Wat TP zegt. Je ziet er op alle foto's gewoon goed uitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boven de 100 zou ik je niet geven.
Dankjewelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat TP zegt. Je ziet er op alle foto's gewoon goed uit
Daar heb je heel erg gelijk inquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Zeester het volgende:
Je ziet wel dat je zwaarder bent in je gezicht.
Ik denk dat het van belang is om je heel bewust te zijn van de verraderlijkheid van afvallen en slanker zijn. Het is belangrijk om op een gegeven moment te besluiten om tevreden te zijn, ook al ben je nog steeds niet maat 36. Het is een valkuil om altijd meer te willen, maar altijd ontevreden zijn is ook niet goed.
Dat heb ik over m'n tiener/puber-leeftijd. Ik woog toen 68 kilo bij 1.70. Daar zou ik nu echt een moord voor plegen, maar iedereen (want achterwerk als een vrachtwagen) vond me toen veel te dik. En de dieetellende begon vanaf dat moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je heel erg gelijk in
Was ik toen maar tevreden geweest....
Ben op het moment zelfs meer tevreden over mijn lichaam dan ik toen was, best triest eigenlijk.
Dat is echt een supermooi gewicht, maar inderdaad die leeftijd is lastig met iedereen die er wel iets van vind.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat heb ik over m'n tiener/puber-leeftijd. Ik woog toen 68 kilo bij 1.70. Daar zou ik nu echt een moord voor plegen, maar iedereen (want achterwerk als een vrachtwagen) vond me toen veel te dik. En de dieetellende begon vanaf dat moment.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Merk je al iets van verbetering of eigenlijk niet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat vervelend Tink! Heb je wel het idd dat de Fysio helpt. Of merk je nog geen enkele verbetering?
Uhm, ik heb het idee dat het de ene dag een heel stuk beter gaat dan de andere. Soms kom ik de dag redelijk door op 1200 mg ibuprofen, soms heb ik 3600 nodig. De tape van de fysio helpt wel, m'n spieren zijn wat minder stijf, maar de zeurende gewrichtspijn is wel echt gruwelijk vervelend. Het zeurt, straalt enorm uit en wordt door het werken alleen maar erger. Ik heb oefeningen om de spieren te rekken en een oefening die ik mag doen als de zeurende pijn te vervelend wordt. Ik kan alleen op m'n werk echt niet de hele dag met m'n arm gaan staan bungelen, dus dat doe ik af en toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef Zeester het volgende:
Tink, ik hoop dat je schouder echt snel een beetje verbetert, het lijkt me echt afzien, zo'n continue pijn.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stond laatst onder de douchen na te denken over wat nou mijn ideale gewicht zou zijn en toen dacht ik 'oh zoals in die zomer' oh nee, toen had ik een eetstoornis... 'oh zoals op die foto' ow nee toen had ik een eetstoornis... etc
En toen bedacht ik me dat ik nog nooit een gezond gewicht heb gehad op een normale manier
En dan denk ik ergens toch weer: ja zie je, toen was het beter
Ik zit ook echt in een vage dip. Mijn ATL is niet op de meest gezonde manier tot stand gekomen en ik vind het eigenlijk wel een goed idee. En dat vind ik dan weer een slecht idee
Naja ik weet dat het hier geen therapietopic is maar ik moest het toch even ergens kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Zo was ik ook op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef Zeester het volgende:
Als ik nu opnieuw 14 zou zijn, de leeftijd dat ik echt begon te stijgen in gewicht, zou ik mezelf echt meer willen ontwikkelen in een gezond eetpatroon. Ik heb gewoon domweg nooit geweten wat gezond was, terwijl ik wel dacht dat ik dat wist (ik eet toch gewoon heel veel groente, ik snoep gewoon te veel). Wist ik veel dat stoppen met snoepen niet lukte omdat ik de rest van de dag gewoon veel te weinig at, en dan 's middags en 's avonds ging compenseren met snoep. Geen wonder dat je er niet af kunt blijven, het vlees is tenslotte zwak. En helemaal als je honger hebt. Ik denk dat ik de helft van mijn middelbare schooltijd tot een uur of 3 als ik thuis kwam niets at. Misschien een mars, of iets van de AH, en soms het brood uit mijn broodtrommel, maar in ieder geval geen ontbijt en weinig lunch.
Oja dat soort dingen zag ik ook veel jongeren doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:37 schreef JaneDoe het volgende:
ik ook! totdat ik ontdekte dat er in de directe omgeving van de school zich maar liefst 3 snackbars bevonden
daarna waren de roze koeken en milkshakes (want: dat is tenminste geen vette patat of frikandel) niet aan te slepen
![]()
if i could turn back time...
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkdag voorbijnu naar huiss WEEKEND
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkdag voorbijnu naar huiss WEEKEND
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Je kan het hier ook echt kwijt.quote:
Uniekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Spoilers.. Succes en wees aub niet beschaamd er zijn er zoveel meer.
En eten dat moet je, dat kan je niet ontwijken... Blijft een ongelooflijk lastige materie maar als je het kan delen dan wordt het wel bespreekbaar en daardoor wat toegankelijker.
Niet schamen alsjeblieft, echt niet! Niet voor jezelf houden, je houdt jezelf voor de gek
Hoe was je tonijnsalade met sesamolie? Ik kan hem niet meer vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:13 schreef Sarabi het volgende:
http://chickslovefood.com/zoete-aardappelrosti/was echt heel lekker.
Ben er nog niet aan toe gekomen helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was je tonijnsalade met sesamolie? Ik kan hem niet meer vinden.
Edit: nevermind, heb hem ineens gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |