SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: NominatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Naam fout geschreven, maar dat mag de pret niet drukken.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
De zolder begint al wat te wordenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Vreselijk.quote:
Ik krijg gisteren een prent van ¤ 282 voor te hard rijden binnen, maar dit soort misdaden blijft gewoon onbestraft.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Volgens mij gaan er wel een paar slapen hoor
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Zat je niet toevallig in de auto met witte slippers en zwarte sokken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik krijg gisteren een prent van ¤ 282 voor te hard rijden binnen, maar dit soort misdaden blijft gewoon onbestraft.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Slaat weer helemaal nergens op, ze hadden het beter open kunnen laten en er het kantoor kunnen vestigingen o.i.d. en beneden kunnen blijven slapen. A. het oogt beter en B. je slaapt beneden wat prettiger. Wacht maar tot het wat warmer wordt, of gaan ze daarboven airco installeren?quote:![]()
Nee, ik weet niet meer wat ik toen droeg, maar dat zeker niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zat je niet toevallig in de auto met witte slippers en zwarte sokken?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zoiets doet wonderen...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Slaat weer helemaal nergens op, ze hadden het beter open kunnen laten en er het kantoor kunnen vestigingen o.i.d. en beneden kunnen blijven slapen. A. het oogt beter en B. je slaapt beneden wat prettiger. Wacht maar tot het wat warmer wordt, of gaan ze daarboven airco installeren?
Krijgen ze het boven iets koeler en beneden iets warmerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collie voelt zich helemaal Vanessa![]()
![]()
En het had tijdens LidL en andere evenementen ook mooi als VIP-terras kunnen dienen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Slaat weer helemaal nergens op, ze hadden het beter open kunnen laten en er het kantoor kunnen vestigingen o.i.d. en beneden kunnen blijven slapen. A. het oogt beter en B. je slaapt beneden wat prettiger. Wacht maar tot het wat warmer wordt, of gaan ze daarboven airco installeren?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Flow3r het volgende:
Idd ze dronk gisteren zelfs al malibuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collie voelt zich helemaal Vanessa
[ afbeelding ]I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Idd dom volkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het had tijdens LidL en andere evenementen ook mooi als VIP-terras kunnen dienen.
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
In dat afgesloten hok, vergeet het maar het is daar met een beetje zomer straks 35 graden boven, slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoiets doet wonderen...
[ afbeelding ]
Krijgen ze het boven iets koeler en beneden iets warmer![]()
![]()
Wat maakt het uit, er komt vast weer een nieuwe bouwer in die alles weer af gaat brekenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het had tijdens LidL en andere evenementen ook mooi als VIP-terras kunnen dienen.![]()
![]()
Zeker weten, maar dat soort zaken komt al helemaal niet op bij die zombiesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het had tijdens LidL en andere evenementen ook mooi als VIP-terras kunnen dienen.![]()
![]()
Dagje utopia kijken vanaf het balkon inc drankje en borrelhapjes 100 euro
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, er komt vast weer een nieuwe bouwer in die alles weer af gaat breken![]()
![]()
De ruimte lijkt er ook kleiner door, zondequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Slaat weer helemaal nergens op, ze hadden het beter open kunnen laten en er het kantoor kunnen vestigingen o.i.d. en beneden kunnen blijven slapen. A. het oogt beter en B. je slaapt beneden wat prettiger. Wacht maar tot het wat warmer wordt, of gaan ze daarboven airco installeren?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk.
Ik krijg gisteren een prent van ¤ 282 voor te hard rijden binnen, maar dit soort misdaden blijft gewoon onbestraft.Ben je machinist op de TGV?
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Daar heb je idd goed kans op....en anders een fan naar buiten ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef Jian het volgende:
[..]
In dat afgesloten hok, vergeet het maar het is daar met een beetje zomer straks 35 graden boven, slaap lekkerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: