zie mijn ondertekst...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom moet er bronvermelding bij? Bron is MEZELF ik heb het ZELF getest!
wil je de testresultaten zien?quote:
quote:TEST 1:
Petrischaaltje met roggebroodschimmel, LSD toegevoegd.
TEST 2:
Petrischaaltje met roggebroodschimmel, geen LSD toegevoegd.
quote:Dag 1:
TEST 1:
Geen noemenswaardige verandering
TEST 2:
quote:Dag 2:
TEST 1:
TEST 2:
quote:Dag 3:
TEST 1:
TEST 2:
quote:Dag 4:
TEST 1:
TEST 2:
quote:Dag 5:
TEST 1:
TEST 2:
quote:Dag 6:
TEST 1:
TEST 2:
quote:Dag 7:
TEST 1:
TEST 2:
quote:Dag 14:
TEST 1:
TEST 2:
quote:Dag 21:
TEST 1:
TEST 2:
TEST GESTOPTquote:Dag 31:
TEST 1:
TEST 2:
parasieten zijn dieren, een schimmel is dus geen parasiet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef chronocrypto het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parasiet
sorry, wikipedia, en die niet alleen, schrijven dat er parasitaire schimmels in ieder levend organisme te vinden zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:06 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
parasieten zijn dieren, een schimmel is dus geen parasiet.
okee, niet alleen dieren dan, dat zei ik iets te gemakkelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:06 schreef chronocrypto het volgende:
[..]
sorry, wikipedia, en die niet alleen, schrijven dat er parasitaire schimmels in ieder levend organisme te vinden zijn.
en vervolgens:
Parasieten kunnen van groot tot heel klein zijn. In volgorde van afnemende grootte: dier of plant, insect, schimmel, bacterie, bacteriofaag, prion, springend gen.
in jouw link vond ik de volgende zin:
Schimmels zijn overal, iedereen komt ermee in aanraking
quote:Gistachtige schimmels heeft ieder mens, deze schimmels zorgen voor een bepaald evenwicht in he tlichaam.
schimmels hebben dus voornamelijk invloed op huid en luchtwegen, mond, nagels... zoals je misschien op school geleerd hebt, zijn je longen ook eigenlijk huid, maar dan binnen in je lichaam.quote:...Ze veroorzaken vooral infecties in de luchtwegen.
Andere schimmelinfecties zijn schimmel aan de nagels, luieruitslag, spruw of mondschimmel.
Dit klinkt misschien heel toevallig maar mijn opa (die veel wetenschappelijke onderzoek doet, ook biologisch) kwam laatst met dezelfde gedachten. Dat kanker misschien wel veroorzaakt kan worden door een schimmel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:55 schreef chronocrypto het volgende:
bij mij is de gedachte onstaan dat schimmels in zn algemeenheid bij mensen verantwoordelijk zijn voor de algehele aftakeling (inclusief vroegtijdig overlijden, veroudering en allerlei ziektes en kwalen)
schimmels kunnen worden ingedeeld naar hun wijze van leven:
•saprofytisch: leven van dood materiaal
•parasitair: dringen een organisme binnen en leven ten koste van dat organisme
•symbiotisch (mutualistisch): leven samen met een ander organisme
mijn vraag enigzins bijgestelt: lsd eenmaal ingenomen, breekt deze schimmels in het menselijk lichaam af?
Deze user!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
TS moet zich laten nakijken: http://forum.fok.nl/user/history/438813
Jij bent zo'n psycho 'uit de duim zuig' wetenschapper, die wil gaan bewijzen dat zijn geliefde drug eigenlijk goed voor de gezondheid is?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:55 schreef chronocrypto het volgende:
bij mij is de gedachte onstaan dat schimmels in zn algemeenheid bij mensen verantwoordelijk zijn voor de algehele aftakeling (inclusief vroegtijdig overlijden, veroudering en allerlei ziektes en kwalen)
schimmels kunnen worden ingedeeld naar hun wijze van leven:
•saprofytisch: leven van dood materiaal
•parasitair: dringen een organisme binnen en leven ten koste van dat organisme
•symbiotisch (mutualistisch): leven samen met een ander organisme
mijn vraag enigzins bijgestelt: lsd eenmaal ingenomen, breekt deze schimmels in het menselijk lichaam af?
Werkelijk ALLES! dat lichaamsvreemd is heeft een kanker predispodiserende werking.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:25 schreef chronocrypto het volgende:
^ kanker wordt veroorzaakt door afwijkende potentiaalverschillen bij celdelingen, micro-organismes, schimmels, kunnen verantwoordelijk zijn voor het afwijkende potentiaalverschil.
Celdeling zelf is het probleem....quote:Op donderdag 9 april 2015 21:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Werkelijk ALLES! dat lichaamsvreemd is heeft een kanker predisposiderende werking.
Stress aan het weefsel (of het nu van metaal, dropjes, schimmels of jetski's is) zorgt voor verhoogde ontstekings-factoren die het immunsysteem triggeren --> deze interferen met de normale cell-homeostate door de ligand-receptor stabiliteit op de cellmembranen te verstoren ---> zorgt voor meer stress in de cell --> meer stress in de cell zorgt voor meer fouten in de translatie van dna tijdens de celdeling --> Fouten in het DNA van nieuwe cellen --> meer kans op kanker.
Schimmels hebben daar net zoveel aandeel aan als welk ander lichaamsvreemd materiaal dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |