Niemand neemt hem nog serieus als hij het journaal presenteertquote:
Zolang ze hem maar laten staanquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand neemt hem nog serieus als hij het journaal presenteert![]()
ik las mollerenquote:
Nogmaals, als je met je eigen ogen uit het vliegtuig kijkt, zie je het beter dan met een cameraquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kon Chris zien dat er Bentota stond? Ik zag alleen BE...................N of zo iets.
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kon Chris zien dat er Bentota stond? Ik zag alleen BE...................N of zo iets.
I is, oftewel: ik is (ik ben)quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Informatie is macht oftewel I.I.S
Iemand die iets van Riks afkorting kan maken
mwoa je zal het nosjournaal niet presenteren zonder enige voorkennis van journalistiek hoorquote:
Of je moet die naam al kennen en dan zelf opvullen met wat je zietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geloof je wel (en hun ook),maar ik ZAG het nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef nattermann het volgende:
De kleur was anders van diverse letters door dat aan elkaar geknoopte handdoekenverhaal. Er stond echt bentota.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |