SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Dinsdag 24 februari: Nominaties.
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
hou ik wel van! Team gabri!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En ze heeft beloofd te gaan scheldenTEAM BAKSTEEN![]()
Pat wil een gesprek en wel zo een dat het afgemaakt wordt
Pat vraagt wat er gisteren aan de hand was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hahahahaaha, sukkel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij cossers zijn 100 % anti P.A.T!!!!Allemaal cabaretteketet!![]()
Pat wil praten over het pasjesgedoe van gister![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Mark is niet te verstaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Pat is klaar met het drankgebruik. Met de geile beren die achter de vrouwen aan zitten. Pat is in staat om met Col te trouwen .
Hoe kun je nou geen fan zijn?![]()
TudududununuduududuP
A
T
-
F
A
N
![]()
![]()
Oh Pat is nu klaar met het gezuip daar en de geile beren die achter de meiden aanzitten
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Patrick is klaar met de geile kerels die achter de wijven aanzittenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Patje is klaar met het gezuip in Utopia, geile beren die achter de wijven aanzitten.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mark is klaar met Patrick, Patrick is niet klaar met de vriendschap met Mark
Mark is klaar met de geile beren die achter de vrouwen zitten en klaar met het gezuip
Hij is in staat om met Colinda te trouwen zoveel houdt hij van haar.
Patrick vraagt of Mark achter Col aan zit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je even?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat trekt u zo aan aan Patrick dan?Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat???? Als er iemand is, die de ander dronken voert is het PP wel. De laatste keer bleef hij bijschenken om haar (Col) het bed in te krijgen (wat hem dus ook lukte).![]()
Ja en wil met Collie trouwen hahahahahahhaquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef pullup het volgende:
Patje is klaar met het gezuip in Utopia, geile beren die achter de wijven aanzitten.![]()
![]()
Ik gun het hem welquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja en wil met Collie trouwen hahahahahahha
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Laat ze dit maar niet horen hahahaquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja en wil met Collie trouwen hahahahahahha![]()
Pat heeft gezien op de stream hoe het gegaan is met de pinpas in het verleden
idd welke geile beer lag er nou hetkippenhok op te schudden met een dronken gevoerde colquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Luna1956 het volgende:
Wat???? Als er iemand is, die de ander dronken voert is het PP wel. De laatste keer bleef hij bijschenken om haar het bed in te krijgen (wat hem dus ook lukte).TEAM BAKSTEEN![]()
Die Pat blijft ook maar doorgaan met zijn gezeur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark met zijn lachje is geen toffe vent op dit momentBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mark is er klaar mee“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Patrick heeft gezien wat Mark destijds met de pinpas heeft gedaan, toevallig zag hij dat dan wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, geen tijd voor en offtopic. Laten we het over de streams hebben.quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Hij is zelf de grootste geile Beer... Alhoewel... Gio staat ook op knappen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef puzziepie het volgende:
Patrick is klaar met de geile kerels die achter de wijven aanzittenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mark is net een klein kind die bij het grote boze schoolhoofd op het matje staat
spatje wil gelijk hebben en het gesprek domineren en iedereen veranderen.
hij leeft in het verleden.
geen wonder dat het een loner is, er valt niet mee te praten.![]()
Pfff SL
Koeien
Pat moet hem ook gewoon eerst even een paar kopstoten geven en de kettingzaag vast starten dan is ie best voor rede vatbaar denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef pullup het volgende:
Mark met zijn lachje is geen toffe vent op dit moment![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
idd welke geile beer lag er nou hetkippenhok op te schudden met een dronken gevoerde col
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt in de uitzending weer goed maandag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:12 schreef firo het volgende:
SL what else is new...
als het interessant is mag je het niet horen...Allemaal cabaretteketet!![]()
Dit is niet offtopic, dit gaat over ons Patje in Utopioquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor en offtopic. Laten we het over de streams hebben.![]()
Jij weet het altijd preciesquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:12 schreef Luna1956 het volgende:
We mogen niet horen, dat een groot deel van de planken helemaal niet uit hun zak komt.
Gio krijgt niks voor elkaar bij Naomiquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is zelf de grootste geile Beer... Alhoewel... Gio staat ook op knappen.![]()
Ik geloof er geen reet van dat zij iets in hem ziet, zij die zo op uiterlijk gericht is en Joey de lekkerste vond, gaat never nooit zwichten voor lelijke Gio
wazige streams ineens![]()
![]()
![]()
Snap niet dat Mark zich de les laat lezen door PatrickWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan verschillen we daar van mening in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is niet offtopic, dit gaat over ons Patje in UtopioAllemaal cabaretteketet!![]()
Wat is het anders dan?quote:
Hebben wij gezien, dat die planken geleverd werden?
Die lagen er 'zomaar ineens' .![]()
Pat wil hem pakken op wat hij gezien voordat hij er in kwam....wat een luxe een ipad of t.v. op zijn fiets.![]()
Nee niet weer het hele verhaal![]()
Nee ik denk dat je perfect gelijk hebt.quote:
Geen sneer
en straks tegenover de mannen verteld ie vast een heel ander verhaal hoe het gingquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat Mark zich de les laat lezen door PatrickTEAM BAKSTEEN![]()
Weer dat verhaal van toen ie binnenkwam. Tuurlijk Mark, geef hem weer een podium, ons kijkcijferkanon.![]()
Mark heeft al een keer gezegd dat hij hem in alles gelijk geeft, om discussies te vermijden. Ben benieuwd.![]()
Rienk schreef aan Nico toch ook al dat Mark's verhaal over pinpas niet klopte, maarja hebben ze nooit aangekaart.![]()
Die gaat straks weer lacherig doen tegen zijn andere holmaatjes. Kun je zien aan komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
en straks tegenover de mannen verteld ie vast een heel ander verhaal hoe het gingAllemaal cabaretteketet!![]()
Ik dacht al. Wat denk ik verkeerd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je perfect gelijk hebt.
Geen sneer
Gio kwam ineens met het verhaal, dat er een stapel hout van wat heb ik jou daar lag.We hebben nooit gezien, dat dat neer is gelegd. Zal wel tijdens 1 van die dagen geweest zijn, dat ze met die sjofel bezig zijn geweest en dat de bewoners binnen moesten blijven.![]()
Dit gesprek vind ik niet leuk, Mark is een watje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanessa is zijn Karmaquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat straks weer lacherig doen tegen zijn andere holmaatjes. Kun je zien aan komen.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef Jopie78 het volgende:
Pat is klaar met het drankgebruik. Met de geile beren die achter de vrouwen aan zitten. Pat is in staat om met Col te trouwen .
Hoe kun je nou geen fan zijn?![]()
TudududununuduududuP
A
T
-
F
A
N
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Bjorn, dat is zeker een holmaatjequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat straks weer lacherig doen tegen zijn andere holmaatjes. Kun je zien aan komen.
SOONY![]()
Begint hij weeeeeeer over Wilco. Jammer dat Mark niets zegt over het feit dat Patrick met hem een gesprek wilde voeren.
Leipe shit ouwe![]()
Hij kan niet meer klagen bij Col, nu is Mark de klos
Dat dus. En dat is de reden dat hij daar blijkbaar met een minzaam lachje staat. Hij zit dit even uit en gaat dan verder met stokenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat straks weer lacherig doen tegen zijn andere holmaatjes. Kun je zien aan komen.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Pat MOET eruitquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef firo het volgende:
kan iemand spatje vooruitspoelen graag.
wat een geouwehoer zeg.!
SOONY![]()
Zie hem staan, wat een watje ha ha haquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Urb het volgende:
Mark durft alleen als ie samen met die andere mannen is, en zelfs dan meestal niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
idd het is een laf figuurquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Urb het volgende:
Mark durft alleen als ie samen met die andere mannen is, en zelfs dan meestal niet.![]()
Dat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dus. En dat is de reden dat hij daar blijkbaar met een minzaam lachje staat. Hij zit dit even uit en gaat dan verder met stokenAllemaal cabaretteketet!![]()
Ja, de streams draaien al dagen over Patrickquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verschrikkelijk.....quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de streams draaien al dagen over PatrickSOONY![]()
Nog geen onaardig woord over Wilco
Ja, ben hem ook een beetje zat eerlijk gezegd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Patrick over dat hij Colinda een mooie vrouw vindt. Beauty is in the eye of the klaphark
Leipe shit ouwe![]()
you're joking isn't it? toch ? toch?quote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
En terecht. Maakt 2x zoveel TV dan de rest van die nietsnutjes.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de streams draaien al dagen over PatrickAllemaal cabaretteketet!![]()
Nee,nu ga je te ver,Patje is wel vermakelijk....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij en utopia kunnen volgen.... patstreams en naomistreams voorgeschoteld gekregenquote:
heb me vandaag ook erg geergerd aan naomi, daar komt helemaal niets uit![]()
Heb me eerst 2,5 maand woest geïrriteerd, maar ach, hij levert wel actie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
you're joking isn't it? toch ? toch?![]()
![]()
Ik vind hem nog vervelender dan Renéquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ben hem ook een beetje zat eerlijk gezegd.
Probleem is dat hij er alleen met een stemming uit kan, want hij heeft geen gevoel om er zelf uit te stappen
SOONY![]()
volgens mij was je dat allangquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ben hem ook een beetje zat eerlijk gezegd.![]()
![]()
Hij is zich weer behoorlijk aan het goed pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is wel erg makkelijk, die kan hij niet aan, Mark is een nitwitquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef rowan634 het volgende:
waarom voert patrick dit gesprek niet met ivan? die zegt tenminste waar het op staat![]()
Ja, en toch maakt hij de streams, kan er soms ook wel om lachenquote:
Maar het blijft maar door en door gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige mensen willen altijd de "klootzakken" eruit hebben om vervolgens te gaan klagen dat de streams zo saai zijn .......quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,nu ga je te ver,Patje is wel vermakelijk....![]()
En dan nog is het niet zeker of hij exit gaat want nieuwe heeft de macht om hem er in te houden, en iemand anders exit te sturen. In dit geval prima trouwens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind hem nog vervelender dan René
Probleem is dat hij er alleen met een stemming uit kan, want hij heeft geen gevoel om er zelf uit te stappenAllemaal cabaretteketet!![]()
luistert er nog iemand naar spatje???
zijn we al bij de kroketten?
dan zijn we ongeveer halverwege het kutverhaal...![]()
Daar heb je je antwoord al.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef rowan634 het volgende:
waarom voert patrick dit gesprek niet met ivan? die zegt tenminste waar het op staatOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
De uitzendingen ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de streams draaien al dagen over Patrick![]()
![]()
We zijn bij de krokettenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef firo het volgende:
dan zijn we ongeveer halverwege het kutverhaal...
Ah we komen bij de kern: Wilco wil Col“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dat figuur had er op 1 januari al uit gemoetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij en utopia kunnen volgen.... patstreams en naomistreams voorgeschoteld gekregen
heb me vandaag ook erg geergerd aan naomi, daar komt helemaal niets uit
SOONY![]()
Ja, de kroketten zijn net gepasseerdquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef firo het volgende:
dan zijn we ongeveer halverwege het kutverhaal...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja vind ik ook, maar die streams dat hij aan het werk is of dat ie ongelukkig voor zich uit zit te staren mogen ze echt skippenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en toch maakt hij de streams, kan er soms ook wel om lachen
Maar het blijft maar door en door gaan.![]()
![]()
Sssstquote:
Had je hoger ingeschat hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb me eerst 2,5 maand woest geïrriteerd, maar ach, hij levert wel actie.![]()
nee grapje maar die vent is gek joh, echt gek![]()
Zit met verbazing mee te lezen netLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja Naomi is een vreselijke griet die de hele dat die staat de giebelenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:20 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij en utopia kunnen volgen.... patstreams en naomistreams voorgeschoteld gekregen
heb me vandaag ook erg geergerd aan naomi, daar komt helemaal niets uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht dat Pat zei dat hij graag wilde dat het een gesprek wordt.
Zal je toch eens moeten stoppen met je monoloog.![]()
![]()
daarom volgende maand mijn stem op naomi en niet laub, terwijl ik laub echt de grootste kut vind die daar rondlooptquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen willen altijd de "klootzakken" eruit hebben om vervolgens te gaan klagen dat de streams zo saai zijn .......![]()
Denkt PP nou, dat een lang gesprek beter is voor hun vriendschap?
Nu Col hem een beetje links laat liggen, moet hij zijn tijd vol zien te lullen bij een ander.![]()
![]()
Leugenaar is het. Hij kwam niet met dat krokettenidee, maar Nicoline. Zij kwam als eerste met die Schiphol ganzenkroketten.Leipe shit ouwe![]()
Pffff je zal die Patjepeeër in loondienst hebbenals je 'm ontslaat weigert hij gewoon
te vertrekken denk ik.![]()
![]()
Tudududununuduududuquote:P
A
T
-
F
A
N
Oke hij mag blijven, maar laat hem dan wel elke keer de fout in gaan en niet zoals Andrea die gekoesterd werd door de bewoners.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen willen altijd de "klootzakken" eruit hebben om vervolgens te gaan klagen dat de streams zo saai zijn .......![]()
![]()
![]()
Tis net Paul he met zn riedeltje, handje handje op de bank met zn meissie, met soessie yadda yadda..quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:22 schreef firo het volgende:
dan zijn we ongeveer halverwege het kutverhaal...![]()
![]()
Ja dat zeker, maar ik ben momenteel zijn geklaag ook zat hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja vind ik ook, maar die streams dat hij aan het werk is of dat ie ongelukkig voor zich uit zit te staren mogen ze echt skippen
Hij is trouwens wel slim hoop om nu te proberen om Mark in te palmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Persoonlijkheidsstoornis?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:23 schreef Joezi het volgende:
Ik ben blij dat alle Isasoppers in de COS eindelijk weg zijn
edit: ow nee toch niet
Iets in mij vind dat hij in bescherming genomen moeten worden, maar als hij zelf wil blijven en kees keurt het goed, dan kan je er beter maar in mee gaan, want hij levert 50% van de streams.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Had je hoger ingeschat hoor![]()
nee grapje maar die vent is gek joh, echt gek![]()
Zit met verbazing mee te lezen net
En het is zo voorspelbaar en kinderachtig.![]()
dat ze uberhaupt nog kijken naar een *piep*loos utopia (ik noem de naam niet meer)quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:23 schreef Joezi het volgende:
Ik ben blij dat alle Isasoppers in de COS eindelijk weg zijn
edit: ow nee toch niet![]()
ze is weg .... weg is weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou leuk zijn als Mark nu zou zeggen: Patrick, je valt weer in herhaling, hier heb ik geen zin in. "succes met je unibrow".Leipe shit ouwe![]()
Ik heb zo maar het idee dat mark in zijn gezeur traptquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zou leuk zijn als Mark nu zou zeggen: Patrick, je valt weer in herhaling, hier heb ik geen zin in. "succes met je unibrow".Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is mark nog laf aan het ja ja ja ja ja doen.
en heeft spatje mark al beschuldigd dat hij achter col aan zit...![]()
Ha, de aap komt uit de mouw, hij vraagt aan Mark of Wilco achter Colinda aan zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En je lichaam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zou leuk zijn als Mark nu zou zeggen: Patrick, je valt weer in herhaling, hier heb ik geen zin in. "succes met je unibrow".![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze komen in eens weet tevoorschijn![]()
Zijn nooit weggeweest![]()
![]()
You know himquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:27 schreef firo het volgende:
is mark nog laf aan het ja ja ja ja ja doen.
en heeft spatje mark al beschuldigd dat hij achter col aan zit...
Leuk voer voor de psychiatrie is het maar zolang die geen gevaar is voor zichzelf of de omgeving zijn wij niet snel van hem af ben ik bang voor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Iets in mij vind dat hij in bescherming genomen moeten worden, maar als hij zelf wil blijven en kees keurt het goed, dan kan je er beter maar in mee gaan, want hij levert 50% van de streams.
En het is zo voorspelbaar en kinderachtig.
Mark jonge, toon ballen en loop bij hem weg!Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Mooi, laat Mark maar ff lekker balenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan niet meer klagen bij Col, nu is Mark de klosMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
STEUKERT !quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bij oudbewoners kun je hier terecht UTO / Oud Inwoners![]()
![]()
Wilco, Wilco, Wilco, Wilco, Wilco, Wilco, die man is zo jaloers op die man dat hij aan niets anders meer kan denken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Verdikke, mijn smiley record in 1 keer ingehaald.
Door een mod notabene![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou hele leuke beelden geven. Kom maar op met dat scriptquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Urb het volgende:
Zou me niks verbazen als Wilco en Colinda "spontaan" naar elkaar toe groeien.![]()
![]()
Als Wilco nou tegen Col aanleunt is ie weg. Kan snel gebeurt zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Leuk voer voor de psychiatrie is het maar zolang die geen gevaar is voor zichzelf of de omgeving zijn wij niet snel van hem af ben ik bang voor.
Mark jonge, toon ballen en loop bij hem weg!
OT: Pat wil niet slecht praten over Wilco. Hij is een zachtaardig iemand.![]()
Je bedoeldquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:27 schreef utopinee het volgende:
[..]
dat hebben de *piep*soppers sowieso![]()
![]()
![]()
Nu pasquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef rowan634 het volgende:
omg dit kan je toch niet serieus nemen![]()
![]()
SOONY![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
![]()
dat zou een mod toch moeten wetenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
![]()
Hihihihihihihihihiquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef utopinee het volgende:
[..]
dat zou een mod toch moeten wetenSOONY![]()
Pat is toch lachwekkend? Die geeft tenminste nog een beetje sjeu aan die toestand daar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Beide tegelijk het hek over smijten![]()
Hij zou em de ballenbak mee in sleurenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef firo het volgende:
wil spatje hem over het hek tiefen of is hij nou weer bang voor hem...![]()
Gewoon Mark en Wilco laten doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als Wilco nou tegen Col aanleunt is ie weg. Kan snel gebeurt zijn.
OT: Pat wil niet slecht praten over Wilco. Hij is een zachtaardig iemand.
Hij zorgt wel voor actie dat is waar, maar ik kan em niet meer aanhorenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Pat is toch lachwekkend? Die geeft tenminste nog een beetje sjeu aan die toestand daar.![]()
![]()
Heel subtiel is Patrick bezig om Wilco kapot te maken bij andere
Hij kan mooi vertellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wilco dictatorWe're gonna own it is bewijs
we gaan het zien zodra wilco mark gaat uithorenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat mark in zijn gezeur trapt![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gewoon Mark en Wilco laten doen![]()
![]()
Lachwekkend niet, sjeu wel. Maar lullen is lullen, Wilco ook. Alle twee of 1 van beide er uit zou het een behoorlijke aderlating zijn. Je hebt gewoon sterke karakters nodig in een RLS. En niet die nietsnutjes die er als laatste bij zijn gekomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Pat is toch lachwekkend? Die geeft tenminste nog een beetje sjeu aan die toestand daar.Allemaal cabaretteketet!![]()
Hij heeft op een bepaalde manier gelijk ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan mooi vertellenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
tis geweun een steukerdquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan mooi vertellen![]()
![]()
Pat haalt Wilco's binnenkomst aan (dat Elze moest huilen of?) "Geld hier dan het recht van de sterkste??"
Mark "Nou nee dat niet maar je moet wel sterk in je schoenen staan want als je de zwakste schakel bent dan vlieg je er hier vrij snel uit denk"![]()
![]()
"Wilco is de ware tiran en de ware dictator" Patrick, ga a.u.b. weer plankjes zagen....Leipe shit ouwe![]()
Voor Patrick is dit transparantie ,openheid en sereniteit ................ Patrick is liefdequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:24 schreef Luna1956 het volgende:
Denkt PP nou, dat een lang gesprek beter is voor hun vriendschap?
Nu Col hem een beetje links laat liggen, moet hij zijn tijd vol zien te lullen bij een ander.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, zit ik op te wachten, maar ja Patje kan zo lang doorlullen en doorlullen en doorlullenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
we gaan het zien zodra wilco mark gaat uithorenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In een paar dingen wel, maar niet in alle. Hij overdrijft welquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft op een bepaalde manier gelijk ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij onderbouwt zijn leugens met waarheden, best knap. En zolang iedereen steeds "ja" zegt, net als Gio, gaat ie er steeds meer in geloven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft op een bepaalde manier gelijk ook![]()
![]()
Het is een soap! Mark zegt het ook!
fixedquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wanneer is je m'n eerste afspraak?![]()
![]()
Ik denk dat Mark vooral mee lult om er zo snel en zo makkelijk mogelijk van af te zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat mark in zijn gezeur traptMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mark is verbaal natuurlijk niet erg sterk, hij kan niet op tegen dat gelul van Patrickquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Wilco zelf heeft dat uitgevonden dus zo erg is dat nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Waarom heerst er jaloezie, vraagt de man die ontzettend jaloers isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark is ook maar een patat bakker.....quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef rowan634 het volgende:
mark geeft echt vreselijke antwoorden![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark vooral mee lult om er zo snel en zo makkelijk mogelijk van af te zijn![]()
![]()
Kijk met al dat gezeur op Pat was dit wat onderbelichtquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef rowan634 het volgende:
mark geeft echt vreselijke antwoorden![]()
![]()
Mark geeft echte meeloper antwoorden en is natuurlijk een vele malen dramatischer persoon dan PatjeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zit jij echt bij Patje te luisteren???quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Wilco zelf heeft dat uitgevonden dus zo erg is dat niet![]()
Mensen krimpen in elkaar voor Wilco, Patrick kan daar niet tegen
Als hij dan met zo gevoel aan die machine gaat werken gaat hij foutjes makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een sukkel eerste klasquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mark is ook maar een patat bakker.....![]()
HE REGIE 3 dagen Patje is meer als genoeg hoor, Kom eens met wat leuke beelden, en dan bedoel ik niet slappe Gio en die domme doos onder een dekentje op de bank.maar kom op zeg wat zijn dit nou voor streams die we voorgeschoteld krijgen de laatste dagen.![]()
Dit is het beste wat ze hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef Raven2000 het volgende:
HE REGIE 3 dagen Patje is meer als genoeg hoor, Kom eens met wat leuke beelden, en dan bedoel ik niet slappe Gio en die domme doos onder een dekentje op de bank.maar kom op zeg wat zijn dit nou voor streams die we voorgeschoteld krijgen de laatste dagen.Allemaal cabaretteketet!![]()
De rest van die lui is bagger, alleen Patje teltquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef Raven2000 het volgende:
HE REGIE 3 dagen Patje is meer als genoeg hoor, Kom eens met wat leuke beelden, en dan bedoel ik niet slappe Gio en die domme doos onder een dekentje op de bank.maar kom op zeg wat zijn dit nou voor streams die we voorgeschoteld krijgen de laatste dagen.
Mooi excuus van PP.als hij mensen daar in de loods ziet wat hem niet aanstaat, raakt hij gestrest en dan gaat hij foutjes maken met die machine en dat kan fout aflopen, daarom maar lekker in zijn huisje nu.
wat een l*l zeg
Ik heb maar 1 stream en daar is Patje op, dus jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Zit jij echt bij Patje te luisteren???![]()
![]()
Niemand heeft zich ooit met de koeien en de kippen bezig gehouden zwetserdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zou jij graag willen zien, naast een nakende Gabriëlle dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef Raven2000 het volgende:
HE REGIE 3 dagen Patje is meer als genoeg hoor, Kom eens met wat leuke beelden, en dan bedoel ik niet slappe Gio en die domme doos onder een dekentje op de bank.maar kom op zeg wat zijn dit nou voor streams die we voorgeschoteld krijgen de laatste dagen.![]()
Heb jij geen jaarstream ????quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stream en daar is Patje op, dus ja![]()
Sterkte wens ik je dan met Patje![]()
![]()
hoe voelt dat nou 1 streamquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stream en daar is Patje op, dus ja![]()
![]()
Bjornquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat zou jij graag willen zien, naast een nakende Gabriëlle dan?![]()
![]()
Had je niet moeten zeggen nu hebben we een SLquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stream en daar is Patje op, dus jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind hem nog vervelender dan René
Probleem is dat hij er alleen met een stemming uit kan, want hij heeft geen gevoel om er zelf uit te stappenik ben niet vervelend
![]()
Hij moet ook in bescherming genomen wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Iets in mij vind dat hij in bescherming genomen moeten worden, maar als hij zelf wil blijven en kees keurt het goed, dan kan je er beter maar in mee gaan, want hij levert 50% van de streams.
En het is zo voorspelbaar en kinderachtig.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik denk dat ze het er nu over hebben dat de sponsordeal tussen Talpa en de Stichting Doen per 1 januari j.l. is beëindigd. Dat is natuurlijk niet voor onze oortjes bestemd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef Oekaboe het volgende:
Hij heeft het over Willem & Drees
en SL zal wel verteld worden die komt niet meer.
Overigens was dit al lang van tevoren voorspeld door Sprechhund.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Als ik het niet wil zien zet ik de stream gewoon uit, maar wie moet ik liever zien dan? De nagemaakte gaylord van een Bjorn, Lui Waaif, Steekneus, Gio, Nonomi????quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:37 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Heb jij geen jaarstream ????![]()
Sterkte wens ik je dan met Patje![]()
Dat weet jij heel niet !! En ja hij ziet er leuk uit !quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sop je daarop? Past wel bij jou inderdaad![]()
Nee natuurlijk niet, die waren sponsoren, het contract is afgelopen, daarbij hadden ze met Nicoline een groot platform, en niet bij die anderenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef Oekaboe het volgende:
Hij heeft het over Willem & Drees
en SL zal wel verteld worden die komt niet meer.![]()
Patje!!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het niet wil zien zet ik de stream gewoon uit, maar wie moet ik liever zien dan? De nagemaakte gaylord van een Bjorn, Lui Waaif, Steekneus, Gio, Nonomi????![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou een nakende Gabrielle staat ook niet echt op mijn verlanglijst, en om je de waarheid te zeggen is er ook niet echt iets leuk om op de streams uit te zenden om naar te kijken met deze groep mensen. Maar drie dagen Patje met dezelfde lulverhalen is toch wel genoegquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat zou jij graag willen zien, naast een nakende Gabriëlle dan?![]()
Nico ging in de gym liggen omdat ze de volgende dag een presentatie had, Ivan ging in de gym liggen omdat Joey en LauB sekste... niet omdat er niet op tijd geslapen werd![]()
![]()
Ik vind Chris wel komisch, die kan het leuk vertellen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het niet wil zien zet ik de stream gewoon uit, maar wie moet ik liever zien dan? De nagemaakte gaylord van een Bjorn, Lui Waaif, Steekneus, Gio, Nonomi????![]()
Pat slaapt niet in de loods omdat hij zich stoort aan andere mensen, maar als mensen zich daar aan storen dan moeten ze dat maar accepteren.
Zie je het dan echt zelf niet?![]()
Gabrie misschienquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
vind het ook een knappe gozer, maar volgens mij is het wel een meeloper en niet echt boeiend voor de streamsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat weet jij heel niet !! En ja hij ziet er leuk uit !![]()
![]()
Pat is zichzelf weer s aan het ophemelen
Patje is geen slecht mens,![]()
O o o wat is het toch een fijne vent, is er een bord nodig voor LIDL hij maakt het
Patje kroketje, hij bakt ze
Mark is stil, trek hem uit zijn holletje
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind Chris wel komisch, die kan het leuk vertellen.zegt wat hij denkt recht in iedereens gezicht... daar hou ik van
![]()
![]()
Hij denkt echt, dat hij geweldig is en goed bezig is. Hij ziet totaal zijn eigen tekortkomingen niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef Kijkertje het volgende:
Pat is zichzelf weer s aan het ophemelen![]()
![]()
Mijn hemel als je PP hoort praten over zichzelf, zou je bijna gaan denken dat de prins op het witte paard bestaat, het is dat je beter weet maar damn wat is hij goed in eigen ogen![]()
Klopt is ook , maar hij heeft een leuke kop en sportief gekleedquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
vind het ook een knappe gozer, maar volgens mij is het wel een meeloper en niet echt boeiend voor de streams![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef lorrie03 het volgende:
[..]zegt wat hij denkt recht in iedereens gezicht... daar hou ik van
![]()
![]()
Chris
![]()
![]()
![]()
![]()
De bron van ellende zit tussen jou en Wilco zegt Mark
Patrick zegt dat hij geen issue heeft met WilcoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zei hij sorry????quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef renevanlaaren het volgende:
gisteren even team cris tot hij sorry zei tegen laaf
team patje dus weer![]()
![]()
Ja, hij is te goed voor deze wereld deze man.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef DaniqueV het volgende:
Mijn hemel als je PP hoort praten over zichzelf, zou je bijna gaan denken dat de prins op het witte paard bestaat, het is dat je beter weet maar damn wat is hij goed in eigen ogen
Ik zou je bellen, maar je stond niet in het telefoonboek.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
waarom roept niemand mij als er wat te zien is![]()
![]()
Is er wat te zien dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
waarom roept niemand mij als er wat te zien is![]()
![]()
Ik heb geroepen en gestampt maar je hoorde nietsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
waarom roept niemand mij als er wat te zien isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf luisteren.Hij kan wel lullen....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat kloptquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zou je bellen, maar je stond niet in het telefoonboek.![]()
![]()
Denkt Pat nou echt dat ie nog geloofwaardig overkomt? Yep anders doe je dit niet
En het moest nog opnieuw ook na een zendercheck, een moetje dus weer. Jammer dat Chris dus ook schijnbaar is voor die onzin verhaaltjes.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef renevanlaaren het volgende:
team patje dus weer![]()
![]()
![]()
quote:actie dan ... ehm ook niet echt.. kans op danquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geroepen en gestampt maar je hoorde niets![]()
Wat? Aan de Laaf? Waarvoor in godesnaam?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef renevanlaaren het volgende:
team patje dus weer![]()
![]()
Dat moet een acteur zijn...echt dat moet hoor, kan toch niet anders?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij is te goed voor deze wereld deze man.
Zit met verbazing te luisterenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Met sokjes.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij is te goed voor deze wereld deze man.![]()
![]()
hij noemde laaf een kutwijfquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat? Aan de Laaf? Waarvoor in godesnaam?las zn mail hardop
![]()
Ik denk dat Patje Mark heeft om geluldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: