SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True. Moet even kijken. Geen idee met wie ik mee zou kunnen rijden danquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:21 schreef Oksel het volgende:
Kano, je kan toch zo mee naar bijv. Giro Dolimiti?
Als je de tocht zelf niet doet, ben je voor een week 300 EUR kwijt ofzo. Autokosten delen, camping, eten. Maar dat laatste moet je in NL ook.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:23 schreef Oksel het volgende:
Soort van 'ansich', maar opsich. In plaats van op zich.
Mooi.Germanisering ofzo?
Soort verschiet, maar dan vooruitzicht. Ook mooi.quote:
100% eens! Ik had zelf bedacht dat een Rotor crank wel mooi zou staan!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef Levitas het volgende:
![]()
Als ik dan toch één klein puntje van kritiek zou moeten geven, dan zou 't de zilveren crank zijn. Denk dat die ook zwart mooier zou zijn, maar dat is een kwestie van schmaak
Spring je toch bij mij in de auto, dat vervoer komt wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True. Moet even kijken. Geen idee met wie ik mee zou kunnen rijden danEn of ik genoeg dagen enzo heb.
Dacht nu komen er plaatjes van buiten. Zo binnen zoals op de 1e foto zie je er niet veel van.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Tommeke het volgende:
Hier goede plaatjes van m'n vélo.
Hoge velgen;
[ afbeelding ]
Lage velgen;
[ afbeelding ]
Precies, zo'n Italiaan hoeft echt niet altijd met snobby Italiaanse afmontage. Sram red en FSA staan er prima op, al die toffe rood-zwart-witte accenten!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:09 schreef Oksel het volgende:
En dit is echt kwijlen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Het was al donker buiten mien jung! En er moet idd een mooi crankstel op. BB30 bij voorkeur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dacht nu komen er plaatjes van buiten. Zo binnen zoals op de 1e foto zie je er niet veel van.
Dit vind ik echt een van de mooiere racefietsen wat er is, wat kost zoiets? Overigens vind ik die bladen voor en crank niet echt strak lijken.
Bedankt voor het aanbod! Ik ga er even serieus over nadenken!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef janatwork het volgende:
[..]
Spring je toch bij mij in de auto, dat vervoer komt wel goed.
Heb al meer nachten met die jongen in een tent geslapen dan goed voor me isquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:42 schreef Gripper het volgende:
Hee kano, gek plan man, door de bergen lopen in noorwegen! Mafkees! Met zo'n zware rugzak? En een klein tentje ? Met twee kerels in dat tentje? Brokeback mountain ofnie zeker? Homoooo's!!!!
Als je nog wat tips of kaarten wil moet je t ff zeggen he
mooie fiets tommeke.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het was al donker buiten mien jung! En er moet idd een mooi crankstel op. BB30 bij voorkeur.
Frame kost los 799,- maar voor mij veel minder. Je hebt 'm ook helemaal afgemonteerd. Dacht iets van 1800 met Ultegra.
@Oksel; Omdat ik Specialized onder inkoopsprijs kan kopen. Had ook voor Scott of Cube kunnen gaan, maar ik vind Cube niet sexy en Scott maakt geen goede alu frames. Niet zo goed als deze iig. En carbon werd me wat te duur.
Staat je zadel nou naar voren gekanteld?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Tommeke het volgende:
Hier goede plaatjes van m'n vélo.
Hoge velgen;
[ afbeelding ]
Lage velgen;
[ afbeelding ]
Aero ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe kleuren, maar wat is er met die zadelpen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef janatwork het volgende:
Nieuwe fiets besteld! Het is de Canyon ultimate al slx 9.0 geworden: http://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3581
quote:uiteraard in het zwart![]()
quote:5 weken levertijd dus met een beetje geluk op tijd binnen voor ivo's200
Senks. Dat oogt zo op de foto want hij staat vrij horizontaalquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Staat je zadel nou naar voren gekanteld?
Verder, mooi ding hoor
Die van Tommeke is met verstelbare zadelpen, die van jouw niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Aero ofzo.
[ afbeelding ]
Bij die loopt die wel goed door, neem aan dat dat een goedkopere versie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |