quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ze moesten van ver raden. Verraden
Welnee, Rik is de molquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Als Chris de mol is ben ik blij. Chris tot de finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Op basis van eerste opdracht niet echt hoor. Zou bijna Chris verdenken zoquote:
Volgens mij zag je Rik nog even snel naar die envelop kijken toen hij van die steiger afrende.quote:
En als het was omgedraaid had je gezegd: "Ik moet er niet aan denken om geen vrouwelijke vormen te hebben"quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om zulke uiers te hebben
dit jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Als Chris de mol is ben ik blij. Chris tot de finale
Inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens mij zag je Rik nog even snel naar die envelop kijken toen hij van die steiger afrende.
Jammer voor jullie. Ik heb niets te klagenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En als het was omgedraaid had je gezegd: "Ik moet er niet aan denken om geen vrouwelijke vormen te hebben"
Nee, hier trappen Max en ik helaas niet in
Mja of gewoon pure domheid, want zo trek je als mol wel ontzettend de aandacht natuurlijkquote:
Niemand neemt hem nog serieus als hij het journaal presenteertquote:
Zolang ze hem maar laten staanquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand neemt hem nog serieus als hij het journaal presenteert![]()
ik las mollerenquote:
Nogmaals, als je met je eigen ogen uit het vliegtuig kijkt, zie je het beter dan met een cameraquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kon Chris zien dat er Bentota stond? Ik zag alleen BE...................N of zo iets.
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kon Chris zien dat er Bentota stond? Ik zag alleen BE...................N of zo iets.
I is, oftewel: ik is (ik ben)quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Informatie is macht oftewel I.I.S
Iemand die iets van Riks afkorting kan maken
mwoa je zal het nosjournaal niet presenteren zonder enige voorkennis van journalistiek hoorquote:
Of je moet die naam al kennen en dan zelf opvullen met wat je zietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geloof je wel (en hun ook),maar ik ZAG het nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef nattermann het volgende:
De kleur was anders van diverse letters door dat aan elkaar geknoopte handdoekenverhaal. Er stond echt bentota.
Dus de mol is een blanke man?quote:
Ja, bij die dansende mennekesquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch? Ik kijk analoog dus ging te snel/te wazig
Ja daar dacht ik het ook te zienquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, bij die dansende mennekes
quote:
In de lasergame opdracht stond die ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik het ook te zien
analoog, dat dat nog bestaatquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch? Ik kijk analoog dus ging te snel/te wazig
Truequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ik vind he twel raar dat Chris Ajouad zo makkelijk heeft vergeven voor die vrijstellingen
Ik zou echt hard balenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ik vind he twel raar dat Chris Ajouad zo makkelijk heeft vergeven voor die vrijstellingen
Heb ik ook nog. Zelfs een tv met een toeter nogquote:
Ja.quote:
Ze moeten de test maken vóór de groepquote:
Daar staat dus gewoon letterlijk: Marlijn de Molquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de fb van widm
Het is meer een vermoeden omdat dit een rare testopzet isquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Huh waarom weten jullie dat er niemand uitvalt?
Lijkt me echt vreselijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze moeten de test maken vóór de groep
Aah op die manierquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is meer een vermoeden omdat dit een rare testopzet is
Had ik al gezien door een tweet van haarquote:
Hebben ze nog bij niemand laten zien. Ik heb het tenminste niet gezienquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Wie klikte ze aan met die vrijstelling, of zag je dat niet? *was hier bezig*
Hansie Hansie! Komt als 11e kandidaat nog in het spelquote:
geen idee, maar er komen iedere aflevering meerdere kraaien in beeldquote:
Chris omdat hij veel vliegt?quote:
Dat is elk jaarquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Maar Rik wist wel dat er een lasergame opdracht was..
Kquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef alors het volgende:
Maar wat vaag, toen Marlijn wegliep, dat shot uit de lucht, zat er helemaal niemand meer.
Klopt, na het invullen van de test liepen ze wegquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef alors het volgende:
Maar wat vaag, toen Marlijn wegliep, dat shot uit de lucht, zat er helemaal niemand meer.
Iedereen die de test maakte mocht daarna niet meer gaan zittenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef alors het volgende:
Ah zo, thnxquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Iedereen die de test maakte mocht daarna niet meer gaan zitten
Tenzij je de mol bent.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef megamandy het volgende:
Keikut als jij dan als enige geen vrijstelling krijgt
Het was bij Viktor toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef franklop het volgende:
Enkele voorbeelden van Sri Lankaans bijgeloof:
Het beste voorteken voor de reiziger is om, voordat de reis begint, iemand tegen te komen die een bak of pot met water, melk of witte bloemen draagt.
Juli wordt gezien als ongunstige maand om in te trouwen, net als dat in Engeland zo is met de maand mei.
Als een kraai door een huis vliegt is dit een teken dat de bewoner dat huis snel zal verlaten. Het krassen van een kraai op het dak voorspelt goeds voor bewoners.
Tijdens de zuidwest moesson komen slangen uit de jungle; het wordt afgeraden ze op dinsdag en vrijdag te doden.
De dood wordt op diverse manieren aangekondigd. Het roepen van een overvliegende zwarte kraanvogel; de huis hond die in de grond wroet; eksters die zich verzamelen op de plek van naderend onheil, enzovoort.
Baden op zondag doet het uiterlijk van de bader geen goed; baden op maandag leidt juist tot een beter uiterlijk.
Geldtransacties bij volle maan zijn aan te raden.
Een koe tegenkomen aan het begin van een reis is een goed voorteken.
Kraaien in een cirkel: een verlies wordt toegebracht door een u vijandig gezind persoon.
Een kraai op de rug van een varken als u het huis verlaat: er komen juridische problemen.
Uw huis verlatend hoort u een wilde papegaai: uw werk komt tot een goed einde.
U komt een maagd tegen die gewassen wasgoed draagt: een succesvol einde van een missie die u zich ten doel stelde.
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef megamandy het volgende:
Keikut als jij dan als enige geen vrijstelling krijgt
quote:
RTquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Als Rik eruit moet word ik gek want hij is de mol
ditquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Als ze elke keer maar 100 euro winnenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef megamandy het volgende:
Nog steeds geen geld voor een reparatie van de laptop
Groen scherm is ook goed..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Ook jij gaat door
Dus niet per se dmv een vrijstelling?
Ik zie het nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:27 schreef megamandy het volgende:
Nog steeds geen geld voor een reparatie van de laptop
Truequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef essnhills het volgende:
Carolina heeft nu wel een voordeel.
Zij heeft haar groene scherm gezien
maar die hoeft dus niet perse eruit, alleen als die ook echt slecht heeft gepresteerdquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef noodgang het volgende:
Met 7 vrijstellingen dan blijft er toch 1 slechtst gemaakte test over?
Heeft ze al alle afleveringenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef d4v1d het volgende:
Carolina d'r nagels zijn groen, kleur van de mol. En zwart omdat de mol niks ziet
Nee, normaal gesproken nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef Maartel het volgende:
Huh, een vrijstelling betekent toch niet dat er geen rood scherm meer is normaal gesproken?
Ik zat te twijfelen tussen theorie of muzikale aanwijzing inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:28 schreef DaMart het volgende:
De afvaller goed voorspeld aan de hand van de muzikale aanwijzing.
Pepijn Gunneweg had dat paar seizoenen geleden ook. Toen moesten er ook 3 scherm laten zien, niemand viel afquote:
zei hij tegen een paar toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:30 schreef Metalfreak het volgende:
Art zei ook niet tegen Rik dat hij een vrijstelling had, maar dat hij ook door was...
Inderdaad. Maar beter nu dan bij afl 8 ofzo pasquote:
Het is wel heel duidelijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:30 schreef Metalfreak het volgende:
Art zei ook niet tegen Rik dat hij een vrijstelling had, maar dat hij ook door was...
Nee, je weet nu niet wie de test het slechts heeft ingevuld, normaal gesproken gaat degene die de test het slechts heeft ingevuld naar huis. Maar misschien hadden ze voor deze test de spelregels wel aangepast. Dat als degene die de test het slechts had gemaakt een vrijstelling had gekregen dat er dan niemand naar huis zou gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mol Rick heeft zijn test dus het slechtst ingevuld, en zijn scherm is niet getoond..?
Ook waarquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef PeterPastoor het volgende:
Die theorie kan nog steeds kloppen. Het gaat om de derde afvaller. Het maakt dan niet uit in welke aflevering dat gebeurd!
Zou wel een saaie mol zijn, heb haar amper gezien tot nu toequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef Maartel het volgende:
Of wacht even, zou Carolina gewoon de mol zijn? De mol krijgt nooit een rood scherm..
Om deze reden is ze voor mij ook geen molkandidaat. Zeker de eerste afleveringen kwam ze bijna niet in beeld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zou wel een saaie mol zijn, heb haar amper gezien tot nu toe
DUS? Hoezo dus? Niemand met een vrijstelling zag zijn/haar schermquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mol Rick heeft zijn test dus het slechtst ingevuld, en zijn scherm is niet getoond..?
wel een lekkah tjikkiequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zou wel een saaie mol zijn, heb haar amper gezien tot nu toe
Scherp!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:30 schreef Metalfreak het volgende:
Als jij een inzetbare vrijstelling in een eerdere opdracht wint maak je de test niet. Dat is het verschilquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, je weet nu niet wie de test het slechts heeft ingevuld, normaal gesproken gaat degene die de test het slechts heeft ingevuld naar huis. Maar misschien hadden ze voor deze test de spelregels wel aangepast. Dat als degene die de test het slechts had gemaakt een vrijstelling had gekregen dat er dan niemand naar huis zou gaan.
Heb jij Pieter al teruggezien in het spel dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef PeterPastoor het volgende:
Die theorie kan nog steeds kloppen. Het gaat om de derde afvaller. Het maakt dan niet uit in welke aflevering dat gebeurd!
Jawel, ze maken wel de test hoor, want dan leggen ze toch ook die vrijstelling weg?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij een inzetbare vrijstelling in een eerdere opdracht wint maak je de test niet. Dat is het verschil
Ja. Jij niet danquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb jij Pieter al teruggezien in het spel dan?![]()
En de 4e keer eruit liggenquote:
Die leveren ze dan in en dan hoeven ze m niet te maken tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel, ze maken wel de test hoor, want dan leggen ze toch ook die vrijstelling weg?
niet om weer af te vallen als vijfdequote:
ik dacht van welquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die leveren ze dan in en dan hoeven ze m niet te maken toch
Je kan zelf er voor kiezen om de vrijstelling in te zetten. Vrijstellingen mag je tot de laatste aflevering voor de finale bewaren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel, ze maken wel de test hoor, want dan leggen ze toch ook die vrijstelling weg?
Niet perse helemaal waar. Kunnen voorwaarden aan gesteld worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef JACM het volgende:
[..]
Je kan zelf er voor kiezen om de vrijstelling in te zetten. Vrijstellingen mag je tot de laatste aflevering voor de finale bewaren.
Ahja, klinkt logischquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij een inzetbare vrijstelling in een eerdere opdracht wint maak je de test niet. Dat is het verschil
Heb ik gehoord.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef amaranta het volgende:
En Rik zei iets in de trant van....
Ik moet mensen gaan elimineren
Ja maar daarom moeten ze dus wel de test maken en kunnen ze op eind van de test toch die vrijstelling inzetten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef JACM het volgende:
[..]
Je kan zelf er voor kiezen om de vrijstelling in te zetten. Vrijstellingen mag je tot de laatste aflevering voor de finale bewaren.
De normale vrijstellingen mag je bewarenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet perse helemaal waar. Kunnen voorwaarden aan gesteld worden.
Nee, dat beslis je van te voren. Of je zet je vrijstelling in of je maakt niet de test en bewaart de vrijstelling.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar daarom moeten ze dus wel de test maken en kunnen ze op eind van de test toch die vrijstelling inzetten?
Dit dacht ik ook altijdquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar daarom moeten ze dus wel de test maken en kunnen ze op eind van de test toch die vrijstelling inzetten?
Precies. Vrijstelling inzetten = niet de test makenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Nee, dat beslis je van te voren. Of je zet je vrijstelling in of je maakt niet de test en bewaart de vrijstelling.
Ze liep er overduidelijk dwars doorheenquote:
Hierdoor zou ze juist wel verdacht kunnen zijn. De regie laat de mol nooit al te opvallend in beeld komen. En al die nep-mollers juist wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Om deze reden is ze voor mij ook geen molkandidaat. Zeker de eerste afleveringen kwam ze bijna niet in beeld.
Ja maar voor mij kwam ze echt maar 5 seconden in beeldquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hierdoor zou ze juist wel verdacht kunnen zijn. De regie laat de mol nooit al te opvallend in beeld komen. En al die nep-mollers juist wel.
Ik zag dat het er stond maar vond het knap dat ie het zo even las.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan Bentota nog steeds niet lezen
Ik nog steeds écht niet. Zag alleen de gele letters..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag dat het er stond maar vond het knap dat ie het zo even las.
Zal wel bij een of andere review komen te staanquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik nog steeds écht niet. Zag alleen de gele letters..
Nou ja, misschien maakt iemand aankomende week nog een screencap
De test maken ze altijd. Alleen met een vrijstelling krijg je niet te zien hoe je hem gemaakt hebt. Alle tests tellen mee tot het einde om te bepalen wie de winnaar is. Eerst telt het aantal goede antwoorden, daarna de tijd die je erover gedaan hebt. Als je een paar tests niet zou maken zou dat niet kunnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Vrijstelling inzetten = niet de test maken
Dat zag ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens mij zag je Rik nog even snel naar die envelop kijken toen hij van die steiger afrende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |