abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148748019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh doe dat dan eens, mag ook in het daarvoor bestemde topic, ik wacht wel af maar ben bang dat we weer een herhaling van al bekende punten krijgen die eigenlijk alleen maar de onkunde van de "waarheidszoeker" aantonen.
Je maakt twee denkfouten :

1 Dat ik hier ben om jou te overtuigen

2 Het verdiepen in het materie is een solistische activiteit . Ik ga het vuile werk niet voor jou doen :*

En nu weer terug ontopic
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148748114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je maakt twee denkfouten :

1 Dat ik hier ben om jou te overtuigen

2 Het verdiepen in het materie is een solistische activiteit . Ik ga het vuile werk niet voor jou doen :*

En nu weer terug ontopic
Ah de luie waarheidszoeker dus en alleen maar geintresseerd in je eigen waarheid ook nog eens een keer.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 14:42:00 #103
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_148748246
Het lijkt wel een bokswedstrijd hier. Rechtse directen, uppercuts, stootjes onder de gordel. Héérlijk.
pi_148748332
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef kalinhos het volgende:
Alsnog gaat het met bv 9-11 de discussie over de fysieke gebeurtenissen. Het instorten van de torens, het raken van de torens, etc. Bij CH gaat het over het gedrag van de schutters, de mensen op het dak of van een politie-agent.
Ik wil niet off topic gaan, maar daar gaat het mbt 9-11 ook om. Het gedrag van de vermeende kapers komt regelmatig aan bod, de idiote reactie van Bush in het klaslokaal, het Aol van Rumsfeld, het Aol van de mensen die MC moesten bellen.
Tuurlijk is 9-11 anders maar de vreemde gedragingen zijn wel degelijk een punt van aandacht.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 14:53:13 #105
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148748566
Even tussendoor een bericht over hoe onafhankelijk de Nederlandse Media is. (Niet dus!)
Dus ook niet wat betreft de aanslag in Parijs.
“Nederlandse mediabedrijven worden gekoloniseerd door superrijken”

http://www.ninefornews.nl(...)rd-door-superrijken/
http://www.vpro.nl/lees/n(...)-van-der-meulen.html
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148748611
Er is volgens mij hier niemand die beweert dat 'de media' altijd zuivere intenties heeft en altijd 100% 'de waarheid' ten toon spreidt.
Ja doei.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 14:58:25 #107
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148748719
Dat is op zijn minst toch zeer zorgelijk?
Definitie van journalistiek:
Journalistiek is het verslag doen van nieuws. Een journalist verzamelt en verwerkt het nieuws voor de lezer, kijker of luisteraar. Journalistiek is de discipline van het verzamelen, controleren, rapporteren en analyseren van het nieuws. Een journalistiek bericht dient in eerste instantie antwoord te geven op de vragen wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe (=de vijf W's + H). Er bestaan twee belangrijke vormen van journalistiek: de feiten zo neutraal en objectief mogelijk doorgeven
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148748738
Behoorlijk offtopic dit.
pi_148748740
Is het ook, maar het is ook van alle tijden dat nieuws zelden objectief is. Maar dat zegt niet dat ze deze aanval mede-verzinnen. Wel dat ze helpen het vuurtje op te laaien, bijvoorbeeld, dat is een goede mogelijkheid, want angst verkoopt.
Ja doei.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:02:59 #110
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148748844
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Is het ook, maar het is ook van alle tijden dat nieuws zelden objectief is. Maar dat zegt niet dat ze deze aanval mede-verzinnen. Wel dat ze helpen het vuurtje op te laaien, bijvoorbeeld, dat is een goede mogelijkheid, want angst verkoopt.
Tuurlijk is de aanval in Parijs niet verzonnen.
Maar dat ze dat misbruiken om vuurtjes op te laaien en bepaalde zaken te stigmatiseren.
Nieuwe wetgevingen erdoor drukken e.d. is zeer zorgelijk.
pi_148748978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Tuurlijk is de aanval in Parijs niet verzonnen.
Maar dat ze dat misbruiken om vuurtjes op te laaien en bepaalde zaken te stigmatiseren.
Nieuwe wetgevingen erdoor drukken e.d. is zeer zorgelijk.
Is er al wat doorgedrukt dan?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:07:22 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148748981
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was een van de eerste lessen die ik leerde op de Academie voor Journalistiek: objectiviteit bestaat niet. Je neemt tenslotte altijd je eigen subjectieve waarden mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148749068
Objectiviteit is een illusie. Lang leve reflexiviteit! O+
Ja doei.
pi_148749170
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was een van de eerste lessen die ik leerde op de Academie voor Journalistiek: objectiviteit bestaat niet. Je neemt tenslotte altijd je eigen subjectieve waarden mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
Objectiviteit is een illusie. Lang leve reflexiviteit! O+
En zo denk ik dan weer aan de gene die de MSM afschuiven als totale onzin en gecontroleerde items.
Ik hoop dat die gene ook begrijpen dat er zich precies hetzelfde verhaal afspeelt bij de media site's en kranten die zij nastreven.

Het is allemaal maar relatief, je leest en luistert zoals je het zelf wilt lezen en horen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_148749239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

[..]

En zo denk ik dan weer aan de gene die de MSM afschuiven als totale onzin en gecontroleerde items.
Ik hoop dat die gene ook begrijpen dat er zich precies hetzelfde verhaal afspeelt bij de media site's en kranten die zij nastreven.

Het is allemaal maar relatief, je leest en luistert zoals je het zelf wilt lezen en horen.
Precies. Net als dat chief-editors van kranten bepalen wat er wel en niet in een krant komt en op welke manier gebeurt datzelfde bij zogenaamde 'NM' websites en andere media-bronnen. Ook daar wordt geselecteerd.
Ja doei.
pi_148749506
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Precies. Net als dat chief-editors van kranten bepalen wat er wel en niet in een krant komt en op welke manier gebeurt datzelfde bij zogenaamde 'NM' websites en andere media-bronnen. Ook daar wordt geselecteerd.
Overal wordt geselecteerd.

Denk aan iets onschuldigs als een samenvatting van een voetbalwedstrijd. Je kan in een samenvatting van 5 minuten de complete 90 minuten anders laten ogen. En dat gebeurt dan ook regelmatig.

Objectiviteit bestaat inderdaad niet in de journalistiek. Dit betekent echter niet dat ze alles aan elkaar vast liegen.
pi_148749844
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:
Dit is echt raar!
Fucking weirdo's.

Lesta's Hebdo Hoax - It's hilarious when you know that nobody died or got hurt!

Maar natuurlijk gaan de MSM'ers roepen dat "Everyone reacts differently to bereavement"
Dank Tingo, goede bijdrage!

Het lachen van die mensen, het is toch ongelooflijk. 'Frankrijks 9/11'...

Dat is het probleem met vicims; ze geven zichzelf weg omdat ze juist wel op dezelfde manier reageren.

Het argument "iedereen reageert anders" is een heel goed argument, maar dat wordt nu net niet gevolgd. Je zag het bij Sandy Hook, bij de Boston Bombings, de zieke "vader" van James Foley en nu hier weer.

Dank voor deze video, dit is goed materiaal.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148749913
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank Tingo, goede bijdrage!

Het lachen van die mensen, het is toch ongelooflijk. 'Frankrijks 9/11'...

Dat is het probleem met vicims; ze geven zichzelf weg omdat ze juist wel op dezelfde manier reageren.

Het argument "iedereen reageert anders" is een heel goed argument, maar dat wordt nu net niet gevolgd. Je zag het bij Sandy Hook, bij de Boston Bombings, de zieke "vader" van James Foley en nu hier weer.

nog iemand die denkt dat je op een begrafenis alleen maar huilt

[ Bericht 0% gewijzigd door Awsom op 16-01-2015 15:39:35 (typo :P) ]
pi_148749980
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:36 schreef Awsom het volgende:

[..]

nog iemand die denkt dat je op een begravenis alleen maar huilt
-edit-

[ Bericht 14% gewijzigd door Lavenderr op 16-01-2015 15:39:53 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 15:38:49 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_148749996
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:36 schreef Awsom het volgende:

[..]

nog iemand die denkt dat je op een begravenis alleen maar huilt
Dat is zo'n misvatting.
Neem nu de begrafenis van Frans Molenaar. Werd volop gelachen en herinneringen opgehaald en ja, daar hoort een lach ook bij.
pi_148750015
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef El_Matador het volgende:

:') ach hou toch op, dit filmpje zegt wederom helemaal niks, behalve dan dat degene die het comentaar er bij heeft gezet volgslagen krankzinnig is en zaken wil zien die helemaal niet zichtbaar zijn, zoals de vrouw die binnenmonds zou overgeven of de man die je niet ziet lachen maar wat volgens die krankzinnige een lach zou zijn.
pi_148750047
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is zo'n misvatting.
Neem nu de begrafenis van Frans Molenaar. Werd volop gelachen en herinneringen opgehaald en ja, daar hoort een lach ook bij.
Exact.
pi_148750097
Dit filmpje toont wederom weer aan dat zelfbenoemde "waarheidszoekers" wat vaker naar buiten zouden moeten gaan, ze zijn blijkbaar niet gewend aan menselijke interactie.
pi_148750101
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is zo'n misvatting.
Ik moest meteen aan deze denken ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_148750105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') ach hou toch op, dit filmpje zegt wederom helemaal niks, behalve dan dat degene die het comentaar er bij heeft gezet volgslagen krankzinnig is en zaken wil zien die helemaal niet zichtbaar zijn, zoals de vrouw die binnenmonds zou overgeven of de man die je niet ziet lachen maar wat volgens die krankzinnige een lach zou zijn.
Dit filmpje zegt een heleboel, en met name omdat het gewoon MSM is wat je ziet, alleen wordt er een visie van een iets kritischer kijker dan jij (totaal onbeargumenteerd "vol(g)slagen krankzinnig" genoemd) bij gezet.

Je hoeft het niet met al die observaties eens te zijn, je kunt je eigen kijk hebben, maar dat al die mensen daar een beetje staan te lachen, grinniken tot zelfs een schaterlach van de "uitgeslapen" Renald aan toe, dat zou je aan het denken moeten zetten.

Maar ik las dat jij denkt dat "er geen enkel bewijs van een inside job voor 9/11 is", dan wordt het moeilijk. Categorisch duizenden aanwijzingen en duidelijke fysische onmogelijkheden negeren om het VSAmerikaanse staatspropagandaverhaal maar te herhalen, is natuurlijk weinig kritisch.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')