Ze hebben het handboek 1984 er maar weer bijgepaktquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef El_Matador het volgende:
Die politici ruiken hun kans om nog meer privacyvernietiging over onschuldige burgers uit te storten.
Voor 5 gekken met wat pistooltjes.
Stop er dan mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
onzinnige getallen, heb ik zo'n hekel aan...
Om onopvallend het bureau binnen te lopenquote:
Dat maakt dat je suis Charlie ook vrij ironisch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef El_Matador het volgende:
Die politici ruiken hun kans om nog meer privacyvernietiging over onschuldige burgers uit te storten.
Ja dacht ik ook. Maar net alsof niemand dat opmerktquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om onopvallend het bureau binnen te lopen
Kan een handige manier zijn om net wat meer vertrouwen te winnen op bepaalde plekken (en later toe te slaan).quote:
Alsof een dictatuur slecht isquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef El_Matador het volgende:
Nou nee. Wij hebben zat shit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het viel toch wel mee in Nederland?
Zamjatin kon beter schrijven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben het handboek 1984 er maar weer bijgepakt
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:44 schreef Jump het volgende:
[..]
73.15% van de statistieken wordt ter plekke verzonnen.
Allemaal Arabische sukkels.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:52 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Allemaal Arabische sukkels.
Met hun klapperpistooltjes aanslagen plegen.
Vergeleken met het wapentuig dat Westerse legers hebben zijn het inderdaad klapperpistooltjes.quote:
Helaas nog niet gelezenquote:
Alsnog oorlogswapens en automatische wapens, waarmee meer dan genoeg schade aangericht kan worden. Dat lijkt mij een stuk relevanter dan het vergelijken met een modern Westers leger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vergeleken met het wapentuig dat Westerse legers hebben zijn het inderdaad klapperpistooltjes.
Klinkt als iets wat ik gelezen moet hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Coleen: I have turned my son into a gigolo... ?
VTMquote:Schoten in Luik
Er zijn vanavond nog schoten gelost tijdens een politie achtervolging in Angleur, eveneens in Luik, in de buurt van het koopcentrum ‘Belle-Ile’. De politie schoot op twee mannen die met een auto op de vlucht waren van de wegpolitie in de provincie Luxemburg. Er vielen geen gewonden en de twee vluchtelingen werden opgepakt vertelde de Luikse politie aan Belga.
De oorzaak van de achtervolging is nog niet bekend, niets wijst op een verband met de antiterreuracties van vanavond.
Als je het fotootje erbij ziet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik gelezen moet hebben.
Not sure if.....quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef Samuray13 het volgende:
Ik blijf me verbazen om die Arabieren en hun debiele aanslagen tegen het westen.
Jarenlang trainen in Yemen of Afghanistan om cartoonisten te vermoorden. Daarvoor hoef je echt niet jarenlang te oefenen. In 1 uur kun je het al leren. En als de cops komen doen ze het in hun broek en plegen harakiri.
(Vandaar dat ik ook niks geloof van 9/11, Madrid of Londen. Arabieren zijn niet in staat zulke ingenieuze aanslagen te plegen.)
Nee, en ze hebben die hele bende opgerold. Petje af idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Wespensteek het volgende:
Ik heb wel respect voor die Belgen. In Nederland was de TV gevuld geweest met hijgerige journalisten die allemaal elkaar napraten. In België is niets bijzonders op TV en volgens mij is de koning nog niet eens wakker gemaakt.
Sex call revelations.quote:
Daar heb je een punt. Ik heb altijd een beetje lacherig gedaan over die Belgen met die hippe schoenen en kaas adem. Maar eigenlijk lachen ze ons keihard uit in onze face-jes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Wespensteek het volgende:
Ik heb wel respect voor die Belgen. In Nederland was de TV gevuld geweest met hijgerige journalisten die allemaal elkaar napraten. In België is niets bijzonders op TV en volgens mij is de koning nog niet eens wakker gemaakt.
Haha dat laatste geloof jij. En over dat eerste: ik heb ook al artikel voorbij zien komen in de pers over links met Parijs die later ontkend zijn, dus dat hijgerige speelt daar net zo goed een rol.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Wespensteek het volgende:
Tja, we hebben erger meegemaakt, Bende van nijvel, CCC, Heizeldrama, Herald of Free Enterprise...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Wespensteek het volgende:
Ze hebben daar wel van geleerd kennelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Tja, we hebben erger meegemaakt, Bende van nijvel, CCC, Heizeldrama, Herald of Free Enterprise...
Standaard inteelt Britquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind die zoon er vreemd uitzien voor een gigolo, lijkt wel een mongool.
De ontsnapping van Dutroux was wel een stunt. Maar rampen kennen wij natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Tja, we hebben erger meegemaakt, Bende van nijvel, CCC, Heizeldrama, Herald of Free Enterprise...
Ik heb Brave New World en The Circle nog liggen om te lezenquote:
Politie blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
Hebben ze bekend gemaakt wat het doelwit van die aanstaande aanslag was?
Jambers is een marxist, gegoten met een sausje van idiosyncratische palpatie dat non-pragmatische waanbeelden alludeert betreffende zijn eigen piëteit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Belgen teren al jaren lang op het full-commitment expertise van Jambers. Doen ze buitengewoon goed.²
Politiebureauquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
Politiebureau zeiden ze op het beginquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
Gebouwen en medewerkers van de gendarmerie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De ontsnapping van Dutroux was wel een stunt. Maar rampen kennen wij natuurlijk ook wel.
Nee, hier valt het gelukkig allemaal nog reuze mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Morgen duidelijkheid over de andere landen denk ik? Misschien ook in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |