hoop flipperkastwerk waarbij hij op goeie dagen die bal lekker voorslingerd. Ik zou 'm gewoon laten staan.
Het is een wilde, inderdaad. Maar wel 1 met een briljante voorzet, dus als hij in zijn wilde gepingel een man voorbij komt is de dreiging direct groot met de Jong voor de goal.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is gewoon veel te wild. Geen rust in zijn flikker. Daarnaast lijkt hij schrik te hebben voor de bal. Dat is niet zo een goede eigenschap.
Nee, wat ik zeg; anders speelde hij nu allang voor de Spurs, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:29 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En beter is er simpelweg niet in de selectie. Maar heel veel beter dan dit gaat hij ook niet worden.
Ik vond Vitesse echt slecht spelen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Wedstrijd gisteren niet gezien, maar ik lees overal dat het enorm slecht was. Ik hoor Hansie Hansie net bij de Tafel van Kees zeggen dat het puur geluk was. Ik heb net de samenvatting gezien en PSV heeft gewoon 5 100% kansen gehad. En dat kan ik van Vitesse niet zeggen. Dan kan het nog zo slecht zijn geweest, de overwinning is er niet minder terecht om.
Ik lees overal dat het spel van Vitesse geweldig was.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Vitesse echt slecht spelen.
Ga nou niet blij doen. De afgelopen x jaar was het elke keer een en al frustraties bij die club van je.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuke site zeg. Hier moet ik vaker komen. Syntix en FiletDurum zitten hier vast tussen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 11:46 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ga nou niet blij doen. De afgelopen x jaar was het elke keer een en al frustraties bij die club van je.
En nu ze na het uitgeven van tig miljoen eindelijk eens wat presteren gelijk weer babbels.
Nog een paar titels en je gaat weer krijgen dat PSV denkt dat ze de grootste club van Nederland zijn hahaha. Terwijl ze op alle fronten kleiner zijn.. is niet erg maar accepteer het gewoon.
Zoals wij accepteren dat er steeds clubs bij komen die ook 4x de cl hebben gewonnen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen met blinde haat, mongolen en mensen die niet realistisch zijn houd je altijd.
Ah, djeez. Weg hierquote:Op zondag 18 januari 2015 11:53 schreef Zorro het volgende:
Hoeveel van de afgelopen 4 jaar is ajax echt overtuigend kampioen geworden?
Wat heeft Djeez er eigenlijk mee te maken?quote:
Is dat een user?quote:Op zondag 18 januari 2015 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heeft Djeez er eigenlijk mee te maken?
3x.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:53 schreef Zorro het volgende:
Hoeveel van de afgelopen 4 jaar is ajax echt overtuigend kampioen geworden?
Ik zei niet "terecht", ik zei "overtuigend".quote:Op zondag 18 januari 2015 11:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat een user?
In ieder geval vind ik discussies waarbij 'terecht kampioen' in voorkomt bij voorbaat als kutter dan aids.
Welke ploeg kwam er in de buurt dan? PSV hjeeft al die jaren wanprestaties geleverd...quote:Op zondag 18 januari 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3x.
Alleen de eerste keer hadden ze de wind wat mee.
Wie geeft een neuk. Frommelwedstrijden winnen is briljant. Ajax uit, Vitesse uit, ADO thuis, Feyenoord thuis. Je wordt per wedstrijd 15 jaar ouder, maar geweldige wedstrijden.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zei niet "terecht", ik zei "overtuigend".
De kampioen is terecht, dat ben ik wel met je eens, maar dan hoeft het nog niet overtuigend te zijn. Dat is nou net wat PSV hier verweten wordt terwijl ik de afgelopen jaren dat ook niet gezien heb.
FC Twente?quote:Op zondag 18 januari 2015 11:59 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Welke ploeg kwam er in de buurt dan? PSV hjeeft al die jaren wanprestaties geleverd...
Niet goed voor mijn hart die wedstrijden. Ik verlang terug naar 2005 waar je wist dat je ging winnen. Ook al kwam je achter.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk. Frommelwedstrijden winnen is briljant. Ajax uit, Vitesse uit, ADO thuis, Feyenoord thuis. Je wordt per wedstrijd 15 jaar ouder, maar geweldige wedstrijden.
Goed dat je PSV niet noemt. Eindelijk iemand die objectief is ipv arrogant te lopen zeiken over ''het geweldige PSV''. Hoe moeilijk is het om objectief naar voetbal te kijken?quote:Op zondag 18 januari 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FC Twente?
Ja, ik weet het, die kunnen er geen reet meer van, maar toen hadden ze aan een gelijkspel voldoende.
Ja, toen was het een paar seizoenen de vraag wie tweede zou worden.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet goed voor mijn hart die wedstrijden. Ik verlang terug naar 2005 waar je wist dat je ging winnen. Ook al kwam je achter.
Ben je klaar met je open deuren?quote:Op zondag 18 januari 2015 12:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Goed dat je PSV niet noemt. Eindelijk iemand die objectief is ipv arrogant te lopen zeiken over ''het geweldige PSV''. Hoe moeilijk is het om objectief naar voetbal te kijken?
Ik kan niet anders concluderen dan dat Ajax (Op enkele wedstjiden in topwedstrijden na) echt hemeltergend vervelend saai was. En dat ze kampioen werden omdat de andere clubs er pas echt een klerezooi van hebben gemaakt. Bovendien werd ajax kampioen met kut selecties..
De boer heeft echt een sublieme prestaties geleverd door met dat soort jongens (Ebicilio etc) kampioen te worden.
Haha van normaal communiceren word jij ongemakkelijk? Hebt het liever vijandig?quote:Op zondag 18 januari 2015 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, toen was het een paar seizoenen de vraag wie tweede zou worden.
[..]
Ben je klaar met je open deuren?
Oh boyquote:Op zondag 18 januari 2015 12:11 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Haha van normaal communiceren word jij ongemakkelijk? Hebt het liever vijandig?
Zal ik dan maar de prijzenlijsten, begrotingen e.d. van Ajax en PSV naast elkaar leggen zodat je weer je holletje in kruipt.
Nee, doe dat maar niet. Dit is namelijk het PSV-topic, hier hoef je niet te praten over de 3412342342 keer betere ploeg van Ajax.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:11 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Haha van normaal communiceren word jij ongemakkelijk? Hebt het liever vijandig?
Zal ik dan maar de prijzenlijsten, begrotingen e.d. van Ajax en PSV naast elkaar leggen zodat je weer je holletje in kruipt.
Dat van Arias zal nog wel een staatje krijgen. Al denk ik niet dat het bewust was.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopsaflops, 3 punten mee naar Eindje
Wat had die scheids trouwens joh, PSV had 2 pingels moeten hebben en Arias rood, gebeurde genoeg waar de scheids niks mee deed
Was niks aan de hand joh. Die Vitesse speler kwam lomp in en Arias hield wat af. Gezeur allemaal weerquote:Op zondag 18 januari 2015 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat van Arias zal nog wel een staatje krijgen. Al denk ik niet dat het bewust was.
Gezien het verleden en hoe daar mee om wordt gegaan denk ik dat het een staartje gaat krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was niks aan de hand joh. Die Vitesse speler kwam lomp in en Arias hield wat af. Gezeur allemaal weer
Dit. De beweging was er -helaas- welquote:Op zondag 18 januari 2015 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezien het verleden en hoe daar mee om wordt gegaan denk ik dat het een staartje gaat krijgen.
Het zou een schande zijn, zeg ik je!quote:Op zondag 18 januari 2015 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezien het verleden en hoe daar mee om wordt gegaan denk ik dat het een staartje gaat krijgen.
Jeetjequote:Op zondag 18 januari 2015 11:46 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ga nou niet blij doen. De afgelopen x jaar was het elke keer een en al frustraties bij die club van je.
En nu ze na het uitgeven van tig miljoen eindelijk eens wat presteren gelijk weer babbels.
Nog een paar titels en je gaat weer krijgen dat PSV denkt dat ze de grootste club van Nederland zijn hahaha. Terwijl ze op alle fronten kleiner zijn.. is niet erg maar accepteer het gewoon.
Zoals wij accepteren dat er steeds clubs bij komen die ook 4x de cl hebben gewonnen.
#wijzijnajaxwijdoenalsofwena20jaarnogsteedsdebestezijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Grappig dat men altijd wel weer de prijzenkast erbij wil halen als argument.
Wel van Nederland ja. Of zijn die bipolaire supporters van PSV weer in hun roesperiodequote:Op zondag 18 januari 2015 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
#wijzijnajaxwijdoenalsofwena20jaarnogsteedsdebestezijn.
Nee, arrogantie past niet bij PSV.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wel van Nederland ja. Of zijn die bipolaire supporters van PSV weer in hun roesperiode
denkend dat ze de grootste van Nederland zijn?
Afgelopen jaren was het altijd janken en Ajax complimenten geven.
Typisch Psv: Als ze winnen grote bek online. Als ze verliezen; Ja Psv speelt skandalig.. Ajax terechte winnaar. Als je arrogant wilt zijn, doe dat ook in armoedige tijden.
Dat doen ajacieden ook
quote:Op zondag 18 januari 2015 13:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wel van Nederland ja. Of zijn die bipolaire supporters van PSV weer in hun roesperiode
denkend dat ze de grootste van Nederland zijn?
Afgelopen jaren was het altijd janken en Ajax complimenten geven.
Typisch Psv: Als ze winnen grote bek online. Als ze verliezen; Ja Psv speelt skandalig.. Ajax terechte winnaar. Als je arrogant wilt zijn, doe dat ook in armoedige tijden.
Dat doen ajacieden ook
Speelt tegenwoordig met de lammen en de blinden van Griekenlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |