Misschien dat een Witcher het kan oplossen....quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is minder dan een uur rijden vanaf hier.
Gekkenhuis.
quote:
twitter:sakirkhader twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:20:19Gunfire reported at highway near #Angleur #Belgium, Police cars in the area. @jmsardo http://t.co/hdVpT7bKXW reageer retweet
Het komt wel dichtbij hè?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is minder dan een uur rijden vanaf hier.
Gekkenhuis.
Was een automobilist die een blikje cola in de berm gooide. Heeft niets met terrorisme te maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]twitter:sakirkhader twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:20:19Gunfire reported at highway near #Angleur #Belgium, Police cars in the area. @jmsardo http://t.co/hdVpT7bKXW reageer retweet
Fixedquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:33 schreef El_Matador het volgende:
1 - Parijs
2 - Dat dorp van die supermarkt, hoe heet dat?
3 - Verviers
4 - Molenbeek, Brussel
5 - Angleur, Luik
6 - Maastricht
nog meer?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:35 schreef Confetti het volgende:
De oorlog nadert onze landsgrens en nog steeds lopen onze agenten rond met waterpistolen.
Breivik?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
We need you now, more than ever.
Ah, ik dacht omdat tong niet meer online was, dat Bommel in diggelen lag.quote:
twitter:nbbrk twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:35:59Antiterreuractie in België nog niet afgelopen. Schietpartijen in Angleur en Amercoeur, twee wijken in Luik. https://t.co/U7I5ROm98e reageer retweet
Flinke belediging voor de mensen die daadwerkelijk een oorlog hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:35 schreef Confetti het volgende:
De oorlog nadert onze landsgrens en nog steeds lopen onze agenten rond met waterpistolen.
Daarom, zullen we weinig aan missenquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, ik dacht omdat tong niet meer online was, dat Bommel in diggelen lag.
Maastricht is wel ziek dichtbij ja. Maar alle moslims die daar wonen zitten in de drugs- of vrouwenhandel.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:29 schreef sonnyspek het volgende:
...Zo triest.twitter:zaidbenjamin twitterde op donderdag 15-01-2015 om 23:25:01#Iraq | #IS fighters throw 2 men off roof to their deaths for being gay in Nineveh Province http://t.co/3Wgzg5MUHf reageer retweet
Is er trouwens niet een reële kans dat er een soort ondergrondse oorlog uitbreekt tussen de politie en jihadisten?
Ik heb weekend, besides ik ben ouder dan 41 dus dan hoef ik niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
Sources say: "deploy the FOK!Knokploeg now!"
We zijn al sinds 2001 in oorlog, dat dat op een laag pitje is gezet door tijdelijk geld gebrek doet niets af aan de werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Flinke belediging voor de mensen die daadwerkelijk een oorlog hebben meegemaakt.
Die kwam om in een kruistocht toch?quote:
De inslagen van explosies vliegen je elke dag om de oren inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
We zijn al sinds 2001 in oorlog, dat dat op een laag pitje is gezet door tijdelijk geld gebrek doet niets af aan de werkelijkheid.
Het is daar waarschijnlijk allemaal nog maar 'net' begonnen. Laten we niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:40 schreef Penguinz het volgende:
Knap dat er nog geen doden/gewonden aan de kant van de Belgische politie zijn gevallen. Ik zou niet graag in hun schoenen staan.
Nee. Hij was wel degene die tijdens een kruistocht veel terugveroverde.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kwam om in een kruistocht toch?
Heerlijk hoe wij 'ollanders de Belgen zo kunnen onderschattenquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:40 schreef Penguinz het volgende:
Knap dat er nog geen doden/gewonden aan de kant van de Belgische politie zijn gevallen. Ik zou niet graag in hun schoenen staan.
Ome Roon had al weekend en dus vragen de minister van Buitenlandse zaken maar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef Jump het volgende:
De Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Bert Koenders spreekt "van schokkend en zorgwekkend nieuws" over de antiterreuractie in ons land. Volgens Koenders heeft ook Nederland met dit probleem "diep, diep te maken".
via hln.be
Ja hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:33 schreef El_Matador het volgende:
1 - Parijs
3 - Verviers
4 - Molenbeek, Brussel
5 - Angleur, Luik
6 - Zaltbommel
nog meer?
73.15% van de statistieken wordt ter plekke verzonnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
onzinnige getallen, heb ik zo'n hekel aan...
Nee, okee, moet ook 100% zijn toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Het viel toch wel mee in Nederland?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef Jump het volgende:
De Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Bert Koenders spreekt "van schokkend en zorgwekkend nieuws" over de antiterreuractie in ons land. Volgens Koenders heeft ook Nederland met dit probleem "diep, diep te maken".
via hln.be
quote:Ook de Britse premier David Cameron reageert. Hij spreekt over "nog een andere indicatie van de enorme risico's waarmee we geconfronteerd worden door de extremistische islamitische terreur in Europa".
Parijsquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:33 schreef El_Matador het volgende:
1 - Parijs
3 - Verviers
4 - Molenbeek, Brussel
5 - Angleur, Luik
6 - Zaltbommel
nog meer?
Gazet van antwerpenquote:In Angleur en Amercoeur, twee wijken in de stad Luik, zijn momenteel schietpartijen aan de gang. Dat meldt La Dernière Heure op zijn website. Daarnaast zouden ook twee kalasjnikovs, materiaal om bommen te maken en politiekledij zijn gevonden in Verviers, waar donderdagavond twee jihadisten werden gedood die aanslagen planden in België. De actie kaderde in een grote gecoördineerde operatie tegen terreur van het federale parket tegen Syriëstrijders die banden hebben met terreurgroep Islamitische Staat (ISIS). 'Er is een tweede Parijs vermeden', zeggen gerechtelijke bronnen. Het was een kwestie van uren voor er een aanslag zou gepleegd worden in ons land.
Ze hebben het handboek 1984 er maar weer bijgepaktquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef El_Matador het volgende:
Die politici ruiken hun kans om nog meer privacyvernietiging over onschuldige burgers uit te storten.
Voor 5 gekken met wat pistooltjes.
Stop er dan mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Om onopvallend het bureau binnen te lopenquote:
Dat maakt dat je suis Charlie ook vrij ironisch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef El_Matador het volgende:
Die politici ruiken hun kans om nog meer privacyvernietiging over onschuldige burgers uit te storten.
Ja dacht ik ook. Maar net alsof niemand dat opmerktquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om onopvallend het bureau binnen te lopen
Kan een handige manier zijn om net wat meer vertrouwen te winnen op bepaalde plekken (en later toe te slaan).quote:
Alsof een dictatuur slecht isquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef El_Matador het volgende:
Nou nee. Wij hebben zat shit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het viel toch wel mee in Nederland?
Zamjatin kon beter schrijven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben het handboek 1984 er maar weer bijgepakt
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:44 schreef Jump het volgende:
[..]
73.15% van de statistieken wordt ter plekke verzonnen.
Allemaal Arabische sukkels.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:52 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Allemaal Arabische sukkels.
Met hun klapperpistooltjes aanslagen plegen.
Vergeleken met het wapentuig dat Westerse legers hebben zijn het inderdaad klapperpistooltjes.quote:
Helaas nog niet gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |