quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Verdikke, mijn smiley record in 1 keer ingehaald.
Door een mod notabene![]()
Zou hele leuke beelden geven. Kom maar op met dat scriptquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Urb het volgende:
Zou me niks verbazen als Wilco en Colinda "spontaan" naar elkaar toe groeien.
Als Wilco nou tegen Col aanleunt is ie weg. Kan snel gebeurt zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Leuk voer voor de psychiatrie is het maar zolang die geen gevaar is voor zichzelf of de omgeving zijn wij niet snel van hem af ben ik bang voor.
Mark jonge, toon ballen en loop bij hem weg!
Je bedoeldquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:27 schreef utopinee het volgende:
[..]
dat hebben de *piep*soppers sowieso
Nu pasquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef rowan634 het volgende:
omg dit kan je toch niet serieus nemen![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bij oudbewoners kun je hier terecht UTO / Oud Inwoners
dat zou een mod toch moeten wetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bij oudbewoners kun je hier terecht UTO / Oud Inwoners
Hihihihihihihihihiquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef utopinee het volgende:
[..]
dat zou een mod toch moeten weten
Pat is toch lachwekkend? Die geeft tenminste nog een beetje sjeu aan die toestand daar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Beide tegelijk het hek over smijten
Hij zou em de ballenbak mee in sleurenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef firo het volgende:
wil spatje hem over het hek tiefen of is hij nou weer bang voor hem...
Gewoon Mark en Wilco laten doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als Wilco nou tegen Col aanleunt is ie weg. Kan snel gebeurt zijn.
OT: Pat wil niet slecht praten over Wilco. Hij is een zachtaardig iemand.
Hij zorgt wel voor actie dat is waar, maar ik kan em niet meer aanhorenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Pat is toch lachwekkend? Die geeft tenminste nog een beetje sjeu aan die toestand daar.
we gaan het zien zodra wilco mark gaat uithorenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat mark in zijn gezeur trapt
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gewoon Mark en Wilco laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |