quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef Wondertjex het volgende:
Beste forumgenootjes (lief dagboek),
Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd vind ik mezelf niet meer zo aantrekkelijk als bijvoorbeeld een jaar terug.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:08 schreef Infection het volgende:
Pics zodat we kunnen oordelen of het een terechte/onterechte klacht is.
quote:
Zo oud ben ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
On: Krijg je te weinig complimentjes van je vriend TS ?
Dik en korte haartjes zijn niet van toepassing in mijn geval. Ik merk wel dat ik tegenwoordig sneller neig naar een staartje/ knotje indoen ipv haartjes los of bijvoorbeeld minder/makkelijker make up.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:12 schreef wise het volgende:
tja, vrouwen die in een relatie zitten/gaan, worden dik/pafferig. Die doen dan weinig meer aan hun uiterlijk omdat ze toch al iemand hebben.
Misschien is hij wel zo'n claimerig type en mag ze zich niet meer opmaken of buiten komen omdat vriendlief die aandacht van andere jongens niet kan handelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minder tijd om te shoppen? Denk dat je vriend juist blij is als je eens eindelijk een dagje opgerot bent
Omdat we beiden druk bezig zijn (hij met carrière maken en ik met afstuderen), zien we elkaar juist niet zo vaak. Als ik dan in mijn vrije tijd shoppen of vriendinnen verkies boven hem, wordt hij boos en is hij beledigd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minder tijd om te shoppen? Denk dat je vriend juist blij is als je eens eindelijk een dagje opgerot bent
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
...wordt hij boos en is hij beledigd.
Maak het dan maar uit, gaat nu al misquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Omdat we beiden druk bezig zijn (hij met carrière maken en ik met afstuderen), zien we elkaar juist niet zo vaak. Als ik dan in mijn vrije tijd shoppen of vriendinnen verkies boven hem, wordt hij boos en is hij beledigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2015 11:44:22 ]
Mijn post was niet helemaal achterlijk dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Omdat we beiden druk bezig zijn (hij met carrière maken en ik met afstuderen), zien we elkaar juist niet zo vaak. Als ik dan in mijn vrije tijd shoppen of vriendinnen verkies boven hem, wordt hij boos en is hij beledigd.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef hoink581 het volgende:
Beetje verzorgd knotje is in mijn ogen prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |