Er zijn miljoenen soorten schimmels, welke bedoel je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:55 schreef chronocrypto het volgende:
^ to all
zorry, verkeerd geformuleerd,
ik bedoelde:
als je bv een bakje met schimmels hebt en ze groeien gewoon op hun doorgaans normale voeding.
wat gebeurt er als ik de schimmels een aantal malen per dag met een plantenspuit met lsd besproei?
groeien de schimmels gewoon door, verschrompelen ze, gaan ze dood, muteren ze of en ik noem maar wat lossen ze op?
en stel dat ik in een bakje met schimmels gekweekt op hydrokorrels deze schimmels alleen nog lsd als voeding zou geven.
groeien de schimmels gewoon door, verschrompelen ze, gaan ze dood, muteren ze of en ik noem maar wat lossen ze op?
W&T / schimmels
lsd wordt gemaakt door schimmels dus het klopt sowieso nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom zou je lsd op schimmels spuiten?Is doodzonde van de lsd en kost je bakken met geld.
LSD niet, hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lsd wordt gemaakt door schimmels dus het klopt sowieso niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lysergeenzuurdi-ethylamidequote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
LSD niet, hoe kom je daar bij?
Psylocibine wordt o.a. gemaakt door schimmels uit de Psylocibe familie.
Ergotamine is geen LSD. LSD is gesyntheseerd uit de basisstructuur van ergomines.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lysergeenzuurdi-ethylamide
In het laboratorium waar Hofmann werkte, deed men onderzoek naar lysergeenzuur, een chemische basisstructuur die voorkomt in de ergotalkaloïden van de graanschimmel moederkoorn. De vijfentwintigste lysergeenzuur variant was lysergeenzuurdi-ethylamide, in zijn laboratorium bekend onder de naam LSD-25 Tijdens het zuiveren van de lsd bemerkte hij een plezierige intoxicatie die een paar uur duurde, gekenmerkt door een enorme versterking van de verbeeldingskracht en een veranderde waarneming van de wereld om hem heen. Als hij zijn ogen sloot zag hij levendige, caleidoscopische kleurrijke beelden. Hij realiseerde zich dat deze effecten veroorzaakt konden zijn door de stof waar hij die dag mee werkte. Drie dagen later, op 19 april 1943, besloot hij het te testen. De vrije base lsd lost slecht op in water. Daarom maakte hij een variant, de zogenaamde tartraat-vorm. Hij nam 0,25 milligram, wat al een grote dosis bleek te zijn: uit zijn laboratoriumnotities blijkt dat hij na 40 minuten nog slechts met moeite kon schrijven. Later die dag werden de symptomen vervelender; Stoll, hoofd van de farmaceutische afdeling, die dit eerste persoonlijke experiment met lsd uitvoerig beschreef, noemde het een “crisis”
Nee, LSD breekt geen schimmels af in je lichaam.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:55 schreef chronocrypto het volgende:
bij mij is de gedachte onstaan dat schimmels in zn algemeenheid bij mensen verantwoordelijk zijn voor de algehele aftakeling (inclusief vroegtijdig overlijden, veroudering en allerlei ziektes en kwalen)
schimmels kunnen worden ingedeeld naar hun wijze van leven:
•saprofytisch: leven van dood materiaal
•parasitair: dringen een organisme binnen en leven ten koste van dat organisme
•symbiotisch (mutualistisch): leven samen met een ander organisme
mijn vraag enigzins bijgestelt: lsd eenmaal ingenomen, breekt deze schimmels in het menselijk lichaam af?
bron?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, LSD breekt geen schimmels af in je lichaam.
ja, en niet alleen mijn lichaam ook dat van jou en voor de rest van iedereen, is gewoon bekent...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:25 schreef pokkerdepok het volgende:
denk je dat je lichaam ermee volzit?
Ik heb geen bron bij de hand, je moet het maar gewoon van mij aannemenquote:
als dat al zo is, waarom zou dat schadelijk zijn? je lichaam zit ook vol met bacterien. haal je die weg, ga je dood.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:55 schreef chronocrypto het volgende:
[..]
bron?
[..]
ja, en niet alleen mijn lichaam ook dat van jou en voor de rest van iedereen, is gewoon bekent...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parasietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als dat al zo is, waarom zou dat schadelijk zijn? je lichaam zit ook vol met bacterien. haal je die weg, ga je dood.
Dus jij hebt een parasitaire schimmel in je lichaam? weet je ook welke? Of maak er eens een foto van?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:07 schreef chronocrypto het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parasiet
Nagenoeg alle soorten dieren hebben parasieten, dus jij ook...^quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jij hebt een parasitaire schimmel in je lichaam?
Waarom moet er bronvermelding bij? Bron is MEZELF ik heb het ZELF getest!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:27 schreef chronocrypto het volgende:
[..]
Nagenoeg alle soorten dieren hebben parasieten, dus jij ook...^
de vraag is of lsd, schimmels afbreekt?
graag met bronvermelding...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |