Via je mobiel gedaan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef rico80 het volgende:
Wat raar. Ik doe open nieuw deel, en toch staat deze niet in de reeks.
Hij staat wel in de reeks hoor: Topicreeks: Feedbackquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef rico80 het volgende:
Wat raar. Ik doe open nieuw deel, en toch staat deze niet in de reeks.
Nee, gewoon op de desktop. Maar ik keek verkeerd. Hij zat wel in de reeks maar was niet sticky. Ik dacht dat dat ook automagisch ging.quote:
Als kopieren van uit de COS mag in SV ga ik niet uren zitten schrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef Gert het volgende:
Ik zie werkelijk niet in waarom beide vormen van streamverslagen niet naast elkaar zouden kunnen bestaan.
Ik weet ook zeker dat ze allebei waardevol worden gevonden door de users die geen tijd hebben om alle COS'en uit te pluizen maar wél graag op de hoogte willen blijven van wat er in en om de loods speelt.
Beide vormen (zelf verslagen schrijven + COS-highlights) zijn toegestaan. Als er nou een flinke handvol SV'ers was zou je nog kunnen zeggen: het plaatsen van samenvattingen uit de COS is overbodig. Maar aangezien er regelmatig hiaten zijn, is die aanvulling meer dan welkom.
Ik denk dat veel lezer het heel jammer zullen vinden als er naast de COS-highlights geen uitgebreidere streamverslagen van jou meer te lezen zullen zijn. De COS-highlight zijn in mijn optiek een (welkome) aanvulling, maar geen vervanging.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als kopieren van uit de COS mag in SV ga ik niet uren zitten schrijven natuurlijk.
En als de lezers het oke vinden en dat vinden ze las ik in de COS dan is het geen probleem hoor.
Alleen ga ik dan geen uren meer zitten om een zo volledig mogelijk verslag te maken.
Het was voor mij niet helemaal duidelijk vandaar mijn vraag wat de SV nu inhield.
Ja idd. Ik lees de streamverslagen elke dag, en zal het missen als Dotteke stoptquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat veel lezer het heel jammer zullen vinden als er naast de COS-highlights geen uitgebreidere streamverslagen van jou meer te lezen zullen zijn. De COS-highlight zijn in mijn optiek een (welkome) aanvulling, maar geen vervanging.
Het is omdat het niet kan, anders had ik je elke dag bedankt in de Streamverslagen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als kopieren van uit de COS mag in SV ga ik niet uren zitten schrijven natuurlijk.
En als de lezers het oke vinden en dat vinden ze las ik in de COS dan is het geen probleem hoor.
Alleen ga ik dan geen uren meer zitten om een zo volledig mogelijk verslag te maken.
Het was voor mij niet helemaal duidelijk vandaar mijn vraag wat de SV nu inhield.
Wat zit je nou te stangen de hele tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:51 schreef Jian het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste verslagen van Mootie
Ik stang helemaal niet, ik weet wat een prijs jij stelt op genuanceerde, "to the point" verslagen van wat er op de stream gebeurt. Fuck de cos, hier ligt je kansquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zit je nou te stangen de hele tijd.
Ik heb nooit gezeurd over de streamverslagen die er staan. Wel gebaald van de afwezigheid van verslagen.
Jij leest toch altijd alle cossen door om niks te missen van ons Utopia. Dan kun je toch gelijk even filteren en een bondig verslagje typen, kleine moeite en je hebt veel gevoel voor taal... ik denk ook dat je dan eindelijk veel waardering zult krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zit je nou te stangen de hele tijd.
Ik heb nooit gezeurd over de streamverslagen die er staan. Wel gebaald van de afwezigheid van verslagen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik stang helemaal niet, ik weet wat een prijs jij stelt op genuanceerde, "to the point" verslagen van wat er op de stream gebeurt. Fuck de cos, hier ligt je kans
Mootie, je kunt hetquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij leest toch altijd alle cossen door om niks te missen van ons Utopia. Dan kun je toch gelijk even filteren en een bondig verslagje typen, kleine moeite en je hebt veel gevoel voor taal... ik denk ook dat je dan eindelijk veel waardering zult krijgen.
Probeer het gewoon eens, je kunt het!
Ja, hier nog een.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar dat Utopia over gaat?
Het was net andersom, het was Patrick die klaar was met de geile beren die achter de vrouwen aan zitten en klaar met het gezuip.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Mark is klaar met Patrick, Patrick is niet klaar met de vriendschap met Mark
Mark is klaar met de geile beren die achter de vrouwen zitten en klaar met het gezuip
Hij is in staat om met Colinda te trouwen zoveel houdt hij van haar.
Patrick vraagt of Mark achter Col aan zit
Je bent er maar druk mee alles na te kijken of er een foutje in staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef Miek37 het volgende:
Dotteke nog even om te illustreren dat wat een streamer hoort ook maar een waarneming is van een persoon en een Cosverslag juist dat van meerdere ;
[..]
Het was net andersom, het was Patrick die klaar was met de geile beren die achter de vrouwen aan zitten en klaar met het gezuip.
Hoe weet ik dat zonder streams, omdat dat door 7 andere Cossers werd gemeldt.
Nee Dotteke, ik zit gewoon de Cossen terug te lezen van gisteravond en vannacht, ik wil je hiermee laten zien dat je redenatie niet klopt om je over te halen gewoon mee te blijven verslaggeven, het kan toch gewoon naast elkaar, dan zet ik het er voortaan weer gewoon bij oke, dat het een Cosverslag is. Kom op, lekker samen verslag doen, please, please, please?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee alles na te kijken of er een foutje in staat.
Ik zou zeggen ga je gang, ik maak geen verslagen meer.
Ik zou daar niet uit kunnen halen wat Utopia op dit moment isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:10 schreef Gert het volgende:
Waar dat Utopia over gaat is te lezen in de FAQ.
En dat hadden jullie al kunnen lezen in de OP, luiwammesen.
Die onmin is ook niet leuk, zo vindt niemand er meer iets aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee Dotteke, ik zit gewoon de Cossen terug te lezen van gisteravond en vannacht, ik wil je hiermee laten zien dat je redenatie niet klopt om je over te halen gewoon mee te blijven verslaggeven, het kan toch gewoon naast elkaar, dan zet ik het er voortaan weer gewoon bij oke, dat het een Cosverslag is. Kom op, lekker samen verslag doen, please, please, please?
Met wat goede wil lukt dat prima.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zou daar niet uit kunnen halen wat Utopia op dit moment is
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:28 schreef rico80 het volgende:
Kan iemand de OP even aanpassen. De nieuwe OP heeft een andere afmeting dan wat in de OP staat, waardoor iedereen nu langere hoofden heeft.
Het plaatje is 640x890.
In de OP staat echter 640x940
Als iemand even de hoogte van de foto op 890 kan zetten in de OP klopt het weer.
Ik zag het, thanks, ze hebben nu weer plofkoppen zoals het hoortquote:
Opgeschoond.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:03 schreef Odaiba het volgende:
Kan een mod mijn lege reacties in het streamverslagen topic even verwijderen. er gaat telkens iets mis terwijl ik mijn post edit. Hij verwijderd dan automatisch alle inhoud en blijft blank ook al typ ik hetzelfde.
Gaat alweer mis... Waar kan dat toch aan liggen. Typ nu uit voorzorg maar gewoon in word, anders ben ik alles kwijt.quote:
Hmm.. ik kan je probleem niet reproduceren, de tekst blijft gewoon staan als ik op edit klik.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Gaat alweer mis... Waar kan dat toch aan liggen. Typ nu uit voorzorg maar gewoon in word, anders ben ik alles kwijt.
Bedankt voor het opschonen
Oke, voor mij is het geen probleem zolang jullie bereid zijn om zo nu en dan die lege vakken te verwijdenenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. ik kan je probleem niet reproduceren, de tekst blijft gewoon staan als ik op edit klik.
Graag gedaan en bedankt voor de streamverslagen.
of eerst in word of notepad typenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef Disana het volgende:
Ik ken het probleem. Als je een post lang open hebt staan en je vult steeds aan, loop je het risico dat je bij invoeren alles kwijt bent. Was jaren geleden al zo. Mijn oplossing was mijn tekst elke alinea in te voeren.
Dat wilde ik net vragen , dit ziet er niet uitquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:49 schreef rico80 het volgende:
Waarom is de OP ineens rood? En de foto's zijn weer niet goed uitgeknipt, overal randjes aan en dingetjes die niet kloppen..
Hij is weer terugquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:49 schreef rico80 het volgende:
Waarom is de OP ineens rood? En de foto's zijn weer niet goed uitgeknipt, overal randjes aan en dingetjes die niet kloppen..
Ik heb geprobeerd het een beetje te sturen. Maar waar de Cossers normaal over de flos gaan als iemand iets negatiefs over Sara zegt, lijkt het een aantal niets uit te maken om dit toch maar even uit te melken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:14 schreef -sabine- het volgende:
Sara vraagt in haar topic niet meer met Colinda geassocieerd te willen worden. Zij heeft daar haar redenen voor. Respecteer die gewoon. Gewoon!
Is het dan zo moeilijk om het fatsoen te hebben daar gewoon gehoor aan te geven.
Mijn hemel wat een idioten!!!! die denken maar te kunnen tikken wat ze willen.
Getikt!! Ja, getikt!!
Lul op de COS niet over mensen die er op dat moment niet zijn en lul al helemaal niet over mensen die aangeven dat nu niet op prijs te stellen. Ongeacht wat er aan voorafgegaan is.
Of je het bruut doet, zacht, op zijn schuimpjes of helemaal niet. Het maakt niet uit. "Je" in overdrachtelijke zin he, niet in "jij Mootie". Maar dat snap jij wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het een beetje te sturen. Maar waar de Cossers normaal over de flos gaan als iemand iets negatiefs over Sara zegt, lijkt het een aantal niets uit te maken om dit toch maar even uit te melken.
Aan de andere kant, je mag er niet zomaar vanuit gaan dat iedereen het Saratopic leest.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Of je het bruut doet, zacht, op zijn schuimpjes of helemaal niet. Het maakt niet uit. "Je" in overdrachtelijke zin he, niet in "jij Mootie". Maar dat snap jij wel.
Ik ga al maanden scrollend de COS door en heb twee TR's geplaatst. Beide betrof het gek-aanstekerij omtrendt Sara.
Bah!
En dan de bek vol over het gedrag van de Utopianen.
Bah!
Dat lijkt me een verstandige aannamequote:Op donderdag 22 januari 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je mag er niet zomaar vanuit gaan dat iedereen het Saratopic leest.
Wellicht een goede gelegenheid om gehoor te geven aan deze oproep en deze reeks eens te beëindigen!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:09 schreef sararaats het volgende:
Beste mensen,
....... wil ik jullie er even op wijzen om mij voorlopig niet aan Colinda te linken.
Sara
dit en ze heeft een jaar lang iedereen verveeld met offtopic collie sop posts, dan is het toch niet zo gek dat er nu nog soms gekscherend over wordt gedeaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je mag er niet zomaar vanuit gaan dat iedereen het Saratopic leest.
Het is überhaupt vreemd dat een dergelijke topic reeks in Utopia bestaat. Een beslissing genomen op totaal verkeerde gronden. Iemand houdt zich niet aan de regels en het gevolg is "Oh, laten we dat belonen met een eigen topic binnen het Utopia Subforum" En wordt de persoon in kwestie daar echt beter van? Ik denk het niet, het is een topic op een verkeerde plaats, een plaats waar je in mijn optiek inderdaad gekscherende opmerkingen kunt verwachten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit en ze heeft een jaar lang iedereen verveeld met offtopic collie sop posts, dan is het toch niet zo gek dat er nu nog soms gekscherend over wordt gedeaan
Alle Utopiaposters zijn vast stuk voor stuk unaniem trots op je met deze niets ontziende doch zeer doortastende oplossing...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:09 schreef yvonne het volgende:
Ik heb het topic for the time being gesloten. Het ging specifiek over sara en dinges.
Ik denk dat het beter voor sara is als de reeks even dicht gaat.
Weet je wat je kunt?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle Utopiaposters zijn vast stuk voor stuk unaniem trots op je met deze niets ontziende doch zeer doortastende oplossing...
Is misschien wel even het beste.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:09 schreef yvonne het volgende:
Ik heb het topic for the time being gesloten. Het ging specifiek over sara en dinges.
Ik denk dat het beter voor sara is als de reeks even dicht gaat.
Dotteke is gestopt omdat het haar niet aanstond hoe anderen hun SV schreven. Dus tsja...quote:Op zondag 25 januari 2015 07:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is misschien wel even het beste.
Ze was ooit groot fan van die we nu niet gaan noemen.
Beter voor haar waarschijnlijk.
Wat ik nog jammerlijker vind is dat mensen die de SV verslagen doen elkaar in de haren vliegen.
Maar waarom is het niet mogelijk om de mensen die filmpjes maken, of mensen die SV verslagen maken in hun waarde te laten ?
Zie van beide kampen (SV en filmpjes posters) afhaken.
Wil je dit subforum nog in leven houden (mijn inziens) dan zal je daar eens tegen op moeten treden.
Ik zie graag Dottekke weer weer terug komen met haar SV.
En het hele Sara gebeuren, hoeveel fatsoen heb je in je ?
ik gok dat punkieboy het over de users due haar bespraken in de cos had..quote:Op zondag 25 januari 2015 12:20 schreef yvonne het volgende:
Wacht even, wordt míj nu de maat genomen over fatsoen?
"Grrrrr, krab, krab, klauw ..... " Rustig, rustig hij is het met je actie eens, dat zegt hij in zijn 1e drie regels al. In zijn laatste regel heeft hij het over opmerkingen die gemaakt zijn door sommige users. Zo en een beetje lief doen nu hèquote:Op zondag 25 januari 2015 12:20 schreef yvonne het volgende:
Wacht even, wordt míj nu de maat genomen over fatsoen?
De vraag is nu wie er in dit gat gaat springen? ........ wink, wink, winkquote:Op zondag 25 januari 2015 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dotteke is gestopt omdat het haar niet aanstond hoe anderen hun SV schreven. Dus tsja...
Dan is het goed aaiaaikusjekroelquote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gok dat punkieboy het over de users due haar bespraken in de cos had..
NOU VOORUIT DAN MAAR WEER.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
"Grrrrr, krab, krab, klauw ..... " Rustig, rustig hij is het met je actie eens, dat zegt hij in zijn 1e drie regels al. In zijn laatste regel heeft hij het over opmerkingen die gemaakt zijn door sommige users. Zo en een beetje lief doen nu hè
Ik wijk voortaan voor verslagen maar uit naar UtopiaGekte, die schijnbaar hun info weer hier halen. Tja, ego's, gaat zo nergens over. Jammer.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:57 schreef mootie het volgende:
Dotteke is gestopt omdat het haar niet aanstond hoe anderen hun SV schreven. Dus tsja...
Te laat.. maar vanwege je soms hilarische bijdragen en het toch wel vrij langdurig bezighouden van sommige gemoederen mag je een Joker ophalen bij Vonnyquote:Op zondag 25 januari 2015 15:47 schreef sararaats het volgende:
Ik zie me genoodzaakt om te reageren.
Wat ik heel graag wil is respect voor de situatie en de meesten weten niet wat er precies gebeurde tussen Colinda en mij.
In elk geval wens ik even niet besproken te worden in de cos noch sc.
Dank u
Nee, Dotteke is niet gestopt omdat het mij niet aanstond hoe andere hun SV schrijven, dat moet iedereen lekker zelf weten.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
watquote:Op zondag 25 januari 2015 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Dotteke is niet gestopt omdat het mij niet aanstond hoe andere hun SV schrijven, dat moet iedereen lekker zelf weten.
Ik ben gestopt omdat SV niet echt een SV hoeft te zijn. Dus Tsja
Men mag ook berichten uit de COS als verslag neerzetten in de SV topic.quote:
dan klopt toch dat het gaat om hoe anderen hun 'sv' schrijvenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men mag ook berichten uit de COS als verslag neerzetten in de SV topic.
Prima mag van mij ook, alleen doe ik dan niet mee en dat heeft niets met aandacht vragen of ego te maken.
Gewoon mijn mening.![]()
Maar ik snap eigenlijk niet waarom deze discussie weer op gang is gekomen is al een tijdje geleden
Nee, ik vind dingen uit een COS geen SVquote:Op zondag 25 januari 2015 16:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan klopt toch dat het gaat om hoe anderen hun 'sv' schrijven
Dus je bent het er niet mee eens hoe anderen hun SV schrijven.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vind dingen uit een COS geen SV![]()
Dus schrijven ze geen SV maar een verslag uit de COS
Dat lees ik er niet in. Ik meen te begrijpen dat een live verslag veel aandacht en inspanning kost, en dat het niet nodig is als anderen de COS overpennen. Ik vind dat wel een mening waarmee ik kan leven.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:10 schreef mootie het volgende:
Dus je bent het er niet mee eens hoe anderen hun SV schrijven.
maar wat doet er toe hoe anderen het doen dan? De een doet het zo, de ander niet daar werden de sv van dot niet minder van. Misschien zelfs wel beterquote:Op zondag 25 januari 2015 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lees ik er niet in. Ik meen te begrijpen dat een live verslag veel aandacht en inspanning kost, en dat het niet nodig is als anderen de COS overpennen. Ik vind dat wel een mening waarmee ik kan leven.
Ja, Dotteke schreef prima verslagen. Ik denk dat ik haar wel begrijp, maar je zult het haar zelf moeten vragen.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat doet er toe hoe anderen het doen dan? De een doet het zo, de ander niet daar werden de sv van dot niet minder van. Misschien zelfs wel beter
Waar staat dat nou weer?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:00 schreef Hepyro het volgende:
-Notes horen niet 'voor de schermen' besproken te worden-
Dat lijkt me een prima oplossing.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:05 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Dan stuur ik wel een DM/PM naar de Admins.
Zou fijn zijn indd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Een vraagje van technische aard: zouden de techneuten van FOK! eens kunnen kijken of er een mogelijkheid is dat Dailymotion-filmpjes ook ge-embed kunnen worden, zodat ze net als Youtube- en Vimeofilmpjes via een thumbnail zichtbaar zijn?
Deze vraag kan je beter hier stellenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Een vraagje van technische aard: zouden de techneuten van FOK! eens kunnen kijken of er een mogelijkheid is dat Dailymotion-filmpjes ook ge-embed kunnen worden, zodat ze net als Youtube- en Vimeofilmpjes via een thumbnail zichtbaar zijn?
Done.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Deze vraag kan je beter hier stellen
Feedback
Je kunt er een topic openen en dan kun je beter je verhaal kwijt
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Done.
BUG / Embedden filmpjes Dailymotion
Het topic is trouwens verplaatst van FB naar BUG.quote:
Volgens mij hoort het ook beter thuis in FB. BUG heeft meer met fouten in het systeem te maken en dit is vragen om een toevoegingquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het topic is trouwens verplaatst van FB naar BUG.
Weet niet of het heel veel uitmaakt, maar zelf heb ik altijd het idee dat er sneller reacties komen in FB dan in BUG, maar dat kan ook mijn perceptie zijn.
Donequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Mag in UTO / [COS #6129] Waar Chris nog steeds op Birkenstocks loopt even de eerste C uit Bir(C)kenstocks?
Thanks!
Ik heb de COS teruggelezen en ik zie dat het over Patrick ging. Patrick is een huidige bewoner van Utopia, dus dan kan ik het enigszins begrijpen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, U kunt het welhaast vermoeden.. die eindeloze stroom "lollige" Patman-fotosjoppies in de COS zonder enige On-Topic toevoeging begint erg vervelend te worden
Misschien wil deze of gene Mod hier even naar kijken voordat het NietLeuke weer begint..
4 of 5 stuks lees ik ......, neem een sigaar en een jonkie opa en lees een krantje ofzoquote:Op zondag 1 februari 2015 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, U kunt het welhaast vermoeden.. die eindeloze stroom "lollige" Patman-fotosjoppies in de COS zonder enige On-Topic toevoeging begint erg vervelend te worden
Misschien wil deze of gene Mod hier even naar kijken voordat het NietLeuke weer begint..
Je bent rijkelijk laat druiloor.. je had het vast erg druk of je verveeld je weer eens de tyfusquote:Op zondag 1 februari 2015 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
4 of 5 stuks lees ik ......, neem een sigaar en een jonkie opa en lees een krantje ofzo
Donequote:Op maandag 2 februari 2015 23:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zou iemand de filmpjes topic weer sticky kunnen maken?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |