quote:Op maandag 8 december 2014 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom?
Maar vooruit:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Noem maar een naam.quote:Op maandag 8 december 2014 21:55 schreef pullup het volgende:
Wat een geinig topic. Over wie zullen we het eens gaan hebben?
Was allang bekend dat hij maar tijdelijk zou blijven in Utopia.quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Emil vond ik echt een mis-cast. Met zijn nichterige worstelgalatje. Als persoon is hij wel ok, maar hij was er alleen maar voor ziin worstelgala en dat past niet bij een ideale samenleving.
Aike was een topper![]()
Stond er boven de rest.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Emil heeft het ook heel eerlijk gezegt, jammer dat hij er alleen daarom was, hij had wel overwicht op de groep.quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Emil vond ik echt een mis-cast. Met zijn nichterige worstelgalatje. Als persoon is hij wel ok, maar hij was er alleen maar voor ziin worstelgala en dat past niet bij een ideale samenleving.
Aike was een topper![]()
Stond er boven de rest.
Isabella ?quote:
Laten we het eens hebben over het feit dat alle homo's daar meteen weggestemd worden het hele jaar.quote:
Hoezo Mark is er toch nog?quote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we het eens hebben over het feit dat alle homo's daar meteen weggestemd worden het hele jaar.
Ik vind het zo idioot dat de regie hem toch in de groep heeft gezet. Het past niet in het concept. We zijn gewoon genept.quote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was allang bekend dat hij maar tijdelijk zou blijven in Utopia.
Worstelshow was gewoon om zijn sport even te promoten.
Joey heeft al 11 eliminatierondes overleefd.quote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we het eens hebben over het feit dat alle homo's daar meteen weggestemd worden het hele jaar.
Denk om de boel een beetje te sturen daar.quote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind het zo idioot dat de regie hem toch in de groep heeft gezet. Het past niet in het concept. We zijn gewoon genept.
Zeker. Daarom is het ook jammer dat hij niet de intentie had om Utopia op te bouwen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk om de boel een beetje te sturen daar.
En ik moet zeggen, dat deed hij opzich best wel goed.
En Joey als ik de verhalen mag geloven, maar die zijn niet uit de kast dus dat telt niet.quote:
Alleen een excuus pot. Miss Gayquote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En Joey als ik de verhalen mag geloven, maar die zijn niet uit de kast dus dat telt niet.
Meestal hebben die RLS dingen wel een excuus homo rondlopen.
Ik klaag niet hoor maar vond het wel opvallend anders
Alle friezen redden het daar ook geen 2 maanden.quote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En Joey als ik de verhalen mag geloven, maar die zijn niet uit de kast dus dat telt niet.
Meestal hebben die RLS dingen wel een excuus homo rondlopen.
Ik klaag niet hoor maar vond het wel opvallend anders
quote:
Ze is oud-inwoner, dus mag hetquote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Toch 8 posts zonder datIsabella
werd genoemd.
Ik heb mijn best gedaan om het wat te vertragenquote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Toch 8 posts zonder datIsabella
werd genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |