quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef Wondertjex het volgende:
Beste forumgenootjes (lief dagboek),
Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd vind ik mezelf niet meer zo aantrekkelijk als bijvoorbeeld een jaar terug.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:08 schreef Infection het volgende:
Pics zodat we kunnen oordelen of het een terechte/onterechte klacht is.
quote:
Zo oud ben ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
On: Krijg je te weinig complimentjes van je vriend TS ?
Dik en korte haartjes zijn niet van toepassing in mijn geval. Ik merk wel dat ik tegenwoordig sneller neig naar een staartje/ knotje indoen ipv haartjes los of bijvoorbeeld minder/makkelijker make up.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:12 schreef wise het volgende:
tja, vrouwen die in een relatie zitten/gaan, worden dik/pafferig. Die doen dan weinig meer aan hun uiterlijk omdat ze toch al iemand hebben.
Misschien is hij wel zo'n claimerig type en mag ze zich niet meer opmaken of buiten komen omdat vriendlief die aandacht van andere jongens niet kan handelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minder tijd om te shoppen? Denk dat je vriend juist blij is als je eens eindelijk een dagje opgerot bent
Omdat we beiden druk bezig zijn (hij met carrière maken en ik met afstuderen), zien we elkaar juist niet zo vaak. Als ik dan in mijn vrije tijd shoppen of vriendinnen verkies boven hem, wordt hij boos en is hij beledigd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minder tijd om te shoppen? Denk dat je vriend juist blij is als je eens eindelijk een dagje opgerot bent
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
...wordt hij boos en is hij beledigd.
Maak het dan maar uit, gaat nu al misquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Omdat we beiden druk bezig zijn (hij met carrière maken en ik met afstuderen), zien we elkaar juist niet zo vaak. Als ik dan in mijn vrije tijd shoppen of vriendinnen verkies boven hem, wordt hij boos en is hij beledigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2015 11:44:22 ]
Mijn post was niet helemaal achterlijk dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Omdat we beiden druk bezig zijn (hij met carrière maken en ik met afstuderen), zien we elkaar juist niet zo vaak. Als ik dan in mijn vrije tijd shoppen of vriendinnen verkies boven hem, wordt hij boos en is hij beledigd.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef hoink581 het volgende:
Beetje verzorgd knotje is in mijn ogen prachtig.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is hij wel zo'n claimerig type en mag ze zich niet meer opmaken of buiten komen omdat vriendlief die aandacht van andere jongens niet kan handelen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef Wondertjex het volgende:
De laatste tijd is hij bezig en druk met carrière maken en is kortaf en zit met een moe/ chagrijnig gezicht op de bank, terwijl ik uit mezelf een erg vrolijk en positief persoontje ben..
Vrij weinig van te merken andersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef Wondertjex het volgende:
terwijl ik uit mezelf een erg vrolijk en positief persoontje ben..
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:08 schreef Infection het volgende:
Pics zodat we kunnen oordelen of het een terechte/onterechte klacht is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:43 schreef Fokker89 het volgende:
Beste Wondertjex,
Wat vervelend om te horen. Maar er is een lichtpuntje. Wij, users van FOK! zijn heel goed in het beoordelen van vrouwen. Vandaar ook dat ik u uitnodig, om eens bij mij langs te komen voor een zogeheten ''casting''
Je kunt mij een DM sturen als je interesse hebt. Dan zal ik je uitnodigen bij ons in de studio, waar we gewoon even een paar foto's van je nemen. Je hoeft hier niet zo bang voor te zijn. Het enige wat je hoeft te doen is op een bank zitten.
In de bijlage vind je een foto van de studio, zodat je alvast een beetje een indruk kan krijgen van hoe de studio er uit ziet.
Ik hoor graag van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ligt inderdaad altijd aan de ander........quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Maar ik houd nog van hem.. uitmaken is geen optiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maak het dan maar uit, gaat nu al mis
Dan zul je een goed gesprek met hem moeten hebben. Dat je ook mag doen wat je wil... En dat als je bij hem bent hij wel wat vrolijker mag doen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:04 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Maar ik houd nog van hem.. uitmaken is geen optie
In het weekend ga ik het maar aankaarten, dit is niet fijn zo..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zul je een goed gesprek met hem moeten hebben. Dat je ook mag doen wat je wil... En dat als je bij hem bent hij wel wat vrolijker mag doen...
Ja, ik zie al precies wat het probleem is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:20 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dik en korte haartjes zijn niet van toepassing in mijn geval. Ik merk wel dat ik tegenwoordig sneller neig naar een staartje/ knotje indoen ipv haartjes los of bijvoorbeeld minder/makkelijker make up.
Als je in het echt ook zo truttig praat dan kan ik me wel voorstellen dat je niet aantrekkelijk/geil gevonden wordt. Gedraag je dan ook als een vrouw i.p.v. als een kleuter of als een pittigw moeke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:20 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dik en korte haartjes zijn niet van toepassing in mijn geval. Ik merk wel dat ik tegenwoordig sneller neig naar een staartje/ knotje indoen ipv haartjes los of bijvoorbeeld minder/makkelijker make up.
Lijkt wel de cover van een gangbang filmquote:
Beste Wondertjex,
Wat vervelend om te horen. Maar er is een lichtpuntje. Wij, users van FOK! zijn heel goed in het beoordelen van vrouwen. Vandaar ook dat ik u uitnodig, om eens bij mij langs te komen voor een zogeheten ''casting''
Je kunt mij een DM sturen als je interesse hebt. Dan zal ik je uitnodigen bij ons in de studio, waar we gewoon even een paar foto's van je nemen. Je hoeft hier niet zo bang voor te zijn. Het enige wat je hoeft te doen is op een bank zitten.
In de bijlage vind je een foto van de studio, zodat je alvast een beetje een indruk kan krijgen van hoe de studio er uit ziet.
Ik hoor graag van je.Die bank heb ik zelf thuis ook, zit heerlijk. Vlekken zijn er ook makkelijk uit te verwijderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Het pubermeisje dat hier pruilend komt vissen naar aandacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ts lijkt volgens veel mensen op haar, maar dan jonger en met langer haar.
... en wat zegt de weegschaal?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:13 schreef nofxtbr het volgende:
heb je toevallig een kort pittig kapsel genomen?
oh dus daarom gaan wijven altijd uitbundig shoppenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef Wondertjex het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd vind ik mezelf niet meer zo aantrekkelijk als bijvoorbeeld een jaar terug.
Ik heb op dit moment een relatie van ruim drie jaar. Daarvoor en in het begin van de relatie kreeg ik ontzettend veel aandacht van de jongens en mannen, maar de laatste tijd neemt dat voor mijn gevoel af.
Niet dat ik verder aandachtsgeil ben, maar het geeft toch zelfvertrouwen op de een of andere manier.
Nu komt het ook een beetje door mijzelf, ik maak mezelf minder op dan eerst etc. Ook heb ik door de relatie minder tijd om uitbundig te gaan shoppen etc..
Het is niet dat ik helemaal geen aandacht meer krijg, maar ik voel mezelf minder aantrekkelijk en als ik foto's van nu vergelijk met bijvoorbeeld twee jaar terug, zie ik voor mijn gevoel een verschil.
Klacht: voor mijn gevoel minder mooi geworden dan eerst.
Je gevoel ja je gevoel. Ik voel me soms ook wel eens iets... Maar waar het om gaat is eigenlijk. We worden ouder en dingen worden ook minder mooi een haar in je hoofd is mooi als je een volle bos hebt die mooi in model zit. Maar als je nog maar een haar hebt of een paar zijn die niet wenselijk laat staan als er een haar in je soep zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef Wondertjex het volgende:
Ik heb op dit moment een relatie van ruim drie jaar. Daarvoor en in het begin van de relatie kreeg ik ontzettend veel aandacht van de jongens en mannen, maar de laatste tijd neemt dat voor mijn gevoel af.
Niet dat ik verder aandachtsgeil ben, maar het geeft toch zelfvertrouwen op de een of andere manier.
Nu komt het ook een beetje door mijzelf, ik maak mezelf minder op dan eerst etc. Ook heb ik door de relatie minder tijd om uitbundig te gaan shoppen etc..
Het is niet dat ik helemaal geen aandacht meer krijg, maar ik voel mezelf minder aantrekkelijk en als ik foto's van nu vergelijk met bijvoorbeeld twee jaar terug, zie ik voor mijn gevoel een verschil.
Beste Wondertjex,
Ik hoor graag van je.BCCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yeahhhhh
TS: beter maak je het inderdaad uit met je vriend. Wat heb je nou aan iemand die alleen maar chagrijnig op de bank blijft zitten en ziekelijk jaloers is.
Beter spreek je af met vriendinnen en ga je leuken dingen doen.
Mensen die zich negatief laten beinvloeden door hun partnerbeter kom je voor jezelf op
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Beste Wondertjex,
Ik hoor graag van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom op TS, fotoshoot!
Hard geworden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef kroodje_broket het volgende:
[ afbeelding ]
Ai TS verslonst. Ben je al zo zeker van je mannetje dat je al in bovenstaande fase verkeert?
Gatverdamme zegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef kroodje_broket het volgende:
[ afbeelding ]
Ai TS verslonst. Ben je al zo zeker van je mannetje dat je al in bovenstaande fase verkeert?
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS moet ff met Copthorne gaan praten denk ik
Ik heb al gezegd dat ik van het weekend even met hem wil praten. Hij moet echt wat vrolijker doen, vooral omdat hij zelf steeds wil dat ik thuis blijf met hem op onze vrije dagen ipv dat hij me even een dagje shoppen/vriendinnen gunt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
BCCyeahhhhh
TS: beter maak je het inderdaad uit met je vriend. Wat heb je nou aan iemand die alleen maar chagrijnig op de bank blijft zitten en ziekelijk jaloers is.
Beter spreek je af met vriendinnen en ga je leuken dingen doen.
Mensen die zich negatief laten beinvloeden door hun partnerbeter kom je voor jezelf op
Lolwutquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef Wondertjex het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |