Ik heb al geninja-editquote:
http://www.3fmfan.nl/page(...)opdracht=nicki+minajquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef alors het volgende:
WAT?! 3fm present Nicki Minaj?Waarom dat in godsnaam, draaien ze ooit wel eens nummers van haar?
Nicki Minaj.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef alors het volgende:
WAT?! 3fm presents Nicki Minaj?Waarom dat in godsnaam, draaien ze ooit wel eens nummers van haar?
Solo vrijwel nooit dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)opdracht=nicki+minaj
quote:
Die harsesquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nog een redelijk normale foto van haar anders
Bizar iddquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze wat meer naturel is, is het gewoon een mooie vrouw, maar ze takelt zichzelf soms zo toe
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Heb je haar kont wel eens gezien? Dat kan je zelfs met het mooiste pakje niet verbergen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze wat meer naturel is, is het gewoon een mooie vrouw, maar ze takelt zichzelf soms zo toe
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Vind ik idd een prima nummer van haarquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
inclusief BJ sensatie Cune die wakker worden zegt
Van Cune hoef ik die BJ niet hoorquote:
Maar wel eentje met sensatie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van Cune hoef ik die BJ niet hoor
Tip: niet naar beneden kijken, merk je er verder niks van.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van Cune hoef ik die BJ niet hoor
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip: niet naar beneden kijken, merk je er verder niks van.
Mss heeft ie wel werkquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is onze Pandaplint de laatste dagen?
Die is nog steeds bezig met z'n Malm-kast denk ik,quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is onze Pandaplint de laatste dagen?
da's waar ook, hij had een sollicitatie!quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss heeft ie wel werk
Of heeft zijn date hem om gebracht.
Vraag het hem
Volgende week Kensington Request week om het te vieren.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 15-01-2015 om 22:08:21Eeuwig respect voor @kensingtonband: twee keer Ziggo uitverkopen in minder dan vier dagen. Unreal. reageer retweet
Even een vraag aan Veenstra getweet inzake deze kwestie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Cee het volgende:
Volgende week Kensington Request week om het te vieren.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 15-01-2015 om 22:08:21Eeuwig respect voor @kensingtonband: twee keer Ziggo uitverkopen in minder dan vier dagen. Unreal. reageer retweet
Ik vind het knap. In het huidige muzieklandschap 34.000 kaarten verkopen is voor een Nederlands rockbandje heel veel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Cee het volgende:
Eensch!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het knap. In het huidige muzieklandschap 34.000 kaarten verkopen is voor een Nederlands rockbandje heel veel.
Met de groeten van de micromanager die bijklust als concertmanagerquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Daar zit een geniaal marketingteam achter!
Dat inderdaad. En je kan ervan houden of niet, maakt niet uit. Gewoon knap!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het knap. In het huidige muzieklandschap 34.000 kaarten verkopen is voor een Nederlands rockbandje heel veel.
Dat is het zeker. Een ooit zo mateloos populaire hitmachine (pieuw pieuw) als Lady GaGa en zelfs een nog steeds populaire artiest als Jason Mraz krijgen het anno 2014/2015 niet tot de nok toe gevuld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Een ooit zo mateloos populaire hitmachine (pieuw pieuw) als Lady GaGa en zelfs een nog steeds populaire artiest als Jason Mraz krijgen het anno 2014/2015 niet tot de nok toe gevuld.
Desalniettemin krijg ik een beetje hoofdpijn van het geschreeuw van 3fm eromheen.
Maar, zoals een wijze blauwe vogel ooit zei:
/knop
Als die in een paar weken net zoveel gedraaid en opgehemeld worden als Kensington lukt ze dat ook. Als ze net weinig gedraaid worden als Jett Rebel dit jaar hoort niemand er meer wat van. Dat valt niet te ontkennen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Een ooit zo mateloos populaire hitmachine (pieuw pieuw) als Lady GaGa en zelfs een nog steeds populaire artiest als Jason Mraz krijgen het anno 2014/2015 niet tot de nok toe gevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |