Leek het even spannend te worden maar nu is het gewoon nog een bak water wat uit de lucht komtquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:23 schreef marcel-o het volgende:
koufront stort in
iets met glas water
vanaf 19u vandaag dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef Koelkastje het volgende:
Op KNMI staat voor het westen van Nederland nog deze waarschuwing:
Zware windstoten 90-100 km/uur.
Geldig: donderdag 15 januari 2015 vanaf ca 19 uur gedurende ca 12 uur
Waar moet dat vandaag komen dan?
Europa en Amerika zijn redelijk eensgezindquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik hoop op alles onder de 0 lijn!
Stiekem in de gang gaan staanquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef Specularium het volgende:
Wat is dit joh?
Ik kan niet eens normaal roken buiten.
Matig, mag wel wat kouderquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Europa en Amerika zijn redelijk eensgezind
[ afbeelding ]
Avondrun is vaak kouderquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:23 schreef marcel-o het volgende:
koufront stort in
iets met glas water
Ik wou net al naar de 'overkapte' (bouwplaats aangrenzend aan het pand) rookruimte hier maar die hadden ze afgesloten ivm met de windquote:
Matig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:06 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik wou net al naar de 'overkapte' (bouwplaats aangrenzend aan het pand) rookruimte hier maar die hadden ze afgesloten ivm met de wind!
Wat een luxequote:Op donderdag 15 januari 2015 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Matig.
Ik ga nu even op het terras een biertje drinken en een zigaretje rauchen.
Soms wenst een man dat ze ijsberen ook doodknuppelen.quote:
moet je een grote knuppel hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms wenst een man dat ze ijsberen ook doodknuppelen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms wenst een man dat ze ijsberen ook doodknuppelen.
Stroomt het? Duurt bizar lang dan. Hier was het 2 weken onder de -10 in de nacht. Soms zelfs overdag. Rivier van 20 meter breed en vaak niet meer dan een meter diep was nog niet bevrorenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:25 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
Nu moet de wind gaan liggen en en gaan vriezen. Dan heb je toch een mooie ijsbaan van ruim 4 km lang
Nee zijn de uiterwaarden van het zwartewater.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Stroomt het? Duurt bizar lang dan. Hier was het 2 weken onder de -10 in de nacht. Soms zelfs overdag. Rivier van 20 meter breed en vaak niet meer dan een meter diep was nog niet bevroren
Nu prima terrasweer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |