SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True. Moet even kijken. Geen idee met wie ik mee zou kunnen rijden danquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:21 schreef Oksel het volgende:
Kano, je kan toch zo mee naar bijv. Giro Dolimiti?
Als je de tocht zelf niet doet, ben je voor een week 300 EUR kwijt ofzo. Autokosten delen, camping, eten. Maar dat laatste moet je in NL ook.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:23 schreef Oksel het volgende:
Soort van 'ansich', maar opsich. In plaats van op zich.
Mooi.Germanisering ofzo?
Soort verschiet, maar dan vooruitzicht. Ook mooi.quote:
100% eens! Ik had zelf bedacht dat een Rotor crank wel mooi zou staan!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef Levitas het volgende:
![]()
Als ik dan toch één klein puntje van kritiek zou moeten geven, dan zou 't de zilveren crank zijn. Denk dat die ook zwart mooier zou zijn, maar dat is een kwestie van schmaak
Spring je toch bij mij in de auto, dat vervoer komt wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True. Moet even kijken. Geen idee met wie ik mee zou kunnen rijden danEn of ik genoeg dagen enzo heb.
Dacht nu komen er plaatjes van buiten. Zo binnen zoals op de 1e foto zie je er niet veel van.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Tommeke het volgende:
Hier goede plaatjes van m'n vélo.
Hoge velgen;
[ afbeelding ]
Lage velgen;
[ afbeelding ]
Precies, zo'n Italiaan hoeft echt niet altijd met snobby Italiaanse afmontage. Sram red en FSA staan er prima op, al die toffe rood-zwart-witte accenten!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef Oksel het volgende:
En dit is echt kwijlen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Het was al donker buiten mien jung! En er moet idd een mooi crankstel op. BB30 bij voorkeur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dacht nu komen er plaatjes van buiten. Zo binnen zoals op de 1e foto zie je er niet veel van.
Dit vind ik echt een van de mooiere racefietsen wat er is, wat kost zoiets? Overigens vind ik die bladen voor en crank niet echt strak lijken.
Bedankt voor het aanbod! Ik ga er even serieus over nadenken!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef janatwork het volgende:
[..]
Spring je toch bij mij in de auto, dat vervoer komt wel goed.
Heb al meer nachten met die jongen in een tent geslapen dan goed voor me isquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:42 schreef Gripper het volgende:
Hee kano, gek plan man, door de bergen lopen in noorwegen! Mafkees! Met zo'n zware rugzak? En een klein tentje ? Met twee kerels in dat tentje? Brokeback mountain ofnie zeker? Homoooo's!!!!
Als je nog wat tips of kaarten wil moet je t ff zeggen he
mooie fiets tommeke.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het was al donker buiten mien jung! En er moet idd een mooi crankstel op. BB30 bij voorkeur.
Frame kost los 799,- maar voor mij veel minder. Je hebt 'm ook helemaal afgemonteerd. Dacht iets van 1800 met Ultegra.
@Oksel; Omdat ik Specialized onder inkoopsprijs kan kopen. Had ook voor Scott of Cube kunnen gaan, maar ik vind Cube niet sexy en Scott maakt geen goede alu frames. Niet zo goed als deze iig. En carbon werd me wat te duur.
Staat je zadel nou naar voren gekanteld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Tommeke het volgende:
Hier goede plaatjes van m'n vélo.
Hoge velgen;
[ afbeelding ]
Lage velgen;
[ afbeelding ]
Aero ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe kleuren, maar wat is er met die zadelpen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
Nieuwe fiets besteld! Het is de Canyon ultimate al slx 9.0 geworden: http://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3581
quote:uiteraard in het zwart![]()
quote:5 weken levertijd dus met een beetje geluk op tijd binnen voor ivo's200
Senks. Dat oogt zo op de foto want hij staat vrij horizontaalquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Staat je zadel nou naar voren gekanteld?
Verder, mooi ding hoor
Die van Tommeke is met verstelbare zadelpen, die van jouw niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Aero ofzo.
[ afbeelding ]
Bij die loopt die wel goed door, neem aan dat dat een goedkopere versie is
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
Nieuwe fiets besteld! Het is de Canyon ultimate al slx 9.0 geworden: http://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3581 uiteraard in het zwart![]()
5 weken levertijd dus met een beetje geluk op tijd binnen voor ivo's200
Jouw fiets is toch nog net nieuw? Die trek?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
Nieuwe fiets besteld! Het is de Canyon ultimate al slx 9.0 geworden: http://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3581 uiteraard in het zwart![]()
Lekker laten gaan!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn vrouw wilt op vakantie met hemelvaart...
Niks mis meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zo'n vrouwenreis naar ghana. Komt terug als een ander mens.
Waarschijnlijk loopt ze wel de eerst dagen rond als een beginnend fietser die net 300km heeft gefietst.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zo'n vrouwenreis naar ghana. Komt terug als een ander mens.
Vond ik ook. Staan een stuk mooier op deze fietsquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die wielen smoelen er mooi in! Ga je een hoop plezier aan beleven.
Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Da's best een nette fiets imo! Veel plezier ermee
Thx. Maar eieren gaan bij mij zo snel, nergens voor nodig die koelkastquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ziet er prima uit!
Je moet eieren na aankoop wel in de koelkast bewaren.
Op het cassette-overzetten wel.quote:
Je moet vooral even goed opletten dat je remblokken netjes op de remrand staan. Anders trek je strepen over je mooie nieuwe velgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:44 schreef very het volgende:
[..]
Vond ik ook. Staan een stuk mooier op deze fiets
[..]
Thanks
[..]
Thx. Maar eieren gaan bij mij zo snel, nergens voor nodig die koelkast
[..]
Op het cassette-overzetten wel.
Opnieuw afstellen lijkt eigenlijk niet nodig, maar kijk het nog ff aan.
Da's het eerste randonneursbrevet van het jaar, veel randonneurs uit Nederland en Duitsland aan de start plus meestal een forse Fok-delegatie.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet vooral even goed opletten dat je remblokken netjes op de remrand staan. Anders trek je strepen over je mooie nieuwe velgen.
De ene is ISP en de andere niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van Tommeke is met verstelbare zadelpen, die van jouw niet.
Heeft niks met goedkopere versie te maken...
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ziet er prima uit!
Je moet eieren na aankoop wel in de koelkast bewaren.
Ohja, ik lees hetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, Integrated SeatPost. Dat zeg ik... Alleen dan zonder de term te gebruiken.
Klopt. Maar 't esthetische is ook belangrijk, vandaar dat ik een zwarte crank wil.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 06:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik prop er gewoon een crank in met wat kit of Een tube loctite erin. Van een ander lager ga je echt niet sneller fietsen hoor.
Ja. Ik heb een garmin edge 800.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:13 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een activity tracker met GPS om fietsroutes, afstanden, snelheden en hartslag te registreren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ze zijn namelijk niet allemaal geschikt om op de fiets te gebruiken.
Activity trackers zijn imo sowieso niet geschikt om op de fiets te gebruiken. Heb het zelf ook geprobeerd voor mn vriendin omdat zij ook veel hardloopt en ik op zoek was naar een optie die je voor zowel hardlopen als fietsen kan gebruiken, maar het blijft behelpen. Te kleine schermen, te kleine knoppen, ziet er niet uit zo'n horloge op je stuur..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:13 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een activity tracker met GPS om fietsroutes, afstanden, snelheden en hartslag te registreren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ze zijn namelijk niet allemaal geschikt om op de fiets te gebruiken.
Dat is geen activity tracker. Dat zijn die horloges die je om je pols draagt en je stappen tellen, slaapritme edquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een garmin edge 800.
Wat is je budget?
Dus ik moet met twee onbekende vriendjes van Gripper naar Belgie? Mijn schuwe, verlegen karakter is nu al van streekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 06:55 schreef kaasplankje het volgende:
Gripper, CF:
Helaas kan ik morgen niet mee. Ik kom anders niet uit heb nog teveel -te doen lijst.
Garmin 940 oid. Vriend van me heeft die.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is geen activity tracker. Dat zijn die horloges die je om je pols draagt en je stappen tellen, slaapritme ed
Maar het is wel alleen voor het fietsen dus?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:22 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Het is niet echt om op de fiets te gebruiken, maar meer voor na het fietsen.
Doe dit nu met mijn telefoon, maar dat is echt onhandig en mijn GPS op de telefoon is ontzettend onnauwkeurig.
Budget rond de 200 euro.
Stappenteller is ook wel leuk, maar dat zit volgens mij standaard in elke.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar het is wel alleen voor het fietsen dus?
Niet in fietscomputers..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:28 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Stappenteller is ook wel leuk, maar dat zit volgens mij standaard in elke.
Ja het maakt nogal een verschil. Kijk, je hebt voor 60 e al een leuk fietscomputertje met gps die een stuk beter zal functioneren puur op het fietsen gericht dan welk horloge dan ook. Maar dan heb je geen stappenteller en voor t hardlopen is dat weer niks. Je moet voor jezelf dus even goed op een rijtje hebben wat je prios zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:32 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Fietscomputer, sporthorloge, activity tracker, wearable....
Dank. Ik ga wel even verder spitten.
Want dan ga je tijdens je trainingen constant met 1 hand aan het stuur rijden zodat je op je andere pols je hartslag kan zien?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:43 schreef very het volgende:
Straks Apple Watch voor mij
Dan wat meer op hartslag letten enzo
Nee, met oordopje in mijn oor via mijn telefoon horen wanneer ik boven of onder een bepaalde range komquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want dan ga je tijdens je trainingen constant met 1 hand aan het stuur rijden zodat je op je andere pols je hartslag kan zien?
Horloges zijn op de fiets totaal niet functioneel
Handig man.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:49 schreef very het volgende:
[..]
Nee, met oordopje in mijn oor via mijn telefoon horen wanneer ik boven of onder een bepaalde range kom
1. Dezelfde functionaliteit heb je met een bluetooth hartslagband van 2 tientjes.quote:
Inb4.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:49 schreef very het volgende:
[..]
Nee, met oordopje in mijn oor via mijn telefoon horen wanneer ik boven of onder een bepaalde range kom
quote:Op weekdag ergens in de toekomst om 10:49 schreef very het volgende:
[..]
Jongens, ben net aangereden omdat ik een auto van rechts niet hoorde, mijn frame is stuk en mijn wielen kwamen onder de tram. Welk frame moet ik kopen?
En heeft iemand nog een prothese over? Ben mijn linker onderbeen kwijtquote:
quote:
1. Klopt, maar ik zal dat ding ook voor andere zaken gebruiken. Ik koop hem ook niet hoofdzakelijk vanwege de hartslagmeter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. Dezelfde functionaliteit heb je met een bluetooth hartslagband van 2 tientjes.
2. Je corrigeert je te hoge of te lage hartslag pas als je al buiten je zone zit
3. Je moet altijd met oordopjes in fietsen
Hoe lang doe je nou eigenlijk met je telefoon op t stuur beeldscherm vol aan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:01 schreef very het volgende:
[..]
1. Klopt, maar ik zal dat ding ook voor andere zaken gebruiken. Ik koop hem ook niet hoofdzakelijk vanwege de hartslagmeter.
2. Ik heb meestal mijn telefoon ook op mijn stuur, dus kan het daar wellicht ook aflezen.
3. Zie punt 2
Het is goed joh, doe je dat toch? Comfortrijder...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:59 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet het, jij bent bang voor elk ander geluidje tijdens het fietsen. Maar als ik op normaal volume eens in de zoveel tijd een waarschuwing krijg in 1 oor dan durf ik de potentiële gevaren wel te trotseren...En zelfs durf ik daar nog een klein muziekje aan toe te voegen ook
geen idee, maar ik gok dat ie de 3 uur wel moet halen met lage helderheidquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe lang doe je nou eigenlijk met je telefoon op t stuur beeldscherm vol aan?
Niet mooi, wel handig (voor mij)quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is goed joh, doe je dat toch? Comfortrijder...
Wat ga je dan doen nadat je warmgereden bent? Zonder hartslag verder?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:09 schreef very het volgende:
[..]
geen idee, maar ik gok dat ie de 3 uur wel moet halen met lage helderheid
[..]
Niet mooi, wel handig (voor mij)
[..]
Tot je, wederom, iets geks doet en je Iphone over het asfalt stuitert. En daar zijn ze niet voor gemaakt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |