Hopelijk Boyhood niet voor het laatst bewaard?quote:
Alfabetische volgorde jwzquote:Op maandag 23 februari 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk Boyhood niet voor het laatst bewaard?
Jaquote:Op maandag 23 februari 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Lekker ruzie makenwat een puber is die Dakota Jones zeg Jezus
vind die ander ook maar een eng wijf. Alles behalve aantrekkelijkquote:
Baasje jaquote:
dan kijk je toch nietquote:Op maandag 23 februari 2015 01:38 schreef Sked het volgende:
Moeten we nou nog 52 minuten naar tenenkrommende interviews luisteren?
ja, daarna ga ik slpaenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:38 schreef Sked het volgende:
Moeten we nou nog 52 minuten naar tenenkrommende interviews luisteren?
Nee, dat bleek.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Never stick your dick in crazy
Gewoon negeren en weglopen. Of aan de LSD als Matt Stone en Trey Parker.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:41 schreef Grunge. het volgende:
Ik zou als starrrrr proberen die Robin te ontwijken.
Ja, dat laatste dan maar. Negeren en weglopen = 'trending on Twitter!1!!'.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon negeren en weglopen. Of aan de LSD als Matt Stone en Trey Parker.
quote:
Ik zou hem doenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:46 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Channing Tatum zóóó niet aantrekkelijk. Al is het met haar nog wat.
Not reallyquote:
Figuurlijk zeg maar, niet letterlijkquote:
Hij is niet aantrekkelijk inderdaad. Vergeleken met andere acteursquote:Op maandag 23 februari 2015 01:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Figuurlijk zeg maar, niet letterlijk
bitch pls hij ziet er echt goed uitquote:Op maandag 23 februari 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is niet aantrekkelijk inderdaad. Vergeleken met andere acteurs
Ik vind 'm zo'n domme apenuitstraling hebben. Hij lijkt me verder wel aardig maar die fuzz begrijp ik niet.quote:
Meh nee. Kan zo 5 knappere acteurs opnoemenquote:
Nee, serieus niet. Dat hoofd. Doe mij dan maar Jake Gyllenhaal, Joaquin Phoenix toen-ie wat jonger was, Depp toen-ie jonger was enquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh nee. Kan zo 5 knappere acteurs opnoemen
Ja pff dat het jullie smaak niet is kan allemaal maar je kan niet ontkennen dat ie er gewoon goed uitzietrquote:Op maandag 23 februari 2015 01:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Dat hoofd. Doe mij dan maar Jake Gyllenhaal, Joaquin Phoenix toen-ie wat jonger was, Depp toen-ie jonger was enMichiel Huisman
.
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Ja pff dat het jullie smaak niet is kan allemaal maar je kan niet ontkennen dat ie er gewoon goed uitzietr
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:53 schreef Grunge. het volgende:
Reese Witherspoon is ook niet mooi als je goed kijkt. Jennifer Aniston ook niet. Maar genoeg mensen die ze hot vinden. Misschien is het uitstraling of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |