SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Gijzeling Dammartin beindigd
Frankrijk: alle gijzelnemers gedood
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?
Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo
Wie is wie tijdens deze acties
NWS / Speciale eenheden Frankrijk SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
Rowan Atkinson, juni 2014
En door...I´m back.
Fotograaf leeft gelukkig nog, buitenlevensgevaar na operatie.twitter:DABNOS twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 12:22:54"@russian_market: #BREAKING AFP PHOTOGRAPHER SHOT AT CHARLIE HEBDO PROTEST IN PAKISTAN - AFP REPORTS"#CharlieHebdo #Pakistan #AFP reageer retweet
Initiatief komt blijkbaar direct van de voorzitter volgens dat artikel en die naam klinkt vrij Joods.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef Ketchupcurry het volgende:
Wat een onzin is dit ook weer:
[..]
van de supermarktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie voor het eerst pas die foto's in de OP van die terrorist die op straat ligt. Welke is dat dan?
Dat is die supermarktneger.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie voor het eerst pas die foto's in de OP van die terrorist die op straat ligt. Welke is dat dan?
Sow, daar zit toch wel een kogel of 30 in zo te zien.quote:
quote:Onrust bij Frans consulaat in Karachi
In de Pakistaanse havenstad Karachi is een betoging tegen Charlie Hebdo uit de hand gelopen. Zo'n 200 demonstranten raakten voor het Franse consulaat slaags met de politie. Zeker drie betogers en een persfotograaf raakten daarbij gewond, mogelijk door politiekogels.
Na het vrijdaggebed waren de betogers naar het consulaat in het centrum van Karachi getrokken. Ze wilden daar hun woede uiten over de publicatie van een nieuwe Mohammed-cartoon door het satirische weekblad.
Stenen
Verslaggevers ter plekke melden dat sommige demonstranten gewapend waren. Nadat de politie traangas en waterkanonnen had ingezet, zouden ze de agenten met stenen hebben bekogeld en ook hebben geschoten. Daarop begon ook de politie te schieten.
In andere steden in Pakistan is eveneens gedemonstreerd tegen de nieuwe publicaties van Charlie Hebdo. Vooral de tekening op de voorpagina, van de huilende profeet Mohammed, maakt veel los in de islamitische wereld. Het Pakistaanse parlement heeft de nieuwe cartoons veroordeeld.
Die is wel aardig geraakt ja. Maar crossfire lijkt me wel slim, heb je de hele uitgang gedekt en beide aanlooprichtingen naar buiten. Alleen oppassen dat je niet op je eigen mensen schiet, maar daar houden ze vast rekening mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow, daar zit toch wel een kogel of 30 in zo te zien.
Wat me opvalt, die politie-eenheden schieten gewoon op die gast in crossfire. Vreemd, niet?
Hoezo is dat vreemd. Gezien de situatie (meerdere gijzelaars, en er was ook sprake van boobytraps?) zullen ze wel de opdracht hebben gekregen om hem koste wat kost uit te schakelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat me opvalt, die politie-eenheden schieten gewoon op die gast in crossfire. Vreemd, niet?
Enige wat ik vreemd vond aan dat filmpje is die agent die gewoon in z'n eentje naar binnen lijkt te rennen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is wel aardig geraakt ja. Maar crossfire lijkt me wel slim, heb je de hele uitgang gedekt en beide aanlooprichtingen naar buiten. Alleen oppassen dat je niet op je eigen mensen schiet, maar daar houden ze vast rekening mee.
Lijkt me ook, maar toch apart om te zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is wel aardig geraakt ja. Maar crossfire lijkt me wel slim, heb je de hele uitgang gedekt en beide aanlooprichtingen naar buiten. Alleen oppassen dat je niet op je eigen mensen schiet, maar daar houden ze vast rekening mee.
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 12:12:53Police operation ongoing in Reims, France. Street in cordoned off after one armed person was arrested @News_Executive http://t.co/ZyhTEKDjzr reageer retweet
Whahha ja dat was wel echt zon Leeeeeroy Jenkins actie leek hetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Enige wat ik vreemd vond aan dat filmpje is die agent die gewoon in z'n eentje naar binnen lijkt te rennen.
Leeeroy Jenkinsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha ja dat was wel echt zon Leeeeeroy Jenkins actie leek het
Het zijn allemaal vieze gekke hypocrieten, dat klopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar toch apart om te zien.
Wat ik nog aparter vind als ik dat lijk zie liggen; ze hebben zo'n aversie tegen het Westen, kijk hoe modern die idioot gekleed is met z'n hipster broek en gay horloge. Dat soort malloten is gewoon geestesziek, dat heeft niets meer met religie te maken. Ja, in zoverre dat ze zich erachter verschuilen. Omdat ze zichzelf niets waard vinden gaan ze met een hopeloze eenmansactie op zoek naar sensatie en eeuwige roem op google.
Ik dacht gewoon precies hetzelfdequote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 13:04:19Gijzeling aan de gang in postkantoor in Parijse voorstad Colombes - vermoedelijk geen band met terrorisme. (via @bfmtv) reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 13:05:23Man armed with Kalashnikov and gernades takes several people hostage in a post office in Colombes #France http://t.co/jzW3oueD9o reageer retweet
Dat vond ik ook al raar en je gaat ook een geen overval plegen op een postkantoor. Volgens mij valt er niet zoveel te halen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Geen band met terrorisme, ben wel benieuwd wie er dan met een AK47 een postkantoor in liep. Lijkt me niet iemand die klaagt dat zijn krant altijd te laat is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:
|quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon precies hetzelfde
"Alright chums, time's up, let's do this"
quote:
De laatste Charlie Hebdo..?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al raar en je gaat ook een geen overval plegen op een postkantoor. Volgens mij valt er niet zoveel te halen.
Ze bedoelen: het is geen moslimextremist en hij roept ook geen Allah Akbar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Geen band met terrorisme, ben wel benieuwd wie er dan met een AK47 een postkantoor in liep. Lijkt me niet iemand die klaagt dat zijn krant altijd te laat is.
Dat komt zo nog wel als hij dood en verderf begint te zaaien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ze bedoelen: het is geen moslimextremist en hij roept ook geen Allah Akbar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@AFP: #BREAKING Hostages taken in post office in Paris suburb: policequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef MadameMossel het volgende:
En weer een gijzeling volgens twitter. Dit keer in een postkantoor.
Inderdaad, ik ben benieuwd wat zijn motief is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Downwards het volgende:
Zou wel knap onbenullig zijn om dan nu in de buurt van Parijs met een dergelijke wapen een postkantoor binnen te stappen. Zeker als je geen terrorist bent.
Streamtwitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 13:38:22.@libe, citing police: Hostage taker in Colombes is customer who went mad, talking about a romantic disappointment http://t.co/CsInzwT3Hd reageer retweet
Iemand die een blauwtje heeft gelopen kennelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben benieuwd wat zijn motief is.
Het is iemand van de Anti-FA, die een Nazi bolwerk heeft gevonden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben benieuwd wat zijn motief is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft helemaal NIETS te maken met de Islam!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
De voorpagina van de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Allemaal Islam-gerelateerd, wat een geloof......:r![]()
Weer lekker aan het demoniseren die Telegraaf.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige lay-out.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met de Ware Islam.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Heeft helemaal NIETS te maken met de Islam!
..
quote:
quote:Na zo’n drie kwartier waren de websites van de kranten Le Figaro en 20 Minutes en radiozender France Info weer bereikbaar.
Het probleem ligt bij de provider van de media, Oxalide. Die bevestigt via Twitter dat het bedrijf “een incident in de infrastructuur” heeft. Het bedrijf meldt niet of dat incident een cyberaanval betreft. Die kan eruit bestaan dat cyberpiraten een grote hoeveelheid informatie afvuren op de systemen van Oxalide, waardoor die vastlopen, een zogenoemde DDoS-aanval.
Dat heeft natuurlijk weinig met de Telegraaf te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Religion of Peace , as long as you covert to Islam and abide it's rules, otherwise muslims may kill you.quote:
Nee, hooguit 0,7%.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Heeft helemaal NIETS te maken met de Islam!
..
Naar beneden gericht, elke kogel komt precies waar ie hoort te komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja , je ziet ze toch vredig demonstreren en ze dragen een boodschap van vrede uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar deze heren zijn voor Pakistaanse begrippen dus nog vrij gematigd?
Je zal maar een groothandel in scheerschuim hebben in die uithoek.quote:
Denk niet dat de echt gevaarlijke moslims in Pakistan met zo'n onbenullige banner voor een camera gaan staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , je ziet ze toch vredig demonstreren en ze dragen een boodschap van vrede uit.
Welnee... dit is aanzetten tot goede hygine zodat ongedierte geen kans krijgt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:04 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Zo'n post zal binnenkort niet meer kunnen, aanzetten tot terrorisme...
Die doden idd eerder 150 moslim kinderen omdat ze het westen haten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk niet dat de echt gevaarlijke moslims in Pakistan met zo'n onbenullige banner voor een camera gaan staan.
Bron: De Standaardquote:Oudgediende beschuldigt hoofdredacteur Charb
‘Ik neem het je echt kwalijk, Charb’. Dat schrijft Delfeil de Ton (80), een van de medewerkers van het eerste uur van Hara-Kiri en Charlie Hebdo, in Le Nouvel Obs. Hij acht hoofdredacteur Stphane ‘Charb’ Charbonnier mee schuldig aan de dood van zijn collega’s, zo blijkt op het einde van een lang artikel over Charlie Hebdo. ‘Waarom vond hij het nodig de ploeg mee te sleuren in zo’n opbod?’, vraagt hij zich af over de publicatie van de Mohammed-cartoons, die in 2011 aanleiding gaven tot de eerste (brandbom)aanslag op Charlie Hebdo. Tekenaar Wolinski zou toen gezegd hebben dat ze onnodige risico’s hadden genomen: ‘We denken dat we onkwetsbaar zijn. (...) we provoceren, en op een dag keert de provocatie zich tegen ons. Dit hadden we niet moeten doen.’ Maar Charb deed het wel opnieuw, aldus Delfeil de Ton. Met het gekende gevolg. Het artikel van Delfeil de Ton kreeg al forse reacties van Richard Malka, de advocaat van Charlie Hebdo.
Lijkt me overigens wel kut. Kom je bij de grote profeet Mohammed aan, sta je daar met je lichaam vol met gaten wat er niet meer uit ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Naar beneden gericht, elke kogel komt precies waar ie hoort te komen.
De 72 maagdelijke vrouwtjesschapen maakt dat helemaal niets uit!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel kut. Kom je bij de grote profeet Mohammed aan, sta je daar met je lichaam vol met gaten wat er niet meer uit ziet.
Gevoel voor drama kan je hem niet ontzeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie dus nu ook pas voor het eerst het filmpje van die bestorming (vanmorgen niet gezien), maar wat dacht die idioot toen hij naar buiten stormde met z'n pistooltje in z'n hand?????
Wat the fuck kwam hij doen?
Over welke idioot heb je het?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie dus nu ook pas voor het eerst het filmpje van die bestorming (vanmorgen niet gezien), maar wat dacht die idioot toen hij naar buiten stormde met z'n pistooltje in z'n hand?????
Wat the fuck kwam hij doen?
Wel een lekker buurtje inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel haatbaarden aan het kijken zie ik.
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:19:02Treinen van en naar Breda rijden niet vanwege bommelding. Zometeen meer op de website. reageer retweet
Waarsch. tijdens hun lunchpauze even polshoogte genomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel haatbaarden aan het kijken zie ik.
Nu komt het wel heel dichtbij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:19:02Treinen van en naar Breda rijden niet vanwege bommelding. Zometeen meer op de website. reageer retweet
Nu komt het wel heel dichtbij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Zijn er weer toetsenweken en leerlingen die niet geleerd hebben toevallig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Brabantse gezelligheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef Gijscoman het volgende:
Na New York, Madrid, Londen en Parijs nu Breda.
http://www.molleindustria.org/where-next/home.phpquote:Where-next.com is an exciting gambling game. The most accurate prediction on where terrorists will attack next wins. The definition of terrorist attack stands here for a war action aimed at any civil target on any location that’s not already involved in a war of any kind, be it "officially" declared or intended as such by the U.S.
administration. Thus consider a peaceful territory where there have to be at least 10 random civil victims within 48hrs (missing people will not be included).
Ik heb nog een oude sabel van mijn vader...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben jullie jezelf al bewapend btw?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://www.molleindustria.org/where-next/home.php
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nu ook in Moskouquote:Honderden mensen zijn vrijdagmiddag uit een van de drukste stations van Moskou gevacueerd na een bommelding.
Russische media meldden dat het Koersk Station in het oosten van de stad is ontruimd en de politie een onderzoek heeft ingesteld.
twitter:NUnl twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:33:09Honderden mensen gevacueerd na bomalarm station Moskou: http://t.co/eLGaqQ4OEy reageer retweet
[..]
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:33:19De bommelding op het station van Breda was vals. Een 19-jarige treinreiziger is opgepakt. reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:33:19De bommelding op het station van Breda was vals. Een 19-jarige treinreiziger is opgepakt. reageer retweet
Wat een dombo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Dan ben je toch ook wel een pannenkoek.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Ja, ik heb brownies, kip en rijst. Samen redden wij de wereld van de ondergang.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
En was het een moslim?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Mogen wij dan aan hun vragen lekker elders, met andere gelijk gestemde, te gaan wonen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:30 schreef Onnoman het volgende:
Wil je de radicale moslim in Nederland begrijpen moet je terug gaan in de tijd.
Zij kunnen zich niet nesten in de ideologie van het "vrije westen", zeggen wat je kan en zeggen wat je wilt, dialoog is niet mogelijk, frustraties en teleurstellingen worden beantwoord met haat en geweld.
Een moslim moet sterk blijven er is namelijk geen plaats voor de gedachte van de "hand in eigen boesem steken", je kwetsbaar durven opstellen of omgaan met emoties en dit vervolgens te durven uiten.
Deze radicale mensen bekijken het leven vanuit een perspectief waarvoor wij blind zijn geworden. Het niet willen en durven toegeven dat een mens daadwerkelijk anders kan zijn en dat een mens daadwerkelijk tot slechte daden in staat is, onmogelijk! We willen oh zo graag zien dat elke mens hetzelfde is en met dezelfde normen en waarden in het leven staan, maar geloof de wereld zoals deze nu geworden is, het is (zonder dit in de context van minderwaarheidheid te leggen) niet zo.
Deze mensen die ook verspreid zitten in Nederland brengen terreur op straat en dat wordt steeds meer merk en voelbaar. Deze mensen zullen zich nooit kunnen nesten in onze samenleving tenzij ze het zelf echt willen. Wanneer ze hun kansen niet benutten, worden ze door het systeem gepakt. Zij zullen zich namelijk moeten tonen in prestatie en schijnbaar hebben deze mensen daar geen behoefte aan. Zij voelen op hun beurt dat wij iets van hen verwachten, dit geeft voor hen schijnbaar een onderdrukt en/of ongewenst gevoel. Zijn denken mogelijk "als ik mij niet aanpas volgens de westerse waarden, dan ben ik niet gewenst".
Zij wensen namelijk geen deel uit te maken van onze samenleving, onze maatstaven, onze waardes, onze normen en onze gedachte van het leven in vrijheid.
Geloof mij, het leven in Nederland kan je zo aangenaam maken als je zelf wenst en dat begrijpen wij nuchtere mensen ook en gelukkig ook genoeg moslims. Het gegeven blijft dat wij van hen verwachten dat zij zich aanpassen om dit te tonen. In plaats daarvan kiezen ze er schijnbaar voor om zich niet in te zetten voor deze samenleving maar juist bezig zijn om de samenleving te ontwrichten.
Kunnen wij het hen kwalijk nemen dat zij zo in het leven staan? Nee!
Slim om te zeggen zo in deze tijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef Houtenbeen het volgende:
BREDA - Een jongeman van negentien jaar die om onduidelijke redenen is aangehouden door een conducteur op het station in Breda, vertelde bij de aanhouding dat er ergens een bom lag. Waarschijnlijk gaat het om een valse melding. Het station in Breda is niet ontruimd. Wel is het treinverkeer tussen Breda en Gilze-Rijen stilgelegd.
Omroep Brabant
Dat mag je vragen maar zij hoeven helaas (nog) niet te luisteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:37 schreef Storneren het volgende:
[..]
Mogen wij dan aan hun vragen lekker elders, met andere gelijk gestemde, te gaan wonen?
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:40:08BREAKING Paris post office gunman arrested, hostages freed: police - AFP reageer retweet
Mooi.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef Houtenbeen het volgende:
BREAKING Paris post office gunman arrested, hostages freed: police - AFP
Meh.. als ik vanuit mijn kantoor naar buiten kijk, zie ik een mooi park waar een zonnetje op schijnt. Het is maar waar je je focus legt.quote:
al voorbijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:00 schreef 11en30 het volgende:
Nieuwe gijzeling in/bij Parijs gaande!!!
http://www.dailymail.co.u(...)ive-post-office.html
Is al beindigd met goede afloop. Geen doden en gewonden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:00 schreef 11en30 het volgende:
Toen die dingen net uit waren, was het een schitterende bak... alleen Alfa he..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie Alfa met Ferrari badge wel daar
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef Ryan3 het volgende:
Krijgen we nou nog een aanslag of het n of ander, weten sommige moslims dat hier misschien?
Anders ga ik wat doen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef Ryan3 het volgende:
Krijgen we nou nog een aanslag of het n of ander, weten sommige moslims dat hier misschien?
Anders ga ik wat doen.
Dat is een Alfa Ferrari special editionquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie Alfa met Ferrari badge wel daar
En die PlayStation en zitwc's vaarwel zeggen? Nee, dank u.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:37 schreef Storneren het volgende:
[..]
Mogen wij dan aan hun vragen lekker elders, met andere gelijk gestemde, te gaan wonen?
Hehe, dan zie je altijd wel hoever de overtuiging gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En die PlayStation en zitwc's waarvel zeggen? Nee, dank u.
Niet normaal hoe die gasten uit het Franse agentschap gekleed gaan. Lijken wel Cyborgs.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:00 schreef 11en30 het volgende:
Was al verboden sinds 2006. Dit is alleen een verklaring van de Roskomnadzora (onderdeel van de federale overheid dat verantwoordelijk is voor media toezicht) erover en een extra waarschuwing dat het strafbaar is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Poetin weet temistu hoe met moslems om te gaaon!11
quote:KLARING Roskomnadzora ten aanzien van karikaturen op religieuze thema's
Vanwege talrijke publicaties in de media en de bespreking van geldige bekendmaking in de Russische Federatie spotprenten religieuze heiligdommen die de gevoelens van gelovigen, Roscomnadzor onder preventief werk legt verder uit.
Publicaties in de Russische media karikaturen dergelijke inhoud in strijd is met de ethische en morele normen, uitgewerkt door de eeuwen heen van samenleven in dezelfde vertegenwoordigers gebied van verschillende volkeren en religies.
De positie van de overheid, met inbegrip van de toezicht- en controlesystemen van de media met betrekking tot de cartoons van religieuze onderwerpen is altijd duidelijk en consistent.
Spreiding in de media karikaturen over religieuze thema's kunnen worden beschouwd Roscomnadzor beledigend of vernederende leden van religieuze denominaties en verenigingen, gekwalificeerd als aanzetten tot etnische en religieuze haat, dat is een directe schending van de wetten "Op de Media" en "On Het tegengaan van extremistische activiteiten".
Deze positie en de praktijk eerder gevormd en werden goedgekeurd door de deskundige en de industrie gemeenschap.
Dus, in 2006, officieren van justitie en het toezicht op de media zijn genomen om de verspreiding van de Russische Federatie cartoons gepubliceerd in een Deense krant eerder Jyllands-Posten te voorkomen. In 2008, met inbegrip van de publicatie van spotprenten van de profeet Mohammed werd een schriftelijke waarschuwing aan de officile uitgave van het tijdschrift Newsweek (Newsweek)" (Moskou) uitgegeven.
In verband met het bovenstaande Roscomnadzor uiten onvoorwaardelijke solidariteit met tegenstanders van enige uitingen van extremisme en terrorisme, media verzoekt de Russische Federatie af te zien van publicatie van de cartoons, die als een schending van de Russische wet kan worden beschouwd.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Poetin weet temistu hoe met moslems om te gaaon!11
Als ze maar van de Handelsstraat afblijven. Ik ga daar regelmatig eten bij Snack Bilal. Lekker soepje en heerlijke sandwich.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:09 schreef Automatisch het volgende:
Antwerpen laat leger stad bewaken
ANTWERPEN -
Als gevolg van de groeiende terreurdreiging gaan vanaf zaterdag soldaten de stad Antwerpen bewaken.
Jij gaat naar Belgie om soep te eten?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze maar van de Handelsstraat afblijven. Ik ga daar regelmatig eten bij Snack Bilal. Lekker soepje en heerlijke sandwich.
Dan ken jij Snack Bilal niet. Toptent! Maar de handelsstraat is een winkelstraat waar je als Marokkaan lekker kunt shoppen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij gaat naar Belgie om soep te eten?
Toch wat? Dat kan net zo goed een Frans hoofd zijn. Of Italiaans. Of Grieks.quote:
Zijn hoofd doet ietwat Slavisch aan.quote:
Als het klinkt als een paard..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Toch wat? Dat kan net zo goed een Frans hoofd zijn. Of Italiaans. Of Grieks.
Niet alle Europeanen zijn goudblond als veel Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |