Ik heb al geninja-editquote:
http://www.3fmfan.nl/page(...)opdracht=nicki+minajquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef alors het volgende:
WAT?! 3fm present Nicki Minaj?Waarom dat in godsnaam, draaien ze ooit wel eens nummers van haar?
Nicki Minaj.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef alors het volgende:
WAT?! 3fm presents Nicki Minaj?Waarom dat in godsnaam, draaien ze ooit wel eens nummers van haar?
Solo vrijwel nooit dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)opdracht=nicki+minaj
quote:
Die harsesquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nog een redelijk normale foto van haar anders
Bizar iddquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze wat meer naturel is, is het gewoon een mooie vrouw, maar ze takelt zichzelf soms zo toe
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Heb je haar kont wel eens gezien? Dat kan je zelfs met het mooiste pakje niet verbergen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze wat meer naturel is, is het gewoon een mooie vrouw, maar ze takelt zichzelf soms zo toe
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Vind ik idd een prima nummer van haarquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
inclusief BJ sensatie Cune die wakker worden zegt
Van Cune hoef ik die BJ niet hoorquote:
Maar wel eentje met sensatie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van Cune hoef ik die BJ niet hoor
Tip: niet naar beneden kijken, merk je er verder niks van.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van Cune hoef ik die BJ niet hoor
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip: niet naar beneden kijken, merk je er verder niks van.
Mss heeft ie wel werkquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is onze Pandaplint de laatste dagen?
Die is nog steeds bezig met z'n Malm-kast denk ik,quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is onze Pandaplint de laatste dagen?
da's waar ook, hij had een sollicitatie!quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss heeft ie wel werk
Of heeft zijn date hem om gebracht.
Vraag het hem
Volgende week Kensington Request week om het te vieren.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 15-01-2015 om 22:08:21Eeuwig respect voor @kensingtonband: twee keer Ziggo uitverkopen in minder dan vier dagen. Unreal. reageer retweet
Even een vraag aan Veenstra getweet inzake deze kwestie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Cee het volgende:
Volgende week Kensington Request week om het te vieren.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 15-01-2015 om 22:08:21Eeuwig respect voor @kensingtonband: twee keer Ziggo uitverkopen in minder dan vier dagen. Unreal. reageer retweet
Ik vind het knap. In het huidige muzieklandschap 34.000 kaarten verkopen is voor een Nederlands rockbandje heel veel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Cee het volgende:
Eensch!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het knap. In het huidige muzieklandschap 34.000 kaarten verkopen is voor een Nederlands rockbandje heel veel.
Met de groeten van de micromanager die bijklust als concertmanagerquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Daar zit een geniaal marketingteam achter!
Dat inderdaad. En je kan ervan houden of niet, maakt niet uit. Gewoon knap!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het knap. In het huidige muzieklandschap 34.000 kaarten verkopen is voor een Nederlands rockbandje heel veel.
Dat is het zeker. Een ooit zo mateloos populaire hitmachine (pieuw pieuw) als Lady GaGa en zelfs een nog steeds populaire artiest als Jason Mraz krijgen het anno 2014/2015 niet tot de nok toe gevuld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Een ooit zo mateloos populaire hitmachine (pieuw pieuw) als Lady GaGa en zelfs een nog steeds populaire artiest als Jason Mraz krijgen het anno 2014/2015 niet tot de nok toe gevuld.
Desalniettemin krijg ik een beetje hoofdpijn van het geschreeuw van 3fm eromheen.
Maar, zoals een wijze blauwe vogel ooit zei:
/knop
Als die in een paar weken net zoveel gedraaid en opgehemeld worden als Kensington lukt ze dat ook. Als ze net weinig gedraaid worden als Jett Rebel dit jaar hoort niemand er meer wat van. Dat valt niet te ontkennen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Een ooit zo mateloos populaire hitmachine (pieuw pieuw) als Lady GaGa en zelfs een nog steeds populaire artiest als Jason Mraz krijgen het anno 2014/2015 niet tot de nok toe gevuld.
Oh ok zie dat ik gemist werd :pquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh ok zie dat ik gemist werd :p
Sollicitatie is het helaas niet geworden. Maar er is weer een andere op komst.
En date... Vanavond naar Blaudzun en misschien Kensington. Gaat Deluna ook? Dan weet ik of ik laarzen aan moet trekken.
Delftquote:
Eerst langs Zoetermeerquote:
Hup hup, gauw aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:11 schreef alors het volgende:
Zet ik de radio een keer 's ochtends aan, draait ie meteen deze aids
Ik ga doodquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:01 schreef DeLuna het volgende:
Ja duh, zitten is hartstikke ongezond. Was al bekend toch
Ik nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zei hij nou sneeuw?
Ik haat sneeuw
SNEEUWquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zei hij nou sneeuw?
Ik haat sneeuw
Schitterend overal uitglijden, alles vies en nat. Bahquote:
Fok, vergeten het concert van laatst op te nemen. Moet ik weer tot Oudjaarsavond wachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
AC/DC![]()
En eindelijk een nummer wat niet altijd gedraaid wordt van ze
fapquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Weekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sopsopsopquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met mijn handjes het sop in
afwassen dus
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Weekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Weekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door Parijs gewoon een weekje later, niets mis mee. Makkelijke vergadering is ook wel eens prettig.quote:
Ik hoor Milow niet klagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan heb je als singer/songwriter een hit met een cover.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:06 schreef Pandaplint het volgende:
Was ik net op de Radio? Ik fietste net langs Hoitjes en ik groette hem met "HOITJES!"
Hij was trouwens ingetapet met kartonquote:
is het niet meer zoals ditquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Weekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu al weg bij de IKEA? Waarom?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Vanaf 1 maart kom ik jullie weer fulltime lastig vallen
Ik had een contract voor 3 maanden en dat wordt niet verlengd.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had een contract voor 3 maanden en dat wordt niet verlengd.
Ja. De kans zat er natuurlijk in, maar het is gewoon ruk om na 3 maanden weer terug bij af te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Vanaf 1 maart kom ik jullie weer fulltime lastig vallen
Op het moment niet helaas. Ze hadden me graag gehouden, maar van de vier personen die tegelijk met mij zijn begonnen, wordt van 3 het contract niet verlengd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Echt niet meer mogelijkheden daar?
Oftewel, er is dus sowieso een SR in 2016, anders vraag je dat niet als 3FM zijnde.quote:Deventer heeft interesse om in 2016 de thuisstad van 3FM Serious Request te worden. Daarnaast heeft 3FM Apeldoorn gevraagd om te overwegen zich kandidaat te stellen voor de actie. Eerder bleek als dat Utrecht, Amersfoort en Spijkenisse interesse om over twee jaar het Glazen Huis naar hun stad te halen.
Het houdt niet, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:47 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)ldoorn-mogelijk-ook/
[..]
Oftewel, er is dus sowieso een SR in 2016, anders vraag je dat niet als 3FM zijnde.
prima toch, editie haarlem vond ik top.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:47 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)ldoorn-mogelijk-ook/
[..]
Oftewel, er is dus sowieso een SR in 2016, anders vraag je dat niet als 3FM zijnde.
wat kak zeg!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. De kans zat er natuurlijk in, maar het is gewoon ruk om na 3 maanden weer terug bij af te zijn.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:17 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi kut CG
Ga per direct m'n familiepas weggooien
Muis vergeet wel meer (korsakov)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En Muis kan die prinsessengebakjes ook wel vergeten nu
Kut dat je contract niet verlengd wordtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En Muis kan die prinsessengebakjes ook wel vergeten nu
Dank jequote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kut dat je contract niet verlengd wordt
*schuift glaasje roosvicee richting CG
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik geef je nog een glaasje Lingonberry
twitter:3FM twitterde op zondag 18-01-2015 om 14:10:12Hoera! @Domien is binnenkort jarig en geeft een feestje in de #3FM studio! Wil jij daar bij zijn? Dat kan! http://t.co/owIqO3n6dw reageer retweet
ik ben wel Domien fan, maar als ons personeelsfeest al niet uitkomt, dan lukt dit ook niet....quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Evertjan het volgende:
voor alle domien fanstwitter:3FM twitterde op zondag 18-01-2015 om 14:10:12Hoera! @Domien is binnenkort jarig en geeft een feestje in de #3FM studio! Wil jij daar bij zijn? Dat kan! http://t.co/owIqO3n6dw reageer retweet
niks mis mee. Goede zaak dat met via 3FM hier nog ieder jaar aandacht aan besteedquote:Op zondag 18 januari 2015 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Dotan en Jett Rebel ambassadeur van de vrijheid
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niks mis mee. Goede zaak dat met via 3FM hier nog ieder jaar aandacht aan besteed
Ik hoop toch niet dat je "quote:
Het gaat me vooral om dat 3FM-gedeelte in z'n post.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je "" schrijft omdat er aandacht aan onze vrijheid wordt besteed.
Als er IETS niet vanzelfsprekend is, is het wel vrijheid.
Zo erg is dotan nu ook weer nietquote:Op zondag 18 januari 2015 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zorg dat ik 5 mei rotte tomaten in huis heb.
Jett Rebel is nog wel oké maar Dotan...
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:47 schreef Cee het volgende:
Gaan ze zichzelf voor de gelegenheid Fighter Jet Rebel en Dotank noemen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:47 schreef Cee het volgende:
Gaan ze zichzelf voor de gelegenheid Fighter Jet Rebel en Dotank noemen.
Ik zing hem al mee sinds ik een klein meisje wasquote:Op maandag 19 januari 2015 09:40 schreef rubbereend het volgende:
Ik kan hem nog steeds woord voor woord meezingen
Q IS GOOD FOR YOUquote:Op maandag 19 januari 2015 10:19 schreef Pino112 het volgende:
Tweede Nielson binnen een uur op Q![]()
Knakenzender.
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:19 schreef Pino112 het volgende:
Tweede Nielson binnen een uur op Q![]()
Knakenzender.
Yup. Maar wel een stuk tekstvaster dan die aanvrager.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Maar wel een stuk tekstvaster dan die aanvrager.
Haiquote:
Prima. Ik mag zo meteen gaan werkenquote:
Ik mag zo naar collegequote:Op maandag 19 januari 2015 12:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Prima. Ik mag zo meteen gaan werken
quote:
het is de rare vogelquote:Op maandag 19 januari 2015 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog gefrustreerder dan Gekdom om het vogelgeluid. Ik herken het, maar kan er zo niet opkomen.
Ik weet welke het is.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog gefrustreerder dan Gekdom om het vogelgeluid. Ik herken het, maar kan er zo niet opkomen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En weer te laat voor college
Daag
Kensingtonreclameweek is afgelopen dus dan weet de muziekredactie ook ff niet meer wat ze moeten...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
3Fm draait voor hun doen vreemde muziek vandaag. Ik weet niet, het is anders.
giel moet wel oppassen, als je een tampon er te lang in laat zitten ontstaat er infectiegevaarquote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Open brief van Atzegod aan Giel:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)aan-Giel-Beelen.html
En daarom is Atzegod Atzegod.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, Gielquote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Vond ik ookquote:Op maandag 19 januari 2015 13:38 schreef Sersjee het volgende:
En over die bierdouche: Ilse zag er na het koppen van een paar liter bier beter uit dan dat ze ooit gedaan heeft. Ik was meteen weer verliefd.
Alleen al hoe ze daar stond... "Kom maar op!"quote:
omdat dat de enige houding is die je kan hebben. Zo leuk vond ze het nou ook weer niet begreep ik vanochtendquote:Op maandag 19 januari 2015 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen al hoe ze daar stond... "Kom maar op!"
Prachtig.
dan vermoed ik dat ze dat van te voren al aan giel liet weten, waarna hij die kansloze oproep deedquote:Op maandag 19 januari 2015 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat dat de enige houding is die je kan hebben. Zo leuk vond ze het nou ook weer niet begreep ik vanochtend
Waar las je dat?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat dat de enige houding is die je kan hebben. Zo leuk vond ze het nou ook weer niet begreep ik vanochtend
ik begreep zoiets uit het interview bij Gielquote:
Mooi stuk.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Eens.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Wel jammer dat alle DJ's nu lekker Giel (indirect) steunen. Een grote kliek is heel 3FM toch waar niemand elkaar de waarheid durft te zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef Pino112 het volgende:
hoe doen ze dat indirect?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wel jammer dat alle DJ's nu lekker Giel (indirect) steunen. Een grote kliek is heel 3FM toch waar niemand elkaar de waarheid durft te zeggen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wel jammer dat alle DJ's nu lekker Giel (indirect) steunen. Een grote kliek is heel 3FM toch waar niemand elkaar de waarheid durft te zeggen.
twitter:roosmarijn twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:21:50@giel3fm @atzedevrieze #TeamAtze reageer retweet
roosquote:Op maandag 19 januari 2015 14:41 schreef Bronson het volgende:
[..]twitter:roosmarijn twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:21:50@giel3fm @atzedevrieze #TeamAtze reageer retweet
Roosquote:Op maandag 19 januari 2015 14:41 schreef Bronson het volgende:
[..]twitter:roosmarijn twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:21:50@giel3fm @atzedevrieze #TeamAtze reageer retweet
Hoe doen ze dat??quote:Op maandag 19 januari 2015 14:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Roosmarijnquote:Op maandag 19 januari 2015 14:41 schreef Bronson het volgende:
twitter:RobvandenAker twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:32:21@derique @saulvanstapele @giel3fm @atzedevrieze Giel kan moeiteloos heel Afrika voorzien van traanwater. reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 19-01-2015 om 16:01:27Giel Beelen reageert onder mijn stuk. Het blijkt zijn goede voornemen alles eruit te gooien wat hem dwars zit. http://t.co/97XGDFLGrg reageer retweet
De reactie:twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 19-01-2015 om 16:02:14Gezien de aard van de reactie ga ik er vanuit dat dit de echte @Giel3fm is. In dat geval: dank voor je reactie. reageer retweet
quote:Nou zal ik dan toch even kort reageren. Wederom een mooi journalistiek stuk van uw hand. Een aantal zaken klopt pertinent niet (Mobo awards was destijds domme onwetendheid en voor mij persoonlijk het begin van de discussie over zwarte piet bijvoorbeeld).
En nee ik had vrijdagavond helemaal nog niet de gedachte om die post te plaatsten. Net als dat ik eigenlijk helemaal niet voornemens was om de bierdouche te bespreken op t podium maar ik de envelop in kwestie niet zag en dus maar door bleef praten. En ik overvallen werd door de eerste biertjes zonder een woord te hebben uitgesproken (en ook weet dat artiesten en organisatie het al jaren haten) Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is om gewoon alles eruit te gooien wat me dwars zit of wat niet goed voelt. Helemaal niet om de waarheid in pacht te hebben maar om in ieder geval een discussie op gang te brengen en hopelijk mensen zelf een beetje te laten nadenken. Want zoals je zelf schrijft "Kritisch zijn is leuk.kritisch zijn is ook belangrijk"
Wat ik nooit heb begrepen en wat gelukkig (mede door mijn jarenlange strijd hierover) al een stuk minder is is het recenseren van eenmalige gebeurtenissen. Zoals een optreden op Pinkpop. Daar heb je gewoon als lezer niets aan als service en is eigenlijk alleen voor diegene die er wel bij was. Ik heb jou heel vaak zien staan bij optredens en dan leek het meer slijpen van de pen in plaats ven genieten van muziek. Anyway toen ik zaterdagmiddag las hoe jij een voor mij en vele anderen fenomenaal optreden van James Bay afdeed met 'Niet credible en al helemaal niet vernieuwend' voelde ik weer zo'n steekje van dit is niet ok. En dus iets met een koekje en deeg. Niks meer niks minder. Respect is er sowieso en heel veel liefde natuurlijk
respectloosquote:
3voor12 site ligt er uit?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Nou zal ik dan toch even kort reageren. Wederom een mooi journalistiek stuk van uw hand. Een aantal zaken klopt pertinent niet (Mobo awards was destijds domme onwetendheid en voor mij persoonlijk het begin van de discussie over zwarte piet bijvoorbeeld).
twitter:giel3fm twitterde op maandag 19-01-2015 om 16:55:52@atzedevrieze maar hoe weet je dat dit goed aankomt? Ik ben immers gehackt haha reageer retweet
frietquote:
Er wordt momenteel bobiti voor mij gemaaktquote:
Ah is je huisslavin vriendin aan het koken?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er wordt momenteel bobiti voor mij gemaakt
Jupquote:Op maandag 19 januari 2015 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah is je huisslavin vriendin aan het koken?
Slaven betaal je niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup
Betaling wordt voldaan in natura
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slaven betaal je niet.
Volgende keer beter op letten bij geschiedenis!
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:41 schreef Bronson het volgende:
En welke vrouwen betaal je wel?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slaven betaal je niet.
Volgende keer beter op letten bij geschiedenis!
cumshots fired!quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En welke vrouwen betaal je wel?
Juist ja
Is dit dan het langzaamste topic in de reeks?quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En welke vrouwen betaal je wel?
Juist ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |