Nee, hooguit 0,7%.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Heeft helemaal NIETS te maken met de Islam!
..
Naar beneden gericht, elke kogel komt precies waar ie hoort te komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow, daar zit toch wel een kogel of 30 in zo te zien.
Wat me opvalt, die politie-eenheden schieten gewoon op die gast in crossfire. Vreemd, niet?
Ja , je ziet ze toch vredig demonstreren en ze dragen een boodschap van vrede uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar deze heren zijn voor Pakistaanse begrippen dus nog vrij gematigd?
Je zal maar een groothandel in scheerschuim hebben in die uithoek.quote:
Denk niet dat de echt gevaarlijke moslims in Pakistan met zo'n onbenullige banner voor een camera gaan staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , je ziet ze toch vredig demonstreren en ze dragen een boodschap van vrede uit.
Welnee... dit is aanzetten tot goede hygiëne zodat ongedierte geen kans krijgt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:04 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Zo'n post zal binnenkort niet meer kunnen, aanzetten tot terrorisme...
Die doden idd eerder 150 moslim kinderen omdat ze het westen haten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk niet dat de echt gevaarlijke moslims in Pakistan met zo'n onbenullige banner voor een camera gaan staan.
Bron: De Standaardquote:Oudgediende beschuldigt hoofdredacteur Charb
‘Ik neem het je echt kwalijk, Charb’. Dat schrijft Delfeil de Ton (80), een van de medewerkers van het eerste uur van Hara-Kiri en Charlie Hebdo, in Le Nouvel Obs. Hij acht hoofdredacteur Stéphane ‘Charb’ Charbonnier mee schuldig aan de dood van zijn collega’s, zo blijkt op het einde van een lang artikel over Charlie Hebdo. ‘Waarom vond hij het nodig de ploeg mee te sleuren in zo’n opbod?’, vraagt hij zich af over de publicatie van de Mohammed-cartoons, die in 2011 aanleiding gaven tot de eerste (brandbom)aanslag op Charlie Hebdo. Tekenaar Wolinski zou toen gezegd hebben dat ze onnodige risico’s hadden genomen: ‘We denken dat we onkwetsbaar zijn. (...) we provoceren, en op een dag keert de provocatie zich tegen ons. Dit hadden we niet moeten doen.’ Maar Charb deed het wel opnieuw, aldus Delfeil de Ton. Met het gekende gevolg. Het artikel van Delfeil de Ton kreeg al forse reacties van Richard Malka, de advocaat van Charlie Hebdo.
Lijkt me overigens wel kut. Kom je bij de grote profeet Mohammed aan, sta je daar met je lichaam vol met gaten wat er niet meer uit ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Naar beneden gericht, elke kogel komt precies waar ie hoort te komen.
De 72 maagdelijke vrouwtjesschapen maakt dat helemaal niets uit!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel kut. Kom je bij de grote profeet Mohammed aan, sta je daar met je lichaam vol met gaten wat er niet meer uit ziet.
Gevoel voor drama kan je hem niet ontzeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie dus nu ook pas voor het eerst het filmpje van die bestorming (vanmorgen niet gezien), maar wat dacht die idioot toen hij naar buiten stormde met z'n pistooltje in z'n hand?????
Wat the fuck kwam hij doen?
Over welke idioot heb je het?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie dus nu ook pas voor het eerst het filmpje van die bestorming (vanmorgen niet gezien), maar wat dacht die idioot toen hij naar buiten stormde met z'n pistooltje in z'n hand?????
Wat the fuck kwam hij doen?
Wel een lekker buurtje inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel haatbaarden aan het kijken zie ik.
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:19:02Treinen van en naar Breda rijden niet vanwege bommelding. Zometeen meer op de website. reageer retweet
Waarsch. tijdens hun lunchpauze even polshoogte genomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel haatbaarden aan het kijken zie ik.
Nu komt het wel heel dichtbij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:19:02Treinen van en naar Breda rijden niet vanwege bommelding. Zometeen meer op de website. reageer retweet
Nu komt het wel heel dichtbij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Zijn er weer toetsenweken en leerlingen die niet geleerd hebben toevallig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Brabantse gezelligheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef Gijscoman het volgende:
Na New York, Madrid, Londen en Parijs nu Breda.
http://www.molleindustria.org/where-next/home.phpquote:Where-next.com is an exciting gambling game. The most accurate prediction on where terrorists will attack next wins. The definition of terrorist attack stands here for a war action aimed at any civil target on any location that’s not already involved in a war of any kind, be it "officially" declared or intended as such by the U.S.
administration. Thus consider a peaceful territory where there have to be at least 10 random civil victims within 48hrs (missing people will not be included).
Ik heb nog een oude sabel van mijn vader...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben jullie jezelf al bewapend btw?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://www.molleindustria.org/where-next/home.php
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben jullie jezelf al bewapend btw?
Nu ook in Moskouquote:Honderden mensen zijn vrijdagmiddag uit een van de drukste stations van Moskou geëvacueerd na een bommelding.
Russische media meldden dat het Koersk Station in het oosten van de stad is ontruimd en de politie een onderzoek heeft ingesteld.
twitter:NUnl twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:33:09Honderden mensen geëvacueerd na bomalarm station Moskou: http://t.co/eLGaqQ4OEy reageer retweet
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |