Vanaf Tubbergen lag er een wit laagjequote:Op maandag 19 januari 2015 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gvd zeg... volgens mij als je tien km naar het westen rijdt wel...
Mooi!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:59 schreef Fred0w het volgende:
Via NOS:
[ afbeelding ]
meer foto's:
http://nos.nl/artikel/201(...)eden-in-de-mist.html
Mensen die geloven dat een weersverwachting precies kloptquote:Op maandag 19 januari 2015 17:59 schreef dick_laurent het volgende:
En wéér een intens grijze, zonloze dag.....terwijl er wel zon beloofd was. En morgen zou er ook wat zon zijn? Nou ik geloof er niks van, wordt waarschijnlijk gewoon een voortzetting van vandaag
Dat jij nog vertrouwen hebt in mensen die er bekend om staan hun beloftes niet na te komen xDquote:Op maandag 19 januari 2015 17:59 schreef dick_laurent het volgende:
En wéér een intens grijze, zonloze dag.....terwijl er wel zon beloofd was. En morgen zou er ook wat zon zijn? Nou ik geloof er niks van, wordt waarschijnlijk gewoon een voortzetting van vandaag
Ik had de hele dag zonquote:Op maandag 19 januari 2015 17:59 schreef dick_laurent het volgende:
Ah, cannabis is volledig gelegaliseerd zie ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:59 schreef Fred0w het volgende:
Via NOS:
[ afbeelding ]
meer foto's:
http://nos.nl/artikel/201(...)eden-in-de-mist.html
Zo inderdaad!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, mijn god.. het is mistig!
Mooi hè, echt zo'n dag dat je niet weet of je voor de trein zult springen of je jezelf op zal hangenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:59 schreef dick_laurent het volgende:
Ja, ik had dat dus ook. Moest eventjes ergens heen.. uurtje op de weggeweest maar had gewoon moeite om mij te focussen.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Zo inderdaad!
Ik was gewoon gedesoriënteerd in de auto op een wel heel bekende weg.
Nee maar mag toch wel zeggen dat het ruk is?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Mooi hè, echt zo'n dag dat je niet weet of je voor de trein zult springen of je jezelf op zal hangen![]()
Sarcasm off; Het is winter en we hebben een onstabiel zee-klimaat, wat denk je nou zelf, dat somber weer een uitzondering is
Dat ziet er inderdaad fijn uitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Gister was het hier heerlijk weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister toen het donker werd betrok het pas, dichte mist. Ik kon het eerstvolgende reflectiepaaltje niet eens zien op de N9, die staan op 50 meter afstandquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad fijn uit
Hier vandaag nog geen straaltje zonlicht gezien
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:10 schreef Infection het volgende:
Wat zijn de sneeuwkansen voor deze week?
Zaterdag 70% neerslagkans en temperaturen rond het vriespunt als ik het KNMI moet geloven. Klopt daar nog wat van?
Jammer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik zo kijk helemaal niks.
Kan nog zo veranderenquote:
Ik hoop in ieder geval nog op iets deze winter. Al is het in februari.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kan nog zo veranderenmaar gezien het feit dat het sowieso al elke keer mis gaat zou ik nergens op rekenen.
Tot half maart hou ik hoopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval nog op iets deze winter. Al is het in februari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |