abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:36:11 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148735540
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Laat nou maar gewoon, hier komt zeer waarschijnlijk geen zinnig gesprek uit, je irriteert me.
Leg me eens uit dan, wat versta jij onder alert zijn? Achteromkijken naar elke kopdoek of gewaad in je omgeving? Omreizen? Je laat je beperken door wat een stel extremisten roept?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_148735551
Heeft geen zin om je gedrag aan te passen. Statistisch gezien is de kans dat je door terrorisme gedood wordt miniem, Grotere kans op een fietsongeluk zoals Cabu terecht zei. Net zoals vliegen veiliger is dan de rit naar het vliegveld, maar als er 1tje naar beneden komt is het wereldnieuws.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:36:56 #203
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_148735555
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Szura het volgende:

[..]

Leg me eens uit dan, wat versta jij onder alert zijn? Achteromkijken naar elke kopdoek of gewaad in je omgeving? Omreizen? Je laat je beperken door wat een stel extremisten roept?
Als je een moslims ziet moet je de politie bellen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_148735559
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]

http://www.rtvutrecht.nl/(...)evaarlijke-stof.html

Bewoner Utrechtse woning vol 'gevaarlijke stoffen' niet thuis

UTRECHT - Een situatie met een verwarde man die in een woning vol gevaarlijke stoffen op de Ivoordreef in Utrecht zou zitten, is donderdagavond met een sisser afgelopen.

De politie en brandweer waren massaal op de been na een melding dat de flat volstond met 'gevaarlijke stoffen'. Omdat binnen mogelijk een verwarde man zou zitten, werden uit voorzorg omliggende woningen ontruimd.

Toen een arrestatieteam korte tijd later de woning binnenviel, bleek die zorg voor niks te zijn. De man was niet thuis en het aantal brandbare stoffen, volgens de politie ging het om ethanol, was erg klein. De politie wil wel nog graag met de man spreken over de gebeurtenissen van vandaag.
lol, stookte z'n eigen jenever..
pi_148735560
quote:

[..]

Dat zou kunnen dat ligt maar net aan de omstandigheden, in het Midden-Oosten ging ik ook niet elke keer de buurten in waar ze zeiden het gevaarlijk te zijn voor Westerlingen, het ligt net aan wat een aanvaardbaar risico is en welke rol ik vervul.
pi_148735565
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Op dit moment niet, maar ik sluit niet uit dat het zou kunnen, soms hoef je het gevaar duidelijk dus niet op te zoeken.
Maar je kunt je afvragen waar je dan de grens trekt. Als je op vakantie gaat, is er ook een kans dat je vliegtuig neerstort of dat er een aanslag op wordt gepleegd.. Zie jij het vliegen dan als 'het gevaar opzoeken'?
pi_148735566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Als je een moslims ziet moet je de politie bellen.
En die komen dan ook gelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:37:51 #208
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148735571
quote:

[..]

112 bellen als je een tulband ziet.

Als je gaat, ga je toch. Misschien word je morgen overreden door een vrachtwagen, of krijg je een hartaanval. Als je je overal druk over moet gaan maken heb je geen leven meer, en dat is het doel van deze fundamentalistische mafjoekels.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148735583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:37 schreef DeJori het volgende:

[..]

Als je gaat, ga je toch. Misschien word je morgen overreden door een vrachtwagen, of krijg je een hartaanval. Als je je overal druk over moet gaan maken heb je geen leven meer, en dat is het doel van de politici die beleid maken op deze fundamentalistische mafjoekels.
Fixed.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 16 januari 2015 @ 00:39:37 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148735598
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zou kunnen dat ligt maar net aan de omstandigheden, in het Midden-Oosten ging ik ook niet elke keer de buurten in waar ze zeiden het gevaarlijk te zijn voor Westerlingen, het ligt net aan wat een aanvaardbaar risico is en welke rol ik vervul.
Wat is de volgende stap? Ontslag nemen om uit die rol die je vervult te stappen?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:40:34 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148735617
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fixed.
Gelukkig maakt ene Geert W. geen direct beleid.
pi_148735620
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat is de volgende stap? Ontslag nemen om uit die rol die je vervult te stappen?
Dat zal ik zeer waarschijnlijk niet doen tenzij ik morele bezwaren heb bij mijn rol en die niet op een andere manier kan behartigen, zoals ik al zei, gewoon voorzichtig zijn, als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor andere mensen, al die stoere praat telkens op internet, terwijl bijna iedereen weet dat er genoeg mensen behoorlijk bang zijn en dat dit ook niets is om je voor te schamen.
pi_148735625
Is het nou nog bezig daar in Angleur?
I´m back.
pi_148735629
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:40 schreef Szura het volgende:

[..]

Gelukkig maakt ene Geert W. geen direct beleid.
Die heb je ook helemaal niet nodig, er zijn anderen die veel erger zijn.

Maar die zie je niet op TV.

pi_148735632
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
Is het nou nog bezig daar in Angleur?
Nee, zijn opgepakt

quote:
De politie schoot op twee mannen die met een auto op de vlucht waren van de wegpolitie in de provincie Luxemburg. Er vielen geen gewonden en de twee vluchtelingen werden opgepakt vertelde de Luikse politie aan Belga.
pi_148735640
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zal ik zeer waarschijnlijk niet doen tenzij ik morele bezwaren heb bij mijn rol en die niet op een andere manier kan behartigen, zoals ik al zei, gewoon voorzichtig zijn, als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor andere mensen, al die stoere praat telkens op internet, terwijl bijna iedereen weet dat er genoeg mensen behoorlijk bang zijn en dat dit ook niets is om je voor te schamen.
Is het dan juist niet goed om het wat meer in perspectief te plaatsen. En erachter te komen dat het voornamelijk irrationele angsten zijn?

Het is namelijk echt bezopen om te denken dat je een noemenswaardige kans hebt om bij een aanslag betrokken te raken als je door Nederland reist met de trein.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:42:01 #217
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148735641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:37 schreef DeJori het volgende:

[..]

Wat een laxerende posts toch de laatste dagen. Ik loop ook geregeld in een lange "jurk". Zou van de zotte zijn als daarom iemand de politie zou bellen. Het gaat er toch om dat iemand vrede uitstraalt. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148735647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:41 schreef Downwards het volgende:

[..]

Is het dan juist niet goed om het wat meer in perspectief te plaatsen. En erachter te komen dat het voornamelijk irrationele angsten zijn?
Irrationeel :') :'), wat een onzin zeg, denk toch eens na.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:42:47 #219
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148735650
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat een laxerende posts toch de laatste dagen. Ik loop ook geregeld in een lange "jurk". Zou van de zotte zijn als daarom iemand de politie zou bellen. Het gaat er toch om dat iemand vrede uitstraalt. :{

Anders quote je gewoon even de hele post voordat je het uit verband trekt, dropveter.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:43:03 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148735658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarom betitel je mensen die gewoon hun normale leven willen leven en zich niet gek laten maken door extremistische taal als internethelden, die vanachter hun toetsenbord stoere taal uitslaan?
pi_148735662
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hakuna01, ben jij het?

pi_148735667
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:43 schreef Szura het volgende:

[..]

Waarom betitel je mensen die gewoon hun normale leven willen leven en zich niet gek laten maken door extremistische taal als internethelden, die vanachter hun toetsenbord stoere taal uitslaan?
Omdat het niet altijd bij dergelijke internethelden blijft, en ik zeg voorzichtig te zijn, en niet dat jij jouw hele dagelijkse leven vervolgens nog eens zou moeten aanpassen dus.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:44:02 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148735674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef DeJori het volgende:

[..]

Anders quote je gewoon even de hele post voordat je het uit verband trekt
Dat was niet de bedoeling. Verkeerd gelezen, ik was te gretig om het woordje laxerende te verwerken in een post. :{

Excuses.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148735677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Irrationeel :') :'), wat een onzin zeg, denk toch eens na.
Jij weet toch zelf ook wel dat de kans verwaarloosbaar is dat jij direct bij een aanslag betrokken raakt (zeker als modale burger)? Sommigen zijn daar dus nog niet van overtuigd.. En er zelfs bang voor. Dat is te bezopen voor woorden.
pi_148735682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nee, zijn opgepakt

[..]

Gek ik lees dat er 1 is uitgeschakeld en dat 4 politie-auto's een andere auto heeft omsingeld en dat het nu schieten is.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')