quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
"Hoi, hier ben ik dan, je kassanova"
Whataplayerquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
"Hoi, hier ben ik dan, je kassanova"
Hey hoer wat is je nummer?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Zeg gewoon; Hey hoer wat is je nummer?
Werkt bij mij altijd
Hou ons niet langer in spanningquote:Op zondag 18 januari 2015 16:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag een belangrijke stap gezet!!!!
Al jullie advies ten spijt ben ik gewoon een conversatie begonnen, een gesprekje over een of ander onderwerp wat die winkel betreft, en dat ging uiteindelijk vrij lekker als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik begrijp de richting maar niet de 'extent'.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Al jullie advies ten spijt ben ik gewoon een conversatie begonnen, een gesprekje over een of ander onderwerp wat die winkel betreft, en dat ging uiteindelijk vrij lekker als je begrijpt wat ik bedoel![]()
..!!
Nou wat ik zeg dus, wat ik al dacht klopte, maar als ik hier de ontwikkelingen moet bijhouden wat niet de bedoeling was, dan mag het topic wel openblijven, dat is niet erg blijf dan vooral reageren.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik begrijp de richting maar niet de 'extent'.
Nummertje gefixt of alleen dat small talkje gehouden ?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg dus, wat ik al dacht klopte, maar als ik hier de ontwikkelingen moet bijhouden wat niet de bedoeling was, dan mag het topic wel openblijven, dat is niet erg blijf dan vooral reageren.
Loser.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Al jullie advies ten spijt ben ik gewoon een conversatie begonnen, een gesprekje over een of ander onderwerp wat die winkel betreft, en dat ging uiteindelijk vrij lekker als je begrijpt wat ik bedoel![]()
..!!
Let maar op.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nummertje gefixt of alleen dat small talkje gehouden ?
Je zus denkt daar anders over.quote:
Helaas ben ik niet beschikbaar op de DM, is er een FOK-mailadres waar ik je vraag kan beantwoorden, wellicht zo.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Tips voor een goed stanleymes? Liefst met intrekbaar blad of een houder waarmee het mes afgeschermd is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |