SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True. Moet even kijken. Geen idee met wie ik mee zou kunnen rijden danquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:21 schreef Oksel het volgende:
Kano, je kan toch zo mee naar bijv. Giro Dolimiti?
Als je de tocht zelf niet doet, ben je voor een week 300 EUR kwijt ofzo. Autokosten delen, camping, eten. Maar dat laatste moet je in NL ook.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:23 schreef Oksel het volgende:
Soort van 'ansich', maar opsich. In plaats van op zich.
Mooi.Germanisering ofzo?
Soort verschiet, maar dan vooruitzicht. Ook mooi.quote:
100% eens! Ik had zelf bedacht dat een Rotor crank wel mooi zou staan!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef Levitas het volgende:
![]()
Als ik dan toch één klein puntje van kritiek zou moeten geven, dan zou 't de zilveren crank zijn. Denk dat die ook zwart mooier zou zijn, maar dat is een kwestie van schmaak
Spring je toch bij mij in de auto, dat vervoer komt wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True. Moet even kijken. Geen idee met wie ik mee zou kunnen rijden danEn of ik genoeg dagen enzo heb.
Dacht nu komen er plaatjes van buiten. Zo binnen zoals op de 1e foto zie je er niet veel van.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Tommeke het volgende:
Hier goede plaatjes van m'n vélo.
Hoge velgen;
[ afbeelding ]
Lage velgen;
[ afbeelding ]
Precies, zo'n Italiaan hoeft echt niet altijd met snobby Italiaanse afmontage. Sram red en FSA staan er prima op, al die toffe rood-zwart-witte accenten!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef Oksel het volgende:
En dit is echt kwijlen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Het was al donker buiten mien jung! En er moet idd een mooi crankstel op. BB30 bij voorkeur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dacht nu komen er plaatjes van buiten. Zo binnen zoals op de 1e foto zie je er niet veel van.
Dit vind ik echt een van de mooiere racefietsen wat er is, wat kost zoiets? Overigens vind ik die bladen voor en crank niet echt strak lijken.
Bedankt voor het aanbod! Ik ga er even serieus over nadenken!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef janatwork het volgende:
[..]
Spring je toch bij mij in de auto, dat vervoer komt wel goed.
Heb al meer nachten met die jongen in een tent geslapen dan goed voor me isquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:42 schreef Gripper het volgende:
Hee kano, gek plan man, door de bergen lopen in noorwegen! Mafkees! Met zo'n zware rugzak? En een klein tentje ? Met twee kerels in dat tentje? Brokeback mountain ofnie zeker? Homoooo's!!!!
Als je nog wat tips of kaarten wil moet je t ff zeggen he
mooie fiets tommeke.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het was al donker buiten mien jung! En er moet idd een mooi crankstel op. BB30 bij voorkeur.
Frame kost los 799,- maar voor mij veel minder. Je hebt 'm ook helemaal afgemonteerd. Dacht iets van 1800 met Ultegra.
@Oksel; Omdat ik Specialized onder inkoopsprijs kan kopen. Had ook voor Scott of Cube kunnen gaan, maar ik vind Cube niet sexy en Scott maakt geen goede alu frames. Niet zo goed als deze iig. En carbon werd me wat te duur.
Staat je zadel nou naar voren gekanteld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Tommeke het volgende:
Hier goede plaatjes van m'n vélo.
Hoge velgen;
[ afbeelding ]
Lage velgen;
[ afbeelding ]
Aero ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe kleuren, maar wat is er met die zadelpen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
Nieuwe fiets besteld! Het is de Canyon ultimate al slx 9.0 geworden: http://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3581
quote:uiteraard in het zwart![]()
quote:5 weken levertijd dus met een beetje geluk op tijd binnen voor ivo's200
Senks. Dat oogt zo op de foto want hij staat vrij horizontaalquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Staat je zadel nou naar voren gekanteld?
Verder, mooi ding hoor
Die van Tommeke is met verstelbare zadelpen, die van jouw niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Aero ofzo.
[ afbeelding ]
Bij die loopt die wel goed door, neem aan dat dat een goedkopere versie is
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
Nieuwe fiets besteld! Het is de Canyon ultimate al slx 9.0 geworden: http://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3581 uiteraard in het zwart![]()
5 weken levertijd dus met een beetje geluk op tijd binnen voor ivo's200
Jouw fiets is toch nog net nieuw? Die trek?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
Nieuwe fiets besteld! Het is de Canyon ultimate al slx 9.0 geworden: http://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3581 uiteraard in het zwart![]()
Lekker laten gaan!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn vrouw wilt op vakantie met hemelvaart...
Niks mis meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zo'n vrouwenreis naar ghana. Komt terug als een ander mens.
Waarschijnlijk loopt ze wel de eerst dagen rond als een beginnend fietser die net 300km heeft gefietst.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zo'n vrouwenreis naar ghana. Komt terug als een ander mens.
Vond ik ook. Staan een stuk mooier op deze fietsquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die wielen smoelen er mooi in! Ga je een hoop plezier aan beleven.
Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Da's best een nette fiets imo! Veel plezier ermee
Thx. Maar eieren gaan bij mij zo snel, nergens voor nodig die koelkastquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ziet er prima uit!
Je moet eieren na aankoop wel in de koelkast bewaren.
Op het cassette-overzetten wel.quote:
Je moet vooral even goed opletten dat je remblokken netjes op de remrand staan. Anders trek je strepen over je mooie nieuwe velgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:44 schreef very het volgende:
[..]
Vond ik ook. Staan een stuk mooier op deze fiets
[..]
Thanks
[..]
Thx. Maar eieren gaan bij mij zo snel, nergens voor nodig die koelkast
[..]
Op het cassette-overzetten wel.
Opnieuw afstellen lijkt eigenlijk niet nodig, maar kijk het nog ff aan.
Da's het eerste randonneursbrevet van het jaar, veel randonneurs uit Nederland en Duitsland aan de start plus meestal een forse Fok-delegatie.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet vooral even goed opletten dat je remblokken netjes op de remrand staan. Anders trek je strepen over je mooie nieuwe velgen.
De ene is ISP en de andere niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van Tommeke is met verstelbare zadelpen, die van jouw niet.
Heeft niks met goedkopere versie te maken...
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ziet er prima uit!
Je moet eieren na aankoop wel in de koelkast bewaren.
Ohja, ik lees hetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, Integrated SeatPost. Dat zeg ik... Alleen dan zonder de term te gebruiken.
Klopt. Maar 't esthetische is ook belangrijk, vandaar dat ik een zwarte crank wil.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 06:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik prop er gewoon een crank in met wat kit of Een tube loctite erin. Van een ander lager ga je echt niet sneller fietsen hoor.
Ja. Ik heb een garmin edge 800.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:13 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een activity tracker met GPS om fietsroutes, afstanden, snelheden en hartslag te registreren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ze zijn namelijk niet allemaal geschikt om op de fiets te gebruiken.
Activity trackers zijn imo sowieso niet geschikt om op de fiets te gebruiken. Heb het zelf ook geprobeerd voor mn vriendin omdat zij ook veel hardloopt en ik op zoek was naar een optie die je voor zowel hardlopen als fietsen kan gebruiken, maar het blijft behelpen. Te kleine schermen, te kleine knoppen, ziet er niet uit zo'n horloge op je stuur..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:13 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een activity tracker met GPS om fietsroutes, afstanden, snelheden en hartslag te registreren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ze zijn namelijk niet allemaal geschikt om op de fiets te gebruiken.
Dat is geen activity tracker. Dat zijn die horloges die je om je pols draagt en je stappen tellen, slaapritme edquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een garmin edge 800.
Wat is je budget?
Dus ik moet met twee onbekende vriendjes van Gripper naar Belgie? Mijn schuwe, verlegen karakter is nu al van streekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 06:55 schreef kaasplankje het volgende:
Gripper, CF:
Helaas kan ik morgen niet mee. Ik kom anders niet uit heb nog teveel -te doen lijst.
Garmin 940 oid. Vriend van me heeft die.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is geen activity tracker. Dat zijn die horloges die je om je pols draagt en je stappen tellen, slaapritme ed
Maar het is wel alleen voor het fietsen dus?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:22 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Het is niet echt om op de fiets te gebruiken, maar meer voor na het fietsen.
Doe dit nu met mijn telefoon, maar dat is echt onhandig en mijn GPS op de telefoon is ontzettend onnauwkeurig.
Budget rond de 200 euro.
Stappenteller is ook wel leuk, maar dat zit volgens mij standaard in elke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar het is wel alleen voor het fietsen dus?
Niet in fietscomputers..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:28 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Stappenteller is ook wel leuk, maar dat zit volgens mij standaard in elke.
Ja het maakt nogal een verschil. Kijk, je hebt voor 60 e al een leuk fietscomputertje met gps die een stuk beter zal functioneren puur op het fietsen gericht dan welk horloge dan ook. Maar dan heb je geen stappenteller en voor t hardlopen is dat weer niks. Je moet voor jezelf dus even goed op een rijtje hebben wat je prios zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:32 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Fietscomputer, sporthorloge, activity tracker, wearable....
Dank. Ik ga wel even verder spitten.
Want dan ga je tijdens je trainingen constant met 1 hand aan het stuur rijden zodat je op je andere pols je hartslag kan zien?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:43 schreef very het volgende:
Straks Apple Watch voor mij
Dan wat meer op hartslag letten enzo
Nee, met oordopje in mijn oor via mijn telefoon horen wanneer ik boven of onder een bepaalde range komquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want dan ga je tijdens je trainingen constant met 1 hand aan het stuur rijden zodat je op je andere pols je hartslag kan zien?
Horloges zijn op de fiets totaal niet functioneel
Handig man.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:49 schreef very het volgende:
[..]
Nee, met oordopje in mijn oor via mijn telefoon horen wanneer ik boven of onder een bepaalde range kom
1. Dezelfde functionaliteit heb je met een bluetooth hartslagband van 2 tientjes.quote:
Inb4.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:49 schreef very het volgende:
[..]
Nee, met oordopje in mijn oor via mijn telefoon horen wanneer ik boven of onder een bepaalde range kom
quote:Op weekdag ergens in de toekomst om 10:49 schreef very het volgende:
[..]
Jongens, ben net aangereden omdat ik een auto van rechts niet hoorde, mijn frame is stuk en mijn wielen kwamen onder de tram. Welk frame moet ik kopen?
En heeft iemand nog een prothese over? Ben mijn linker onderbeen kwijtquote:
quote:
1. Klopt, maar ik zal dat ding ook voor andere zaken gebruiken. Ik koop hem ook niet hoofdzakelijk vanwege de hartslagmeter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. Dezelfde functionaliteit heb je met een bluetooth hartslagband van 2 tientjes.
2. Je corrigeert je te hoge of te lage hartslag pas als je al buiten je zone zit
3. Je moet altijd met oordopjes in fietsen
Hoe lang doe je nou eigenlijk met je telefoon op t stuur beeldscherm vol aan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:01 schreef very het volgende:
[..]
1. Klopt, maar ik zal dat ding ook voor andere zaken gebruiken. Ik koop hem ook niet hoofdzakelijk vanwege de hartslagmeter.
2. Ik heb meestal mijn telefoon ook op mijn stuur, dus kan het daar wellicht ook aflezen.
3. Zie punt 2
Het is goed joh, doe je dat toch? Comfortrijder...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:59 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet het, jij bent bang voor elk ander geluidje tijdens het fietsen. Maar als ik op normaal volume eens in de zoveel tijd een waarschuwing krijg in 1 oor dan durf ik de potentiële gevaren wel te trotseren...En zelfs durf ik daar nog een klein muziekje aan toe te voegen ook
geen idee, maar ik gok dat ie de 3 uur wel moet halen met lage helderheidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe lang doe je nou eigenlijk met je telefoon op t stuur beeldscherm vol aan?
Niet mooi, wel handig (voor mij)quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is goed joh, doe je dat toch? Comfortrijder...
Wat ga je dan doen nadat je warmgereden bent? Zonder hartslag verder?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:09 schreef very het volgende:
[..]
geen idee, maar ik gok dat ie de 3 uur wel moet halen met lage helderheid
[..]
Niet mooi, wel handig (voor mij)
[..]
Tot je, wederom, iets geks doet en je Iphone over het asfalt stuitert. En daar zijn ze niet voor gemaakt...quote:
Is de warmte er zo uit..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen nadat je warmgereden bent? Zonder hartslag verder?
haha....dat zien we dan wel weer. Kom vast goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen nadat je warmgereden bent? Zonder hartslag verder?
En als je dan bv die den haag - texel gaat doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:09 schreef very het volgende:
[..]
geen idee, maar ik gok dat ie de 3 uur wel moet halen met lage helderheid
Dat lijkt me leip! En dan virtuele Strava doelen op segmenten waar tegen je kan racenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Apple watch zie ik geen grote toekomst voor in de fietswereld. Misschien voor de wat meer casual sporters zoals very.
Google glass achtige apparaten daarentegen, waarbij fietsgegevens en navigatie gewoon op het wegdek voor je worden geprojecteerd, daar fietst over 5 jaar zelfs Kaas mee.
Dan dus waarschijnlijk met oordopje en niet met scherm constant aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En als je dan bv die den haag - texel gaat doen?
En als je dan moet navigeren?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:12 schreef very het volgende:
[..]
Dan dus waarschijnlijk met oordopje en niet met scherm constant aan.
Verzekering.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tot je, wederom, iets geks doet en je Iphone over het asfalt stuitert. En daar zijn ze niet voor gemaakt...
Dat lijkt me inderdaad ook wel geinig, maar die prijs daarvan moet echt omlaag danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Apple watch zie ik geen grote toekomst voor in de fietswereld. Misschien voor de wat meer casual sporters zoals very.
Google glass achtige apparaten daarentegen, waarbij fietsgegevens en navigatie gewoon op het wegdek voor je worden geprojecteerd, daar fietst over 5 jaar zelfs Kaas mee.
Via kleine pulsjes in mijn pols die me vertellen of ik links of rechts moet, en anders met audio-ondersteuning, wederom via oordopje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En als je dan moet navigeren?
Want? Hier vraag ik toch geen tips? Ik weet dat ik dit nu prettig vind...wie weet veranderd dat, maar vooralsnog vind ik het ideaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:13 schreef Fretwork het volgende:
Bij deze wil ik vast een notitie maken voor het geval Very over een maand zegt dat hij totaal geen koppige ezel is en altijd goede tips meeneemt in zijn beslissingen...
Bestaat nu al, maar nog veel te groot, niet soigne en duur.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat lijkt me leip! En dan virtuele Strava doelen op segmenten waar tegen je kan racen
Het is goed jochie...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef very het volgende:
[..]
Want? Hier vraag ik toch geen tips? Ik weet dat ik dit nu prettig vind...wie weet veranderd dat, maar vooralsnog vind ik het ideaal.
Je hebt t nog niet eens geprobeerd manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef very het volgende:
[..]
Want? Hier vraag ik toch geen tips? Ik weet dat ik dit nu prettig vind...wie weet veranderd dat, maar vooralsnog vind ik het ideaal.
Ik fiets nu toch ook met oordopjes en telefoon op stuur. Het enige verschil is dat ik er straks een horloge bij heb die wat meer functies meebrengtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt t nog niet eens geprobeerd man![]()
Nou, ik weet zeker dat je dit inderdaad ooit weer (al dan niet onterecht) gaat aangrijpen.quote:
Je hebt geen hartslag en geen navigatie door de oordopjes. Ik heb dat allebei wel gedaan en het werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:17 schreef very het volgende:
[..]
Ik fiets nu toch ook met oordopjes en telefoon op stuur. Het enige verschil is dat ik er straks een horloge bij heb die wat meer functies meebrengt
Dat is je huid nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:19 schreef very het volgende:
[..]
Nou, ik weet zeker dat je dit inderdaad ooit weer (al dan niet onterecht) gaat aangrijpen.
Maar idd....het is goed. Ga je gang. Mijn huid is dik genoeg
Geen navigatie via oordopjes? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt geen hartslag en geen navigatie door de oordopjes. Ik heb dat allebei wel gedaan en het werkt gewoon niet.
Hoe ga je zonder beeld het straatje kiezen als je een piepje naar links krijgt en het zijn 2 mogelijkheden? Dan moet je dus inrijden, krijg je na 500 meter de mededeling dat je fout zit, in de remmen, omdraaien, terugrijden en andere straat in. Dat ben je na 3 keer in 10 km zo beu dat je dat kloteding in de sloot flikkert.
Zonder beeld zeg ik tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:21 schreef very het volgende:
[..]
Geen navigatie via oordopjes? Hoe kom je daar nou bij?
Sowieso fiets ik bijna nooit met navigatie, en als blijkt dat ik me er ooit aan zal ergeren kijk ik dan wel wat ik doe
Ik ben graag de snelstequote:
Geloof je het wel als kaas het zegt?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef kaasplankje het volgende:
Als google glass betaalbaar wordt en soigne wil ik het uiteraard hebben.
Ik vind een fietskoerier wel betrouwbaarder als het aankomt op de praktijkervaring met navigeren, ja. Daarnaast lijkt Kaas mij niet iemand die blind nieuwe technologie aanbidt zonder kritisch te kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:24 schreef very het volgende:
[..]
Geloof je het wel als kaas het zegt?
[..]
De blauwe lus:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben graag de snelste.
Welke bergjes ga je nou fietsen in Limburg ei'nlijk
Waarom moet ik kaas geloven? Itt jou heb ik persoonlijk ervaring er mee en ik vind dat het niet werkt en jij doet nu al alsof het een nieuwe revolutie is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:24 schreef very het volgende:
[..]
Geloof je het wel als kaas het zegt?
[..]
Hmm, niks waar ik al een tijd heb staan. Wel leuk tochtje denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:26 schreef very het volgende:
[..]
De blauwe lus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je gaat er maar even gemakshalve van uit dat ik wel blind nieuwe technologie aanbid zonder kritisch te kijken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind een fietskoerier wel betrouwbaarder als het aankomt op de praktijkervaring met navigeren, ja. Daarnaast lijkt Kaas mij niet iemand die blind nieuwe technologie aanbidt zonder kritisch te kijken.
Daar is geen reden voor nodig. Bij twijfel, geloof in kaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom moet ik kaas geloven?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom moet ik kaas geloven? Itt jou heb ik persoonlijk ervaring er mee en ik vind dat het niet werkt en jij doet nu al alsof het een nieuwe revolutie is.
Je vindt het nu al "ideaal"quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:32 schreef very het volgende:
[..]
WTF...ik zeg alleen dat ik dat straks ga gebruiken...dat van de nieuwe revolutie verzin je er zelf bij.
En ik heb wel ervaring met navigatie via oordopjes, werkt prima
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vindt het nu al "ideaal"
Zonder het ooit te hebben gebruikt. En dan zegt meneertje "kritisch naar nieuwe technologie te kijken"
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je koopt dat ding omdat er apple op staat.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:15 schreef very het volgende:
Ja, telefoon op stuur en eventueel oordopje in jaquote:
Jongen, loop niet zo laf met je woorden te draaien. Je reageert vervolgens nog metquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:39 schreef very het volgende:
[..]
Ja, telefoon op stuur en eventueel oordopje in ja
Let op het woordje NU
Dus het ging wel degelijk om de combo horloge / telefoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:17 schreef very het volgende:
[..]
Ik fiets nu toch ook met oordopjes en telefoon op stuur. Het enige verschil is dat ik er straks een horloge bij heb die wat meer functies meebrengt
Dan interpreteer je het toch lekker hoe jij het wilquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jongen, loop niet zo laf met je woorden te draaien. Je reageert vervolgens nog met
[..]
Dus het ging wel degelijk om de combo horloge / telefoon.
Ok dikkiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:44 schreef very het volgende:
[..]
Dan interpreteer je het toch lekker hoe jij het wil
Hoe kan ik over NU spreken als dat ding nog uit moet komen?
En inderdaad, ik gok dat de samenwerking inderdaad best ideaal (voor mij) zal zijn, daar het een toevoeging is van de manier waarop ik nu al mijn telefoon gebruik.
Zwakke cumbek wel Knut...quote:
Een serieuze GPS is populairder in de randonneurswereld dan in de racewereld, een Heads-Up display kan daar ook heel handig zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vooral leuk om de google glass van voorbijrijdende fietsers die opdracht te gevenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef muzas het volgende:
Google glass, lekker man. Bietje porno kijken op de fiets.
Lijkt me niet fijn in een zweterige strakke broek met een zadel onder je banus...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef muzas het volgende:
Google glass, lekker man. Bietje porno kijken op de fiets.
Het is alsof we een discussie hebben over een restaurant waarvan jij de recenties hebt gelezen terwijl ik er ben gaan eten. Dat heeft niet zoveel zin. Daar kunnen we dus ook beter mee stoppenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is alsof we een discussie hebben over een restaurant waarvan jij de recenties hebt gelezen terwijl ik er ben gaan eten. Dat heeft niet zoveel zin. Daar kunnen we dus ook beter mee stoppen
En het ging me vooral om de hartslag, want zoals ik eerder zei gebruik ik zelden navigatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:32 schreef very het volgende:
En ik heb wel ervaring met navigatie via oordopjes, werkt prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Die propel is er ook in oranje:quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe kleuren, maar wat is er met die zadelpen?
En waarom koopt iedereen hier mattzwarte frames van dure merken? Dat je zwart koopt als je no-name koopt snap ik.. vind t echt zonde om een duur frame te komen en dan volledig mat zwart/
Ik vind de velgen lelijk...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Die propel is er ook in oranje:
[ afbeelding ]
Best wel tof vind ik.. Maar in nederland niet verkrijgbaar volgens mij. Terwijl als 'oranje' toch ergens verkoopt zou je zeggen....
Ja precies. Je gebruikt "zelden navigatie". Je fietst net. Je langste rit is 60km. Dan vraag ik me af hoe goed je kan beoordelen of iets wel of niet werkt. Persoonlijk denk ik dat ik dat beter kan omdat ik een jaar met oordoppennavigatie heb gefietst, nu al weer 2 jaar met garmin, mn telefoon gebruikt, 2 horloges en al die tijd me er ook veel in heb verdiept.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:00 schreef very het volgende:
[..]
[..]
En het ging me vooral om de hartslag, want zoals ik eerder zei gebruik ik zelden navigatie.
En de hartslag "lijkt" me dus handig, maar of dat ideaal is weet ik nog niet, want ding nog niet uit.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:03 schreef Patroon het volgende:
Ik heb ook nieuwe gadgetWasda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal Google er wel mee door moeten gaan, voorlopig stoppen ze in ieder geval met de verkoopquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoals gezegd, google glass achtig. Een bedrijf zoals recon richt zich specifiek op fietsers, daar heb ik meer vertrouwen in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Zal Google er wel mee door moeten gaan, voorlopig stoppen ze in ieder geval met de verkoop
http://www.volkskrant.nl/(...)idige-vorm~a3831165/
Ik ben niet boos, maar ik snap de verontwaardiging niet. Ik ben maar een recreant, zoals ik eerder zei. Ik zal ook niet veel enorme afstanden rijden, en als ik ze doe doe ik ze in teamverband of op de losse pols, dus dan ook geen navigatie nodig. De sporadische keer dat ik het wel nodig heb is het vooralsnog voor mij voldoende. En zoals ik ook zei kan het zomaar zijn dat ik later wel voor iets anders kies.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja precies. Je gebruikt "zelden navigatie". Je fietst net. Je langste rit is 60km. Dan vraag ik me af hoe goed je kan beoordelen of iets wel of niet werkt. Persoonlijk denk ik dat ik dat beter kan omdat ik een jaar met oordoppennavigatie heb gefietst, nu al weer 2 jaar met garmin, mn telefoon gebruikt, 2 horloges en al die tijd me er ook veel in heb verdiept.
Je kan niet beoordelen of iets "prima" werkt met zo weinig referentie en testmogelijkheden.
Disclaimer: de 60 km is geen sneer voordat je daar weer boos over wordt.
Mijn vertrouwen daarin is niet heel groot, voorlopig is zo'n ding veel te zwaar om op je neus te zetten en er langere tijd mee rond te lopen/fietsen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals gezegd, google glass achtig. Een bedrijf zoals recon richt zich specifiek op fietsers, daar heb ik meer vertrouwen in.
Knut heeft wel gelijk, oordoppennavigatie is gewoon ruk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar ik snap de verontwaardiging niet. Ik ben maar een recreant, zoals ik eerder zei. Ik zal ook niet veel enorme afstanden rijden, en als ik ze doe doe ik ze in teamverband of op de losse pols, dus dan ook geen navigatie nodig. De sporadische keer dat ik het wel nodig heb is het vooralsnog voor mij voldoende. En zoals ik ook zei kan het zomaar zijn dat ik later wel voor iets anders kies.
Dat kan erg snel gaan. En van extra gewicht is natuurlijk nauwelijks sprake aangezien je garmin dan van het stuur kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen daarin is niet heel groot, voorlopig is zo'n ding veel te zwaar om op je neus te zetten en er langere tijd mee rond te lopen/fietsen.
En je weet wat fietsers zeggen over extra gewicht
Nieuwe teamfiets van Team Epo voor het Haar is ook wel tof .quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Die propel is er ook in oranje:
[ afbeelding ]
Best wel tof vind ik.. Maar in nederland niet verkrijgbaar volgens mij. Terwijl als 'oranje' toch ergens verkoopt zou je zeggen....
Kransjes tellen achter (het aantal kettingbladen).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef Leonos het volgende:
Ik wil mijn ketting vervangen, nu heb ik dat nog nooit gedaan
Ik weet dat ik een Ultegra groep heb, maar hoe weet ik nou hoeveel speed enzo ik heb.
Snap er weer geen reet van. Jullie een idee hoe je dit ziet?
Wellicht Very?
Voor en achter?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kransjes tellen achter (het aantal kettingbladen).
Dat lijkt me ook wel jaquote:
Nee, voor doet er niet toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voor en achter?
[..]
Dat lijkt me ook wel ja
Ja. Hoe oud is je fiets?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:31 schreef Leonos het volgende:
http://www.wiggle.nl/shim(...)delingen/#tabReviews
Dus bij deze 10 kransen? Lijkt me niet dat ik 10 kransen heb
Die 2015 King XS zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zie team roompot toch liever op een oranje de rosa.
Nog niet gezien...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuwe teamfiets van Team Epo voor het Haar is ook wel tof .
Gewoon tellen inderdaad. Ik heb volgens mij dezelfde fiets ongeveer. Trek SLR 1600 2007 toch? Bij mij zat er een 10-speed cassette op in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Denk wel 10 jaar ofzo. Goedkoop dingetje, gaat wel hard
Kopje op ging ie niet zo snel....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kopje over hoop ik ook niet.quote:
Lijkt me een typisch gevalletje "Leon plagen kusjes vragen.." Ondeugende Muzas..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jij helemaal slijmen, fiets je nog maar zo kort, bla bla.
En nu stoer doen he
Ik dacht laat ik lief zijn voor die jongen, die had net 20 minuten gespendeerd om een bandje te wisselenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jij helemaal slijmen, fiets je nog maar zo kort, bla bla.
En nu stoer doen he
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik lief zijn voor die jongen, die had net 20 minuten gespendeerd om een bandje te wisselen
Ik heb heel vroegah in een distributiecentrum van een supermarkt gewerkt. Daar stonden de eieren gewoon in de stellingen en niet gekoeldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.voedingscentru(...)/eieren-bewaren.aspx
Doe eens plaatje van je shifter dan. Dan weet ik het wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Al aangepast, oude fotoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Questular het volgende:
Ligt het aan mij of staat je stuur "anders" ?
[ afbeelding ]
Bij mij staat ie zo
Stuurpen gedraaid o.a.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staat ie zo
Yep ik ook. Werkt voorlopig primaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:01 schreef muzas het volgende:
vriend van me heeft zo'n forerunner (hardloper) en heeft daar een of ander stuk plastic voor gekocht om m op zn stuur te kunnen doen.
Is die van jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staat ie zo
Omdat eieren niet gekoeld getransporteerd worden. Daarom zou je teveel tenperatuursverschillen krijgen, wat de kwaliteit ten nadele komt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb heel vroegah in een distributiecentrum van een supermarkt gewerkt. Daar stonden de eieren gewoon in de stellingen en niet gekoeld
Ontzettend pauperbaantje btw.
Och, op zo'n mooi frame is 1 bidonhouder geen zondequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef Questular het volgende:
[..]
yupEn ik weet het is mis een bidon houder
Sommigen wel, anderen kunnen voor zover ik weet ook stiekeme drag queens zijn die nog nooit een meter gefietst hebben. Je weet het nooit op internet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef very het volgende:
wie van jullie hier kent elkaar persoonlijk eigenlijk?
Ik niemand.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef very het volgende:
http://www.sporthorlogecenter.nl/quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:32 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Fietscomputer, sporthorloge, activity tracker, wearable....
Dank. Ik ga wel even verder spitten.
Ik ken Critic, fortytwo, kees, marcod, gripper, kaasplank, patroon, oksel, tommeke, DDX, dop, ivo, cap_fap, bizkit, muzas persoonlijk als in, ik heb ze in het echt gezien. Ik vergeet vast iemand alvast sorryquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef very het volgende:
8 speedquote:
wombcatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken Critic, fortytwo, kees, marcod, gripper, kaasplank, patroon, oksel, tommeke, DDX, dop, ivo, cap_fap, bizkit, muzas persoonlijk als in, ik heb ze in het echt gezien. Ik vergeet vast iemand alvast sorry
Marco nog het meest van allemaal.
twitter:beauroos twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:24:27@BaukeMollema welke fiets is nou beter Bianchi of Trek? #AskBauke reageer retweet
twitter:
ivo 200 denk ikquote:
Waarom wil je specifiek die bandjes? Zullen toch vast anderen te vinden zijn met ongeveer dezelfde eigenschappen?quote:
http://www.mantel.com/con(...)bmJhbmRlbiNzdGFydDE=quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ppff want zijn die Conti GP 4000 S2 700x25 lastig te krijgen zeg.
Mwa, snap het wel. Ga als mn huidige op zijn ook weer terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom wil je specifiek die bandjes? Zullen toch vast anderen te vinden zijn met ongeveer dezelfde eigenschappen?
Da's 23mm, 25mm is uitverkochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.mantel.com/con(...)bmJhbmRlbiNzdGFydDE=
Enlighten me.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, snap het wel. Ga als mn huidige op zijn ook weer terug.
sorry niet gezien dat de bestel knop grijs bleef als je 25 selecteerdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef CyclingGirl het volgende:
25mm lieverddie zijn uitverkocht en pas in week 5 leverbaar. Ik heb ze nu wel uiteindelijk gevonden maar moest er een ochtend naar zoeken.
Rollen lekker en rij er weinig mee lek. Zie je ook terug in de tests.quote:
Ok, ik heb ook iets meer dan 3k op die fortezzas gereden, ook met dat start to race.. grip zat imho. Nou is mijn referentiekader klein want hiervoor reed ik op kaolostugge 23mm bontragersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rollen lekker en rij er weinig mee lek. Zie je ook terug in de tests.
Heb nu bijna 3k op mn vredestein fortezzas maar vertrouw ze nog steeds niet. Geen fijn gevoel in de bochten en zeker niet als het nat is.
Yep. En ze slijten snel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Ok, ik heb ook iets meer dan 3k op die fortezzas gereden, ook met dat start to race.. grip zat imho. Nou is mijn referentiekader klein want hiervoor reed ik op kaolostugge 23mm bontragers
Vind die conti's vooral duur.
Die allebei ook jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:17 schreef dop het volgende:
[..]
wombcat
kolonelbroodje ?
als ik een schatting mag maken kent 85% 1 of meerdere hier van een meeting.
ik zelf 1 keer meeting geweest
Fortezza's zijn wel echte droog weer bandjes ja. Bij drie spetters is het alsof je op ijs rijdt. Ik heb ruime ervaring met GP4000(s), Fortezza's en Rubino Pro's. De GP's zijn all-round het beste, Fortezza's voor in de zomer en Rubino's hangt er net tussenin. Wat slijten betreft gaan de Rubino's het langste mee, dan de GP's en dan de Fortezza's. Allemaal logisch als je naar de eigenschappen van het rubber kijkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rollen lekker en rij er weinig mee lek. Zie je ook terug in de tests.
Heb nu bijna 3k op mn vredestein fortezzas maar vertrouw ze nog steeds niet. Geen fijn gevoel in de bochten en zeker niet als het nat is.
Ze zijn veranderd afgelopen jaar... Met de oude tricomp heb ik 0 ervaring. Maar met die senso's genoeg op natte wegen gereden en deel je mening niet...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:50 schreef keesfietst het volgende:
Fortezza's zijn wel echte droog weer bandjes ja. Bij drie spetters is het alsof je op ijs rijdt.
#viesdikquote:
hej hej je moet een keertje zo'n STR race meedoen als je klachtloos kan fietsen. Kan je daarna in 1 vloeiende lijn door naar de koersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze zijn veranderd afgelopen jaar... Met de oude tricomp heb ik 0 ervaring. Maar met die senso's genoeg op natte wegen gereden en deel je mening niet...
Wel fijn dat je weer mag gaan fietsen!
Boeddha ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
#viesdik
Nu een bovenlichaam als een god neem ik aan?
Ik ook niet, ik rij de hele winter al op die oude fortezza's en nog nooit een (bijna) slippertje gemaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze zijn veranderd afgelopen jaar... Met de oude tricomp heb ik 0 ervaring. Maar met die senso's genoeg op natte wegen gereden en deel je mening niet...
Iemand van hier persoonlijk kennen? Godzijdank nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef very het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iemand van hier persoonlijk kennen? Godzijdank niet
Jaja, zondag 22 maart is de primavera meet weer!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:36 schreef dop het volgende:
[..]
ivo 200 denk ik
start van de tour bij gripper
zie openings post van het topic
Ja ik heb niet met die nieuwe gereden. Die ouwe waren echt kut, heb er 3 setjes van gebruikt en alle 3 niet mee te rijden op gladde/besmeurde wegen. Misschien net 3 keer pechquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Vanaf september 3x per week krachttraining aan het doen voor m'n bovenlichaam dus ben gelukkig voornamelijk in de breedte gegroeid. Maar zonder gekheid, er moet nog een paar % vet af en dan hoef ik me zeker niet te schamen op het strand. Er is wel bijna 10kg aan t.o.v. m'n laagste gewicht in de zomerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
#viesdik
Nu een bovenlichaam als een god neem ik aan?
Ik zou de nieuwe niet proberen dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ja ik heb niet met die nieuwe gereden. Die ouwe waren echt kut, heb er 3 setjes van gebruikt en alle 3 niet mee te rijden op gladde/besmeurde wegen. Misschien net 3 keer pech
Nee, in jouw geval ontmoet ik ook liever je vriendin. Maar daar moet je verder niets achter zoeken hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iemand van hier persoonlijk kennen? Godzijdank niet
Je schamen is relatief. Zelfs 6 weken Australië heeft me niet van de tanlines afgeholpen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ja ik heb niet met die nieuwe gereden. Die ouwe waren echt kut, heb er 3 setjes van gebruikt en alle 3 niet mee te rijden op gladde/besmeurde wegen. Misschien net 3 keer pech
[..]
Vanaf september 3x per week krachttraining aan het doen voor m'n bovenlichaam dus ben gelukkig voornamelijk in de breedte gegroeid. Maar zonder gekheid, er moet nog een paar % vet af en dan hoef ik me zeker niet te schamen op het strand. Er is wel bijna 10kg aan t.o.v. m'n laagste gewicht in de zomer
Jezus je geeft licht manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je schamen is relatief. Zelfs 6 weken Australië heeft me niet van de tanlines afgeholpen.
[ afbeelding ]
Ben juist een hoop gewicht op m'n bovenlichaam kwijt. Heb bijna niets qua bovenlichaamtraining gedaan de afgelopen 2 jaar.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Gripper het volgende:
Kaas, Peter zegt net: das godverdomme een mooie lul die fietskoerier!
We hadden al 5 kaartjes online besteld... We gaan die van jou morgen wel proberen te verpatsen aan de kassa. Zal wel lukken denk'
En jammer dat je niet meekan uiteraard!
Ik heb wel de mazzel dat ik al een paar jaar krachttraining in de barre maanden doe dus de basis was er al. Omdat ik nu niet/amper heb kunnen fietsen maar een keertje extra per week en wat meer gefocust op kracht i.p.v. souplesse omdat ik toch niks anders kon doen. Wel geinig hoe iedereen me er nu 'gezond' uit vindt zien. En m'n tanlines heb ik gewoon laten tatoeëren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je schamen is relatief. Zelfs 6 weken Australië heeft me niet van de tanlines afgeholpen.
[ afbeelding ]
Ben juist een hoop gewicht op m'n bovenlichaam kwijt. Heb bijna niets qua bovenlichaamtraining gedaan de afgelopen 2 jaar.
Waar zie jij dan 700*25?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:50 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Fortezza's zijn wel echte droog weer bandjes ja. Bij drie spetters is het alsof je op ijs rijdt. Ik heb ruime ervaring met GP4000(s), Fortezza's en Rubino Pro's. De GP's zijn all-round het beste, Fortezza's voor in de zomer en Rubino's hangt er net tussenin. Wat slijten betreft gaan de Rubino's het langste mee, dan de GP's en dan de Fortezza's. Allemaal logisch als je naar de eigenschappen van het rubber kijkt.
Die bandjes trouwens binnen 1 minuut gevonden CyclingGirl: https://www.bike-componen(...)I-Faltreifen-p36696/
Vanaf februari weer 3x per week beginnen met een uur op de fiets te zitten en m'n bulkvet er weer af te krijgen. Kan niet wachten.
Ik had van 't kanoen altijd wel een vrij gespierde torso, maar dat doe ik niet meer en ik kan mezelf ook niet motiveren om in de winter KT te gaan doen. Dat heb ik 8 jaar lang gedaan denk ik. Vanaf m'n 15de tot m'n 23ste. Nu even niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:05 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ik heb wel de mazzel dat ik al een paar jaar krachttraining in de barre maanden doe dus de basis was er al. Omdat ik nu niet/amper heb kunnen fietsen maar een keertje extra per week en wat meer gefocust op kracht i.p.v. souplesse omdat ik toch niks anders kon doen. Wel geinig hoe iedereen me er nu 'gezond' uit vindt zien. En m'n tanlines heb ik gewoon laten tatoeëren.
1 tot 2 dagenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:08 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoelang duurt het voordat je het binnen hebt via die toko?
Helder, ik begin er nu ook wel weer genoeg van te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had van 't kanoen altijd wel een vrij gespierde torso, maar dat doe ik niet meer en ik kan mezelf ook niet motiveren om in de winter KT te gaan doen. Dat heb ik 8 jaar lang gedaan denk ik. Vanaf m'n 15de tot m'n 23ste. Nu even niet.
Werk jij toevallig bij de recherche ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:13 schreef Fretwork het volgende:
Wat is een primavera meet
Valt zeker samen met Milano - San Remo?
Nee, ik kan gewoon Italiaans tot op het niveau "menukaart pizzaria".quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werk jij toevallig bij de recherche ?
Ga volgend jaar wel wat KT doen denk ik. Al is het maar om allround fit te wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:13 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Helder, ik begin er nu ook wel weer genoeg van te krijgen hoor.
HEt is niet te geloven he?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:13 schreef Fretwork het volgende:
Wat is een primavera meet
edit: valt zeker altijd samen met Milano - San Remo?
Is potjandikkeme toch een portie toevallig...quote:
Die zijn prima idd. Ik heb op m'n trainings/slecht weer wielen een setje Specialized Espoir Elite. Vouwbanden, slijt niet snel en ik rij nooit lek. Ook met natte weg heb ik nog veel grip.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik rij de hele winter al op die oude fortezza's en nog nooit een (bijna) slippertje gemaakt.
Jeejquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jaja, zondag 22 maart is de primavera meet weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezegd?
Hoe heet jij op strava?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:55 schreef quinoahipster het volgende:
Lekker rondje gepeddeld in de zon
En grip ook zag ik
Morgen paar uurtjes D1 met de club
Collega koerier van me was 't zat en heeft Piet Paulusma gister ff aangesproken. Heeft geholpen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Vandaag voort eerst in 20 jaar eens normaal fietsweer.
/fromage
Denk het wel ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Jeejdit jaar ben ik er weer bij! Wat wordt het te rijden parcours?
Kano maak je er weer zo'n helden tocht van als afgelopen voorjaar? if so,ik sluit dan graag aan
Ik denk een keer niet de heuvelrug, maar lekker rammen langs de Lekdijk en Linge. Die omgeving kennen veel mensen van hier nog amper geloof ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Jeejdit jaar ben ik er weer bij! Wat wordt het te rijden parcours?
Kano maak je er weer zo'n helden tocht van als afgelopen voorjaar? if so,ik sluit dan graag aan
Hagelslagquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:21 schreef Gripper het volgende:
Ohja, en tevens: houtkachel, kaasjes, speciaalbier, etc.
jij was toen denk wel de enige die beter ging fietsen met een paar biertjes op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef Gripper het volgende:
Dit jaar bestellen we mooi weer. En desnoods gaan we 's ochtends bier drinken en s middags fietsen als het weer niet meewerkt
Goed eten en drinken. Ook onderweg. In een groep kan de intensiteit soms wat hoger liggen, dan ligt een hongerklop snel om de hoek!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Levitas het volgende:
Nou... ff het krachthonk in en vanavond redelijk op tijd bed in (tjonge, wat burgerlijk op vrijdag!)
Morgen voor 't eerst in een groep mee. Iemand nog last-minute, must know tips??
goed advies, daar boven op kost koud weer ook extra energie, dus vooral wat eten kan je echt redden danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Goed eten en drinken. Ook onderweg. In een groep kan de intensiteit soms wat hoger liggen, dan ligt een hongerklop snel om de hoek!
Have fun!
Als je die kaart morgen niet kwijt kan betaal ik m wel Gripster.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef Gripper het volgende:
Dit jaar bestellen we mooi weer. En desnoods gaan we 's ochtends bier drinken en s middags fietsen als het weer niet meewerkt
Niet opeens je benen ff stil houden als iemand in je wiel zit. Je valt dan zo stuk terug, waardoor gast achter je, je band kan toucheren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Levitas het volgende:
Nou... ff het krachthonk in en vanavond redelijk op tijd bed in (tjonge, wat burgerlijk op vrijdag!)
Wat ik altijd irritant vind is als diegene waar je bij in het wiel zit uit het niets staand gaat fietsen dan heb je ook snel een botsing.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet opeens je benen ff stil houden als iemand in je wiel zit. Je valt dan zo stuk terug, waardoor gast achter je, je band kan toucheren.
Het gaat niet zozeer er om of er iets aan de hand is of niet, maar meer dat het irritatie opwekt (bij mij tenminste).quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
schijtluizen zelfs als je toucheert is er niks aan de hand
Zo nu en dan het even op de kant zettenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Levitas het volgende:
Had laatst iemands stuur in mijn fietsbroek hangen, ook dan val je nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Komt wel goed joh. Verschil tussen 10 ¤ voorverkoop en 14 ¤ prijs aan de kassa is snel uitgelegdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je die kaart morgen niet kwijt kan betaal ik m wel Gripster.
Handen bij je remmen, maar wel van je remmen afblijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:08 schreef Levitas het volgende:
gaat er niet om dat er wordt gevallen, het is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
gaat er niet om dat er wordt gevallen, het is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet opeens je benen ff stil houden als iemand in je wiel zit. Je valt dan zo stuk terug, waardoor gast achter je, je band kan toucheren.
Ik verwacht sowieso wel een beetje (zo niet helemaal) achteraan te rijden, maar dat zijn handige tips waar ik zo niet 1-2-3 aan had gedacht. Gewoon ff iets naar achter roepen als je wel ff gaat staan? Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik eventjes op de pedalen ga staan om van houding te wisselen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wat ik altijd irritant vind is als diegene waar je bij in het wiel zit uit het niets staand gaat fietsen dan heb je ook snel een botsing.
Eten, oh god. Daar heb ik vandaag helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:50 schreef Tommeke het volgende:
Goed eten en drinken. Ook onderweg. In een groep kan de intensiteit soms wat hoger liggen, dan ligt een hongerklop snel om de hoek!
Ff tandje zwaarder schakelen voor je gaat staan, val je niet zo terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht sowieso wel een beetje (zo niet helemaal) achteraan te rijden, maar dat zijn handige tips waar ik zo niet 1-2-3 aan had gedacht. Gewoon ff iets naar achter roepen als je wel ff gaat staan? Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik eventjes op de pedalen ga staan om van houding te wisselen.
Enneh, het is een duurtraining van zo`n 75km, dus er zal weinig echt gesprint worden o.id.
[..]
Eten, oh god. Daar heb ik vandaag helemaal niet meer aan gedacht.
* Levitas rent naar de kast om te checken of 'ie nog iets in huis heeft om morgen mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |