Leg me eens uit dan, wat versta jij onder alert zijn? Achteromkijken naar elke kopdoek of gewaad in je omgeving? Omreizen? Je laat je beperken door wat een stel extremisten roept?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Laat nou maar gewoon, hier komt zeer waarschijnlijk geen zinnig gesprek uit, je irriteert me.
Als je een moslims ziet moet je de politie bellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Leg me eens uit dan, wat versta jij onder alert zijn? Achteromkijken naar elke kopdoek of gewaad in je omgeving? Omreizen? Je laat je beperken door wat een stel extremisten roept?
lol, stookte z'n eigen jenever..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)evaarlijke-stof.html
Bewoner Utrechtse woning vol 'gevaarlijke stoffen' niet thuis
UTRECHT - Een situatie met een verwarde man die in een woning vol gevaarlijke stoffen op de Ivoordreef in Utrecht zou zitten, is donderdagavond met een sisser afgelopen.
De politie en brandweer waren massaal op de been na een melding dat de flat volstond met 'gevaarlijke stoffen'. Omdat binnen mogelijk een verwarde man zou zitten, werden uit voorzorg omliggende woningen ontruimd.
Toen een arrestatieteam korte tijd later de woning binnenviel, bleek die zorg voor niks te zijn. De man was niet thuis en het aantal brandbare stoffen, volgens de politie ging het om ethanol, was erg klein. De politie wil wel nog graag met de man spreken over de gebeurtenissen van vandaag.
Dat zou kunnen dat ligt maar net aan de omstandigheden, in het Midden-Oosten ging ik ook niet elke keer de buurten in waar ze zeiden het gevaarlijk te zijn voor Westerlingen, het ligt net aan wat een aanvaardbaar risico is en welke rol ik vervul.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Leg me eens uit dan, wat versta jij onder alert zijn? Achteromkijken naar elke kopdoek of gewaad in je omgeving? Omreizen? Je laat je beperken door wat een stel extremisten roept?
Maar je kunt je afvragen waar je dan de grens trekt. Als je op vakantie gaat, is er ook een kans dat je vliegtuig neerstort of dat er een aanslag op wordt gepleegd.. Zie jij het vliegen dan als 'het gevaar opzoeken'?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar ik sluit niet uit dat het zou kunnen, soms hoef je het gevaar duidelijk dus niet op te zoeken.
En die komen dan ook gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een moslims ziet moet je de politie bellen.
112 bellen als je een tulband ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
112 bellen als je een tulband ziet.
Als je gaat, ga je toch. Misschien word je morgen overreden door een vrachtwagen, of krijg je een hartaanval. Als je je overal druk over moet gaan maken heb je geen leven meer, en dat is het doel van de politici die beleid maken op deze fundamentalistische mafjoekels.
Wat is de volgende stap? Ontslag nemen om uit die rol die je vervult te stappen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen dat ligt maar net aan de omstandigheden, in het Midden-Oosten ging ik ook niet elke keer de buurten in waar ze zeiden het gevaarlijk te zijn voor Westerlingen, het ligt net aan wat een aanvaardbaar risico is en welke rol ik vervul.
Gelukkig maakt ene Geert W. geen direct beleid.quote:
Dat zal ik zeer waarschijnlijk niet doen tenzij ik morele bezwaren heb bij mijn rol en die niet op een andere manier kan behartigen, zoals ik al zei, gewoon voorzichtig zijn, als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor andere mensen, al die stoere praat telkens op internet, terwijl bijna iedereen weet dat er genoeg mensen behoorlijk bang zijn en dat dit ook niets is om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap? Ontslag nemen om uit die rol die je vervult te stappen?
Die heb je ook helemaal niet nodig, er zijn anderen die veel erger zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig maakt ene Geert W. geen direct beleid.
Nee, zijn opgepaktquote:
quote:De politie schoot op twee mannen die met een auto op de vlucht waren van de wegpolitie in de provincie Luxemburg. Er vielen geen gewonden en de twee vluchtelingen werden opgepakt vertelde de Luikse politie aan Belga.
Is het dan juist niet goed om het wat meer in perspectief te plaatsen. En erachter te komen dat het voornamelijk irrationele angsten zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zal ik zeer waarschijnlijk niet doen tenzij ik morele bezwaren heb bij mijn rol en die niet op een andere manier kan behartigen, zoals ik al zei, gewoon voorzichtig zijn, als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor andere mensen, al die stoere praat telkens op internet, terwijl bijna iedereen weet dat er genoeg mensen behoorlijk bang zijn en dat dit ook niets is om je voor te schamen.
Wat een laxerende posts toch de laatste dagen. Ik loop ook geregeld in een lange "jurk". Zou van de zotte zijn als daarom iemand de politie zou bellen. Het gaat er toch om dat iemand vrede uitstraalt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
112 bellen als je een tulband ziet.
Irrationeelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is het dan juist niet goed om het wat meer in perspectief te plaatsen. En erachter te komen dat het voornamelijk irrationele angsten zijn?
Anders quote je gewoon even de hele post voordat je het uit verband trekt, dropveter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een laxerende posts toch de laatste dagen. Ik loop ook geregeld in een lange "jurk". Zou van de zotte zijn als daarom iemand de politie zou bellen. Het gaat er toch om dat iemand vrede uitstraalt.²
Waarom betitel je mensen die gewoon hun normale leven willen leven en zich niet gek laten maken door extremistische taal als internethelden, die vanachter hun toetsenbord stoere taal uitslaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zal ik zeer waarschijnlijk niet doen tenzij ik morele bezwaren heb bij mijn rol en die niet op een andere manier kan behartigen, zoals ik al zei, gewoon voorzichtig zijn, als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor andere mensen, al die stoere praat telkens op internet, terwijl bijna iedereen weet dat er genoeg mensen behoorlijk bang zijn en dat dit ook niets is om je voor te schamen.
Hakuna01, ben jij het?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een laxerende posts toch de laatste dagen. Ik loop ook geregeld in een lange "jurk". Zou van de zotte zijn als daarom iemand de politie zou bellen. Het gaat er toch om dat iemand vrede uitstraalt.²
Omdat het niet altijd bij dergelijke internethelden blijft, en ik zeg voorzichtig te zijn, en niet dat jij jouw hele dagelijkse leven vervolgens nog eens zou moeten aanpassen dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom betitel je mensen die gewoon hun normale leven willen leven en zich niet gek laten maken door extremistische taal als internethelden, die vanachter hun toetsenbord stoere taal uitslaan?
Dat was niet de bedoeling. Verkeerd gelezen, ik was te gretig om het woordje laxerende te verwerken in een post.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Anders quote je gewoon even de hele post voordat je het uit verband trekt
Jij weet toch zelf ook wel dat de kans verwaarloosbaar is dat jij direct bij een aanslag betrokken raakt (zeker als modale burger)? Sommigen zijn daar dus nog niet van overtuigd.. En er zelfs bang voor. Dat is te bezopen voor woorden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Irrationeel![]()
, wat een onzin zeg, denk toch eens na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |