quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Klopt, maar vond je de prestaties van Manu zo denderend de afgelopen weken? Ik vond hem iig weer aardig teruggezakt naar het niveau wat hij altijd had. Wat dat betreft is er weinig verschil tussen die vier, ze presteren allemaal matigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat de prestaties van die 3 tot nu toe nou echt veel gemoedsrust brengen.
Ook dat klopt, maar dan zou ik Manu (indien niet geblesseerd uiteraard) toch op basis van de eerste paar maanden de voorkeur geven. Hij kan écht vanuit het niets scoren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar vond je de prestaties van Manu zo denderend de afgelopen weken? Ik vond hem iig weer aardig teruggezakt naar het niveau wat hij altijd had. Wat dat betreft is er weinig verschil tussen die vier, ze presteren allemaal matig
Ik moet helaas kijken of ik een plekje op de normale tribune kan vinden, aangezien lid zijn van het Legioen normaal gesproken vrij waardeloos is.twitter:RvM1908 twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 11:21:36Tot nu toe circa 750 kaarten verkocht voor #romFEY. Morgen zijn de silvercards aan de beurt. Op naar een vol uitvak! http://t.co/9lUcyFasHx reageer retweet
quote:Kuyt doet opmerkelijke uitspraak: 'Iedereen weet dat Fenerbahçe mijn club is'
Dirk Kuyt weet met al zijn ervaring precies wat hij moet zeggen om een club achter zich te krijgen. De spits beloofde de fans van FC Utrecht én Feyenoord ooit terug te keren, verklaarde de liefde aan Liverpool en doet nu hetzelfde bij Fenerbahçe.
Waar Kuyt onlangs nog openlijk solliciteerde naar een terugkeer bij Feyenoord, lijkt hij nu alweer in te zetten op een langer verblijf in Turkije. Zijn contract bij Fenerbahçe loopt af. "Over geld worden we het wel eens, dat zal geen breekpunt zijn. Iedereen weet dat Fenerbahçe mijn club is. Ik sta open voor alles", wordt de Katwijker geciteerd door turksvoetbal.net.
De 34-jarige Kuyt kan alleen bij Fenerbahçe blijven wanneer hij bereid is fors in te leveren. Momenteel verdient de oud-international 2,8 miljoen euro per jaar plus 17.500 euro per wedstrijd.
Wat is denk je aan te raden qua wachttijd bij de Primera morgenochtend? Maat van me haalt de kaart voor mij, aangezien ik nu nog in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:22 schreef Caland het volgende:
Ik gok dat Feyenoord gewoon nog rond de 1500 kaarten erbij krijgt als de kaarten morgen snel weg zijn. Anders is het wel een beetje raar dat ze die FSV reizen al kaarten hebben beloofd. Stap dan helemaal van dat voorrangssysteem af.
Maargoed, of ik nou morgen wel of niet aan een kaart kom, binnen kom je altijd.
Geen idee, ik haal ze in Cuijk morgen dus zal sowieso geen of weinig mensen voor me hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is denk je aan te raden qua wachttijd bij de Primera morgenochtend? Maat van me haalt de kaart voor mij, aangezien ik nu nog in het buitenland zit.
Iets van 60-30 mins van te voren om zeker te zijn? Heb anderzijds ook weinig zin om hem daar onnodig lang te laten wachten.
De vrouw van Dirk Kuyt zal zich inmiddels ook wel achter de oren krabben.quote:
Onze planning is 8 uur. Alleen nu hoor ik al van vele vrienden en kennis dat ze gaan overnachten voor de primeraquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is denk je aan te raden qua wachttijd bij de Primera morgenochtend? Maat van me haalt de kaart voor mij, aangezien ik nu nog in het buitenland zit.
Iets van 60-30 mins van te voren om zeker te zijn? Heb anderzijds ook weinig zin om hem daar onnodig lang te laten wachten.
Dan kan je nog beter gewoon naar Limburg rijden ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze planning is 8 uur. Alleen nu hoor ik al van vele vrienden en kennis dat ze gaan overnachten voor de primera
Rij een stukje verder, Breda/Utrecht oid heb je meer kans gok ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze planning is 8 uur. Alleen nu hoor ik al van vele vrienden en kennis dat ze gaan overnachten voor de primera
Er zijn iets van 7400 Silvercardhouders, voor zo'n ~2600 kaarten, lijkt me dat, van die groep, bijna iedereen die wil gaan dan ook wel aan een kaart kan komen morgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter gewoon naar Limburg rijden ofzo.
Maar zo storm zal het toch ook weer niet lopen denk ik.
Godsamme, leest hij de TT niet ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:48 schreef Cara het volgende:
Rutten bevestigt interesse in Havenaar...
er zijn ook 1600 gold en diamond kaarten en er zijn er nu nog maar 750 verkochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er zijn iets van 7400 Silvercardhouders, voor zo'n ~2600 kaarten, lijkt me dat, van die groep, bijna iedereen die wil gaan dan ook wel aan een kaart kan komen morgen.
FLKG is een beetje link daar denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
er zijn ook 1600 gold en diamond kaarten en er zijn er nu nog maar 750 verkocht
ik verwacht een half leeg stadion , als je de historie van europa league ziet in italiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
FLKG is een beetje link daar denk ik.
Die had ik al meegerekend. Totaal 9000 uitkaarthouders, minus gold/diamond is 7400. Meest ruime schatting is dat die voorrangsgroep er 1000 koopt, houd je dus minimaal 2600 van de originele 3600 over.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
er zijn ook 1600 gold en diamond kaarten en er zijn er nu nog maar 750 verkocht
Ja, maar de gemiddelde messentrekkert zal er gewoon zitten hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ik verwacht een half leeg stadion , als je de historie van europa league ziet in italie
das dan ook wel weer waar..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar de gemiddelde messentrekkert zal er gewoon zitten hoor.
weet ook niet of je niet alsnog het uitvak in word gedirigeerd als je aan de kassa verschijnt voor een kaartje als nederlander..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die info overigens van Happel, ik ben zelf nog nooit in Italië geweest.
Twijfel beetje. Ik ga vannacht de primera wel even checken, anders treed plan b in werkingquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rij een stukje verder, Breda/Utrecht oid heb je meer kans gok ik.
Als je bij viagogo haalt moet je die kaarten ophalen bij een kantoortje een stuk buiten het stadion toen ik er was. Verder ligt er voor het stadion een soort van rivier of kanaal waar ze de supporters best makkelijk kunnen scheiden (dat was iig bij Lazio - AS het geval) Ene kant is Zuidtribune (AS) andere kant is Noordtribune (waar Feyenoord zit). Wellicht dat ze dat nu weer doen, ze hebben er iig ervaring mee daarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
weet ook niet of je niet alsnog het uitvak in word gedirigeerd als je aan de kassa verschijnt voor een kaartje als nederlander..
hopen dat het niet nodig is in ieder geval
Heb je met Viagogo geen problemen met de naam die op het kaartje staat? I.t.t. Feyenoord is het bij Roma niet gekoppeld en dus gewoon een soort marktplaats.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef Caland het volgende:
Als je bij viagogo haalt moet je die kaarten ophalen bij een kantoortje een stuk buiten het stadion toen ik er was.
Waar heb je dat gelezen/gezien/gehoord?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef satecl het volgende:
Vilhena blijft. Goeie zaak, hopelijk krijgt hij nu een kans op 10.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)van-het-seizoen.htmlquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen/gezien/gehoord?
Mooi, goed nieuwsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)van-het-seizoen.html
Mikos Gouka, in mijn ogen het meest betrouwbaar. Zeker ivm Krabby
Het AD heeft nog wel echt nieuws idd. VI is om te janken qua nieuwswaarde wat betreft Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Geweldig nieuws.quote:Tonny Vilhena blijft in elk geval tot einde dit seizoen bij Feyenoord. Uitkomst gesprek tussen zaakwaarnemer Barnett, Van Geel en Rutten. Dat meldt Mikos Gouka op twitter. Clubleiding en staf hebben Vilhena uitgelegd dat zijn rol bij Feyenoord zeker nog niet is uitgespeeld, al begint hij zondag wel op de bank.
Daarmee komt er voorlopig een einde aan de soap rond de ontevreden middenvelder. Deze week leek een vertrek nog aanstaande toen vader Toy - doorgaans hard en kritisch richting zijn zoon - aangaf dat Feyenoord beloftes niet nakwam en dat de club tijdens de vorige contractonderhandelingen een verkeerd perspectief heeft geschetst. Ook sprak hij over 'geen eerlijke kans'.
Zelfs Mossou is beter ingelicht dan Krabby.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het AD heeft nog wel echt nieuws idd. VI is om te janken qua nieuwswaarde wat betreft Feyenoord.
Zelfs m'n hond is beter ingelicht dan Krabby.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs Mossou is beter ingelicht dan Krabby.
Nu ken ik jouw hond niet, maar toch geloof ik je.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zelfs m'n hond is beter ingelicht dan Krabby.
Het gaat weer beginnen! Zit nog in de winterstop-modus.twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 16:12:06Feyenoord-Twente hoogstwaarschijnlijk: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Immers, Clasie; Toornstra, Kazim, Boëtius. reageer retweet
Topwedstrijd. Waarom dan Immers?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef Maastoren het volgende:
Het gaat weer beginnen! Zit nog in de winterstop-modus.twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 16:12:06Feyenoord-Twente hoogstwaarschijnlijk: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Immers, Clasie; Toornstra, Kazim, Boëtius. reageer retweet
Tonny wordt gespaard voor volgende weekquote:
Mikos Gouka is in mijn achting gestegen sinds hij Twitter heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt maar die kaarten worden gewoon op jouw naam uitgedraaid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:12 schreef Oldground het volgende:
[..]
Heb je met Viagogo geen problemen met de naam die op het kaartje staat? I.t.t. Feyenoord is het bij Roma niet gekoppeld en dus gewoon een soort marktplaats.
Nah, ik verwacht wel dat er genoeg kaarten zijn voor de Silvercard-houders. Zeker als je gewoon zorgt dat je morgenochtend dat kaartje haalt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Twijfel beetje. Ik ga vannacht de primera wel even checken, anders treed plan b in werking
Je kan nu toch ook nog je kaarten alvast neerleggen ergens?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Twijfel beetje. Ik ga vannacht de primera wel even checken, anders treed plan b in werking
twitter:fr12nl twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 16:55:33Teller voor het uitvak in Rome staat inmiddels alweer op 900. Feyenoord vraagt pas extra kaarten aan als het uitverkocht is. #asrFEY reageer retweet
doet onze primera niet. Paar jaar geleden is de complete winkel onderste boven gehaald omdat die man kaarten had achter gehouden. Dus hij kijkt wel uitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je kan nu toch ook nog je kaarten alvast neerleggen ergens?twitter:fr12nl twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 16:55:33Teller voor het uitvak in Rome staat inmiddels alweer op 900. Feyenoord vraagt pas extra kaarten aan als het uitverkocht is. #asrFEY reageer retweet
Oh, dat dacht ik niet namelijk. Omdat je ze dan een soort van tweedehands koopt. Maar heb er verder vrij weinig ervaring met Viagogo, dus dan neem ik dat aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt maar die kaarten worden gewoon op jouw naam uitgedraaid.
Ok. Beter ook. Heb weleens voor een bekerfinale de hele nacht voor de deur gelegen en toen lagen er al 20 seizoenkaartenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doet onze primera niet. Paar jaar geleden is de complete winkel onderste boven gehaald omdat die man kaarten had achter gehouden. Dus hij kijkt wel uit
Misschien eens solliciteren bij VI.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:11 schreef Oldground het volgende:
Beetje jammer dat Feyenoord dan pas extra kaarten aanvraagt. Animo is vrij groot. Las net een gerucht dat in de Italiaanse media een bericht rondging dat er 5300 Feyenoord-gerelateerde boekingen in de stad waren. Kon er geen bron bij vinden helaas, maar qua aantal lijkt me dat zeker niet onrealistisch.
Een beetje een Krabby post, maar ik wilde hem jullie niet onthouden haha.
Denkt Krabby nou echt dat hij ons kan wijsmaken dat Havenaar kan voetballentwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 17:11:57VI AUDIO | 'Havenaar te vergelijken met Pellè, alleen iets minder' @Mkrabby #feyenoord #vi http://t.co/yVbSr848av reageer retweet
Godverdomme manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:16 schreef Merkie het volgende:
Denkt Krabby nou echt dat hij ons kan wijsmaken dat Havenaar kan voetballentwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 17:11:57VI AUDIO | 'Havenaar te vergelijken met Pellè, alleen iets minder' @Mkrabby #feyenoord #vi http://t.co/yVbSr848av reageer retweet
?
Die tweet sloeg de spijker op zn kop. Over dat zelfverzonnen verhaal over Vilhena in de VI.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:30 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer genoeg is de tweet waarop hij reageerde al verwijderd...
Ah, Tinus was blijkbaar wel boos.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die tweet sloeg de spijker op zn kop. Over dat zelfverzonnen verhaal over Vilhena in de VI.
Als Martijn Krabbendam geen nieuws meer krijgt van Feyenoord en alles zelf moet verzinnen of bij anderen vandaan halen, wat is dan nog het nut om hem daar te laten zitten? Sinds ik me kan heugen is hij Feyenoord-watcher, maar misschien zou het verfrissend werken als hij eens een andere club gaat krijgen..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, Tinus was blijkbaar wel boos.
Ook wel een mooie: als Feyenoordwatcher de laatste nieuwtjes over je club via een niet-Feyenoordwatchercollega verkrijgen.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Martijn Krabbendam geen nieuws meer krijgt van Feyenoord en alles zelf moet verzinnen of bij anderen vandaan halen, wat is dan nog het nut om hem daar te laten zitten? Sinds ik me kan heugen is hij Feyenoord-watcher, maar misschien zou het verfrissend werken als hij eens een andere club gaat krijgen..
020quote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 09:43:52Feyenoord heeft al 2700(!) kaarten verkocht voor de uitwedstrijd bij AS Roma. Gaat een Rotterdamse invasie worden in de Italiaanse hoofdstad reageer retweet
quote:
Tikt ie netjes uit de kruising. Alleskunner die Fred.quote:
Wat ik zo af en toe lees/zie speelt die best prima bij Eindhoven, pakt volgens mij wel regelmatig z'n goals en assists meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Ik zit naar die Sleegers te kijken en die speelt toch best aardig bij Eindhoven. Hoe doet 'ie het verder dit seizoen daar?
Die kaarten worden nog sneller verkocht dan Charlie Hebdo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 09:43:52Feyenoord heeft al 2700(!) kaarten verkocht voor de uitwedstrijd bij AS Roma. Gaat een Rotterdamse invasie worden in de Italiaanse hoofdstad reageer retweet
Wel ironisch dat het zelfs tegen een omgekocht Willem II niet lukt om 2x te scoren.quote:De wedstrijden Ajax-Willem II (4-0), op 17 oktober 2009, en Feyenoord-Willem II (1-0), op 19 december 2009, zijn door enkele Tilburgse spelers verkocht aan een Aziatisch syndicaat. Het eerste duel verliep volgens plan - minstens drie goals verschil - en leverde de omkopers op de gokmarkt naar schatting zeker een miljoen euro op. De tweede wedstrijd, tegen Feyenoord, liep anders dan de opdrachtgevers hadden gewild. Willem II had dit duel moeten verliezen met twee doelpunten verschil.
Die opstelling toenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel ironisch dat het zelfs tegen een omgekocht Willem II niet lukt om 2x te scoren.
Nostalgie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die opstelling toen![]()
Van Dijk - Bahia - Kindsoldaatje - Vlaar - Landzaat - Wijnaldum (Biseswar) - Gio - Fer (De Vrij) - De Teen (Babovic) - Makaay - Tomasson![]()
quote:Op het gras beneden liep een jongen met een sproetengezicht. Hij droeg het tenue van Atlético Madrid en hij zwaaide naar de mensen. Hartstochtelijk zwaaiden ze terug, alle 40.000, huilend van geluk en van diepe ontroering.
El Niño was weer thuis. Het kind was terug.
Fernando Torres kwam alleen maar even zwaaien op die januaridag, en zijn contract ondertekenen, maar het was genoeg om een stad in vervoering te krijgen. Hier liep niet zozeer een voetballer, of gewoon een vriendelijke jongen met een bal onder zijn arm.
Dit was de verloren zoon van iedereen op de tribunes: het kind dat verdwaald was geraakt op zijn reis door de wereld. Dit was 'All you need is Love', maar dan in Vicente Calderon. Waar was Robert ten Brink eigenlijk?
Ik moest aan Fernando Torres denken toen ik gisteren door het magazine 'De 100 bestbetaalde voetballers van Nederland' bladerde, samengesteld door de journalisten Bart Vlietstra en Remco Regterschot.
Donderdagavond scoorde Torres twee keer tegen Real Madrid, in Bernabéu nota bene, en op vrijdagochtend las ik over Bas Dost uit Deventer, de nummer 16 in de lijst van Nederlandse grootverdieners.
Basje verdiende in het kalenderjaar 2014 een keurige 3.250.000 euro, wegkwijnend op de reservebank bij VfL Wolfsburg.
Iets verderop in de lijst, met slechts een tonnetje minder: Maarten Stekelenburg (AS Monaco), voorheen een topkeeper. Al snel daarna regende het vergeten voetballers, van Ryan Babel (Kasimpasa) tot Ismail Aissati (Terek Grozny), nog altijd goed voor een miljoentje of twee per jaar.
Zelfs de al maanden werkloze Demy de Zeeuw (51ste) dook op in de lijst, netjes in de middenmoot, met 1,4 miljoen euro.
De top 100 biedt een fascinerend, maar ook ontluisterend inzicht, en niet zozeer om de miljoenenbedragen zelf. Dat topvoetballers veel verdienen, is op zichzelf geen nieuws natuurlijk, en bovendien: laat ze lekker.
Het is de markt zoals die werkt - en geloof het of niet: er zijn oneindig veel profvoetballers die geen ruk verdienen.
Het intrigerende aan die lijst zit hem in andere dingen. In het kleine verdriet van een geknakte loopbaan, met veel geld en weinig glorie. Het is een lijst waar stiekem de leegheid en eenzaamheid vanaf druipt.
Voormalig kindsterretje Quincy Owusu-Abeyie is bankzitter bij Boavista tegenwoordig. Urby Emanuelson is de derde linksback van AS Roma. Royston Drenthe? Even in beeld bij Sheffield Wednesday, maar allang weer verdwaald bij Reading. Bas Dost had een held kunnen zijn in de Kuip, maar hij bleef liever lusteloos voor zich uit staren in Wolfsburg, de saaiste stad van Duitsland. Hoe vaak zal Maarten Stekelenburg nog aan Ajax denken, waar hij een clubheld had kunnen worden?
Hoe vaak voelt Drenthe nog de pijn dat Feyenoord hem allang niet meer terug wil? Heeft Alexander Büttner (Dinamo Moskou) nog weleens heimwee naar zijn vrienden in Kleintjeskamp, de Doetinchemse volkswijk waar hij opgroeide?
Iedereen heeft het recht om rijk te worden natuurlijk. Groot gelijk zelfs. Dat Jos Hooiveld en Leandro Bacuna méér verdienen dan Jordy Clasie: chapeau, knap gedaan. Koop iets leuks voor al die centen, jongens. Maar het verhaal van Fernando Torres leert iets anders. Dat je kunt reizen en poenscheppen zoveel je wilt, maar dat het grote geluk hem zit in kleine dingen, dicht bij huis.
Dat ware voetbalhelden niet alleen hun pik volgen, maar ook hun hart. Fernando Torres vergooide een handvol voetbaljaren in den vreemde, om erachter te komen dat hij gewoon thuis had moeten blijven, bij zijn echte vrienden.
Ik ben niet naïef; de tijden zijn veranderd enzo. Een voetballer wil ook wel eens wat anders. Jan Vreman, Ger Senden, Francesco Totti en Steven Gerrard zijn uitzonderingen - en vermoedelijk worden ze alleen nog maar zeldzamer.
Maar voetballers met een clubhart verenigen zich in iets onbetaalbaars, of ze nou oneindig rijk zijn of slechts een beetje. Ze doen ertoe.
gaan we je nou eindelijk een keer zien ?quote:
Ik vind het maar weinig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Nah, ik denk dat het niet meer gaat worden dan 3000. Weinig als je bijvoorbeeld ziet dat Saint Etienne 8000 man mee nam naar Milan of Bayern 10.000 naar Rome. En dat was in de eerste ronde.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:31 schreef Oldground het volgende:
[..]
Na 13 minuten? Zal inmiddels nog wel verder zijn opgelopen.
ga je nou ook nog ?quote:
Daar gaan we nu helaas niet aankomen inderdaad, maar met nog zo'n 20.000 supporters die nog de kans krijgen zie ik het zeker wel oplopen tot 5.000. Met een evt. clubcard verkoop had je wel hoger kunnen uitkomen, maar snap op zich ook wel dat Feyenoord dat nu nog niet doet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het niet meer gaat worden dan 3000. Weinig als je bijvoorbeeld ziet dat Saint Etienne 8000 man mee nam naar Milan of Bayern 10.000 naar Rome. En dat was in de eerste ronde.
Het is natuurlijk een prachtig aantal, maar vind het wat magertjes.
We zien het de komende weken wel, denk dat we de aanvankelijke 3600 wel halen, dan is het afwachten of de resterende 2200 krijgen (volledige uitvakcapaciteit is 5800).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het niet meer gaat worden dan 3000. Weinig als je bijvoorbeeld ziet dat Saint Etienne 8000 man mee nam naar Milan of Bayern 10.000 naar Rome. En dat was in de eerste ronde.
Het is natuurlijk een prachtig aantal, maar vind het wat magertjes.
Eerst morgen natuurlijk nog, maar voor volgende week alvast bovenstaande tweettwitter:feytraining twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 12:27:25Zaterdag 24 Januari openbare training om 10.30 uur in de Kuip.Laatste training voor Ajax-Feyenoord. reageer retweet
ha ha ha godverdomme al die moeite om nietsquote:
Tja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ha ha ha godverdomme al die moeite om niets
hadden we je van te voren ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ha ha ha godverdomme al die moeite om niets
quote:
vervelend kut ventje blijf je ook hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
hadden we je van te voren ook wel kunnen vertellen
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vervelend kut ventje blijf je ook he
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het niet meer gaat worden dan 3000.
twitter:Feyenoord_SLO twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 14:36:33Inmiddels ruim 3.200 kaarten verkocht voor #romFEY reageer retweet
Ja, en vergeet dit niet hèquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:38 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:Feyenoord_SLO twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 14:36:33Inmiddels ruim 3.200 kaarten verkocht voor #romFEY reageer retweet
twitter:dvkeulen80 twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 13:57:46Ook de FBC zal @Feyenoord in Rome in grote getale steunen: al ruim 220 inschrijvingen! #feyenoordzakelijk #romFEY reageer retweet
mn baas gaat ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, en vergeet dit niet hètwitter:dvkeulen80 twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 13:57:46Ook de FBC zal @Feyenoord in Rome in grote getale steunen: al ruim 220 inschrijvingen! #feyenoordzakelijk #romFEY reageer retweet
Haha dat filmpje uit Luik was meesterlijk.quote:twitter:dvkeulen80 twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 13:57:46Ook de FBC zal @Feyenoord in Rome in grote getale steunen: al ruim 220 inschrijvingen! #feyenoordzakelijk #romFEY reageer retweet
Dit hoop ik ook ja.. Die gasten moeten met de instelling het veld ingaan dat er wat te halen valt, aangezien ik niet denk dat Roma 100% gemotiveerd is voor de EL. Als Roma wel op volle oorlogsterkte gaat spelen dan wordt het lastig.. Italiaanse clubs zijn luizig.. tempo ligt nooit erg hoog maar opeens is er een versnelling en ligt de bal in het netje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:04 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop zo dat ze daar een beetje overeind blijven. Europese return in De Kuip die ergens om draait.
Ene kant, Kuyt & Kalou, nostalgie ten top. Andere kant, Kalou wordt niet voor niks zo vaak gepasseerd hè, het is nou niet dat Hertha zo'n topclub is. Wat dat betreft pakt Kuyt wel gewoon de wedstrijden mee. En ze zullen veel salaris in moeten leveren, zijn ze daartoe bereid? Klinkt dus leuk, maar vrees dat het in de praktijk heel erg zal tegenvallenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor komend seizoen zou Feyenoord eens een balletje moeten opgooien bij Salomon Kalou of hij niet is te porren voor een terugkeer. Schijnt dat hij bij Hertha best vaak wordt gepasseerd en ik denk dat we meer hebben aan hem dan aan Dirk Kuyt. Heb ook de indruk dat zijn liefde voor Feyenoord oprechter is dan die van Kuyt.
Sinds dat naar de Kuip is verplaatst is het drie keer niks. Zestienjarige jochies die lekker hamassen op S enzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef Bombvis het volgende:
Eerst morgen natuurlijk nog, maar voor volgende week alvast bovenstaande tweettwitter:feytraining twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 12:27:25Zaterdag 24 Januari openbare training om 10.30 uur in de Kuip.Laatste training voor Ajax-Feyenoord. reageer retweet
Ik moet bekennen dat ik Hertha nooit zie spelen, maar Kalou heeft er wel een stuk of 6 gescoord tot nu toe.. Bij Lille deed hij het goed en hij is een stuk jonger dan Kuyt. Vorig jaar kon hij bij andere clubs meer verdienen maar hij koos voor Hertha. Hij weegt dus ook andere dingen mee dan alleen geld. Zou hem liever bij ons zien dan zo'n Bas Dost. Maar goed, we zullen het wel zien..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ene kant, Kuyt & Kalou, nostalgie ten top. Andere kant, Kalou wordt niet voor niks zo vaak gepasseerd hè, het is nou niet dat Hertha zo'n topclub is. Wat dat betreft pakt Kuyt wel gewoon de wedstrijden mee. En ze zullen veel salaris in moeten leveren, zijn ze daartoe bereid? Klinkt dus leuk, maar vrees dat het in de praktijk heel erg zal tegenvallen
Hij verdiende vorig jaar ¤16.500.000 bruto.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Van Persie zijn contract afloopt transfervrij ophalen.
Ik zie Te Vrede nog liever dan Bas Dost.. Maar Kalou heeft tot nu toe 715 minuten in de Bundesliga gespeeld van de 1350 in totaal (pas vanaf 3e speelronde zat die bij Hertha BSC). Zijn trouwens 5 goals en 1 assist, wat niet heel slecht is.. Mja, K2 heeft altijd gezegd terug te willen keren in de Kuip als bruikbare spelers, dus dan moet het volgend seizoen wel zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik Hertha nooit zie spelen, maar Kalou heeft er wel een stuk of 6 gescoord tot nu toe.. Bij Lille deed hij het goed en hij is een stuk jonger dan Kuyt. Vorig jaar kon hij bij andere clubs meer verdienen maar hij koos voor Hertha. Hij weegt dus ook andere dingen mee dan alleen geld. Zou hem liever bij ons zien dan zo'n Bas Dost. Maar goed, we zullen het wel zien..
Dat is mooi, dan hoeft hij niet meer voor het geld te voetballen en kan die dus wel tekenen voor 3 tonquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:06 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Hij verdiende vorig jaar ¤16.500.000 bruto.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:30 schreef Tortugal het volgende:
Feyenoord A1 - joden A1
Gustavo Hamer schijnt Nouri in zijn zak te hebben, wel 0-1 achter.
Feyenoord A1: Miazek, Gronsveld, Van der Meer, Verdonk, James, Hamer, Klooster, Nieuwkoop, Idrissi, Schuurman, Slabbekoorn
Dit team is wel ongelofelijk talentvol zeg
twitter:AjaxA1watcher twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 16:22:14Voor de 3e keer wint #AjaxA1 de klassieker. Vandaag zijn de Rotterdammers met 1-2 van het veld gestuurd. #feyaja reageer retweet
geheel in stijl van het eerste dus....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef Sunri5e het volgende:
Jammer van de A1. Heb de wedstrijd gezien en deze hadden ze moeten winnen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Tortugal het volgende:
Los van deze miniklassieker, moet er niet veel meer aandacht worden besteed aan mentale training op Varkenoord? Het is al jaren typerend voor Feyenoord dat er gefaald wordt onder druk. Steeds werden er vooral onder Koeman in de laatste minuten nog extreem domme fouten gemaakt, vaak door de jeugd. Ik denk echt dat daar zoveel meer op moet worden getraind, toch veel belangrijker dan een kilootje extra kunnen bankdrukken.
Sander Boschker op de bank bij Twente, natuurlijk.quote:
Net alsof alleen de jeugd fouten maken. Zijn juist vaak de oudere spelers die niet thuis gevenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Tortugal het volgende:
Los van deze miniklassieker, moet er niet veel meer aandacht worden besteed aan mentale training op Varkenoord? Het is al jaren typerend voor Feyenoord dat er gefaald wordt onder druk. Steeds werden er vooral onder Koeman in de laatste minuten nog extreem domme fouten gemaakt, vaak door de jeugd. Ik denk echt dat daar zoveel meer op moet worden getraind, toch veel belangrijker dan een kilootje extra kunnen bankdrukken.
Denk dat ie dat juist bedoelt. Dat ze dat in de jeugd al moeten lerenquote:Op zondag 18 januari 2015 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof alleen de jeugd fouten maken. Zijn juist vaak de oudere spelers die niet thuis geven
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Tortugal het volgende:
Wordt al gewerkt met mental coaches bij de jeugd. Veel meer kun je niet doen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Tortugal het volgende:
Jij hebt geen flauw idee hoe het er op Varkenoord aan toe gaat, of wel? Bekijk onderstaande documentaire even voordat je zulke onzin uitslaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:49 schreef Tortugal het volgende:
Los van deze miniklassieker, moet er niet veel meer aandacht worden besteed aan mentale training op Varkenoord?
Ja, alleen die spelers komen juist niet uit onze eigen jeugdquote:Op zondag 18 januari 2015 11:38 schreef jaykop het volgende:
[..]
Denk dat ie dat juist bedoelt. Dat ze dat in de jeugd al moeten leren
Uiteraard heb ik die documentaire al bekeken, ik zeg toch ook meer? Geloven jullie echt dat je mentaal niet beter kan worden en dat je het maar zo moet laten?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij hebt geen flauw idee hoe het er op Varkenoord aan toe gaat, of wel? Bekijk onderstaande documentaire even voordat je zulke onzin uitslaat.
http://www.dailymotion.co(...)heim-ontrafeld_sport
Met voice-over van niemand minder dan De Cuil.![]()
Zou wat zijn als hij in de 16 in ene "Alle Hakbarren" roept en ontploftquote:Op zondag 18 januari 2015 14:39 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ziet er uit als een of andere terrorist
Tegenstander angst inboezemen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:39 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ziet er uit als een of andere terrorist
Wel te hopen dat er geen Feyenoorders bij staanquote:Op zondag 18 januari 2015 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij in de 16 in ene "Alle Hakbarren" roept en ontploft
Ik heb dan ook niet gedefinieerd welke 16quote:Op zondag 18 januari 2015 14:42 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wel te hopen dat er geen Feyenoorders bij staan
Voetjes nog in het warme zandquote:Op zondag 18 januari 2015 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt er idd op dat de heren nog denken op vakantie te zijn
De voorzetten zijn idd helaas kwalitatief vergelijkbaar aan de cornersquote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef mega-worstje het volgende:
Misschien had Fredje wat meer op voorzetten moeten oefenen op trainingskamp.
Moet je wel iemand hebben die kan koppen. Ze hadden beter kunnen oefenen op snelle combinaties door het midden met een steekpass.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef mega-worstje het volgende:
Misschien had Fredje wat meer op voorzetten moeten oefenen op trainingskamp.
Klopt.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben die kan koppen. Ze hadden beter kunnen oefenen op snelle combinaties door het midden met een steekpass.
Ze hadden op heel veel dingen moeten trainen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben die kan koppen. Ze hadden beter kunnen oefenen op snelle combinaties door het midden met een steekpass.
En een echte spits kopen... Misschien ook handig...quote:Op zondag 18 januari 2015 14:59 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ze hadden op heel veel dingen moeten trainen.Hebben ze eigenlijk wel getraind.
Ach, ik heb ze wel eens slechter zien spelen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Feyenoord wel eens beter zien spelen.
Maar zo slecht als PSV is het gelukkig nog nietquote:Op zondag 18 januari 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee alleen lekker in de zon gezeten en een beetje interviews gegeven aan Ftvquote:Op zondag 18 januari 2015 14:59 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ze hadden op heel veel dingen moeten trainen.Hebben ze eigenlijk wel getraind.
Dat is dan ook het enige wat nog terug te zien is op het veld nu.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:02 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee alleen lekker in de zon gezeten en een beetje interviews gegeven aan Ftv
Ze hadden weer zat praatjes, maar de eerste wedstrijd staan ze er als zoutzakkenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:03 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat nog terug te zien is op het veld nu.
Het ligt ook een deel aan de tactiek van Schreuder.. als een ploeg zo defensief speelt als Twente nu is een leuke wedstrijd bijna niet mogelijkquote:Op zondag 18 januari 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zich geen vreemde tactiek, Twente wil een punt halen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het ligt ook een deel aan de tactiek van Schreuder.. als een ploeg zo defensief speelt als Twente nu is een leuke wedstrijd bijna niet mogelijk
Nu nog meer doelpuntenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Zo mooi om Kazim stappen te zien maken
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Strafschoppen gaan vaak mis bij Feyenoord..
Linkje naar een Rijnmond stream?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef Siyara het volgende:
zit te luisteren op Rijnmond, eerst vloeken en toen kwam Lexie!
Pelle miste ook een paar keer bij Feyenoord..quote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef mega-worstje het volgende:
Ben je een spits, kun je niet eens een pingel in de hoek krijgen.
Ben je een spits kun je geen pingels nemen en niet koppen en je schoten zijn over het algemeen ook zeer matig...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pelle miste ook een paar keer bij Feyenoord..
Zou het een Nederlands record zijn?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Al 5 penalties op rij gemist, dat is echt extreem zielig
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:13 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Zou het een Nederlands record zijn?
Pauzeer de stream ff tot ie synchroon looptquote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat de Rijnmond stream voorloopt op de FOX stream
Goed idee, ben benieuwd of het gaat werken... Doe ik na de rustquote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pauzeer de stream ff tot ie synchroon loopt
Ik ook. Lijkt mij eerlijk gezegd sterk. Het beeld liep bij mij toch minstens 45 sec achter.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goed idee, ben benieuwd of het gaat werken... Doe ik na de rust. Dank
Kan zijn dat pauzeren ook daadwerkelijk pauzeren is... Dan werkt het wel. Als het bufferen doorgaat tenminste.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ook. Lijkt mij eerlijk gezegd sterk. Het beeld liep bij mij toch minstens 45 sec achter.
Ik denk Vormerquote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel een leuke quizvraag wie als laatste heeft gescoord uit een pingen voor Feyenoord.. ik zou het niet weten eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, maakt ook niet uit als Immers elke keer zo'n mooi doelpunt maaktquote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef Vasion het volgende:
Serieus, hoeveelste pingel nu al gemist godsamme
En dan zou het ingestudeerd zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, maakt ook niet uit als Immers elke keer zo'n mooi doelpunt maakt
Dat zou ik nou eens graag bij Feyenoord zienquote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef Vasion het volgende:
One touch voetbal voor de zestien van Twente was
Hadden we nu maar een Spaanse scheidsrechter gehadquote:Op zondag 18 januari 2015 15:23 schreef Almerian het volgende:
Mijn indruk was dat de keeper veel te vroeg in beweging kwam, de strafschop had dus overgenomen moeten worden.
Het veldspel van Feijenoord was in de eerste helft zeer zwak.Hopelijk verbetert het in de tweede helft, tempo, positiespel en nauwkeurigheid moeten omhoog.
Voor het zestienmeter van fc twente door Feyenoord bedoel ik.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou ik nou eens graag bij Feyenoord zien
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef Siyara het volgende:
Iemand een gifje van die goal van Lexie?
Hij denkt daar dus duidelijk anders overquote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor het zestienmeter van fc twente door Feyenoord bedoel ik.
Hmmm, oke. Heb dus liever zoals Twente, snel tikken en daadwerkelijk door de 16 en niet om de 16quote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor het zestienmeter van fc twente door Feyenoord bedoel ik.
Net getest, het werktquote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ook. Lijkt mij eerlijk gezegd sterk. Het beeld liep bij mij toch minstens 45 sec achter.
ja, want topkeepers maken geen foutenquote:
van Beek stond er toch bij? Hij stapt echter naar voren om buitenspel te veroorzaken, maar faalt daar nogal hard in.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef Divje het volgende:
Loopt gewoon niemand mee met die engelaar
Volgens mij denken ze bij 9/10 wedstrijden dat het winterstop is.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typische uit de winterstop wedstrijd dit.
Engelaar kwam vanaf het middenveld op, boulahrouz verzaakt bij die buitenspelval. Ons centrum lag compleet uit elkaarquote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef eight het volgende:
[..]
van Beek stond er toch bij? Hij stapt echter naar voren om buitenspel te veroorzaken, maar faalt daar nogal hard in.
van Beek was degene die naar voren stapt. Dat heeft alleen zin als hij ziet dat boula voor hem staat.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Engelaar kwam vanaf het middenveld op, boulahrouz verzaakt bij die buitenspelval. Ons centrum lag compleet uit elkaar
Net als die 10 anderen. Helaas.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgezien van zijn doelpunt is Immers weer eens verschrikkelijk..
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 18 januari 2015 15:47 schreef eight het volgende:
[..]
van Beek was degene die naar voren stapt. Dat heeft alleen zin als hij ziet dat boula voor hem staat.
Voor Feyenoordbegrippen welquote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gemiste pingel + blunder van Vermeer... Echt meezitten doet het ook niet
En al die fantastische voorzetten afwerkingen hiervoor.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gemiste pingel + blunder van Vermeer... Echt meezitten doet het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |