Nee, en ze hebben die hele bende opgerold. Petje af idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Wespensteek het volgende:
Ik heb wel respect voor die Belgen. In Nederland was de TV gevuld geweest met hijgerige journalisten die allemaal elkaar napraten. In België is niets bijzonders op TV en volgens mij is de koning nog niet eens wakker gemaakt.
Sex call revelations.quote:
Daar heb je een punt. Ik heb altijd een beetje lacherig gedaan over die Belgen met die hippe schoenen en kaas adem. Maar eigenlijk lachen ze ons keihard uit in onze face-jes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Wespensteek het volgende:
Ik heb wel respect voor die Belgen. In Nederland was de TV gevuld geweest met hijgerige journalisten die allemaal elkaar napraten. In België is niets bijzonders op TV en volgens mij is de koning nog niet eens wakker gemaakt.
Haha dat laatste geloof jij. En over dat eerste: ik heb ook al artikel voorbij zien komen in de pers over links met Parijs die later ontkend zijn, dus dat hijgerige speelt daar net zo goed een rol.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Wespensteek het volgende:
Tja, we hebben erger meegemaakt, Bende van nijvel, CCC, Heizeldrama, Herald of Free Enterprise...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:01 schreef Wespensteek het volgende:
Ze hebben daar wel van geleerd kennelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Tja, we hebben erger meegemaakt, Bende van nijvel, CCC, Heizeldrama, Herald of Free Enterprise...
Standaard inteelt Britquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind die zoon er vreemd uitzien voor een gigolo, lijkt wel een mongool.
De ontsnapping van Dutroux was wel een stunt. Maar rampen kennen wij natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Tja, we hebben erger meegemaakt, Bende van nijvel, CCC, Heizeldrama, Herald of Free Enterprise...
Ik heb Brave New World en The Circle nog liggen om te lezenquote:
Politie blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
Hebben ze bekend gemaakt wat het doelwit van die aanstaande aanslag was?
Jambers is een marxist, gegoten met een sausje van idiosyncratische palpatie dat non-pragmatische waanbeelden alludeert betreffende zijn eigen piëteit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Belgen teren al jaren lang op het full-commitment expertise van Jambers. Doen ze buitengewoon goed.²
Politiebureauquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
Politiebureau zeiden ze op het beginquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
Gebouwen en medewerkers van de gendarmerie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Penguinz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De ontsnapping van Dutroux was wel een stunt. Maar rampen kennen wij natuurlijk ook wel.
Nee, hier valt het gelukkig allemaal nog reuze mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Morgen duidelijkheid over de andere landen denk ik? Misschien ook in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |