abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148177819
kunnen schimmels in zn algemeenheid bij mensen verantwoordelijk zijn voor de algehele aftakeling (inclusief vroegtijdig overlijden, veroudering en allerlei ziektes en kwalen)

schimmels kunnen worden ingedeeld naar hun wijze van leven:

•saprofytisch: leven van dood materiaal
•parasitair: dringen een organisme binnen en leven ten koste van dat organisme
•symbiotisch (mutualistisch): leven samen met een ander organisme
disclaimer: alles wat ik zeg, hoor, zie, denk en/of schrijf kan beschouwd worden als onzin...
pi_148178047
Als je een schimmelinfictie hebt kan het heel snel gaan. Maar in het algemeen worden we geloof ik oud door zuurstof en straling en zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148178521
In zijn algemeenheid kun je er denk ik niks over zeggen. Zoals je zelf al zegt kunnen schimmels parasitair, mutualistisch of commensalistisch zijn. Parasitaire schimmels zullen geen gunstig effect hebben op de mens, mutualistische schimmels (per definitie) wel.
Extremistisch gematigd.
pi_148178793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:04 schreef chronocrypto het volgende:
schimmels kunnen worden ingedeeld naar hun wijze van leven:
Dit is toch niet alleen zo bij schimmels?
pi_148181275
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:32 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Dit is toch niet alleen zo bij schimmels?
Klopt, maar ik geloof dat TS gewoon wat heeft gekopieerd en geplakt. :')
pi_148190200
van schimmels is onder andere bekend dat sommige hallucinaties kunnen veroorzaken, ja let wel op van sommige... en de schimmels waarvan het niet bekend is laten je hallucineren zonder dat je er erg in hebt...
disclaimer: alles wat ik zeg, hoor, zie, denk en/of schrijf kan beschouwd worden als onzin...
pi_148190653
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:13 schreef chronocrypto het volgende:
van schimmels is onder andere bekend dat sommige hallucinaties kunnen veroorzaken, ja let wel op van sommige... en de schimmels waarvan het niet bekend is laten je hallucineren zonder dat je er erg in hebt...
:') Oké, bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')