http://www.rtvutrecht.nl/(...)evaarlijke-stof.htmlquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
Het komt nu wel angstaanjagend dichtbij...
Verwarde man in Utrechtse woning met mogelijk gevaarlijke stof
http://www.nu.nl/binnenla(...)evaarlijke-stof.html
Gepubliceerd: 15 januari 2015 19:40 Laatste update: 15 januari 2015 20:01
Een verwarde man in Utrecht bevindt zich in een woning met "een stof die mogelijk gevaarlijk kan zijn". Het gaat waarschijnlijk om gas.
Dat zegt een woordvoerder van de politie donderdag tegen RTV Utrecht.
Brandweermensen zijn naar de woning in de Utrechtse wijk Overvecht gegaan om metingen te doen. Agenten assisteren de brandweermensen, omdat de man misschien nog in het huis zit.
Omliggende huizen aan de Ivoordreef zijn uit voorzorg ontruimd. Bewoners worden in de buurt opgevangen.
Zelfs als jij geregeld op A'dam CS komt en daar komt een keer een aanslag, is de kans verwaarloosbaar dat jij er direct door getroffen wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn, gewoon oplettend, je laten doden omdat je koppig bent is ook maar vervelend wellicht.
Heeft 'ie al 'allahu akhbar' geschreeuwd?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
Het komt nu wel angstaanjagend dichtbij...
Verwarde man in Utrechtse woning met mogelijk gevaarlijke stof
http://www.nu.nl/binnenla(...)evaarlijke-stof.html
Gepubliceerd: 15 januari 2015 19:40 Laatste update: 15 januari 2015 20:01
Een verwarde man in Utrecht bevindt zich in een woning met "een stof die mogelijk gevaarlijk kan zijn". Het gaat waarschijnlijk om gas.
Dat zegt een woordvoerder van de politie donderdag tegen RTV Utrecht.
Brandweermensen zijn naar de woning in de Utrechtse wijk Overvecht gegaan om metingen te doen. Agenten assisteren de brandweermensen, omdat de man misschien nog in het huis zit.
Omliggende huizen aan de Ivoordreef zijn uit voorzorg ontruimd. Bewoners worden in de buurt opgevangen.
Ja, de kans dat je tegen een lelijke Duitser opbotst, is ietsjes groter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zelfs als jij geregeld op A'dam CS komt en daar komt een keer een aanslag, is de kans verwaarloosbaar dat jij er direct door getroffen wordt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij woont in Overvecht. Is goed toeven daar man. Voelt als Marokko aan.²
Treinen zijn dan ook redelijk terroristenvrij, enkel een paar Molukkers die het een keer hebben geprobeerd. Internationale treinen komt wel regelmatig de marechaussee een bezoekje brengen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mensen stappen hier gewoon in een drukke trein zonder gefouilleerd te worden....
Zo kun je dus nog wel even doorgaan.
dus je bent koppig als je geen stations wenst te mijden? Alleen omdat een stel baardapen wat roept? Dan kunnen we straks alle stadsbussen, pleinen, musea, bioscopen en stadions ook wel mijden. Niet aan meedoen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn, gewoon oplettend, je laten doden omdat je koppig bent is ook maar vervelend wellicht.
Gewoon voorzichtig zijn hoe moeilijk is dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
dus je bent koppig als je geen stations wenst te mijden? Alleen omdat een stel baardapen wat roept? Dan kunnen we straks alle stadsbussen, pleinen, musea, bioscopen en stadions ook wel mijden. Niet aan meedoen.
Valt wel mee. Iets meer dan de helft van de bewoners is daar allochtoon, waarvan dus een redelijk percentage Marokkaans. En dan zijn ze nog vrij schuchter ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij woont in Overvecht. Is goed toeven daar man. Voelt als Marokko aan.²
Supermarkten en redactielokalen waren tot voor kort ook wel redelijk terroristenvrij. Wat wilde je nou zeggen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Treinen zijn dan ook redelijk terroristenvrij, enkel een paar Molukkers die het een keer hebben geprobeerd. Internationale treinen komt wel regelmatig de marechaussee een bezoekje brengen.
Dat zijn ze nu opeens niet meer zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Supermarkten en redactielokalen waren tot voor kort ook wel redelijk terroristenvrij.
Overvecht, is dat niet die wijk waar Prem Radakishun werd bekogeld door Mocro kids tijdens een montage over de overlast die daar plaats vindt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
BSB heeft het over de tijd dat de Rode Brug er nog was...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Overvecht, is dat niet die wijk waar Prem Radakishun werd bekogeld door Mocro kids tijdens een montage over de overlast die daar plaats vindt?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu opeens niet meer zeker?
Eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:30 schreef HiZ het volgende:
[..]Het punt is dat het geen station of vliegveld hoeft te zijn. Het kan elke willekeurige plek zijn. Nergens meer heen gaan is geen oplossing. Alert zijn wel.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu opeens niet meer zeker?
En voorzichtig zijn, dat is me niet meer op plekken begeven waar ik wil zijn? Bekijk het. Het juiste antwoord op dat soort taal is doorgaan met leven op de manier die je gewoon bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig zijn hoe moeilijk is dat te begrijpen.
Stoer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:31 schreef Szura het volgende:
[..]
En voorzichtig zijn, dat is me niet meer op plekken begeven waar ik wil zijn? Bekijk het. Het juiste antwoord op dat soort taal is doorgaan met leven op de manier die je gewoon bent.
Gewoon gezond na blijven denken lijkt mij het deviesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:30 schreef HiZ het volgende:
[..]Het punt is dat het geen station of vliegveld hoeft te zijn. Het kan elke willekeurige plek zijn. Nergens meer heen gaan is geen oplossing. Alert zijn wel.
Varkenskoppen roosteren voor de plaatselijke moskee laat ik dit weekend toch maar schieten denk ik...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:31 schreef Szura het volgende:
Het juiste antwoord op dat soort taal is doorgaan met leven op de manier die je gewoon bent.
BBQ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Varkenskoppen roosteren voor de plaatselijke moskee laat ik dit weekend toch maar schieten denk ik...
Maar wat houdt de 'dreiging' voor jou concreet in dan? Zou je stations als Amsterdam of Utrecht CS in de toekomst mogelijk gaan mijden?quote:
Op dit moment niet, maar ik sluit niet uit dat het zou kunnen, soms hoef je het gevaar duidelijk dus niet op te zoeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar wat houdt de 'dreiging' voor jou concreet in dan? Zou je stations als Amsterdam of Utrecht CS in de toekomst mogelijk gaan mijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |